نتایج جستجو

  1. mamadp2010

    تاپیک مشکلات سخت افزار و نرم افزار

    سلام به همه... خسته نباشی من بعد قطع برق موس و کیبوردم از کار افتادن, یعنی سیستم بالا میاد اون موقع کار نمیکنن, اما زمان در حال بالا اومدن هست مشکلی نداره, حتی وقتی با دکمه دلیت میرم قسمت تنظیمات اونجا هم مشکلی نداره, اما وقتی صفحه دستاپ بالا میاد اون موقع کار نمیکنن... نمیدونم مشکل کجاست, چند...
  2. mamadp2010

    مشاوره در امر خرید و ارتقاء قطعات

    سلام دوستان خسته نباشید خواستم یه کیس جمع کنم قیمت زیر 2 میلیون باشه بیشتر برای کارهای گرافیکی و یخورده هم بازی یه سیستم بگید که بتونم بعدا ارتقا بدم اگه امکان داره سی پی یوش core i5 باشه فقط کیس میخوام با تشکر
  3. mamadp2010

    مشاوره در امر خرید و ارتقاء قطعات

    سلام دوستان من فقط یه کیس میخوام که بتونم کارای معمولی رو باهاش انجام بدم برا بازی هم بتونه pes 14 به خوبی بالا بیاره قیمتش زیر 1 میلیون باشه بالاتر نباشه ممنون میشم راهنمایی کنید لطفا قیمت قطعاتشم برام بزنید بازم ممنون
  4. mamadp2010

    Need For Speed: World Online

    سلام به همه دوستان آقا این لینک های دانلودتون کار نمیکنه من میخواستم دانلود کنم لطف کنید یکی جواب بده ممنون میشم
  5. mamadp2010

    آموزش آنلاین بازی کردن Sniper Ghost Warrior 2 ( نسخه کرک شده )

    سلام داداش بازی حتما کار میکنه تا من این آپدیت 1.6 و 1.7 رو بگیرم ؟:)
  6. mamadp2010

    Pro Evolution Soccer 2013 multiplayer

    آره فصل خوبی بود خدا رحم کنه این فصل دوم رو
  7. mamadp2010

    Pro Evolution Soccer 2013 | PC

    من میدونم اونایی که از pes 13 خوششون نمیاد حتما میخوان مثل بچه بازی ها باشه که بشه آفساید رو حذف کرد آخه یکی بگه تو چه بازی آفساید وجود نداشته همین کار باعث میشه بازی از حالت واقعه خارج بشه:|
  8. mamadp2010

    Pro Evolution Soccer 2013 multiplayer

    بهتره نسخه ای برای آنلاین بازی کردن موقع نصب بازی ازت سریال میخواد بعد تو قسمت سریال cd key رو که گرفتی رو میزنی بعد تو سایت https://id.konami.net/login.do یه اکونت میسازی بعد داخل بازی میزنی update یه فایل حدود 98 مگ دانلود میکنه یا خودت میتونی از سایت pes دانلود کنی ما که تمام این کارارو...
  9. mamadp2010

    Pro Evolution Soccer 2013 multiplayer

    با سلام به تمام فوتبالی ها من به این دلیل این تاپیک رو زدم که از اونایی که میخوان آنلاین بازی کنن بتونن تمام سوالاتشون رو اینجا بپرسن برا شروع خودم اولین سوال رو میپرسم من سی دی کی بازی رو گرفتم اما نمیدونم چطوری فعال میشه من از نسخه ای استفاده میکنم که موقع نصب بازی سی دی کی نمی خواست و اونو...
  10. mamadp2010

    Pro Evolution Soccer 2013 | PC

    pes بازی نکردی یا تازه اومدی تو کارش ---------- نوشته در 03:49 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 03:46 PM ارسال شده بود ---------- pes بازی نکردی یا تازه اومدی تو کارش
  11. mamadp2010

    مشاوره در امر خرید و ارتقاء قطعات

    حالا اگه بخوام 4 تاشو پایین بگیرم چی ؟ یعنی در حد کانتر و جنرال و دوتا و ماست وانتد ... و اون 4 دیگه معمولی؟
  12. mamadp2010

    مشاوره در امر خرید و ارتقاء قطعات

    سلام به همگی به امید خدا تو چند ماه آینده میخوام یه گیم نت بزنم میخوام با 8 سیستم شروع کنم حالا نمیدونم سیستم هام در چه حدی باشه بهتره لطفا سیستمی پیشنهاد بدین که بازیهایی مثل کانتر و جنرال و وارکرافت و ماست وانتد و حتی فوتبال پرو 13 با فیفا 13 بخونه بودجه هم در حد 10 میلیون حالا خودتون یه...
  13. mamadp2010

    درخواست راهنمایی جامع در مورد راه اندازی کامل یک گیم نت

    نکنه همه بازی کردن رو گذاشتن کنار :-o یکی نیست ما رو راهنمایی کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  14. mamadp2010

    درخواست راهنمایی جامع در مورد راه اندازی کامل یک گیم نت

    گیم نت با سلام خدمت دوستان من میخوام گیم نت از نوع pc بزنم با 8 سیستم و یه سرور لطفا دوستانی که میتونن تو این کار به من کمک کنن ممنون میشم چون من باره اولمه و هیچی از گیم نت داری بلد نیستم خواهش میکنم از صفر تا صد کارو بهم یاد بدین و طوری توضیح بدین که من بتونم بفهمم:-/ تازه تمام مطالب...
  15. mamadp2010

    آموزش مولتی پلیر Modern Warfare 3 نسخه کرک شده بدون نیاز به Steam

    آنلاین بازی کردن به زبان ساده پی ام بدین mamadp2010@yahoo.com
  16. mamadp2010

    آموزش مولتی پلیر Modern Warfare 3 نسخه کرک شده بدون نیاز به Steam

    سلام دوستان من با تکنو بازی میکنم امروز منو تو یکی از سرور های ایرانی بن کردن نمیدونم بخاطر چی حالا چطوری صاحب اون سرورو پیدا کنم میخوام بهش بگم بخاطر چی بن شدم با تشکر
  17. mamadp2010

    برگزاری جام بزرگ FIFA و PES

    سلام دوستان من که تا حالا pes 11 بازی میکردم از وقتی که فهمیدم میخوان مسابقه برگذار کنند سریع رفتم pes 12 رو از دوستم گرفتم و 1 هفته هست که دارم سخت تمرین میکنم تازه من با دسته ps 2 روی pc بازی میکنم اونجا همتونو میبینم:)
  18. mamadp2010

    Call of Duty: Modern Warfare 3 | Xbox 360

    خودمم نمیدونم فکر کنم یه روز چند تا پروفایل جابجا کردم و چند تایی پاک کردم شاید ماله اون باشه ولی نمیدونم پروفایلش هست اما سیوش نیست
  19. mamadp2010

    Call of Duty: Modern Warfare 3 | Xbox 360

    save سلام به دوستان من بدبخت شدم تازه این مولتی پلیر آفلاین mw3 رو تا level 70 بردم امروز دیدم تازه از 1 شروع شده بیچاره شدم کسی هست بتونه این سیو مولتی رو بهم بده تورو خدا اگه هرکی تا 70 بردتش اگه زحمتی نیست به من بده لطفا اگه میتونید زود تر نمیخوام پیش دوستام ضایع شم دیگه زیاد حرف زدم خیلی ممنون
  20. mamadp2010

    Origin فروشگاه رسمی EA [پست اول خوانده شود]

    سلام آره راس میگه منم همین مشکل برام پیش اومده تو بتلفیلد هر وقت چند گیگ اومد عقب اول پاز کن بعد از برنامه اورجین خارج شو و دوباره وارد درست میشه ---------- نوشته در 08:34 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 08:22 AM ارسال شده بود ---------- سلام به دوستان من تو اورجین نمیتونم سی دی کی بزنم...
  21. mamadp2010

    شبکه ی رسمی EA Game با نام Origin [پست اول خوانده شود]

    سلام آره راس میگه منم همین مشکل برام پیش اومده تو بتلفیلد هر وقت چند گیگ اومد عقب اول پاز کن بعد از برنامه اورجین خارج شو و دوباره وارد درست میشه ---------- نوشته در 08:34 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 08:22 AM ارسال شده بود ---------- سلام به دوستان من تو اورجین نمیتونم سی دی کی بزنم...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or