سلام به همه... خسته نباشی
من بعد قطع برق موس و کیبوردم از کار افتادن, یعنی سیستم بالا میاد اون موقع کار نمیکنن, اما زمان در حال بالا اومدن هست مشکلی نداره, حتی وقتی با دکمه دلیت میرم قسمت تنظیمات اونجا هم مشکلی نداره, اما وقتی صفحه دستاپ بالا میاد اون موقع کار نمیکنن... نمیدونم مشکل کجاست, چند...