Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:

.:Melkor:.

Dark Lord
کاربر سایت
Feb 7, 2011
844
نام
Fallen
دوستانی که در مورد درجه سختی Dlc میخوان بدونن،اگر اشتباه نکنم میازاکی توی یکی از مصاحبه هاش گفته بود که بستگی به پیشرفت شما در بازی درجه سختی Dlc تغییر میکنه،یعنی منی که مثلا مکس لول هستم برابر با همین بهم سخت گرفته میشه و اینجوری نیست کله کنم برم داخل همه باسا رو بزنم بترکونم😁
 

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
825
دوستانی که در مورد درجه سختی Dlc میخوان بدونن،اگر اشتباه نکنم میازاکی توی یکی از مصاحبه هاش گفته بود که بستگی به پیشرفت شما در بازی درجه سختی Dlc تغییر میکنه،یعنی منی که مثلا مکس لول هستم برابر با همین بهم سخت گرفته میشه و اینجوری نیست کله کنم برم داخل همه باسا رو بزنم بترکونم😁
مگه می شه همچین چیزی؟! یعنی بازی با لول ما تطبیق می ده خودشو؟!
 
  • Like
Reactions: reza8 and Amorfin

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
825
در مورد سختی سولزبورن ها همیشه اختلاف نظر وجود داشته و خواهد داشت ! الان شما میگی الدن رینگ نسبت به سولزهای قبلی اسون تر شده ولی من در مورد خیلی از باس ها این عقیده رو ندارم. شما سخت تر از باس مالنیا تو سری سولزبورن کیو سراغ داری ؟ حتی از اون ornstein و smough دارک سولز ۱ هم سخت تر بودن واسه من و خیلی های دیگه، نکته بعدی دی ال سی های میازاکی همیشه سخت تر از بازی اصلی بودن. در نتیجه من نگرانی خاصی بابت این موضوع ندارم واقعا.
اره مالنیا سخت بود. اگه همه ی باس های دی ال سی در حد مالنیا باشن می شه گفت اوکیه. :D
 
  • Smile
  • Like
Reactions: reza8 and Kiami

.:Melkor:.

Dark Lord
کاربر سایت
Feb 7, 2011
844
نام
Fallen
مگه می شه همچین چیزی؟! یعنی بازی با لول ما تطبیق می ده خودشو؟!
چرا نشه؟
من آخرین باری که بازی رو تموم کردم روی 7+NG بودم،بازی برابر با پیشرفتی که داشتم و واسم تعیین شده مثل بقیه بازیهای سری سولزبورن بهم سخت میگرفت

طبق چیزی که من از گوشه و کنار در مورد مصاحبه های میازاکی شنیدم درجه سختی Dlc بر اساس پیشرفت شما در بازی تعیین میشه،غیر از این باشه که قاعده اصلی این سری از بازیها در تعیین درجه سختی زیر سوال میره
 

Amorfin

کاربر سایت
Jul 1, 2023
23
مگه می شه همچین چیزی؟! یعنی بازی با لول ما تطبیق می ده خودشو؟!
اره میشه یه چیزی مثله سکیرو میشه که هرچقدرم لول با اتک پاور داشتی بازم سختی باس ها سره جاش بود بازی خودشو هماهنگ میکرد باهاش.تازه اگه بازم کم بود یه زنگ بود میزدی سختترم میشد ولی به جاش ایتم ها با سکه بیشتری از دشمنات میگیری.احتمال میدم این قابلیتا داخل بازی باشن چون بازی اصلی بعد لول ۴۰۰ دیگه باس ها فقط چند ضربه میخان.تو خوده مصاحبه های که کردن در مورد تغییرات سیستم لول و هماهنگ کردنش با بازی اصلی گفتن
 
  • Like
Reactions: reza8

R O N I N

ŌKAMI
کاربر سایت
Feb 8, 2012
1,030
دی ال سی مثل اینکه سیستم قدرت و لول خودشو داره جدا از لول پلیر تو بیس گیم که برای بالا بردنش یه آیتمی لازم داره. یه چیزی شبیه اتک پاور سکیرو. اینطوری بالانس کردن که اگه لول بالا هم باشی بازم سخت باشه بازی.
 

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
825
چرا نشه؟
من آخرین باری که بازی رو تموم کردم روی 7+NG بودم،بازی برابر با پیشرفتی که داشتم و واسم تعیین شده مثل بقیه بازیهای سری سولزبورن بهم سخت میگرفت

طبق چیزی که من از گوشه و کنار در مورد مصاحبه های میازاکی شنیدم درجه سختی Dlc بر اساس پیشرفت شما در بازی تعیین میشه،غیر از این باشه که قاعده اصلی این سری از بازیها در تعیین درجه سختی زیر سوال میره
نه ببین تو هر دفعه که وارد یه نیوگیم می شی باس و انمی ها تا یه سقفی لول آپ شدن و اگه دوباره فارم کنی لول تو از بازی بالاتر می ره. در مورد دی ال سی هم همینه. یعنی میان با توجه به لول بازیکن ها که تو این دوسال می تونستن تا چه حد آپگرید بشن یه سقفی رو برای dlc در نظر می گیرن و تا همون حد سختش می کنن. اینطوری نیست که مثلا یکی با لول ۵۰ بره تو دی ال سی باسها و انمی ها با لول ۵۰ متناسب بشن و یکی ۴۰۰ بره با لول ۴۰۰ متناسب بشن. بخاطر همینه تو مصاحبه ی میازاکی هم گفته شده که دی ال سی سختیش در حد اند گیم بازیه نگفته بر اساس پیشرفت شما.
اره میشه یه چیزی مثله سکیرو میشه که هرچقدرم لول با اتک پاور داشتی بازم سختی باس ها سره جاش بود بازی خودشو هماهنگ میکرد باهاش.تازه اگه بازم کم بود یه زنگ بود میزدی سختترم میشد ولی به جاش ایتم ها با سکه بیشتری از دشمنات میگیری.احتمال میدم این قابلیتا داخل بازی باشن چون بازی اصلی بعد لول ۴۰۰ دیگه باس ها فقط چند ضربه میخان.تو خوده مصاحبه های که کردن در مورد تغییرات سیستم لول و هماهنگ کردنش با بازی اصلی گفتن
آره منم منظورم همینه که تا یه سقفی دی ال سی رو سخت می کنن. یعنی یه لول معمول برای اینکه یه نفر بازی رو تموم کرده در نظر می گیرن و بر همون اساس دی ال سی با اون لول شروع می شه و تا آخرش سخت و سخت تر می شه. اینکه بگیم بر اساس لول هر بازیکن بازی خودشو تنظیم می کنه فکر نمی کنم چنین چیزی باشه.
سکیرو به طور کلی لول آپ زیاد درش اثرگذار نبود و دفلکت بود که حرف اولو می زد. اما اینجا اگه لول زیاد داده باشی به قول خودت باس ها با دو ضربه (بیلد بلاد) نابود می شن. سر همین باید تا حد زیادی از اکثر بازیکن ها لول دی ال سی رو بالاتر در نظر بگیرن. مگه اینکه بیان قابلیت جدیدی اضافه کنن.
 
  • Like
Reactions: reza8 and Amorfin

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
825
دی ال سی مثل اینکه سیستم قدرت و لول خودشو داره جدا از لول پلیر تو بیس گیم که برای بالا بردنش یه آیتمی لازم داره. یه چیزی شبیه اتک پاور سکیرو. اینطوری بالانس کردن که اگه لول بالا هم باشی بازم سخت باشه بازی.
درسته. به هر حال اینطوری نیست که یکی با لول ۵۰ وارد دی ال سی بشه بتونه تا تهش بره یکی هم ۴۰۰ بره بازم اوکی باشه. یعنی یه حداقل لولی رو نیاز داره وگرنه همون انمی اول وان شات می کنه.
 
  • Like
Reactions: reza8 and Arios 22

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
من که شخصا توی سولزبورن ها هیچوقت OP نمیکنیم خودمو. تا جایی فارم میکنم که بتونم بیلدمو جمع کنم و درمه سختی بازی بی معنی نشه. حقیقتا باس رو با دوتا ضربه بندازم بهم حال نمیده :D باید چندبار حسابی تحقیر شم جلوش بعد برم پلن بچینم چطوری دهنشو صاف کنم. برای همین باگ های فارم کردن که توی الدن بود رو سراغشون نمیرم و فارم دم دستی مثل نسخه های قبل کفایت میکنه. البته یه درجه سختی خاص الدن رینگ اینه که از گاید استفاده نکنی که توی DLC با این روش میرم جلو. بازی اصلی اوایل گاید زدیم و داشت با سرعت زیادی بازی آسون میشد.
 

.:Melkor:.

Dark Lord
کاربر سایت
Feb 7, 2011
844
نام
Fallen
درسته. به هر حال اینطوری نیست که یکی با لول ۵۰ وارد دی ال سی بشه بتونه تا تهش بره یکی هم ۴۰۰ بره بازم اوکی باشه. یعنی یه حداقل لولی رو نیاز داره وگرنه همون انمی اول وان شات می کنه.
منظور من میزان پیشرفت توی مراحل خود بازیه نه لول گیمر،یعنی شما اگر توی 4+NG باشی Dlc به همون میزان بهت درجه سختی میده و هر چند بار که بازی رو تموم کنی و به سقف نهایی سختی بازی برسی درجه سختی Dlc هم باهاش پیشرفت میکنه،البته باید بیاد ببینیم سیستمش به چه شکله
 

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
825
منظور من میزان پیشرفت توی مراحل خود بازیه نه لول گیمر،یعنی شما اگر توی 4+NG باشی Dlc به همون میزان بهت درجه سختی میده و هر چند بار که بازی رو تموم کنی و به سقف نهایی سختی بازی برسی درجه سختی Dlc هم باهاش پیشرفت میکنه،البته باید بیاد ببینیم سیستمش به چه شکله
آره اونکه صد در صد همین شکلیه. منظور منم این بود که مثلا تو همین NG+4 اگه یه نفر بیاد بیش از اندازه لول آپ کنه و وارد دی ال سی بشه قطعا دی ال سی براش آسون می شه. برای همین باید حواسش باشه که OP نشه.
 

Amorfin

کاربر سایت
Jul 1, 2023
23
نه ببین تو هر دفعه که وارد یه نیوگیم می شی باس و انمی ها تا یه سقفی لول آپ شدن و اگه دوباره فارم کنی لول تو از بازی بالاتر می ره. در مورد دی ال سی هم همینه. یعنی میان با توجه به لول بازیکن ها که تو این دوسال می تونستن تا چه حد آپگرید بشن یه سقفی رو برای dlc در نظر می گیرن و تا همون حد سختش می کنن. اینطوری نیست که مثلا یکی با لول ۵۰ بره تو دی ال سی باسها و انمی ها با لول ۵۰ متناسب بشن و یکی ۴۰۰ بره با لول ۴۰۰ متناسب بشن. بخاطر همینه تو مصاحبه ی میازاکی هم گفته شده که دی ال سی سختیش در حد اند گیم بازیه نگفته بر اساس پیشرفت شما.

آره منم منظورم همینه که تا یه سقفی دی ال سی رو سخت می کنن. یعنی یه لول معمول برای اینکه یه نفر بازی رو تموم کرده در نظر می گیرن و بر همون اساس دی ال سی با اون لول شروع می شه و تا آخرش سخت و سخت تر می شه. اینکه بگیم بر اساس لول هر بازیکن بازی خودشو تنظیم می کنه فکر نمی کنم چنین چیزی باشه.
سکیرو به طور کلی لول آپ زیاد درش اثرگذار نبود و دفلکت بود که حرف اولو می زد. اما اینجا اگه لول زیاد داده باشی به قول خودت باس ها با دو ضربه (بیلد بلاد) نابود می شن. سر همین باید تا حد زیادی از اکثر بازیکن ها لول دی ال سی رو بالاتر در نظر بگیرن. مگه اینکه بیان قابلیت جدیدی اضافه کنن.
سکیرو سیستمش فرق میکرد یکم ولی بازم شباهت دارن تو نیو گیم پلاس ۴ فول پاورم باشی اون دشمنای اول بازی هم حتی یه ضربه نمیمیرن.
قطعا باید یه چیزی مثله اون زنگه یا بهتر از اون برای سختی بیشتر بازی بزارن چون خیلی جاها که من دیدم تو ردیت همین حرفای مارو رو میزدن در مورد سختی بازی که بازی از یه جای به بعد دیگه سخت نیست.همین بیلدی هم که گفتی ضعیفش کردن ولی بازم خیلی قویه.
حرفای هم که خودشون زدن نشون داده که از همه این حرفای ما اگاهن و برنامه دارن براش
 
  • Like
Reactions: reza8 and jdepp

.:Melkor:.

Dark Lord
کاربر سایت
Feb 7, 2011
844
نام
Fallen
آره اونکه صد در صد همین شکلیه. منظور منم این بود که مثلا تو همین NG+4 اگه یه نفر بیاد بیش از اندازه لول آپ کنه و وارد دی ال سی بشه قطعا دی ال سی براش آسون می شه. برای همین باید حواسش باشه که OP نشه.
اونکه بله خیلیها بودن توی همون اوایل بازی بوست کردن چنان قوی شدن که زدن باسهای بازی واسشون بی معنی بود ولی ما با جون کندن قدم به قدم جلو میرفتیم و از وجب به وجب بازی لذت میبردیم،خودم سعیم بر این بود لول آپ کردنها رو بر اساس درجه سختی بازی انجام بدم که لذت سر و کله زدن با باسها واسم کم نشه
 

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
825
اونکه بله خیلیها بودن توی همون اوایل بازی بوست کردن چنان قوی شدن که زدن باسهای بازی واسشون بی معنی بود ولی ما با جون کندن قدم به قدم جلو میرفتیم و از وجب به وجب بازی لذت میبردیم،خودم سعیم بر این بود لول آپ کردنها رو بر اساس درجه سختی بازی انجام بدم که لذت سر و کله زدن با باسها واسم کم نشه
آفرین سولز رو دقیقا باید به همین شکل بازی کرد. به نظر من حتی نیاز به هیچ فارمی نیست و نباید هم اینکارو کرد. هر انمی که سر راهمون هست و می کشیمش، با امتیاز همون باید لول آپ صورت بگیره که در این صورت هیچ موقع OP نمی شه آدم.
 

Tatsumaru

Searching For Light
Gold User
Mar 31, 2013
964
نام
Ahmad
E R M.png

میازاکی فرمودن:
-اندازه نقشه دی ال سی به اندازه کل Limgrave خواهد بود.این منطقه The Realm(Land) of Shadows نام دارد.راه ورود به این سرزمین Arm of Miquella هست.(محل باس Mohg)
-داستان Miquella رو در دی ال سی بررسی میکنیم.
-اون جناب قرمزپوش اسمش Messmer هست.تختی هم که روش نشسته شباهت به تختی داره که پای Erdtree هست و نشان از این داره که در حد و اندازه بقیه demigod هاس.
-باس های بیشتری شبیه Melania خواهیم داشت.البته نه به سختی اون.ولی همگی چالشی و به یاد ماندنی خواهند بود.

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر