PC Total War: Rome II

attachment.php



بخش 1) اطلاعات بازی:


Developer: The Creative Assembly
Publisher: Sega
Platform: PC
Genre: Strategy
Release Date: September 03, 2013
نقشه کمپینگ
attachment.php



  • 183 سرزمین,117 فکشن,500 یگان مختلف بعلاوه 30 نوع شهر و 70 ساختمان مختلف در بازی هست.
  • قسمت شرقی نقشه به باختر که شامل سرزمین های شرقی ایران باستان می شود در بازی وجود دارد.
  • ارتش ها به شیوه های مختلفی در نقشه حرکت می کنند مثلا در حالت (forced march) مسافت بیشتری حرکت می کنند که البته باعث ضعف هایی شامل آسیب پذری نسبت به حملات ناگهانی می شوند.
  • جنگ های داخلی در بازی باعث حفظ تعادل Gameplay می باشند و بازیکنان باید از نظر نظامی قدرتمند باشند.
  • دریاهای مناطق مختلفی در بازی وجود دارد که این دریا ها بین قلمروهای مختلفی تقسیم شده و هر منطقه با نیروی دریایی مخصوص خودش اختیار آن دریا را خواهد داشت.
  • هر Turn در بازی 1 سال محسوب میشه ولی با این همه 4 فصل در بازی وجود دارند.
  • CA تلاش داره بازیکنان را به مبارزات در زمین های باز ترقیب کنه و اعتقاد داره در بازی بر روی محاصر قلعه ها نباید متمرکز شد
  • کاراکترها در بازی مسیر بیشتری را می پیمایند.
  • ارتش ها میتواند از رودخانه ها بدون ساخت پل یا کشتی حرکت کنند.
  • رشد شهرها بیشتر در نقشه مشخص می شود و بازیکنان قادرند این پیشرفت در ساختمان های مخصوصی که در نقشه وجود دارد مشاهده کنند.


نقشه جنگ



  • در بازی طبیعت تخریب نمی شود. . .یعنی انتظار مواردی مثل دختان جنگلی در حال سوختن را نداشته باشید
  • اگر ارتش شما نتواند نیروهای دشمن را ببینند در نتیجه شما هم در بازی قادر به مشاهده ی آنها نیستید.
  • هوش مصنوعی دشمنان بیشتر قابل باور هست
  • لکه های خون در زمین های جنگی که با جنازه پوشیده شده باشند قابل دیدن هست هر چند که بسیار کم باشد.AC احتمال زیادی برای DLC خون وجود دارد
  • فصل ها در زمین مبارزه قابل مشاهده خواهند بود یعنی اگر در فصل زمستان مبارزه کنید زمین مبارزه هم برفی خواهد بود.
  • نقشه های جنگی به خوبی بقیه چیزهایی که تا به جال دیدید کار شده است.در واقع مثلا اگر جنگی را در جنگل Teutoburgشروع کنید همان زمین تاریخی Battle of the Teutoburg Forest را به شما می دهد.

یگان ها



  • کاراکترها در بازی خصوصیات و مهارت های مختلفی دارند و تجربه سریعتر کسب می کنند.
  • سواره نظام میتواند به کلی صف آرایی دشمن را بهم بزند.
  • سربازان Barbarian در بازی برگشته اند.
  • نیروهای پیاد مظام در هنگام مورد حمله قرار گرفتن از سپرهای خود استفاد میکنند
  • برگشتن و خارج شدن از صف آرایی testudo بسیار سریع و روان است.
  • سربازان رومی در هنگام دویدن میتوانند نیزه های خود را بیاندازند.
  • خوک های آتشینبه بازی برگشته اند.
  • تیر کمان ها بعضی در زره و سپرهای جنگی فرو میرود و بعضی پس از بر خورد به زمین می افتند که در هنگام زوم کردن قابل مشاهد هست.

بخش مولتی پلیر



  • TLC هایی برای این بخش از سمت سازندگان در نظر گرفته شده

نیروی دریایی



  • نیروی دریایی را نیز همانند نیروی زمینی می توان در حالت های مختلف مثل Raiding Mode قرار داد
  • کشتی های جنگی قابلیت Ramming و انتقال نیرو ها به کشتی دشمن هنگام مبارزه را دارند(Ramming اینکه کشتی در حال حرکت خودش به کشتی دیگه بکوبه)

اطلاعات کلی




  • در شوگان 2 اگز کمپینگ طولانی را انتخاب میکردید 240 Turn برای پیروزی و اتمام بازی داشتید و در ناپلئون 244, امپایر 200 و در مدیوال دو 230 ولی در Rome 2 شما 300 Turn برای اتمام باری در اختیار دارید.
  • چگونگی پابان بازی بستگی شیوه ی بازی شما دارد.اگر شما روش محتاطانه در بر خورد بازی اشراف زادگان , خانوادها . . .داشته باشید نسبت به کسی که همه را به جنگ بطلبه متفاوت خواهد بود.برای روم شما میتوانید از جمهوری و ستا دفاع کنید یا اینکه یا دیگر خانواده های رومی مبارزه و خود سناتوری کنید.اشاره شد که این موضوع به صورت مخصوص در فکشن های دیگر نیز هست.
  • به نظر میرسه که ورژن مخصوصی برای خون در بازی مشخص شده ولی هنوز رسما اعلام نشده است.


بخش 2) لینک ها:

GameSpot




بخش 3) توضیحات:

بدون شک سری Total War را باید جز بهترین استراتژی های تاریخ دانست. اکنون دنباله ی یکی از بهترین نسخه های سری Total War یعنی Rome تحت عنوان Rome II مدتی پیش رسما از سوی Sega تایید شد.
استراتژی بازها نسخه ی اول Total War: Rome را به یاد دارند، بازی فوق العاده جذاب که در سال 2004 منتشر شد و توانست با دریافت نمرات بالا خود را به عنوان یکی از بهترین نسخه های سری Total War معرفی کند. (Meta: 92)
Rome II Total War در تاریخ 3 سپتامبر 2013 بصورت انحصاری برای PC منتشر خواهد شد.


بخش 4) معرفی اقوام حاضر در بازی:

روم:
Romefactionbannermap.jpeg


روم

“Strength, honour, duty.”
*قدرت*افتخار*وظیفه*

جمهوری روم در دوره ی اوج شکوفایی است و Pyrrhus سپاه جنگجوی مهاجم یونانی اش به سواحل ایتالیا رانده شدند.جمهوری روبه رشد روم قدرت ارتشش را تقویت میکنه تا به اهدافشان برسند.روم قدرت مسلط بز شبه جزیره ایتالیاست و در نقطه بسیار حساس تاریخی قرار دارد و برای گسترده شدن نیاز به فتوحات دارد.در شمال اتحادیه اتروسکوها و آنسوی آن سرزمین های Barbarian هاست.در شرق یونان و در جنوب و غرب Carthaginians ها قرار دارند.

400px-FactionRevealRomelink.jpg


از زمان برکنار شدن سلطه ی پادشاه اتروسکوها در حدود 500 سال پیش از میلاد جمهوری روم به شیوه ای حکومت می کرد که مانند آن در هیچ قدرتی دیده نمیشد.خدمت نظامی برای مردم اجباری بود که مهمترین کمک مردمی به جمهوری روم بود و روم را کاملا نظامی و قدرتمند می کرد.قدرت نظامی ارتش روم بر نظم ,تربیت و اصول تاکتیکی سختیگبرانه تکیه می کرد.ارتش بسیار مجهز و فرم داده شده و پیاد نظام سنگین ستون فقرات ارتش بود.مردان جوان با پوشش های زرهی کمتر در خط اول قرار داشتند (Hastati نوعی نیروی پیاده نظام) و پشت آنها نیروی ماهر و مجهز و آموزش دیده تر قرار داشتند.نیروی مسنتر و باتجربه تر معروف به triarii سپاه را منسجم نگه میداشتند.این ترکیب یک پارچه توسط سواره نظام یا equites ها پشتیبانی می شدند.(equites به سواره نظام های میگفتند که شوالیه بودند و از نظر رنکی قبل از سناتورها قرار داشتند).
روم به عنوان یک فکشن قابل بازی از نظر اقتصادی در تجارت آهن و از امکانات نظامی پیشرفته ای بر خودار است و در کنترل توده ی مردم برای نگه داری نظم اجتماعی ماهر بودند.بعلاوه بازیکنان برای انجام امورات روم باید یکی از سه خانواده ی قدرتمند روم را انتخاب کنند.(The Julia, The Cornelia, and the Junia) که هرکدوم از این خانواده ها برتری های سیاسی , نظامی و فرهنگی دارند.

700px-FactionRevealRome1.jpg
پارت ها:


Parthia4.jpg





Parthia
پارت

R2_logomon_256.png


“Tolerance, justice, profit”
*بردباری*عدالت*سود*

به قدرت رسیدن ارشک رهبر قبیله پارنی.او به آنها اطمینان غلبه بر سلوکی ها را که پارتاوا را مورد حمایت قرار می دادند را داد.پارتاوها تلاش آنها را برای رهایی از سلطه یونانی مقدونی ضعیف می کرد.در ابتدای ترقی پارتها یک امپراتوری شرقی قابل مقایسه با سلسله ی هخامنشی قدیمی و یکی از محدود تمدن هایی که تقریبا از نظر قدرت و ثروت با رومی ها برابر حساب می شدند بودند.
قبایل متحد پارتی,پارت ها برای اسب هایشان ,کمانداران اسب سوار چادرنشین و سوار نظام سنگین معروف بودند,آنها بعدها زره هایی از آهن یا برنز ساختند که سوار و هم اسب را مورد پوشش قرار می داد.برای پیاده نظام هم انها متکی به قوم ایرانی و نیروهای نیزه دار و قوی هیکل و گاهی اوقات هم از نیروهای مزدور که مجهز و آماده به فرم سلوکی ها بودند.
پارس ها ترکیبی از فرهنگ محلی و یونانی بودند,دین پارت ها شیوه و فلسفه ی ستایش از خدایان یونانی و ایرانی و زرتشتی بود.به مرور زمان اشراف زادگان بر نواحی قابل کشت تسلط گرفتند که اقتصاد بر اساس آن بود.هنگام ظهور جاده ابریشم تاجران به راحتی میتوانستند در دنیای باستانی حرکت و با نواحی شرقی معامله کنند..میزان احترامی که آنها برای فرهنگ های خاجی داشتند موجب فتح آسانتر مناطق جدید می شد هر چند شیوه زرتشتی به معنی نفرت و دوری از برده داری بود که برای اقتصاد و نظم عمومی آنها مضر و زیان آور بود.کماندارهای به دلیل کمانداران فوق العاده و نیروی سواری ماهر مشخصه ی سپاه آنها در مبارزه زمین های باز بود.




کارتاژ:

Carthage_map.jpg



Carthage
کارتاژ


“Democracy, commerce, faith"
*دموکراسی*تجارت*ایمان
قلب تپنده کارتاژ خود شهر کارتاژ است.یک بندرگاه مهم و قطب شلوغ معامله کالا در شمال ساحل آفریقا.از زمان خودمختار شدن آنها از اجداد فنیقیی شان به سرعت یک ارتش قابل توجه تاسیس گردید.نیروی دریایی و امپراتوری تجاری مختص به خودشان.کارتژی ها پابرجا به اعتقادات شرکی همانند گذشتگانشان بودند.کارتاژی ها خدایان متعددی را پرستش می کردندد و در میان این خدایان, رئیسشان Ba al hamon فرمانروای بزرگ و Taint الهه ی پشتیبان کارتیژ بود.بسیاری از مردم به قربانی کردن کودکان در معبدهایشان اعتقاد داشتند.







کارتاژ یک دولت تجاری توسعه طلبانه با جمعیت کم بومی بود.بنابراین اکثریت ارتش را نیروهای مزدور تشکیل می داد که هسته ی اصلی نیروهای زمینی به حساب می آمدند.هرچند نیروهای ویژه ی کارتژی نیز وجود داشتند که به گروه مقدس و فیل های قدرتمند جنگی شمال آفریقا معروف بودند.ملوان های تربیت شده دارای کشتی های سریع و قابل مانور با قدرت خوب و قابلیت پرتاب توپ ها بودند.از 6 قرن فبل از میلاد کارتاژ رابطه تجاری با روم برخوردار بود.این دو ملت در کنار یکدیگر با همکاری در زمان جنگ های Pyrrhic مبارزه کرده بودند.هر چند این یک اتحاد برای سهولت در جلوگیری از سپاه قدرتمند و برتر یونانی ها از شمال ایتالیا و سیسلی بود.نتیجه ی جنگ شاید برای روم بیشتر فایده داشت.کارتاژ در سیسیلی تسلط پیدا کرد اما روم تمامی سواحل ایتالیا را تصرف و از آن خود کرد.به این صورت است که تنش بین این دو ملت به عنوان 2 فکشن قابل بازی بسیار بالاست.کارتاژی ها از مهارت در دریانوردی و شهرت به عنوان یک ملت برای معاملات تجاری عالی برخوردار هستند.
همچنین از دید دموکراسی دولت کارتاژ از رضایت اکثر مردم بر خوردار بود.بازیکنان حق انتخاب دارند که به عنوان یکی از 3 قدرت اصلی سیاسی در بازی ایفای نقش کنند که هر کدام برتری و مزایای نظامی , اقتصادی و فرهنگی خود را دارند.




مقدونی:

Macedon1.jpg



Macedon
مقدونی

“Glory, order, power.”

*شکوه*نظم*قدرت*

نا امید از برگشت به دوران شکوه,مقدونی ها خود را در محاصره ی مرزهای قبل از اسکندریه توسط Illyrian ها, Thraciansها و شهرهای دولت یونانی یافتند.آیا مقدونی ها میتوانند دوباره به دوران شکوفایی و قدرت خود تحت سلطه الکساندر جدید برسند؟
مقدونی حکومتی است که پادشاه قدرت را کنترل و دولت به مردم خدمت میکند.این تفاوت در خزانه داری که سوخت یک اقتصاد کشاورزی , جنگلداری و سیستم مالیاتی بندرگاهها است گسترش پیدا میکنه.به استثنا معادن طلا و نقره در اختیار پادشاه است.سپاه مقدونی به همان شیوه ی فیلیپس دوم و الکساندر باقی ماند که تمرکز روی پیاد نظام و سواره نظام داشت و توسط فرماندهان شجاع و قهرمان هدایت میشد.تنها تغییرات کوچی در تاکتیک ها,تکنولوژی و سیستم محاصره کردن نسبت به روزهای اوج قدرت مقدونیه ایجاد شد و سپاه مقدونیه با ادامه شیوه اصلاحات الکساندر در Hoplite ها (نوعی از سربازها) و اعتماد به مشاوران مشهور و سواره نظام Thessalian به کار خود ادامه داد. مقدونی ها هرگز دارای نیروی دریایی قدرتمند نبودند و با تکیه بر خدابان یونانی مانند آتنا و رودز امور دریانوردی خود را می گذراندند.
به عنوان دولت جانشین ,مقدونیه نفع بسیاری در جنگ با مناطق غیر یونانی برد و برای هر ایالتی که صاحب شد از در درآمد و بهبود رشد ایالت هایش بهره برد.جنگجوهای با تحربه یونانی هنجنین برتری نسبت به barbarian ها داشتند.تحت فرماندهی Antigonus Gonatus آنها حاکمان بخشنده و تجار زیرکی بودند و از افزایش رو به افزون در آمد و اکثریت راضی مردم بهره می بردند.هر چند حکومت های دیگر نمی توانستند مقدونی ها را بخاطر تمایلات سلطه گریشان ببخشند.به همین ترتیب برای بازی کنان مقددونی بسیار سخت است که اعتماد و وفاداری آنها را کسب کنند.


آیسن:


Iceni2.jpg



Iceni
آیسن


“Iron, conquest, pride.”
*آهن*پیروزی*غرور*

آیسن ها یک قبله عصر آهنی در جنوب بریتانیا هستند.آیسن ها مردم متکبر و شجاع بودند.آنها در دشت هاسکونت داشتند و مرز آنها با دریای شمال و جنوب, باتلاق و مرداب ها بود.آنها مهاجمان آموزش دیده بودند و به صورت مداوم با قبابل همسایه Coritani و Atrebates درگیر می شدند.
آیسن ها اصولا از پیاده نظام در هنگام جنگ استفاده میکردند.این نیروها دارای سپرهای بزرگ بیضی شکل و یا مستطیلی شکل همراه با شمشیر یا نیزه بودند.تفاوت عمده آیسن ها نسبت به قبیله های نژاد سلتی,نقاشی و یا خالکوبی بدنشان همراه با استفاده بهتر از از قلاب سنگ در میدان جنگ است.هرچند از نیروی سواره نظام سبک نیز استفاده میکردند.
آیسن ها و دیگر قبایل بریتانیایی به مانور بسیار بالا در جنگ با ارابه معروف بودند.بعد از به هم زدن نیروهای دشمن با javelin ها (نوعی نیزه که به صورت اختصاصی برای پرتاب کردن ساخته شده بود)رزمندگان پیاده می شدند و به مانند قهرمانان هومری مبارزه می کردند.آنها هیچ شباهتی به barbarians نداشتند.آیسن ها پایتختی به نام Venta Icenorum بنا کردند که در آن مراکز مذهبی بزرگی نیز قرار داشت.با آنکه کشاورز بودند ولی اقتصاد سطح بالایی داشتند.آنها حتی سکه های طلای مخصوص به خودشان را ضرب کرده بودند.فرهنگ,هنر و ثروت آنها به صورت گردن بندها و انواع دیگر جواهرات که توسط اشراف زادگان استفاده میشد قابل مشاهده بود.
آیسن به عنوان یک فکشن قابل بازی بسیار شجاع و جنگجو هستند.با تکیه بر الهه ای به نام Andraste آنها با قدرت بیشتری وارد میدان مبارزه میشدند.مهارت آنها در کار با آهن یک منبع بسیار خوب به همراه یورش و غارت بود.به عنوان یک ملت جنگجو مقدار رضایت مردم با هر اعلام جنگ جدیدی بیشتر میشه.
آیسن ها پتانسیل به تسلط گرفتن قبایل عصر آهنی بریتانیا را دارند.آن سوی سواحل آیسن ها نژاد سلتی Gaul و Iberia قرار دارد. آیا آیسن ها میتوانند آنها را زیر یک پرچم متحد کنند؟


آرونی (گل):


Averni3.jpg


Arverni (Gaul
آرونی

Averni_ico.png


“Belief, dignity, power.”
*اعتفاد*عزت*قدرت*

از تبار بسیاد دور سلت ها,آرونی های جنگجو یکی از قدرتمندترین قبیله های مرکز فرانسه هستند.بسیار متفاوت نسبت به بربری های غارتگر و مهاجم,آنها تمدن بسیار پیچیده و سطح بالایی در Nemossos داشتند , قلعه آنها نزدیک فلات Gergovia بود.
آرونی ها توسط پادشاه و رئسای قبایل حکمرانی می شدند اما تصمیمات در آخر با کاهنان بود.آرونها دارای اجتماعی با قوانین محکم و استوار بودند.قدرت و شخصیت هر مرد به مهارت او در جنگ بستگی داشت همانطور که برای یک رهبر اصل و نسب او ملاک به حساب می آمد.
آنها به شدت وابسته به نیروی زمینی بودند و بهترین استفاده را از Javelins می کردند و نیروی ویرانگری در هنگام بر خورد اولیه دز میدان جنگ داشتند.آنها توسط جنگجوهای ویژه همانند Spear Nobelها و Oathsworn ها فرماندهی می شدند.فرماندهان با مبارزه در میادین جنگ و اثبات خودشان مقام هایی همانند Champion را کسب میکردند.
هنگامی که مسائل به صورت ظاهری به گردن پادشاه و رئسای قبایل بود ولی درواقع کاهنان بودند که تصمیماتی همانند اعلام جنگ و یا صلح می گرفتند.اعتقادات آنها ترکیبی از ایمان به خدبان باستانی نورث و یونانی با باور به ارواح بود.دین در نواحی سلتی مهمترین عامل در متحد نگه داشتن قبایل مختلف گالتیک بود.
ظاهرا به صورت غیر قابل توقف قبایل گالتیک در 390BC روم را غارت کردند و در اوایل 279BC بخشی از دریای اژه را با حجوم به مقدونی ها,ترس ها و الیریان ها مورد حمله قرار دادند.شاید سرنوشت آنها آن طرف دریای بریتانیا جایی که تمام قبایل سلتی زیر سلطه یک پادشاه قرار دارد باشد و شاید هم در شمال که سر آخر پایانی به تهدید رو به افزایش رومی ها بدهند. آرونی ها در آمدشان در صنعتگری به همان اندازه ای بود که در سود با مهارت گالتیکی کار با طلا داشتند.در جنگ ها سواره نظام آنها از سوارکاران باالفطره بهره می بردند.در این حین پادشاه محبوب و دلاور و رئیسان قبیله ای که از آنها جنگجویان قدرتمند میساختند برایشان در مقابل قبایل وحشی دیگر احترام کسب می کردند.


سوئبی:


Suebi4.jpg



Suebi

سوئبی‌ها

“Blood, Nobility, Courage.”
*خون*اصالت*رشادت*

سوئبی ها مردم تسخیرناپزیری با فرهنگ ژرمنی که در شمال غربی فرانسوی ها سکونت داشتند.آنها از قبایل مختلفی تشکیل می شدند و زبان و اعتقادات مذهبی مشترکی داشتند.آنها به صورت متداوم به همسایه های گالیک خود از سوی رودخانه راین حمله میکردند.
به شدت متکی به نیروی زمینی بودند و تکنیک های کمین کردن شیوه ی غالب آنها در حجوم بردن به سمت دشمنان در زمین جنگ بود.آنها با امکانات کمی تجهیز بودند.بیشتر جنگجویان سوئبی از framea که یک نوع javelin به شکل نیزه بود استفاده می کردند.غالبا آنها بدون لباس جنگی و همراه خود سپرهای بیضی یا بلند شش ضلعی یا گرد خود را در میدان مبارزه می آوردند و چیزی بیشتر از عبای ساده یا لباس های دیگر نمی پوشیدند.هرچند دلاوری آنها در جنگ افسانه ای است و جنگجویانشان به راستی خوفناک بودند.حتی Centurion دلاور از دیدن سپاه در حال حمله غیرقابل کنترل سوئبی ها به لرزه در می آمدند و هنگامی که شکارچیان شیطانی به رنگ سیاه به سرعت از میان انبوه درختان جنگل به سمتشان نزدیک میشدند احساس می کردند دست سردی از ترس قلب آنها را چنگ می زند.
به درستی منزوی بودند.جولیوس سزار در نوشته ای اشاره کرده که ژرمن ها با قبایل خارجی به صورت محدود در صورتی که از غارت و یا برده ها ماذادی باشد معامله می کردند.
آنها برای آنکه خود را از برده های خود متفاوت نشان دهند,مردم آزاد و جنگجوها موهایشان را طوری بالای سرشان گره می زدند که به گره ی سوئبی معروف شده بود پادشاه, رئسای قبیله و قهرمانان ورزشی آنها نیز از مدل پر جزئیات این نوع بستن مو استفده میکردند.
به صورت ظاهری ایستادن در خط مقدم در جنگ بسیار مهم بود گرچه پادشاه و رئسا با معیار اصل و نسبشان انتخاب می شدند تا سنت های قهرمانانه ی ضروری متحد نگه داشتن قبایل را انجام دهند.
تحت فرماندهی صحیح سوئبی ها توانایی انجام یک هدف مشترک را دارند.آنها می توانند به راحتی بریتانیا , فرانسه و ایبریا را توسط نیروهای بیشمار خود سربه نیست کنند.
مانند همه ی فرقه های ژرمنی سوئبی ها استاد جنگ های جنگلی و غارت هستند.آنها قابلیت برخورد دیپلماتیک در مواقع مواجهه با قبایل وحشی دیگر و یا هر کسی که جرات سد راه آنها را داشته باشند دارند.آنها احساس غریبگی و دوری نسبت به تمدن خارجی دارند.مردم متمدن و یا وحشی برایشان مشابه است و به شدت با ستیزه جویانی که بر آنها پیروز شدند بر خورد میکنند.


700px-Suebi_berserkers_TWR2.png

مصر:




Egypt
مصر



“Legacy, independence, power.”
*میراث*استقلال*قدرت*

مصر در دوره ی Ptolemaic فرهنگ نزدیکی با تمدن یونان(در دوره ی Hellenistic) در حین حفظ بسیاری از رسومات مصری داشت.مصر توسط بطلمیوس در سال 305BC پس از مرگ الکساندر بزرگ پایه گذاری شد و تبدیل به یکی از مراکز فرهنگی و معاملات تحت نفود فرمانروایی مقدونی ها شد.
بطلمیوس یکی از جنرال های الکساندر بود که پس از مرگ ناگهانی الکساندر منصوب به حکم رانی در مصر شد.با متلاشی شدن امپراتوری الکساندر بطلمیوس اعلام استقلال کرد و کنترل مصر را از جنرال های رقیب در دوره ی جنگ های Successors در بین سال های 322_275 قبل میلاد به دست گرفت.
مذهب و سنت مصری ها را مورد پذیرش قرار دادند,در آن دوره در مصر پادشاهان خود را فرعون می نامیدند و با مهندسی سنتی به ساختن معبد ها و مقبره ها می پرداختند.مردمی با فرهنگ یونانی به تعلیم تشویق داده میشدند معهذا طبقه بالایی از یونانی/مصری ها ظهور پیدا کردند.اما همه چیز به این سادگی و هماهنگی نبود.سراسر قلمرو با سپاهی که بدنه آن از واحدهای نظامی یونانی و سربازهای مسن بازنشسته تشکیل شده بود.امتیازاتی که شهروندان یونانی داشتند موجب مورد حمله مکرر قرار گرفتن و قیام های خونین توسط مردم بومی می شد.
با ترکیب شیوه ی جنگی یونانی و مصری ارتش آنها را به سپاهی پیشرفته و متوازن تبدیل می کرد و همچنان یاد فرمانده ی قهرمان را گرامی میداشتند(الکساندر).آنها بهترین استفاده را از نیزه و پایک(نوعی سلاح نوک نیز)می بردند.نیروهایشان از نیروهای متنوع و شمشیرزنان , ارابه سواران (شمشیرزن) ماهر و نیروی خارجی که فیل های جنگی از آفریفا بودند تشکیل می شدند.موقعیت استراتژیک مصری ها در دریای مدیترانه طوری بود که نیاز به نیروی دریایی قدرتمند برای محافظت از مستعمرات و منافع تجاری خود بودند.
در همان حین که شهر الکساندریا تبدیل به مرکز تمدن و آموزش میشد حکمرانان فرصت طلب و قدرت طلبی داشت.این سلسله جدید امکان گسترش قلمرو و پیشرفت بسیار داشت.آنها سیاست مداران و تحصیل کردگان ماهری بودند و سلحشوری نیروی دریاییشان بدون سوال بود.هر چند به عنوان یک سلسله ی تازه بنا شده در زمین خارجی مصری های بومی کمی قابلیت تغییرات شرایط به عنوان قدردانی فرمانروایان جدید خود داشتند.


پنتوس:


Pontus

پنتوس





Ambition, Independence, Profit”

*جاه طلبی*خودکفایی*منفعت*

سرزمین کوهستانی در مرز دریای سیاه,پنتوس دارای دره های رودخانه ای پر آب و بنادر بسیاری است که آن را تبدیل به سرزمینی کشاورزی و اقتصاد متکی به معاملات تجاری می کند.این جغرافیا و مکان منجر به تمرکز نیروها به پیاده نظام و کشتی های جنگی شده و اینکه مخلوطی از نیروهای پیشرفته و قابل اطمینان یونانی و ایرانی ارتش پنتوس را تشکیل می دهند.نیروهای سپر برنزی نیزه دار تشکیل دهنده ستون فقرات ارتش هست و نیروهای سریع و کشنده ارابه سوار به راستی وحشت آوری دارند.
با کالاهای ارزشمند و فرمانروایان جاه طلب آگاه پنتوس به عنوان یکی از قدرتمندترین مناطق هنلستیکی(منظور مناطقی است که تحت تاثیر فرهنگ و دانش یونان هستند) موجود بمانند.با راههای ارتباطی به سرزمین های باستانی آنها بیشترین کنترل در معاملات و صادرات چوب,آهن گرانبها و استیل با ارزش را در دریای سیاه دارند.
در ابتدا پنتوس تحت کنترل ساتراپ ایرانی بود اما بعد تبدیل به یکی از ماطق تحت کنترل مقدونی ها توسط آنتیگون یکم در 333 BC پس از شکست نیروهای داریوش توسط الکساندر شد.اساسا پنتوس حالا یکی از مستعمارات یونانی است که تحت کنترل سلسله ایرانی بود.در 302 BC تحت سلطه Mithridates Ktistes ( موسس پترونس ) از امپراتوری مقدونی ها طی آشوفتگی هایی که در جنگ جانشینان بود جدا شدند.با شکست دادن و عقب راندن سپاه مهاجم بطلمیوس مصری آنها تشنه ی توسعه دادن مرزهای خود از سمت آسیای صغیر در سرزمین های اصلی یونانی و آنسوی آن هستند.
پادشاهی در حال پیشرفت پنتوس از ارتباط دیپلماتیک سالمی با مناطق یونان و قلمروهای پادشاهی داشت و به تفکیک پذیری در میادین جنگ به خصوص در مقابل نیروهای barbarian برجسته بودند.بخاطر ریشه های ایرانی, فرهنگ شرقی عملکرد نظم عمومی را در استان ها آسانتر کرده.

این فکشن از همان روز اول به عنوان یک آپدیت برای بازی Rome 2 در دسترس خواهد بود.









بخش 5) سیستم مورد نیاز:

System Requirements:
=============
Minimum
============
OS: Windows XP/Vista/7/8
CPU: 2 GHz Intel Dual Core Processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
Memory: 1.0 GB (Windows XP) 2 GB (Windows Vista / Windows 7 / Windows 8)
Video Card: 512 MB Direct 9.0c compatible card (shader model 3)
Hard Drive Space: 35 GB of free space
Sound: 100% DirectX 9.0c compliant card
Network: Internet connection required for product activation and multiplayer
Valve's Steam required

===========
Recommended:
===========
OS: Windows XP/Vista/7/8
CPU: 2nd Generation Intel Core i5 processor or greater
Memory: 2.0 GB (Windows XP and Vista)
Video Card: 1024 MB DirectX 11 compatible graphics card.
Hard Drive Space: 35 GB of free space
Sound: 100% DirectX 9.0c compliant card
Network: Internet connection required for product activation and multiplayer
Valve's Steam required




بخش 6) لیست ملیت های غیر قابل بازی:

لیست ملیتها و اقوامی که غیر قابل بازی هستن منتشر شده که از این قراره:

British 
Brigantes, Caledones, Demetae, Dumonii, Ebdani

Celtic (non-Gallic)
Aestii, Anartes, Eravisci, Galatia, Nori, Raeti

Celt-Iberian
Arevaci, Cantabri, Celtici, Edetani, Galleaci, Lusitani, Turdetani

Dacian
Bastarnae, Biephi, Getae

Gaulish/Gallic
Atrebartes, Aedui, Boii, Carnutes, Helvetii, Insubres, Liguria, Namnetes, Nervii, Pictones, Scordisci, Treverii, Veneti, Vivisci, Volcae

Germanic
Cherusci, Cimbri, Frisii, Gutones, Lugii, Marcomanni, Rugii, Sequanii

Hellenistic
Baktria, Knossos, Massilia, Pergamon, Rhodes, Sardes, Seleucid Empire, Syracuse

Illyrian
Ardiaei, Breuci, Daorsi, Delmatae

Sarmatian
Aorsoi, Roxolani, Siraces

Thracian
Odrysia, Triballi, Tylis

African
Gaetuli, Masaesyli, Garamantia, Nasamones, Cyrenaica, Blemmyes, Meroe, Axum

Italian
Etruscan League

Asia Minor (non-Hellenistic)
Cyprus, Bithynia, Trapezon, Cappadocia

Scythians
Catiaroi, Scythia, Cimmeria, Budini, Thyssagetae

Caucasus
Ardhan, Armenia, Colchis, Kartli

Iranian
Dahae, Khorasmii, Massagetae, Media Atropatene, Media, Persia, Parthava, Drangiana

Arabian
Gerrhea, Himyar, Ma'in, Mascat, Nabatea, Saba, Qidri

Phoenician/Carthaginian
Carthago Nova, Libue

Indo-Scythian
Aria, Arachosia, Sagartia
 

Attachments

  • uvxw2a9jj0tzqu4twbd.jpg
    uvxw2a9jj0tzqu4twbd.jpg
    164.2 KB · مشاهده: 1,152
  • Rome-2-Total-War.jpg
    Rome-2-Total-War.jpg
    80.1 KB · مشاهده: 1,130
آخرین ویرایش:

Celebrimbor

Vae Victus
کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,411
نام
مسعود
شما چرا فکر می کنین که سربازان رومی همه مثل ارتشهای امروزی متحدالشکل بودن؟ امیدوارم منبع این نظرتون فیلم و سریالها هالیوودی و بازی ها نباشن !

منم منتظر منبع شما هستما! :d
 

dragonborn1375

کاربر سایت
Oct 26, 2012
123
نام
محمد حسین
الان که داشتم روم1 بازی می کردم وقتی End turn رو زدم خجالت کشیدم .!!! تو روم 1 زدم روش 5 ثانیه بیشتر طول نکشید حالا تو این چی ؟!! 5 دقیقه می گذره نصفهم نمی شه .!!! راستی می شه یه لینک برا Barbarian invasion بده یه بار تو فروم توتال وار دیدمش ولی لینکشو گم کردم هرجا هم می گردم پیداش نمی کنم اگه می شه یه لینکی ازش بده
دوستان.خواهشا جو گیر نشید و انقدر بی انصافی نکنید.هر کی بیاد اینارو بخون فکر میکنه بازی آشغال.
به نظر شما روم 2 با با بالای 100 قوم نباید یه مقدار طول بکشه؟در ضمن دوستانی که بازیو اورجینال خریده باشن میدونن خیلی از چیز ها درست بعد پچ 3.یکیشم همین ترن هاست که برای من کمتر از 1 دقیقه وقت میگیره.

- - -ویرایش - - -

1-همینم اضافه نمیکردن پس دیگه بعد 10 سال میخواستن چیکار کنن!؟
2-یه سری؟! الان باج یا خراج ماهیانه(هر نوبت) کجاست؟! (Regular Tribue) یا Accept or we will attack ؟ خیلی از گزینه ها و امکانات مفید رو حذف کردن بجاش یه سری چیزای مضخرف و بی استفاده گذاشتن که هیچگونه لزومی نداشت.
3-نقشه به ظاهر بزرگ شده وگرنه از لحاظ نبرد ها و جنگ هایی رخ میده، به لطف AI اکثرشون محدود به محاصره شهر ها شدن.
4- حالا من شوگان و بقیه رو امتحان نکردم و نظری نمیتونم بدم ولی من با رم1 مقایسه ـش کردم. خیلی چیزا هم هستن که توی 1 بودن و توی این نیستن. بخوام نام ببرم خودش یه صفحه میشه...
AI بازی خیلی بعد پچ 3 پیشرفت کرده.و در ضمن قبل اون هم من کلی نبرد غیر شهری داشتم.(نمیدونم شما چطور به این نتایج رسیدین).در ضمن خودم دیشب یه نبرد انجام دادم که واقعا به هیچ عنوان احتمال شکستمو نمیدادم.بعد یهود دیدم از 3 طرف محاصره شدم.یه نظر شما این نتیجه الکیه؟؟
در ضمن خیلی چیز ها هم هستن که از سری های قبل رسیدن به این سری که اگه شما شوگان یا امپایر رو بازی کنین میبینین که خیلی چیزا روم 1 هم کم داشته.که اون هم یک صفحه میشه.
اگزم قرار باشه شما قیاسی بین سری های قبل انجام بگیره.به نظرم باید این قیاس بین روم 2 و شوگان به همراه روم 1 باشه.نه فقط بین روم 2 و روم 1
 

Firesword

کاربر سایت
Jan 20, 2013
881
نام
Barbarian
دوستان.خواهشا جو گیر نشید و انقدر بی انصافی نکنید.هر کی بیاد اینارو بخون فکر میکنه بازی آشغال.
به نظر شما روم 2 با با بالای 100 قوم نباید یه مقدار طول بکشه؟در ضمن دوستانی که بازیو اورجینال خریده باشن میدونن خیلی از چیز ها درست بعد پچ 3.یکیشم همین ترن هاست که برای من کمتر از 1 دقیقه وقت میگیره.

- - -ویرایش - - -
واقعا ؟!! پچ سوم درست می کنه ؟!!! می تونه آپش کنی ؟!!

AI بازی خیلی بعد پچ 3 پیشرفت کرده.و در ضمن قبل اون هم من کلی نبرد غیر شهری داشتم.(نمیدونم شما چطور به این نتایج رسیدین).در ضمن خودم دیشب یه نبرد انجام دادم که واقعا به هیچ عنوان احتمال شکستمو نمیدادم.بعد یهود دیدم از 3 طرف محاصره شدم.یه نظر شما این نتیجه الکیه؟؟
در ضمن خیلی چیز ها هم هستن که از سری های قبل رسیدن به این سری که اگه شما شوگان یا امپایر رو بازی کنین میبینین که خیلی چیزا روم 1 هم کم داشته.که اون هم یک صفحه میشه.
اگزم قرار باشه شما قیاسی بین سری های قبل انجام بگیره.به نظرم باید این قیاس بین روم 2 و شوگان به همراه روم 1 باشه.نه فقط بین روم 2 و روم 1
پچ سوم رو می تونی آپ کنی داداش
 

Celebrimbor

Vae Victus
کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,411
نام
مسعود
دوستان.خواهشا جو گیر نشید و انقدر بی انصافی نکنید.هر کی بیاد اینارو بخون فکر میکنه بازی آشغال.
به نظر شما روم 2 با با بالای 100 قوم نباید یه مقدار طول بکشه؟در ضمن دوستانی که بازیو اورجینال خریده باشن میدونن خیلی از چیز ها درست بعد پچ 3.یکیشم همین ترن هاست که برای من کمتر از 1 دقیقه وقت میگیره.

اتفاقا من به همه پیشنهاد میکنم حتما اینو امتحان کنن، چرا که همه سری توتال وار رو حتی ناپلئون، باید حداقل یه بارم که شده امتحان کرد. اما مسئله اینجاست که با اون همه تبلیغات و تعریفایی که از بازی شد، لااقل من یکی، این توقعی نبود که از CA داشتم. یه مثال هم براتون میزنم که نگید از خودم چیزی در میارم:

شما از قسمت Custom Battle، حکومتی مثل کارتاژ رو انتخاب کنید که توی تب Equipment، تجهیزات محاصره ای مثل Light siege tower یا Heavy siege tower داشته باشه و حداقل یکی از اینارم بردارید. حالا بعد از ورود به میدان نبرد، به یه گروه از یگان هاتون دستور بدین برن جلوی همون siege tower یعنی توی مسیر شون مجبور بشن یا از توی siege tower رد بشن یا از بغلش!

یه مورد دیگه اینکه، یه یگان، کنار همون siege tower بزارین طوری که اگه یگان دیگه ای بخواد از siege tower بالا بره یگان قبلی توی مسیرشون باشن و حالا به یگان دوم دستور بدین از siege tower برن بالا و ببینین چطور میرن! :|

AI بازی خیلی بعد پچ 3 پیشرفت کرده.و در ضمن قبل اون هم من کلی نبرد غیر شهری داشتم.(نمیدونم شما چطور به این نتایج رسیدین).در ضمن خودم دیشب یه نبرد انجام دادم که واقعا به هیچ عنوان احتمال شکستمو نمیدادم.بعد یهود دیدم از 3 طرف محاصره شدم.یه نظر شما این نتیجه الکیه؟؟
در ضمن خیلی چیز ها هم هستن که از سری های قبل رسیدن به این سری که اگه شما شوگان یا امپایر رو بازی کنین میبینین که خیلی چیزا روم 1 هم کم داشته.که اون هم یک صفحه میشه.
اگزم قرار باشه شما قیاسی بین سری های قبل انجام بگیره.به نظرم باید این قیاس بین روم 2 و شوگان به همراه روم 1 باشه.نه فقط بین روم 2 و روم 1

قبول دارم حداقل تعداد زیاد قبایل و حکومت ها رو میشه به عنوان نقطه قوت در نظر گرفت، اما بازم جزو همون کارایی میشه که اگه انجام نمیدادن پس چیکار میکردن!:d
پچها رو کاری ندارم که تغییر ایجاد کردن یا نه که مسلما هم باید اینکارو بکنن، حالا چون من پچ ها رو به دلایلی که بعدا شاید بفهمید شایدم نفهمید!:d هیچکدومشو نصب نکردم. اینایی که گفتم هم بدون پچ بود، حالا ببینید با نصب پچ هم هست این مشکلات یا خیر.
 

poloton

کاربر سایت
Jul 23, 2012
144
1-همینم اضافه نمیکردن پس دیگه بعد 10 سال میخواستن چیکار کنن!؟
2-یه سری؟! الان باج یا خراج ماهیانه(هر نوبت) کجاست؟! (Regular Tribue) یا Accept or we will attack ؟ خیلی از گزینه ها و امکانات مفید رو حذف کردن بجاش یه سری چیزای مضخرف و بی استفاده گذاشتن که هیچگونه لزومی نداشت.
3-نقشه به ظاهر بزرگ شده وگرنه از لحاظ نبرد ها و جنگ هایی رخ میده، به لطف AI اکثرشون محدود به محاصره شهر ها شدن.
4- حالا من شوگان و بقیه رو امتحان نکردم و نظری نمیتونم بدم ولی من با رم1 مقایسه ـش کردم. خیلی چیزا هم هستن که توی 1 بودن و توی این نیستن. بخوام نام ببرم خودش یه صفحه میشه...
همه اینا به کنار..... موسیقی های روم1 واقعا حماسی بود.....شاهکار هنری بود...موسیقی های روم2 ولی....چی بگم!
دوستان.خواهشا جو گیر نشید و انقدر بی انصافی نکنید.هر کی بیاد اینارو بخون فکر میکنه بازی آشغال.
به نظر شما روم 2 با با بالای 100 قوم نباید یه مقدار طول بکشه؟در ضمن دوستانی که بازیو اورجینال خریده باشن میدونن خیلی از چیز ها درست بعد پچ 3.یکیشم همین ترن هاست که برای من کمتر از 1 دقیقه وقت میگیره.

- - -ویرایش - - -


AI بازی خیلی بعد پچ 3 پیشرفت کرده.و در ضمن قبل اون هم من کلی نبرد غیر شهری داشتم.(نمیدونم شما چطور به این نتایج رسیدین).در ضمن خودم دیشب یه نبرد انجام دادم که واقعا به هیچ عنوان احتمال شکستمو نمیدادم.بعد یهود دیدم از 3 طرف محاصره شدم.یه نظر شما این نتیجه الکیه؟؟
در ضمن خیلی چیز ها هم هستن که از سری های قبل رسیدن به این سری که اگه شما شوگان یا امپایر رو بازی کنین میبینین که خیلی چیزا روم 1 هم کم داشته.که اون هم یک صفحه میشه.
اگزم قرار باشه شما قیاسی بین سری های قبل انجام بگیره.به نظرم باید این قیاس بین روم 2 و شوگان به همراه روم 1 باشه.نه فقط بین روم 2 و روم 1
ولی بازم میگم اگر مشکلات بازی حل بشه که مطمئنا میشه, بازی بازی خوبیه.... هرچند شگفت انگیز نیست و به قول دوستان ارزش این همه هایپ کردن رو نداشت....خیلی از اقوام تو بازی اضافی هستن....همین عربای درب و داغون خودشون نزدیک 10 تا فکشن هستن... 2 تا فکشن هم زیادیشونه به نظر من!
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
دوستان دیگه حالا اگه تغییرات بازی به مزاجتون خوش نیومده دیگه لازم نیست که بخواهیید بازی رو بکوبونید!!!
درسته که بازی اشکال داره و هیچ بازی تو تاریخ هم بدون اشکال نیست اما بدونید مهمترین مشکلات بازی هم همون افت فریم بود که خوش بختانه تقریبا در حال رفع شدنه با هر پچ داره بهتر میشه و هوش مصنوعی هم با که با پچهایی که هر هفته داره میاد خیلی خیلی بهتر شده.
اما واقعا بعضی از دوستانی که میگن نقطه قوت روم2 به روم1 رو بگید واقعا منتظر چه جوابی هستند؟؟
بنظر من همین که واقعا تمام فکشنهای بازی سربازهای مخصوص خودشون رو دارند برام به اندازه کل سری توتال وار می ارزه.همینکه ارزش تمام شهرها برابر نیست و مرکزها دارای امکانات بیشتری هستند و مهمترند خیلی ارزش داره برام.همینکه تمام فکشنهای بازی یه نقطه ضعفی دارند و هیچکدوم نسبت به هم برتری ندارند خیلی ارزش داره.همینکه حداقل مثل شوگان 2 هرکی نیروی بیشتر داشته باشه توی جنگ برندست در بازی عملا وجود نداره و نیروها هرکدوم در هر فکشن قدر خاص خودشون رو دارند بازی رو از یکنواختی درآورده.
وقتی بازیرو روی درجه سختی لیجندری {البته بعد از عرضه پچها}بازی کنید واقعا حس میکنید که وقتی با پارتها با سواره نظامشون به جنگ سلوکیان یا اسپارتها و یا مصریان میرند عملا بیخاصیت میشند و با تلاش خیلی خیلی زیاد و وقت زیاد میشه شکستشون داد.
تمام توتال وارها نکاتی داشتند که بعضیها خیلی باهاش حال میکردند و یه سری هم حال نمیکردن و این هم مثل اجدادش هستش ولی در حقیقت تنها توتال واری که تونست بیشترین تعداد رو به سمت خودش بعد از عرضه جذب کنه روم 1 بود که چنین کاری انجام داد.
 

fosil

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,037
نام
آرین
آقا من تنها مشکلی که با این بازی دارم اینه که فکشن های قوی بازی مثل روم یا کارتاژ همون اوایل توسط بقیه قوم های ضعیفتر نباود میشن.با این پچ ها مشکل رفع میشه یا باید منتظر مودی چیزی باشیم؟؟؟
 

Firesword

کاربر سایت
Jan 20, 2013
881
نام
Barbarian
اینو تو فروم توتال وار دیدم گفتم اینجاهم بزارم می گن این مود هم گرافیک رو بالا تر می بره هم بازی رو بهینه تر می کنه .

بزرگترین مشکل روم 2 گرافیک و تکسچر ها بود که سراسر بود
گرافیک پیشرفت خاصی نداشت و همون گرافیک کم مشکلات اجرا و
بازی
کردن میاورد
خوشبختانه امروز
مود
فوق العاده ای برای حل تمامی مشکلات گرافیکی + پیشرفت فوق العاده اون منتشر شد
بنده خودم تست کردم
چندین حالت گرافیکی به
بازی
اضافه شده
هم کیفیت گرافیک خیلی بیشتر شده هم راحت لود میشه و
بازی
رو از حالت سیستم سوز در میاره
اسکرین شات :
0g35g5n7i0bwf08iwb8.jpg

zr8o15rm2wa7r83vt2e0.jpg

zv1a6fjt7gmuni3tqrh.jpg

dzbtr1e36p5d6gr7umg7.jpg

ocy5ufb1wbnvd20pchv.jpg

p2ll9q1834q735hqq87.jpg

vsxaae7u8aur10nnuf45.jpg

اگر میخواید از بازیتون لذت بیشتری ببرید حتما مود های مکمل روم 2 توتال وار رو که در همین انجمن برای دانلود در خدمت شما قرار دادیم دانلود کنید
راهنمای نصب :
این مود دارای فایل نصب هست
1- فایل پیوست رو دانلود کنید
2- اکسترکت کنید
3- اجرا کنید و آدرس روم 2 خودتون رو بدید
مود به صورت خودکار نصب میشه
و حالا از بازیتون لذت بیشتر ببرید
شاد و سربلند باشید


- - -ویرایش - - -

اینم خود مود
paperclip.png
فايل هاي پيوست شده

- - -ویرایش - - -

ولی باید تو فرومش عضو باشید
 

dragonborn1375

کاربر سایت
Oct 26, 2012
123
نام
محمد حسین
دوستان دیگه حالا اگه تغییرات بازی به مزاجتون خوش نیومده دیگه لازم نیست که بخواهیید بازی رو بکوبونید!!!
درسته که بازی اشکال داره و هیچ بازی تو تاریخ هم بدون اشکال نیست اما بدونید مهمترین مشکلات بازی هم همون افت فریم بود که خوش بختانه تقریبا در حال رفع شدنه با هر پچ داره بهتر میشه و هوش مصنوعی هم با که با پچهایی که هر هفته داره میاد خیلی خیلی بهتر شده.
اما واقعا بعضی از دوستانی که میگن نقطه قوت روم2 به روم1 رو بگید واقعا منتظر چه جوابی هستند؟؟
بنظر من همین که واقعا تمام فکشنهای بازی سربازهای مخصوص خودشون رو دارند برام به اندازه کل سری توتال وار می ارزه.همینکه ارزش تمام شهرها برابر نیست و مرکزها دارای امکانات بیشتری هستند و مهمترند خیلی ارزش داره برام.همینکه تمام فکشنهای بازی یه نقطه ضعفی دارند و هیچکدوم نسبت به هم برتری ندارند خیلی ارزش داره.همینکه حداقل مثل شوگان 2 هرکی نیروی بیشتر داشته باشه توی جنگ برندست در بازی عملا وجود نداره و نیروها هرکدوم در هر فکشن قدر خاص خودشون رو دارند بازی رو از یکنواختی درآورده.
وقتی بازیرو روی درجه سختی لیجندری {البته بعد از عرضه پچها}بازی کنید واقعا حس میکنید که وقتی با پارتها با سواره نظامشون به جنگ سلوکیان یا اسپارتها و یا مصریان میرند عملا بیخاصیت میشند و با تلاش خیلی خیلی زیاد و وقت زیاد میشه شکستشون داد.
تمام توتال وارها نکاتی داشتند که بعضیها خیلی باهاش حال میکردند و یه سری هم حال نمیکردن و این هم مثل اجدادش هستش ولی در حقیقت تنها توتال واری که تونست بیشترین تعداد رو به سمت خودش بعد از عرضه جذب کنه روم 1 بود که چنین کاری انجام داد.
با دوستمون کاملا موافقم .اما دوست عزیز حرف بقیه هم درسته.شاید بگید من هی دارم دو پهلو حرف میزنم در مورد این بازی اما باید قبول کرد بازی بازی خیلی خوب(نه شاهکار) هستش.بازی از لحاظ نکات اصلی که شما هم بهس اشاره کردید کامل.ولی کسایی که روم 1 بازی کرده بودن یا نسخه های قبلیو اکثرا از این ناراحتن که یک سری جزءیات زیبا و در عین حال ساده که میتونست بازی رو لذت بخش تر کنه رو الکی حذف کردن.ولی با این حال نکات مثبت این بازی خیلی بییشتر از نکات منفیشه.
 

Celebrimbor

Vae Victus
کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,411
نام
مسعود
دوستان دیگه حالا اگه تغییرات بازی به مزاجتون خوش نیومده دیگه لازم نیست که بخواهیید بازی رو بکوبونید!!!

اما واقعا بعضی از دوستانی که میگن نقطه قوت روم2 به روم1 رو بگید واقعا منتظر چه جوابی هستند؟؟

من قصد کوبوندن بازی رو ندارم و نداشتم، منتها واقعیت ها رو باید پذیرفت.
بعضی از دوستان دیگه چیه؟:d خب مستقیما میگفتی، آقا من بودم دیگه،:d پای کلمه به کلمه حرفام هم هستم. ببینید معمولا یه بازی با predecessor ـش که رم1 باشه مقایسه میشه و من کاری به بقیه عناوین سری ندارم چون امتحان شون نکردم. خب منتظر چه جوابی بودم و هستم و خواهم بود رو درآینده نزدیک خواهید فهمید، مربوط به اون سوپرایزی که گفتم میشه:d

همینکه حداقل مثل شوگان 2 هرکی نیروی بیشتر داشته باشه توی جنگ برندست در بازی عملا وجود نداره و نیروها هرکدوم در هر فکشن قدر خاص خودشون رو دارند بازی رو از یکنواختی درآورده.

اتفاقا همین تعداد سربازا و کیفیت ـشون نباید تنها عامل موثر باشه، مهم ترین عامل، استراتژیه که کمتر میشه ازش استفاده کرد با توجه به سرعت بالا.
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
Firesword

والا گرافیک بازی بنظرم از این بهتره! این یه چندتا افکت و نورپردازی پر رنگ تر اضافه کرده! گرافیک بازی با تنظیمات Vegetation و Unlimited memory پیشرفتش نسبت به شوگان 2مناسب بوده
 

dragonborn1375

کاربر سایت
Oct 26, 2012
123
نام
محمد حسین
من قصد کوبوندن بازی رو ندارم و نداشتم، منتها واقعیت ها رو باید پذیرفت.
بعضی از دوستان دیگه چیه؟:d خب مستقیما میگفتی، آقا من بودم دیگه،:d پای کلمه به کلمه حرفام هم هستم. ببینید معمولا یه بازی با predecessor ـش که رم1 باشه مقایسه میشه و من کاری به بقیه عناوین سری ندارم چون امتحان شون نکردم. خب منتظر چه جوابی بودم و هستم و خواهم بود رو درآینده نزدیک خواهید فهمید، مربوط به اون سوپرایزی که گفتم میشه:d

.
دوست عزیز خوب درسته حرف شما که باید با روم 1 مقایسش کرد.اما همه چیزشو نمیتونید شما با روم 1 مقایسه کنید.مثلا شما بخوای گرافیکو یا مثلا سبک نبردو مقایسه کنی نمیتونی با روم 1 مقایسه کنی به قول شما باید توی این 10 سال بهتر میشد بنابراین باید با نزدیکترین نسخه به این بازی این سری ماسدلو مقایسه کرد مثل شوگان 2.ولی باز هم به قول شما انتظاری که از بازی میرفت 100 درصد براورده نشد ولی در حد 70 درصد الی 80 درصد براورده شد.
ببخشید منظور شما از سوپرایز چی بود؟؟!!

- - -ویرایش - - -

اینو تو فروم توتال وار دیدم گفتم اینجاهم بزارم می گن این مود هم گرافیک رو بالا تر می بره هم بازی رو بهینه تر می کنه .

بزرگترین مشکل روم 2 گرافیک و تکسچر ها بود که سراسر بود
گرافیک پیشرفت خاصی نداشت و همون گرافیک کم مشکلات اجرا و
بازی
کردن میاورد
خوشبختانه امروز
مود
فوق العاده ای برای حل تمامی مشکلات گرافیکی + پیشرفت فوق العاده اون منتشر شد
بنده خودم تست کردم
چندین حالت گرافیکی به
بازی
اضافه شده
هم کیفیت گرافیک خیلی بیشتر شده هم راحت لود میشه و
بازی
رو از حالت سیستم سوز در میاره
اسکرین شات :
0g35g5n7i0bwf08iwb8.jpg

zr8o15rm2wa7r83vt2e0.jpg

zv1a6fjt7gmuni3tqrh.jpg

dzbtr1e36p5d6gr7umg7.jpg

ocy5ufb1wbnvd20pchv.jpg

p2ll9q1834q735hqq87.jpg

vsxaae7u8aur10nnuf45.jpg

اگر میخواید از بازیتون لذت بیشتری ببرید حتما مود های مکمل روم 2 توتال وار رو که در همین انجمن برای دانلود در خدمت شما قرار دادیم دانلود کنید
راهنمای نصب :
این مود دارای فایل نصب هست
1- فایل پیوست رو دانلود کنید
2- اکسترکت کنید
3- اجرا کنید و آدرس روم 2 خودتون رو بدید
مود به صورت خودکار نصب میشه
و حالا از بازیتون لذت بیشتر ببرید
شاد و سربلند باشید


- - -ویرایش - - -

اینم خود مود
paperclip.png
فايل هاي پيوست شده

- - -ویرایش - - -

ولی باید تو فرومش عضو باشید
داداش شما تستش کردی؟چطور بوده نتیجش؟
روی نسخه های اورجینال نصب بشه مشکل ایجاد میکنه؟
 

paradaimix

Dancing for Dessert Studio
کاربر فعال
Oct 7, 2012
2,254
Firesword

والا گرافیک بازی بنظرم از این بهتره! این یه چندتا افکت و نورپردازی پر رنگ تر اضافه کرده! گرافیک بازی با تنظیمات Vegetation و Unlimited memory پیشرفتش نسبت به شوگان 2مناسب بوده

گیریم پسرفت نداشته حداقل پیشرفت هم نداشته. تمام گزینه ها رو غیر از DRA رو بالاترین حد گذاشتم ولی باز هم حداقل از شوگان بدتر نباشه بهتر هم نیست.

داداش شما تستش کردی؟چطور بوده نتیجش؟
روی نسخه های اورجینال نصب بشه مشکل ایجاد میکنه؟

نه دوست عزیز؛ هیچ مشکلی به وجود نمیاره. تو این مود فقط Sharpness و مقداری Gamma بازی رو زیاد کرده و بعد از مدتی تکراری میشه.
 

Firesword

کاربر سایت
Jan 20, 2013
881
نام
Barbarian
خودمم مادشو پاک کردم .!!! این مادا برا سیستم ذغالیه من ساخته نشده . =((
الان یه هوسی دارم که برم اسپارتا بنظرتون از کجا شروع کنم اول ؟!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر