World of Warcraft: Dragonflight

از تاریخ 26 مهر ماه سال 1401 این تاپیک مختص به اکسپنشن ست Dragonflight در سرور های آفیشال بیلیزارد خواهد بود.
=============================================================

راهنمای اولیه بازی برای کمک به تازه وارد ها با تشکر از کاربر musketeer

بازی کردن در بلیزارد چقدر هزینه داره؟

برای بازی کردن در بلیزارد در حالت معمول شما باید 2 آیتم زیر رو در ابتدا خریداری کنید:

  • Battlechest:: که شامل کلیه اکسپنشن ها تا یکی مونده به آخری و همینطور 30 روز تایم بازی میشه. قیمتش حدود 15 یورو هست
  • آخرین اکسپنشن: که در حال حاضر legion هست. معمولا حدود 40 یورو هست قیمتش
  • برای ادامه دادن به بازی باید اشتراک ماهیانه بازی رو هم بگیرید. که 2روش معمول داره. یکی اینکه گیم تایم های 2 ماهه بخرید، حدود 20 یورو هست قیمتشون، یعنی در حال حاضر حدود 80-90 تومن برای 2ماه. یا اینکه گلد داخل بازی بدید و wowtoken بگیرید. که قیمتش رو میتونید همیشه از سایت wowtoken.info چک کنید.
آیا گلد در آوردن و خریدن گیم تایم با گلد وقت خیلی زیادی میبره؟

واقعاً نمیشه گفت. به هر کس بستگی داره که از چه روشی گلد در میاره. بعضیا از auction house خیلی راحت گلد در میارن، بعضیا میرن فارم میکنن و گلد در میارن، بعضیا instance های قدیمی رو میزنن... بطور خلاصه فقط میشه گفت که کاملاً شدنیه، ولی باید یک مقداری زمان بزارید براش.


از کجا بخرم؟ کردیت کارت ندارم.

خیلی سایت های ایرانی هستن که این موارد رو برای فروش قرار دادن. طبق قوانین سایت نمیشه اینجا اسم گفت. همون توی گوگل سرچ کنید "خرید battlechest" یا "خرید legion" براتون این سایتها رو میاره. بعد توی سایت بلیزارد یه قسمتی داره که این کدها رو وارد کنید.


قبل از اینکه بازی رو شروع کنم چه چیزهایی آماده کنم؟

اولین کار این هست که یکی رو پیدا کنید که شما رو RAF کنه. RAF مخفف recruid a friend هست که میتونید اینجا بطول کامل در موردش مطالعه کنید. Recruit A Friend - WoW

این سیستم هم برای شما و هم برای کسی که شما رو RAF میکنه مزایای بسیاری داره. مهمتریناش ایناس:




    • وقتی با هم بازی کنید 3 برابر experience دریافت میکنید!
    • وقتی شما اولین ماه گیم تایم رو بزنید، به RAF کننده شما یک ماه تایم رایگان میده.
    • وقتی شما دومین ماه گیم تایم رو بزنید، RAF کننده شما بین چند تا pet و mount میتونی یکی رو به دلخواه جایزه بگیره!
    • به ازای هر 2 level که با هم level up کنید، شما میتونید 1 level به RAF کننده اتون اهدا کنید.
    • هر دو میتونید هر 30 دقیقه یک بار همدیگه رو summon کنید (برید پیش هم)
البته یه سری محدودیت داره، مثل اینکه مدت این مزایا 3 ماه هست و باید توی یک group باشید تا این سیستم فعال بشه، و توی محدوده 100 یاردی هم بمونید. همچنین grant level یعنی مورد 4 هم فقط توی همون realm که بودید قابل استفاده اس.

بخاطر اینکه انقدر فایده داره و بیشتر از همه بخاطر mount اش، تقریباً همه دنبال یکی هستن که RAF اش کنن. بخاطر همین یه سری پوئن دیگه هم RAF کننده شما معمولاً بهتون میده.. مثلا فلان مقدار گلد، یا فلان آیتم... ولی سعی کنید اینها رو ملاک قرار ندید و بیشترین فکرتون این باشه که RAF partner شما وقت آزادش با شما همخونی داشته باشه تا بتونید باهاش بازی کنید و level up رو از دست ندید. پس قبل از RAF خوب باهاش تایم هاتون رو چک کنید و با همدیگه هماهنگ کنید که چند تا کاراکتر میخواید level up کنید و اینا....


آیا کامپیوترم به اندازه کافی قوی هست؟ آیا نت مناسبی دارم؟

مورد دیگه ای که باید چک کنید این هست که آیا کامپیوترتون قادر به اجرای بازی هست یا خیر. کلاً wow سیستم و اینترنت خفنی نمیخواد. برای اینکه ببینید بازی رو میتونید اجرا کنید یا نه باید بازی رو بصورت رایگان بدون اینکه چیزی بخرید نصب کنید و برید توی بازی. تو این حالت تا level 20 میتونید بازی کنید. تو جاهای شلوغ که مثلا 3-40 نفر اطرافتون باشن نباید fps اتون زیر 30 بیاد یا latency اتون بالای 300 بره.


خب! الآن آماده ی بازی هستم. باید چکار کنم؟

اول باید یه اکانت battle.net بسازید و اپلیکیشنش رو دانلود کنید: http://eu.battle.net/en/app

بعد از اون باید خود کلاینت بازی رو بگیرید که حدود 30 گیگ هست. میتونید بزارید خود اپلیکیشن براتون دانلودش کنه. یا اینکه از یک دوستی بخواید براتون روی هارد بریزه. یا اینکه از سایتهای ایرانی که میفروشن بخرید. بعد باید محل بازی رو به اپلیکیشن بتل.نت بدید و برید توی بازی. ضمنا کد های لازم که خریدید رو هم از قسمت redeem code توی اپلیکیشن یا سایت وارد کنید تا براتون فعال بشه. حالا باید وارد بازی بشید و توی هر realm ای که میخواید کاراکترتون رو بسازید.

تو کدوم realm کاراکتر بسازم؟ ایرانی ها کجا بیشتر هستن؟

در ابتدا بگم که ایرانی ها بیشتر از همه جا در سرورهای اروپا بازی میکنن، چون به ایران نزدیکتره و پینگ بهتری داره. اکثرا در kazzak سمت هورد هستن. توی Silvermoon و Ravencrest هم سمت الاینس هستن. بصورت پراکنده تو ریلم های دیگه مثل Outland هم هستن البته.
ریلم ها از چند نظر دسته بندی میشن:



    • زبان. که معمولا ریلم هایی که زبان انگلیسی هستن رو انتخاب میکنیم.
    • PvE یا PvP. این دو کلمه مخفف Player versus Environment و Player versus Player هستن. توی wow دو faction داریم به نامهای Horde و Alliance. که یطورایی دشمن همدیگه حساب میشن. تو ریلم های PvP در دنیای بازی هر جا که برید میتونید با پلیرهای فکشن مقابل مبارزه کنید، اونها هم همینطور. این به این معنی هست که هرجا برید با پلیرهای فکشن مقابل درگیر میشید. در ریلم های PvE تا وقتی نخواید میتونید از درگیر شدن با فکشن مقابل خودداری کنید. به اصطلاح بصورت دیفالت PvP flag اتون خاموش هست.
    • RP یا Normal. در ریلم های RP مخفف Role-Playing خیلی پلیرها قالب کاراکترشون رو به خودشون میگیرن. یعنی طوری رفتار میکنن که انگار واقعاً مثلاً یک جادوگر الف هستن و با همه اون شکلی صحبت میکنن! البته تو همه ریلم ها بعضیا این کار رو میکنن و توی ریلم های RP خیلی بیشتره.
موارد دیگه ای مثل جمعیت و بالانس بودن فکشن ها و ... هم توی انتخاب ریلم موثره که بیشتر این فاکتور ها رو میتونید از این سایت دنبال کنید: realmpop.com

هر گونه بحث در مورد سرور های کرک حتی سرور های کرک Warlord of Draenor و قبل از آن در این تاپیک ممنوع هست و با افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

DarkSider

کاربر سایت
Sep 2, 2009
286
آخه جالبیش اینه که لار بیاد پایین قیمتها همونجا میمونه بعد که میگی چرا میگن ما با دلار فلان تومن خریدیم نمیشه ارزون داد ضرر میکنیم.
اما اگه دلار بالا بره فرت میکشن رو قیمتها
 

pain.1990

کاربر سایت
Jan 9, 2010
236
نام
nima
لعنت به ........

اقا دیگه نمیشه بازی کرد با س .ا.ک.س هم میرم تو بد 1 مین می پره بیرون)x به خدا خسته شدم.یه دل خوشی تو زندگیم داشتم اونم ازم گرفتن:-s
 

sinasantana

کاربر سایت
Sep 15, 2008
60
بچه ها pingzapper واسه من از دیشب دیگه وصل نمیشه. واسه من شیلتر شده!
خوشم میاد هر روز یه داستانی با این اینترنت داریم.
یا اینترنت قطعه یا فلان سایت شیلتره یا اکانت بن میشه یا سرور بلیز down میشه ............ وقتی همچی درسته اونوقت برق میره! :d
 

Erwil

کاربر سایت
Dec 14, 2006
29
سلام آقا من همیشه با وی .. ان وصل میشدهم اما یکبار وی پی انم دیسکانکت شد من متوجه ندشم دوباره لاگین کردم حالا نوشته this world of warcraft account has been closed and no longer availible to use please go check :Game Guide - World of Warcraft
کسی کمکی میتونه بکنه؟دستم به دامنتون تروخدا یه راهنمایی بکنین
 

Erwil

کاربر سایت
Dec 14, 2006
29
آره اینو نوشته توش:
Reason for Closure: Terms of Use Violation -- Exploitative Activity: Abuse of the Economy

This account was closed because one or more characters were identified exchanging, or contributing to the exchange of, in-game property (items or gold) for "real-world" currency. This exchange process negatively impacts the World of Warcraft game environment by detracting from the value of the in-game economy.

Even if this is the result of account sharing, the account owner can still be held responsible for the penalty because of the impact it had on the game environment.

We've found the above behaviour is many times directly related to groups responsible for compromising World of Warcraft accounts; we take these issues very seriously. To better understand our position against exploitative activity and the risks involved, please review this article: Impact of Buying Gold - Services - World of Warcraft

The exploitative activity that took place on this account violates the World of Warcraft Terms of Use. We ask you take a moment to review these terms at http://eu.blizzard.com/company/legal/index.html. Any recurring subscriptions on this account have been suspended to prevent further monetary charges.

If you believe your account was compromised, please go to the following website https://eu.battle.net/account/support/account-recovery.html. Our support staff will assist you as soon as possible. If you are unable to access your account due to the password being changed, please visit our Login Support site here: https://eu.battle.net/account/support/password-reset.html

For any disputes of this action or further information on Exploitive Activity, please visit the Exploitative Activity FAQ and contact page here: http://eu.battle.net/support/en/article/200783

Regards,

Customer Services
Blizzard Entertainment Europe
World of Warcraft
 

Erwil

کاربر سایت
Dec 14, 2006
29
من نه گلد فروختم نه scam کردم هیچ کار اشتباهی نکردم

---------- نوشته در 04:21 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:08 PM ارسال شده بود ----------

account recovery هم کردم ولی نه ای میلی اومده و جوابی نه چیزی
 

DarkSider

کاربر سایت
Sep 2, 2009
286
دوستان یک سوالی بعد از ریلیس پاندا آپدیت برای لانچر اومده؟
چون من بعد 2ماه یک اکان استارتر ساختم بیام ببینم چه خبره دیدم لانچر داره آپدیت میکنه؟ حجم فایل را هم ننوشت؟
من پاندا را دارم میخوام ببینم آپدیت نیومده
 

yasergamer

کاربر سایت
Jul 3, 2010
398
نام
یاسر
برای منم چندین باز از اینا اومده نارحت نکن خودتو :)
یه تیکت بزن من تا حالا نه کلاه برداری کردم نه گلد ترید کردم این برنامتون اشتباه کرده لطفا دوباره چک کنین و هیچ حرفی هم نزن از ایرانی بودن و کلا زیر باره هیچ کاره خلافی نرو :)

برا من که اخرین بار باگ شده بود سره haggara بودیم منو بن کردن تیکت دادم گفتم من سر باس بودم که منو بن کردین من با haggara گلد ترید کردم چک کرد 1 ساعته از بن در اومد

کلا این برنامشون باگ داره هر چند وقت یه بار بی دلیل ملت و بن می کنه :|
 

Erwil

کاربر سایت
Dec 14, 2006
29
کاش اینجوری بود یه ایمیل اومده ببین چی میگه:
The status of your Customer Support ticket #28331436 has changed to "Answered."

You can view your ticket details or check its status by clicking the link below:
<http://eu.battle.net/support/ticket/thread/28331436>

If you can’t click the link above, copy and paste the entire URL into your browser.

This is the latest response from Customer Support:
Greetings! My name is Game Master Razerium. I received your Battle.net Support Ticket regarding an account issue.

Due to missing or incorrect information we need you to give us a few more details. You can do so by clicking the "I still have a problem" button and then entering the following details:

- A scan or digital image of nationally recognised photo ID, such as passport or drivers license (please do not include public transport cards, library cards etc, as these are unsuitable for our needs).
and
- The last 4 numbers of the credit card you are using on this account or a picture of a game card used, if you use those.

If you do not have access to a digital picture you can also send the information by post to:

Blizzard Entertainment Europe
145, rue Yves
Le Coz
78000 Versailles
France

As soon as we have this information we will move forwards with our investigation as fast as possible.

Kind regards,

<Game Master>Razerium
Blizzard Entertainment

What does the “Answered” status mean?
- A ticket in “Answered” status means that a Customer Support representative has provided an answer to your ticket.

What can I do next?
- You can click “Need More Help” in-game, after you view the in-game response.
- Or, you can choose the “I still have a problem” option on the ticket detail page. Please note that if you choose this option, your in-game ticket will be converted into a web ticket. It will no longer be viewable in game, but will be visible on the Blizzard Customer Support web site instead."

If you have additional questions or concerns, please log in to the Blizzard Customer Support web site at <http://www.battle.net/support/> and reply to the ticket.

Regards,

The Customer Support Team
Blizzard Entertainment
حالا چیکار کنم؟


---------- نوشته در 05:38 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 05:36 PM ارسال شده بود ----------

آقا فکر کنم دیگه دهنم سرویس شد تروخدا یکی راهنمایی کنه
 

mohsen67

کاربر سایت
Dec 6, 2006
519
کاش اینجوری بود یه ایمیل اومده ببین چی میگه:

The status of your Customer Support ticket #28331436 has changed to "Answered."

You can view your ticket details or check its status by clicking the link below:
<http://eu.battle.net/support/ticket/thread/28331436>

If you can’t click the link above, copy and paste the entire URL into your browser.

This is the latest response from Customer Support:
Greetings! My name is Game Master Razerium. I received your Battle.net Support Ticket regarding an account issue.

Due to missing or incorrect information we need you to give us a few more details. You can do so by clicking the "I still have a problem" button and then entering the following details:

- A scan or digital image of nationally recognised photo ID, such as passport or drivers license (please do not include public transport cards, library cards etc, as these are unsuitable for our needs).
and
- The last 4 numbers of the credit card you are using on this account or a picture of a game card used, if you use those.

If you do not have access to a digital picture you can also send the information by post to:

Blizzard Entertainment Europe
145, rue Yves
Le Coz
78000 Versailles
France

As soon as we have this information we will move forwards with our investigation as fast as possible.

Kind regards,

<Game Master>Razerium
Blizzard Entertainment

What does the “Answered” status mean?
- A ticket in “Answered” status means that a Customer Support representative has provided an answer to your ticket.

What can I do next?
- You can click “Need More Help” in-game, after you view the in-game response.
- Or, you can choose the “I still have a problem” option on the ticket detail page. Please note that if you choose this option, your in-game ticket will be converted into a web ticket. It will no longer be viewable in game, but will be visible on the Blizzard Customer Support web site instead."

If you have additional questions or concerns, please log in to the Blizzard Customer Support web site at <http://www.battle.net/support/> and reply to the ticket.

Regards,

The Customer Support Team
Blizzard Entertainment
حالا چیکار کنم؟


---------- نوشته در 05:38 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 05:36 PM ارسال شده بود ----------

آقا فکر کنم دیگه دهنم سرویس شد تروخدا یکی راهنمایی کنه
باید 1 عکس با مشخصات خودت ارائه بدی اما این مدارک نباید ایرانی باشن !! پاسپورت و کارتی که ثابت کنی ایران نیستی
 

yasergamer

کاربر سایت
Jul 3, 2010
398
نام
یاسر
اگه گیم تایم خریدی این چند وقته و کی هاشو داری براشون بفرست یا سی دی کی هایی که برای فعال سازی اکانت استفاده کردی اگه بتل چستی که زده باشی رو داری که خیلی خوبه

اگه نشد که باید یه پاسپورت تقلبی جور کنی :|

میتونی اینو ارسال کنی
sigpic62415_5.gif
:d
 
آخرین ویرایش:

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
دوستان یک سوالی بعد از ریلیس پاندا آپدیت برای لانچر اومده؟
چون من بعد 2ماه یک اکان استارتر ساختم بیام ببینم چه خبره دیدم لانچر داره آپدیت میکنه؟ حجم فایل را هم ننوشت؟
من پاندا را دارم میخوام ببینم آپدیت نیومده
یکبار که per patch اومد و 5.0.4 بود که 6 گیگ حجمش بود بعد یک اپدیت چند مگابایتی کرد شد 5.0.5 و بعد از اون حتی بعد از ریلیز بازی اپدیتی انجام نداد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر