Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist | PC

splinter-cell-blacklist.jpg



title:Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist
developer:ubisoft toronto
publisher:ubisoft
releasedate:
Q1 2013 (US)​
قسمت جدیدی از ماجراهای سم فیشر به نامSplinter Cell 6 در دست ساخت هست .
این خبری بود که جید ریموند
در ساخت بازی از تیم اصلیConviction هم کمک گرفته اند و به احتمال فراوان باید شاهد یک اثر بیاد ماندنی دیگر ubisoft باشیم

هنوز تاریخ دقیقی برای باز ی مشخص نشده ولی اولین تصاویر بازی امروز منتشر شد.

داستان باز ی ظاهرا 6 ماه بعد از سری قبلی اتفاق می افتد و بعد از کنار کشیدن از تمام ماموریت ها و به نوعی بازنشسته شدن این بار خود ریس جمهور شخصا از سم درخواست کمک می کند برای ماموریتی ویژه که سم فقط به شرط اینکه تمام عملیات را ان طور که خود مایل هست و به شیوه خود به انجام برساند که مورد قبول قرار می گیرد .




first shots

SPLINTER CELL:BLACKLIST
E3 2012:DEBUT
HD
SD


سیستم امتیاز دهی Splinter Cell

درود
بازی های که به سبک مخفی کاری هستند تعدادشان زیاد هست ولی شما نباید همه را بکشید مانند بازی (Hitman: Absolution)
بازیهای دیگری هم هستند که شمارا ترغیب به مخفی کاری می کنند مثل سری (Metal Gear Solid).
مجموعه بازیهای Splinter Cell هم همیشه به همین گونه بوده هست ولی اخرین نسخه Splinter Cell یعنی Blacklist این اجازه را برای شما فراهم خواهد کرد تا هر طور که مایل هستید بازی را به پیش ببرید
یکی از مسولان بازی اقای Zack Cooper قبلا هم اشاره کرده به سیستم امتیاز دهی بازی صحبت کرده بود که به 3 سبک مختلف هست.
اولین سبک حالت مخفی کاری هست که بعد از تمام کردن هر مرحله با این سبک نشان Ghostرا دریافت خواهید کرد
دومین مدل حالتی هست که شما می تونید روند ی مرحله را با خشونت و مخفی کاری به پایان برسانید که در ای سبک نشان Panther را دریافت خواهید کرد
سرانجام سومین سبک اگر شما مراحل با خشونت خاصی به پایان برسانید نشان Assault player را دریافت خواهید کرد
روند کل بازی ببین این 3 سبک پیش می رود بعضی مواقع لازم میشه در یک ماموریت ترکیبی از این 3 سبک استفاده کنید .
Cooperقول داده که در اینده ویدیوی از این قابلیت ها به نمایش در خواهد امد



 
آخرین ویرایش:

Galaxy3

کاربر سایت
Jun 20, 2012
395
نام
امید
سلام دوستان
آیا راهی هست که وقتی بازی رو دوباره از اول میری رو یه درجه سختی دیگه تمام گجت ها و آپگریت ها و سلاح ها رو که دفعه قبل باز کردی دفعه ی دوم از همون اول باز باشن ؟
 

mafia 2

کاربر سایت
Jun 26, 2010
273
نام
MOHAMMAD
سلام دوستان
آیا راهی هست که وقتی بازی رو دوباره از اول میری رو یه درجه سختی دیگه تمام گجت ها و آپگریت ها و سلاح ها رو که دفعه قبل باز کردی دفعه ی دوم از همون اول باز باشن ؟
تنها راهی که هست اینه که مرحله ها رو تک تک بری بعد قبل از شروع مرحله درجه ی سختی رو که میخوای انتخاب کنی...
 
آخرین ویرایش:

sajad021

کاربر سایت
Nov 29, 2012
524
نام
❤Sajad♛B!zar❤
آقا بازیو دارم بازی میکنم.واقعا زیباست!
مخصوصا هوش مصنوعی:-o
یکی از مراحل ابتدایی بودم.یه یه جایی رسیدم که چراغو خاموش کردم/یارو امد سمت کلیده چراغ من کشتمش.
بعد نمیدونم چی شد که بازیو از چکپوینت آوردم.این سری از روزی مسخره بازی چراغو سریع روشن خاموش کردم(خیلی سریع) بعد دیدم یارو بودو بودو اومد یه خشابو روم خالی کرد:wallbash: .
زیباست این هوش مصنوعی
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
بعضی از مراحل رو بدون هیچ نقصی میریم و همه رو یا مخفیانه ناک اوت میکنیم و یا از کنارشون میگذریم، جنازه ها رو هم قایم میکنیم ولی درجه Ghost نمیده. همه نکات رو هم رعایت کردم. جریان چیه؟:-/
مثل مرحله Mirawa Iraq. سه بار تر و تمیز رفتمش ولی هر دفعه درجه Ghost کامل رو بهم نمیده.
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
بعضی از مراحل رو بدون هیچ نقصی میریم و همه رو یا مخفیانه ناک اوت میکنیم و یا از کنارشون میگذریم، جنازه ها رو هم قایم میکنیم ولی درجه Ghost نمیده. همه نکات رو هم رعایت کردم. جریان چیه؟:-/
مثل مرحله Mirawa Iraq. سه بار تر و تمیز رفتمش ولی هر دفعه درجه Ghost کامل رو بهم نمیده.

باید تو هر مرحله امتیازت به حد نصابی برسه و اون خطش پر بشه,ترجیحا ناک اوت نکن و بدون این که متوجه بشن از کنارشون رد شو!
 

mafia 2

کاربر سایت
Jun 26, 2010
273
نام
MOHAMMAD
بعضی از مراحل رو بدون هیچ نقصی میریم و همه رو یا مخفیانه ناک اوت میکنیم و یا از کنارشون میگذریم، جنازه ها رو هم قایم میکنیم ولی درجه Ghost نمیده. همه نکات رو هم رعایت کردم. جریان چیه؟:-/
مثل مرحله Mirawa Iraq. سه بار تر و تمیز رفتمش ولی هر دفعه درجه Ghost کامل رو بهم نمیده.
بیشترین امتیاز رو وقتی میده که بدون کشتن و دیده شدن مرحله رو به اتمام برسونی و اخر هر مرحله به تعداد دشمن های زنده موجود در مرحله به امتیازت ضریب می خوره .... به همین خاطر ناک اوت هم بهتره انجام ندی مخصوصا اگه از اون خنجره هم استفاده میکنی ....
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
باید تو هر مرحله امتیازت به حد نصابی برسه و اون خطش پر بشه,ترجیحا ناک اوت نکن و بدون این که متوجه بشن از کنارشون رد شو!
بیشترین امتیاز رو وقتی میده که بدون کشتن و دیده شدن مرحله رو به اتمام برسونی و اخر هر مرحله به تعداد دشمن های زنده موجود در مرحله به امتیازت ضریب می خوره .... به همین خاطر ناک اوت هم بهتره انجام ندی مخصوصا اگه از اون خنجره هم استفاده میکنی ....
باو توی درجه بندی هر کدوم نوشته اگر بی سر و صدا از کنارشون رد بشی یا بیهوش کنی، درجه Ghost میده.
اگر هم مشکوک بشن و باز بتونی از کنارشون رد بشی یا بی سر و صدا بکشیشون، درجه Panther میده.
اگرم بپری وسط و همه رو کتلت کنی، درجه Assault بهت میده.
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
باو توی درجه بندی هر کدوم نوشته اگر بی سر و صدا از کنارشون رد بشی یا بیهوش کنی، درجه Ghost میده.
اگر هم مشکوک بشن و باز بتونی از کنارشون رد بشی یا بی سر و صدا بکشیشون، درجه Panther میده.
اگرم بپری وسط و همه رو کتلت کنی، درجه Assault بهت میده.

خب چه ربطی به حرف من داشت؟؟؟؟؟:-/
گفتی چرا با همه اینا کارا نمیده منم گفتم چون امتیازت تو Ghost به اون حد نصاب نرسیده تو اون مرحله!:d
اینایی که گفتی هر کدوم امتیاز اون دسته Ghost,Panther یا Assault رو اضافه میکنه,وقتی یکی از امتیازا به حد مورد نظر رسید مدالش و میگیری!
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خب چه ربطی به حرف من داشت؟؟؟؟؟:-/
گفتی چرا با همه اینا کارا نمیده منم گفتم چون امتیازت تو Ghost به اون حد نصاب نرسیده تو اون مرحله!:d
اینایی که گفتی هر کدوم امتیاز اون دسته Ghost,Panther یا Assault رو اضافه میکنه,وقتی یکی از امتیازا به حد مورد نظر رسید مدالش و میگیری!
خب منظورم اینه که من کل مرحله رو Non Lethal میرم و امتیازهای Exploration و ... رو هم میگیرم ولی با این حال کامل پر نمیشه. یه چیز دیگه مطمئنا باید باشه که دخالت داشته باشه.
خودم تا حالا چندین بار مدال Ghost رو گرفتم و حتی 86% بازی رو هم روی Ghost رفتم. دیگه اینقدر رو میدونم که باید پر بشه تا مدال بگیریم:d
والا دیگه اینقدر اون مرحله رو رفتم دیگه افاقه ای نمیکنه:d
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
خب منظورم اینه که من کل مرحله رو Non Lethal میرم و امتیازهای Exploration و ... رو هم میگیرم ولی با این حال کامل پر نمیشه. یه چیز دیگه مطمئنا باید باشه که دخالت داشته باشه.
خودم تا حالا چندین بار مدال Ghost رو گرفتم و حتی 86% بازی رو هم روی Ghost رفتم. دیگه اینقدر رو میدونم که باید پر بشه تا مدال بگیریم:d
والا دیگه اینقدر اون مرحله رو رفتم دیگه افاقه ای نمیکنه:d

البته امتیاز Undisturbed خیلی بیشتر از Non Lethal هست,سعی کن تو این مرحله تا جایی که بشه Take down نکنی!!!:d
 

Michael Sykes

کاربر سایت
Mar 2, 2009
628
نام
صالح
هوش مصنوعی بازی عالیه یه بار حواسم نبود یکی از دشمنا جولو تر از من بود.2 بار پشت هم سوت زدم برگشت زد مادر سم فیشرو اورد جولو چشش ولی اگه 1 بار میزدم میومد میتترکوندمش
واقعا بعضی موقعا انگار فهمو شعور دارن لعنتیا !!
ولی نکته بد بازی اینه که جای خالی صدای سم واقعی واقعا حس میشه.صداگذار جدیده خوبه ها ولی خود سم یه چیز دیگه بود :(
مولتی بازی انشالله زود تر کرک شه :D
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
بعضی از مراحل رو بدون هیچ نقصی میریم و همه رو یا مخفیانه ناک اوت میکنیم و یا از کنارشون میگذریم، جنازه ها رو هم قایم میکنیم ولی درجه Ghost نمیده. همه نکات رو هم رعایت کردم. جریان چیه؟:-/
مثل مرحله Mirawa Iraq. سه بار تر و تمیز رفتمش ولی هر دفعه درجه Ghost کامل رو بهم نمیده.

نگاه کن اگر متوجه حضورت شن (چه جنازه ببینن چه دری رو مثلاً باز کنی) مشکوک میشن و Panther بهت میده. ترجیحاً سعی کن هیچ کس رو Knock Out نکنی.
Non Lethal Take Down 225 xp هست.
Unditurbed هم هر نفر 250 x.
 

lesner

کاربر سایت
May 16, 2011
315
* خب بازی رو تموم کردیم ...
* مثل نسخه های پیشین بازی بسیار جذاب و باحالی بود ...
* جدای از تعداد مراحل اصلی که میتونست بیشتر باشه به نظرم یکی از بخش های بد بازی ، بازی به جای شخصیت Briggs تو مرحله ی فیلادلفیا بود ، هیچگونه خلاقیتی نمیتونستی صورت بدی تو اون بخش :| برخلاف گیم پلی اصلی که با سم فیشر به هزار و یک روش میتونستی بازی رو ادامه بدی

55009368056662877914.jpg


* حالا به نظرتون کدوم یکی از مراحل فرعی روی نقشه ارزش بازی کرن رو داره ؟! چون من واقعا نمیرسم همه رو برم ;)
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
* خب بازی رو تموم کردیم ...
* مثل نسخه های پیشین بازی بسیار جذاب و باحالی بود ...
* جدای از تعداد مراحل اصلی که میتونست بیشتر باشه به نظرم یکی از بخش های بد بازی ، بازی به جای شخصیت Briggs تو مرحله ی فیلادلفیا بود ، هیچگونه خلاقیتی نمیتونستی صورت بدی تو اون بخش :| برخلاف گیم پلی اصلی که با سم فیشر به هزار و یک روش میتونستی بازی رو ادامه بدی


* حالا به نظرتون کدوم یکی از مراحل فرعی روی نقشه ارزش بازی کرن رو داره ؟! چون من واقعا نمیرسم همه رو برم ;)

مراحل فرعی گریم یه سر و گردن از باقی بالاترن!!!
 

mafia 2

کاربر سایت
Jun 26, 2010
273
نام
MOHAMMAD
* خب بازی رو تموم کردیم ...
* مثل نسخه های پیشین بازی بسیار جذاب و باحالی بود ...
* جدای از تعداد مراحل اصلی که میتونست بیشتر باشه به نظرم یکی از بخش های بد بازی ، بازی به جای شخصیت Briggs تو مرحله ی فیلادلفیا بود ، هیچگونه خلاقیتی نمیتونستی صورت بدی تو اون بخش :| برخلاف گیم پلی اصلی که با سم فیشر به هزار و یک روش میتونستی بازی رو ادامه بدی
* حالا به نظرتون کدوم یکی از مراحل فرعی روی نقشه ارزش بازی کرن رو داره ؟! چون من واقعا نمیرسم همه رو برم ;)
به نظر من واقعا نمی شه گفت کدوم یکی از مراحل فرعی این بازی , از اون یکی بهتره و در کل یه چیزه سلیقه ای محسوب میشه ...l-)
به شخصه کوبین رو بیشتر دوس داشتم !!!!!:d چرا؟!!!!! چون , باز نظر شخصی خودم اینه که در کل بازی خیلی سعی شده بود که روی درجه Ghost کار کنیم برای این کار هم روی درجه ی سختی اخر اون حالت مارک کردن رو( که چندان خوش ایند مخفی کاری باز های قدیمی نیست) حذف کرده بود حتی امتیاز و پول بیشتری می داد و اما برای Ghost بازی کردن اصلا احتیاجی به اپگرید مسلسل یا کلت نبود یا حتی استفاده از مین و گاز اشک اور هم وقتی که گیمر بخواد undisturb مراحل اصلی بازی رو بره اصلا حس نمی شد, اخرش هم پول زیادی که بدست میومد یه جوری بی استفاده بود .... )xاینجاست که یوبی سافت شاید برای رفع این مشکل اومد دست به ساخت مراحل فرعی کوبین و چارلی زد اما باز شاید از ترس هوادار های قدیمی ,‌مخصوصا تو مراحل چارلی یه جورایی که کسی نفهمه مخفی کاری رو چپوند توش ...:)) اما الان که دارم این مطلب رو همین طوری می نویسم یهو به ذهنم اومد که شاید اگه این امتیاز Ghost رو به پول تبدیل نمی کرد و کلا بازی‌ در عوض یه مقدار مشخصی امتیاز هر سبک, مثلا Ghost این اجازه رو می داد که فقط ایتم های مربوط به Ghost رفتن رو بخریم دیگه این مشکلات رو حداقل اینقدر واضح نداشتیم!!!!
در مورد مراحل گریم هم باید بگم یه جورایی خیلی به گیم پلی خود مراحل اصلی شبیه اما خب کمی کوچیک تره ....کوبین هم که یه چیزی بین چارلی و گریم بود هم باید همه رو بکشی, هم کمی شبیه به گیم پلی مراحل اصلی اما حیف که تعدادش از همه کمتره ....:(( و دیگه اینه که تمام مراحل فرعی فقط یه مرحله ی کوچیک ان و شاید اینقدر هم ارزش تحلیل رو ندارن!!! , مثلا من جایی ندیدم که تو مراحل فرعی کسی که با sleeping gas بیهوش شده دوباره پاشه یا اون اتاق ادم سازی تو مراحل چارلی نکته جدیدی نیست توی اون جور مراحل8-|, راستی یه چیزه خوب( شایدم نه چندان خوب !!!! ) که تو مراحل چارلی حس کردم این بود که تو Wave های بالا که تعداد دشمن ها زیاد می شه بازی تا یکسری نمیرن کس دیگه ای رو نمیسازه ...!!! :-bشایدم اشتباه حس کردم.... اگر این حرفم درست باشه هم خوبه که یه مقدار بازی از نظر درجه سختی بالانس میشه هم یه جورایی پیچوندن یوبی سافت برای باگ نخوردن رو نشون بده اما در اخر اینم بگم که تو مراحل چارلی هر جا که تعداد جنازه ها زیاد می شد , مثلا دم یه راه پله تو یه نقطه 10 یا 15 نفر رو می کشتی و جنازه ها یه مقدار باد می کرد رو دست سم ,دیگه تو اون منطقه NPC ها تا نزدیک اونجا میومدن, اما راهی برای عبور از راه پله نداشتن و کلا بی خیال اون جا می شدن !!!! :-s
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر