X Vs. Y (پست اول تاپیک خوانده شود)

Group XXIV


  • مجموع رای دهنده‌ها
    20
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,412
نام
سید محمد حسین
با اینکه به رایدن رای دادم دلم با نیت ـه و امیدوارم این دختره رو تو آمپاس شدید قرار بده!
چقدر من از لارا بدم میاد:-&
 

امیـر

کاربر سایت
Jul 29, 2012
1,001
Lara Croft




74916763184113537841.jpg



تولـدی دوبـاره برای لارا کـرافت : مصاحـبه با Rihianna Prathett نویسنـده ی Tomb Raider

در مصاحبه ای که GameSpot با خانم Rhianna Pratchett، نویسنده ی اصلی بازی Tomb Raider انجام شد، اظهار داشت؛ به عنوان یک گیمر، مدت ها بود که علاقه اش نسبت به Lara Croft از بین رفته بود . حالا به عنوان نویسنده سعی دارد این علاقه را بازگرداند.در ادامه میتوانید این مصاحبه ی خواندنی را مطالعه کنید.
. Pratchett در دو سال گذشته مشغول بازسازی شخصیت Lara Croft بوده است. او می خواهد شخصیت Lara Croft را طوری بازسازی کند که از رفتارهای مردانه ی Lara Croft که در سری های قبل به کرات تکرار شد فاصله بگیرد و شخصیتی هنری تر عرضه کند در واقع او می خواهد شخصیت گمشده ی Lara Croft را، که پشت شخصیت جنگنده و خشنش پنهان شده، بازگرداند. او در اینباره می گوید:



«چیزی که در بازی های قبل Tomb Raider دیده بودم، از Lara شخصیتی خشن و درگیر ساخته بود و من را به این فکر فرو می برد که این بازی برای پسرهاست نه من.»


او همچنین در بازسازی شخصیت Lara Croft قصد دارد قابلیت هایی به Lara اضافه کند، که فراتر از مهارت و دانش اوست. ویژگی هایی مانند بخشش، درونگرایی و یکدلی. ویژگی هایی که در سری های قبلی این بازی کمتر از این شخصیت برداشت می شد. او در اینباره می گوید: «در گذشته سازندگان بازی ها فراموش کرده بودند که احساسات درونی شخصیت یک زن را عرضه کنند و بیشتر به ظاهر امر این شخصیت ها می پرداختند. هیچ مشکلی نیست که شخصیت های زن جذاب باشند، اما زیاده روی در اینکار باعث شرمساری است.»

اوایل شاید اینطور تداعی می شد که نفرت Pratchett از Lara Croft (گذشته از سابقه ی نویسندگی اش در بازی هایی مثل Mirror’s Age, Heavenly Sword, Viking: Battle Of Asgard و همینطور کل فرانچیز Overlord) برای Crystal Dynamics یک نقطه ضعف تلقی شود. اما خلاف این توسط Crystal Dynamics اعلام شد: این نه تنها یک نقطه ضعف نیست، بلکه باعث می شود نویسنده ی این بازی با دیدی جدید و بدون تعصب های بیجا از سری های قبل این بازی بنویسد و در صدد این بر آید که این شخصیت را بهتر از قبل نشان دهد. این موقعیتی برای Pratchett بود که شخصیت Lara Croft را بازسازی کند. او را به یک انسان نزدیک تر کند. انسانی که مشکل های خاص خودش را دارد. تا به امروز، ویژگی هایی که Lara Croft را به یک انسان نزدیک تر می کند، با واژه هایی نظیر آسیب پذیری، صداقت و شک بحث شده است. اما چیز هایی که ما را تبدیل به یک انسان می کند همیشه جذاب نیستند و نباید فراموش کرد، این سرعت و خلاقیت زیاد بازی های Lara Croft بود که او را نزد ما مشهور کرد. توانایی هایی که خیلی از انسان ها آن را ندارند. اولین و یکی از معدود تصاویر و دموهایی که از بازی Tomb Raider عرضه شد، ما را با یک Lara Croft کاملا متفاوت آشنا می کند. دختر جوان و وحشت زده ای که نمی داند باید چه کار کند و یا چگونه باید کاری را به انجام برساند. (که البته ارزش این صحنه ها بسیار نا چیز است. چون همه می دانیم که اتفاقات این بازی قبل از سری های قبل می افتد و همچنین این تصاویر برای اولین صحنه های بازی هستند.) Pratchett اظهار داشت، تلاش تیمی ما این بود که نشان دهیم شجاعت و نبوغ Lara Croft، از گذشته ای بدون ترس و تردید شروع نشده است. او هم مثل همه ی ما از خودش سوال می پرسید و توانایی هایش را زیر سوال می برد. گاهی اوقات بیش از اندازه هیجان زده و احساساتی می شد و انتخاب هایی غلط داشت. شاید قهرمانی به مراتب کسل کننده تر از چیزی که ما با او آشنا هستیم باشد، اما شخصیتش بسیار مهمتر است. او در اینباره اظهار داشت:

«هیچ شجاعتی بدون ترس وجود ندارد. گاهی اوقات شما نمی دونید که باید چه کار کنید. اما فقط این را می دانید که باید آن کار را انجام دهید. حتی اگر تمام وجودتان را بترساند. نشان دادن قهرمان داستانی که به شجاعت و نبوغ معروف است، در زمانی که هیچ کدام از ویژگی های شجاعت و نبوغ را ندارد، ریسک بزرگی است. اما من احساس می کنیم کاری که تیم ما برای نشان دادن شخصیت جدید Lara Croft انجام می دهد تجربه ای هیجان انگیز برای گیمر هاست. ما مدت هاست که با Lara بوده ایم.»

یکی از داشته های بازی های طولانی و بودن با شخصیت های خاص در مدت زمانی بلند، آشنا شدن با زوایای درونی آن شخصیت است. در این بازی هم ما به گذشته ی Lara Croft خواهیم رفت. جایی که Lara در برخورد با خانواده ی پولدارش است و سعی می کند روی پاهای خودش بایستد. همینطور رابطه اش با شخصیت های دیگر بازی که بر خلاف گذشته گرم است. Pratchett قطعا ویژگی های شخصیتی خودش را به Lara Croft در مواقعی که لازم دیده است، اضافه کرده. (مثلا حالا، Lara Croft به Jaffa Cakes علاقه دارد.) اما گذشته از این، Pratchett بیش از هرچیز سعی داشت، واقعیات شخصیت Lara را نشان دهد. واقعیاتی که گاها نه زیبا هستند و نه آرامش بخش. همین قضیه بود که باعث شد Crystal Dynamics وارد مسئله ای شود که حاشیه های زیادی به همراه داشت. پرداختم به صحنه ای که در آن به Lara Croft تعرض می شود. چیزی که این سوال را برای دیگران در برداشت که واقعا این بخش به نشان دادن شخصیت جدید Lara Croft کمک می کند؟ سوال اینجاست که چرا مردم انقدر از وجود چنین صحنه ای ناراحت شدند؟ و چرا نمی توان در یک بازی به چنین صحنه هایی پرداخت؟ و آنوقت بنا بر گفته ی Pratchett، چطور می توان نام یک نویسنده را راوی یک داستان جدید و مهیج نهاد، وقتی که نمی تواند پرده از مسائل جدیدی بردارد؟

به چند فیلم اشاره کرد، که در آنها به مسئله ی تعرض پرداخته بودند، نه به عنوان صحنه ای بی محتوا، بلکه تاثیر گذار و قدرتمند. Pratchett با خود می گوید، این صحنه مردم را ناراحت کرد، چون آنها این شخصیت را دوست دارند، و از این بابت برای او بسیار ناراحت می شوند و خیلی دیگر هم تنها به خاطر وجود چنین صحنه ای در بازی ناراحتند. Pratchett نمی خواهد به مردم بگوید که درباره ی Lara Croft باید چه حسی داشته باشند، خصوصا در صحنه هایی که Lara مقهور قدرت دیگران می شود. اما وجود چنین صحنه هایی بنابر گفته ی او شاید دیدنش سخت و ناراحت کننده باشد، اما با یک هدف در بازی گذاشته شده اند. (این روز ها گیمر ها فکر می کنند سرنوشت بازی را باید خودشان رقم بزنند. چیزی که در پایان Mass Effect 3 هم با ناراحتی بیشماری از گیمر ها مواجه شد.) Pratchett در اینباره می گوید:

«رابطه ای که بین شخصیت و گیمر به وجود می آید کاملا مسئله ای خصوصی است. من در یک بازی در نقش هیولایی غول پیکرم یا پسر بچه ای با قدرت خارق العاده و یا Lara Croft. من آن شخصیت ها هستم و درحین حال آنها هم وجود من در یک بازی اند. این چیزی است که می خواهم به آن دست یابم.»

t درباره ی وجود شخصیت های زن در بازی ها اظهارات جالبی داشت. برای او اصلا مهم نیست که یک زن چگونه می تواند شخصیتی در یک بازی باشد. او مرزی بین مرد و زن قائل نیست. اما درباره ی واقع گرایانه تر شدن شخصیت های زن، راهکارش حضور بیشتر زنان در امر نویسندگی و ساختن بازی هاست. تریلر با نام “New Friends Gameplay” است که جریان پیدا کردن چند بازمانده ی دیگر توسط لاراکرافت را بازگو میکند.

او در اینباره می گوید:


«به نظر من، به دختران جوان این فرصت نشان داده نشده است، که می توانند چه مهره ی مهمی در عرصه ی بازی سازی باشند. مخاطبان ما بسیار وسیع تر از نسخه های یک بازی هستند که برای فروش آماده می شوند. اگر ما به اندازه ی کافی رشد کنیم و نظر همه ی مخاطبان را جلب کنیم، آنوقت به ثروتمند ترین صنعت بدل خواهیم شد.»
 
آخرین ویرایش:

xXKinGStaRXx

کاربر سایت
Aug 21, 2012
534
نام
Ali
با اینکه به رایدن رای دادم دلم با نیت ـه و امیدوارم این دختره رو تو آمپاس شدید قرار بده!
چقدر من از لارا بدم میاد:-&

63342_(3).gif
EEEHHHEEEMMM

25046_44.gif

تاجایی که یادمه شما اصلا دختر دوست نداشتین کلا:d
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,412
نام
سید محمد حسین
63342_(3).gif
EEEHHHEEEMMM

25046_44.gif

تاجایی که یادمه شما اصلا دختر دوست نداشتین کلا:d
کی گفته؟؟الآن آواتارم پسره؟ :D و با اینکه دختره خیلی دوستش دارم
ما از لارا بدمون میاد >:)
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
ببخشین میام وسط و این مجلس گرم و دوستانه رو خراب میکنم اما مثل اینکه باید یاد آوری کنم پیام هاتون رو توی پروفایل هاتون رد و بدل کنید چون اینجا جای اینکارا نیست. یه سری از دوستان شاکی شدن و مبجورم تذکر بدم. اسپم ندین خواهشا و سعی کنین رعایت کنین.
 

abouzar337

کاربر سایت
Jul 2, 2009
687
چقدر death اینجا مظلوم واقع شده! :| ایشالاه باهاش رخ به رخ بشین >:) یه دستی به سرتون بکشه تو مشکلات :p

28578086952423258337.jpg
 

سگ Naughty

کاربر سایت
Jun 6, 2013
204
نام
رضا
اگر میشه یه خرده دقیق تر توضیح بدین فرق کسی که به عنوان نفر اول صعود میکنه با نفر دوم چیه:-/ آخه قبلا یکی از ناظما گفت فرق میکنه!

ایول به شصت و یکمین نفری که به نیتن رای داد:x بالاخره یه رای افتادیم جلو با توجه به رای اعضای جدید:bighug:
آقا اول نظر سنجی لارا و رایدن اومدن بالا,لارا اول ,رایدن دوم.

من که نفهمیدم نیت چطو اومد بالا,یه مدت دوم بود,حالا هم که اول.

آخه اگه شایستگی مقام دومم که باشه برازنده ی رایدنه
yahoo_4.gif


من که تعجب کردم نیت این همه رای اورده.امان از این پی اس فنها
yahoo_4.gif
عزیز بالاخره باید جواب تلاش و تبلیغات قانونیمون رو بگیریم یا نه:d
سر جول داشتم از عصبانیت میترکیدم،اگر این هم دوم بشه خودکشی میکنم:d
 
آخرین ویرایش:

MehdiGamer

کاربر سایت
Aug 8, 2013
74
نام
Mehti
آقا اول نظر سنجی لارا و رایدن اومدن بالا,لارا اول ,رایدن دوم.

من که نفهمیدم نیت چطو اومد بالا,یه مدت دوم بود,حالا هم که اول.

آخه اگه شایستگی مقام دومم که باشه برازنده ی رایدنه:d

من که تعجب کردم نیت این همه رای اورده.امان از این پی اس فنها :d
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اگر میشه یه خرده دقیق تر توضیح بدین فرق کسی که به عنوان نفر اول صعود میکنه با نفر دوم چیه:-/ آخه قبلا یکی از ناظما گفت فرق میکنه!
هیچ فرقی ندارن. این صرفا برای اینه که بدونیم کدوم 2 نفر به مرحله بعد میرن. حالا میخواد 3000 تا رای داشته باشه یا میخواد 1 رای. 2تایی که بیشترین رای رو دارن میرن مرحله بعد.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,412
نام
سید محمد حسین
آقا اول نظر سنجی لارا و رایدن اومدن بالا,لارا اول ,رایدن دوم.

من که نفهمیدم نیت چطو اومد بالا,یه مدت دوم بود,حالا هم که اول.

آخه اگه شایستگی مقام دومم که باشه برازنده ی رایدنه:d

من که تعجب کردم نیت این همه رای اورده.امان از این پی اس فنها :d
جادوی سونی فن هاست :D
فقط جلوی چند تا کاراکتر خاص جواب نمیده :D
آخ جــــــــــون ناتان افتاد جلو!چی میشد همه متال گیر فن ها به رایدن رای میدادن رسماً بانوی معبد گرد رو از دور رقابت با بیرحمی به بیرون پرتاب می کردیم>:)
آخه کی دلش میاد به تیپ خفن رایدن رای نده؟
یا به شوخ طبعی ناتان؟
یا شمشیر زنی های باحال رایدن؟
یا به صداگذاری توپّ و روح دار ناتان؟
یا به مردونگی و فداکاری های رایدن در حقّ اسنیک
برید شما همون بهتر که به اون لارائه رای بدید(تخریب نمی کنم علی به جون خودم :D )
 
آخرین ویرایش:

i am dead

کاربر سایت
Feb 11, 2011
609
نام
سینا
جادوی سونی فن هاست :D
فقط جلوی چند تا کاراکتر خاص جواب نمیده :D
آخ جــــــــــون ناتان افتاد جلو!چی میشد همه متال گیر فن ها به رایدن رای میدادن رسماً بانوی معبد گرد رو از دور رقابت با بیرحمی به بیرون پرتاب می کردیم>:)
آخه کی دلش میاد به تیپ خفن رایدن رای نده؟
یا به شوخ طبعی ناتان؟
یا شمشیر زنی های باحال رایدن؟
یا به صداگذاری توپّ و روح دار ناتان؟
برید شما همون بهتر که به اون لارائه رای بدید(تخریب نمی کنم علی به جون خودم :D )

مردونگی رایدن رو فراموش کردی.
توی MGS4 اونطور مثل مرد پشت snake وایستاد اونم بدون دست.
 

genesis007

کاربر سایت
May 16, 2010
1,308
نام
shahab
ولی خودمان هستیما این گروه هم مثل گروه هدر و کلود و وینسنت و.... خیلی کار کتر های خوبی داره که به علت سخت بودن انتخواب کارکتر هایی مثل رایدن و deathمظلوم واقعه شدن.:d
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
نکته خیلی جالبی که هست برا Death اینجا تبلیغ میشه رای های War میره بالا :D
سر جول داشتم از عصبانیت میترکیدم،اگر این هم دوم بشه خودکشی میکنم:d
حالا این ها که شوخیه :D ولی شوما اگه بخاطر دویوم شدن جوئل اون هم جلوی الیزابت :x عصبی میشید من بخاطر حذف شدن Solid باید چی کار کنم!؟ /:)
تازه اون هم با اون شرایط خاص و ویژه که چیزی نگم بیتره :-" :D
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر