WWE 2K15 | Xbox 360

zizizo

کاربر سایت
Sep 16, 2013
40
نام
مصطفی
به تازگی، شرکت ۲K Sports اعلام کرده است که در عنوان WWE 2K15 هم مسابقات تاریخی وجود دارد و بازیکنان می توانند با تجربه آن ها لذت ببرند! همچنین گفته شده که این مسابقات شامل کشتی گیرانی همچون Triple H / Shawn Michaels / CM Punk / John Cena می باشد.همچنین آقای Paul یا همان Triple H که معاون اجرایی شرکت ۲K Sports و همچنین خالق WWE است، در این باره گفته است:
بازی دارای دو تا از بزرگ ترین مسابقات است، که یکی از آن ها، مسابقات من با Shawn Michaels. هیچ شکی نیست که طرفداران با تجربه عنوان WWE 2K15 واقعا هیجان زده خواهند شد. در واقع ۲K Showcase تجربه ای را به ارمغان می آورد، که طرفداران هرگز آن را در گذشته مشاهده نکرده بودند.
همچنین آقای Chris Snyder معاول بخش بازاریابی شرکت ۲K Games در این باره توضیح داده است:
زمانی که Triple H دوستی و صلح خود با The Heartbreak Kid را با شیرجه زدن و کوبیدن وی، به اتمام رساند، یکی از بهترین و تاریخی ترین لحظه های WWE را به جای گذاشت…. و علاوه بر این، مطمئنن هیچ فردی نمی تواند جنگ شدید و بدخواه بین Cena و Punk را انکار کند…. این دو رقابت به صورت پایدار و محکم در تاریخ WWE به جای مانده اند و ۲K Showcase برخی از این تاریخچه را باز می گرداند.
خب در این مورد کمی توضیح می دهم، مد ۲K Showcase بخشی در بازی WWE 2K15 است که در آن بازیکنان می توانند ۳۳ مسابقه بین دو ریوالز (رقابت) را طی کنند. البته در آینده رقابت های بیشتری علاوه بر دو رقابت ذکر شده، به صورت DLC برای این بازی منتشر می شوند.
در نهایت لازم به ذکر است که عنوان WWE 2K15 همچنان توسط شرکت ۲K Sports در حال توسعه می باشد و در تاریخ بیست و هشتم اکتبر سال جاری، برای پلتفرم های Xbox One / Xbox 360 / PlayStation 4 / PlayStation 3 منتشر خواهد شد. نظر شما چیست ؟

منبع : پارسی گیم
 
آخرین ویرایش:

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
سلام
مدیر بخش انجمن قسمت wwe 2k
اقای jared به پاسخ سوالات منتخب طرفداران در انجمن پرداخته

درباره اسکرین شات جان سینا :

بله این اسکرین شات واقعا in game هست .این اسکرین شات از گیم پلی گرفته شده ، و از entrance یا کات سین گرفته نشده،و تمام موارد ، روشنایی ، عمق میدان ، نورپردازی روی طناب ، 100 درصد در حین گیم پلی اجرا شده.
ایا واقعا هیجان انگیزه ؟ بهتر میشود.
در حالی که این تصاویر گیرا هستن .ولی به جزییات دیوانه کننده مدل های کارکتر ها ورود نمیکنه .مزیت اسکن همزمان صورت و بدن این است که وقتی شما به جزییات این افراد توجه میکنید ،ساختار استخوان بندی و تنوع رنگدانه خط و خال بسیار عالی است .و اسکرین شات هایی که در اینده میان تشریح این جزییات سرگرم کننده بسیار جالب هست.
در اخر،یکی از جزییاتی که در اسکرین شات برجسته است، رگ های بدن جان سینا است. رگ های بدن در حین مسابقه بسیار واضح و شفاف هستند .به خصوص وقتی دست راستش پایین میاره رگ ها موج دار میشه (جان سیناّ)، شما میتوانید انها را بطور دقیق و واقعی ببینید ، در حالی که در،گذشته فقط قسمت های بسیار کوچکی را میدید.

سوال:
نکات بسیار عالی اینجا گفتی jared ، من خیلی کنجکاوم بدونم جمعیت چگونه است؟{ نسبت به قبل}
پاسخ: خیلی بهتره،در حقیقت. اگر شما جمعیت در بازی nba 2k14 دیده باشین ، شما انتظارات مختلفی دارید که جمعیت در بازی چگونه است ، حرکت های تماشاگر ها بیشتر ارگانیک و هدفمند هست . هر کس در زمان های متفاوت حرکت و تکان میخورد .اگر مدل هاشون تکراری هست ، ان ها حداقل چیزهای متفاوتی پوشیدن.اندازه هاشون و نوعشون، یعنی مرد یا زن بودن متفاوت هست، امضا های بیشتر در دستشون است.این عمل انقدر بزرگی نیست ولی حرکت رو به جلویی است.
سوال : ایا برنامه ای واسه منتشر کردن عکس یا چیزی از نسل قبل دارید ؟
جواب: البته ،ولی انها قبل از انتشار اول ign منتشر نخواهند شد. برای نسخه های 360 و ps3 ما چیزهای متفاوت و منحصر به فردی برای شما داریم .
سوال : من فقط نگرانم از دیدن این اسکرین شات های عالی ،ایا این به این معنی هست که ورودی استار ها واقعی تر میشه یا شانسی برای اصلاح انها و بهبودشون هست؟
جواب : ورودی ها قطعا بهبود یافته ان و بیشتر دقیق شدن به واقعیت.برخی از انها از تصاویر و روشنایی برتر برخوردارن و برخی دیگر از بهبود کار دوربین برخوردارن.مقدار بسیار از جزییات جدید وجود دارن که توسط توسعه دهنده مخفی مانده ان ،که مشاهده کنید چگونه دوربین ها اداره میشوند . برای مثال ، در حین ورودی جان سینا ،هنگامی که به سرعت از بین جمعیت میدوه به سمت رینگ،وقتی موزیکش تمام میشه ،این احساس دست داده میشه که ورودی بیشتر اصیل هست .شما این احساس میکنید ،مثل یک جرثقیل که کار میکند و این فقط ی بازی ویدیویی نیست. بنابرین به سمت ظرافت و دقت حرکت میکنیم که احساس زندگی واقعی میدهد. و از انجایی که ما کم و بیش رندی ارتن نزدیک به مدل نهایی نشان دادیم ،اینجا یک مثال دیگه میزنم ، شما میدانید ورودی او چگونه است. نور بزرگی بر روی ایجاد میشود که کل ارنا رو با هر گیتاری که در موزیکش تکرار میشه در برمیگیره.این ورودی در wwe 2k15 کاملا جذاب و دیدنی،هست.
با انجین جدید نورپردازی در بازی ، نور پس زمینه بر روی رندی بهبود یافته ،و ان نور روی رمپ و حفاظ های کنار تماشاگران و شونه هاش و نیمرخش منعکس میشه ، احساس میکنید که کاملا واقعیست.و طبیعی

سوال : ایا در 2k سوپر استار ها ورودی هاشون اسکن میشن، یا مثل اونچه در گذشته بود ورودی ها ساخته میشن؟
جواب: من میتونم بگم شبیه گذشته است. ما خوش شانسیم که میتونیم بعضی سوپراستار ها رو ورودیشون با حضور خودشون موشن کیچر کنیم، مثل سزارو، اما باقیش با بازیگر ها انجام میشه.موشن کیچر 2k دارای سهولت فوق العاده اس.و بازیگران تصاویر و صوت رو همزمان انجام میدن . با دو ویدیو بازیگران هم دسترسی به اجرای خود و هم ستاره های واقعی دارن. هر راستری که ورودی جدید داشته باشه ، بنابرین شما،ورودی جدید رو در بازی خواهید دید.

سوال :شما میتوانید چیزی در مورد زنان در بازی بگید؟ اشاره ای به صورتشون در نسل فعلی؟ یا در نهایت طرفداران زنان میتوانند خوشحال باشن با تعداد بیشتری از انان در بازی ؟
جواب: ان ها بسیار بهترن ، به خصوص در 360 و ps3 . ان ها لایق توجه هستن و برخی تفاوت های چشمگیر از لحاظ نمایشی در دیوا بین نسخه 14 و 15 هست. شما از دیوا بعد از سامرسلام و معرفی کامل راستر ها خواهید شنید.

سوال :به نظر من عجیب و غریب که فقط دو ریوالری وجود داره،مگر این که تعداد بسیار زیاد و متنوع از ستاره های مختلف و چیزهای دیگر وجود داشته باشد .این طور که به نظر میرسه درگیری های زیادی شاهد نیستیم که افراد مختلف مثل استینگ و گروه nwo در بازی ببینیم ؟
جواب : محتوای بسیاری در این دو استوری وجود داره ، و فقط محدود به انجام دادن تعدادی بازی در مد داستانی نیست، اما افزودنی ها و ویدیو های با کیفیت بالا جز موارد است.چیز های کوچک دیگری هم هست که شما بزودی خواهید فهمید.بهترین راهی که شما میتوانید بدانید در مورد بخش showcase این است،که،عین مواردی است که سال های گذشته در بخش سینگل پلیر انجام میدادید ، اما با کیفیت بسیار بالاتر.

ترجمش توسط خودم بود اگه کم و کاستی دیدید ببخشید سعی کردم مفهوم برسونم .
:
d
 

a75ian

کاربر سایت
Oct 26, 2013
45
نام
آريَن
اینم اسکرین شات از تماشگرا


10521908323141931178.jpg

منیع:theshield1.ir
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
اینجا که چیزی مشخص نیست ولی در کل همونه تماشاگرا جلویی ها خوبن عقبی ها رو هم تاریک کردن مشخص نشه.
 

zizizo

کاربر سایت
Sep 16, 2013
40
نام
مصطفی
این تیزر تریلر اصلیه در واقع ، تماشاچیا که زیاد تعریفی نداشتن ، face سینا هم تغییر کرده بود فک کنم 8-| کسی نمیدونه تریلر اصلی کی میاد ؟؟؟
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
سایت ، IGN یک.Hands on Preview از بازی نوشتت ، که خلاصه مهمش نوشته ،
و من با کمک دوست عزیزم BAHRAM B ترجمش کردم
1 wwe2k15 یک حس متفاوت میدهد، این شبیه ساز کشتی کج هست.

2 سیستم گلاویز شدن واقعی تر شده ،شما نمیتوانید بازی با DDT شروع کنید ، ( و باید ابتدا گلاویز شوید و دکمه زنی شروع کنید مثل گذشته که این سیستم بود در شروع بازی ها)

3 در سیستم ضربه زدن (مشت و لگد ) با اندیشه بیشتر باید قدم بردارید، درست همانند مردمی که در واقعیت مشت و لگد میزنند.

4 حالت گلاویز شدن (grapple) از بین رفته اند. (در نسخه های قبل 4 حالت با زدن روی انالوگ با حریف گلاویز میشدید) زمانی که شما بتونید حالت زنجیر حریف از بین ببرید و حریف بگیرید ( chain wrestling) بعد از اون فقط باید دکمه گلاویز شدن رو در جهتی که میخواید بزنید یا نگه دارید تا بلافاصله اون فن انحام،بشه.

5 مقیاس و اجزای رینگ ها بدرستی در بازی قرار گرفته ،که نتیجش باورپذیر شدن، هل دادن به سمت رینگ یا irish whip ، حرکت بین طناب ها و چیزهای دیگر(در رینگ ) هست .

6 سیستم جدید استقامت بازیکنان برای جلوگیری از حملات بیش از حد مجازات میکنه،یا جلوگیری میکنه .شما در بازی خواهید دید که کشتی،گیران خسته خواهند شد .

منبع :
http://www.operationsports.com/forums/wwe-2k/755639-wwe-2k15-hands-impressions.html
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
اقا بلاخره گیم پلی های کامل از گیمز کام رسید .
داغ داغ فقط کیفیت هاشون پایینه چون با موبایل گرفتن بجه خا ..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر