Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
منم اتفاقا بار پنجم یا شیشمه که دارم بازی رو میرم و هنوز دارم یک‌سری جزئیات کوچیک جدید کشف می‌کنم.

متأسفانه الان عکس ندارم ولی تو نویگرد، تو اون بار/مسافرخونه Golden Sturgeon یک ماموریت اصلی هست که با کمک یک oneiromancer (همون پیشگوئه که می‌خوابه و رویا می‌بینم) ببینیم چه اتفاقی برای سیری افتاده. تو همون اتاق یه پرتره روی دیوار هست که کاملا مشخصه از روی پرتره زیگموند فروید الهام گرفته شده، که یکی از مهم‌ترین کارهاش کتاب تفسیر خوابه ?
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
امیدوارم شخصیت اصلی شماره بعدی بازم گرالت باشه.خداییش ویچر بدون گرالت تصورش وحشتناکه....
بعیده. شما اگر کتاب‌ها رو خونده باشی و بعد هر ۳تا بازی ویچر رو بازی کنی، اتفاقی که تو Hearts of Stone و Blood & Wine می‌افته اینه که همه کاراکترهای مهم سری، چه تو کتاب و چه بازی‌های قبلی به یک سرانجامی می‌رسن. از همه مهم‌تر اینکه گرالت هم عاقبت بخیر میشه و واقعا دلیلی نداره که حرفه‌ش رو ادامه بده.

بازی ویچر بعدی‌ای اگر در کار باشه (که هست قطعا چون ویچر ۳ بیش‌ازاندازه خوب بود که بخواد یدونه بمونه، تازه فرمولش دست CDPR اومده) ۳تا احتمال هست به‌ترتیبی که حدس می‌زنم محتمل‌تر باشن:

۱) عنوان prequel که کاراکتر اصلی Vesemir باشه تو جوونی خودش
۲) یک ویچر دیگه تو دنیای ویچر چه اونهایی که می‌شناسیم چه کاراکتر جدید، چه اونایی که فقط اسمشون رو شنیدیم و خوندیم. لمبرت، اسکل، ویچر جورج، گیتن و …
۳) بازی‌ای که کاراکتر اصلی Ciri باشه ولی به‌دلایلی ضعیف بشه/قدرتهاش رو نداشته باشه

مورد ۳ شدیداً غیرمحتمله چون عملا یکی از پایان‌های ویچر ۳ میشه Canon و فکر نمی‌کنم CDPR حاضر بشه همچین کاری بکنه
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,193
نام
∂αнмα
بعیده. شما اگر کتاب‌ها رو خونده باشی و بعد هر ۳تا بازی ویچر رو بازی کنی، اتفاقی که تو Hearts of Stone و Blood & Wine می‌افته اینه که همه کاراکترهای مهم سری، چه تو کتاب و چه بازی‌های قبلی به یک سرانجامی می‌رسن. از همه مهم‌تر اینکه گرالت هم عاقبت بخیر میشه و واقعا دلیلی نداره که حرفه‌ش رو ادامه بده.

بازی ویچر بعدی‌ای اگر در کار باشه (که هست قطعا چون ویچر ۳ بیش‌ازاندازه خوب بود که بخواد یدونه بمونه، تازه فرمولش دست CDPR اومده) ۳تا احتمال هست به‌ترتیبی که حدس می‌زنم محتمل‌تر باشن:

۱) عنوان prequel که کاراکتر اصلی Vesemir باشه تو جوونی خودش
۲) یک ویچر دیگه تو دنیای ویچر چه اونهایی که می‌شناسیم چه کاراکتر جدید، چه اونایی که فقط اسمشون رو شنیدیم و خوندیم. لمبرت، اسکل، ویچر جورج، گیتن و …
۳) بازی‌ای که کاراکتر اصلی Ciri باشه ولی به‌دلایلی ضعیف بشه/قدرتهاش رو نداشته باشه

مورد ۳ شدیداً غیرمحتمله چون عملا یکی از پایان‌های ویچر ۳ میشه Canon و فکر نمی‌کنم CDPR حاضر بشه همچین کاری بکنه
یـ مورد دیگه هم هست که بازی شخصیت پیش فرض نداشته باشه (ویچر 1 اول قرار بوده اینجوری باشه ولی بعدا گرالت به عنوان شخصیت ثابت برا بازی در نظر گرفته میشه) و باید شخصیت خودمون رو بسازیم جالب هم میشه اگه مثل CP2077 بتونیم Origin خودمون رو از بین مدرسه ها مختلف ویچرا انتخاب کنیم

من خودم به شخصه سیری رو ترجیح میدم چون سیری توانای سفر بین بعد های مختلف رو داره جالب میشه اگه بشه بین دنیای های مختلف آنی سویچ کنیم
لوکیشن اصلی رو هم برن سمت قسمت های ناشناخته Continent مثل Zerrikania تو بازی چند جا بهش اشاره شد تو DLC قلب سنگی دوتاشون رو هم که دیدیم خلاصه پتانسیل خوبی واسه داستان سرایی داره اونجا
 
آخرین ویرایش:

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
یـ مورد دیگه هم هست که بازی شخصیت ثابت نداشته باشه و باید شخصیت خودمون رو بسازیم جالب هم میشه اگه مثل CP2077 بتونیم بگراند شخصیت خودمون رو از بین مدرسه ها مختلف ویچرا انتخاب کنیم

من خودم به شخصه سیری رو ترجیه میدم چون سیری توانای سفر بین بعد های مختلف رو داره جالب میشه اگه بشه بین دنیای های مختلف آنی سویچ کنیم
لوکیشن اصلی رو هم برن سمت قسمت های ناشناخته مپ continent مثل Zerrikania تو بازی چند جا بهش اشاره شده بود تو DLC قلب سنگی هم که اولین شخصیت های Zerrikania رو دیدیم خلاصه پتانسیل خوبی واسه داستان سریایی داره اونجا
مشکل بازی ساختن واسه Ciri همون مشکل Supermanئه. اینقدر قوی و نامحدوده توانش که یا باید با یک plot element محدودش کنی، یا دشمنی بذاری که بتونه باهاش برابری کنه… گانتر ٱدیم شاید؟

و اینکه عملا پایان بد ویچر و پایان Empress of Nilfgaard تایید میشه که اشتباهن تو این حالت. اینا وقتی حواسشون بود که تک‌تک کاراکترهای مهم رو از ویچر ۲ بیارن و تصمیماتتون مهم بود بعید می‌دونم حاضر بشن یک پایان رو Canon بگیرن.

پریدن بین فضا و زمان هم تو ایده چیز جالبیه ولی تو گیم‌دیزاین خیلی چیز شلم شوربایی از آب درمیاد.

ولی همون کاراکتر جدید یا وزمیر جوان قبل از گرفتن گرالت و نقشه کامل continent خیلی رویایی میشه. زریکینیا، کوویر، پوویس، اوفیر.

البته کل این رویاپردازی‌ها در حالتیه که ساپکوفسکی حق استفاده از دنیای ویچر رو به CD projekt بده… رابطه جالبی ندارن اصلا، در حد تنفر.
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda

Dante _Sparda

کاربر سایت
Jul 18, 2009
585
مشکل بازی ساختن واسه Ciri همون مشکل Supermanئه. اینقدر قوی و نامحدوده توانش که یا باید با یک plot element محدودش کنی، یا دشمنی بذاری که بتونه باهاش برابری کنه… گانتر ٱدیم شاید؟

و اینکه عملا پایان بد ویچر و پایان Empress of Nilfgaard تایید میشه که اشتباهن تو این حالت. اینا وقتی حواسشون بود که تک‌تک کاراکترهای مهم رو از ویچر ۲ بیارن و تصمیماتتون مهم بود بعید می‌دونم حاضر بشن یک پایان رو Canon بگیرن.

پریدن بین فضا و زمان هم تو ایده چیز جالبیه ولی تو گیم‌دیزاین خیلی چیز شلم شوربایی از آب درمیاد.

ولی همون کاراکتر جدید یا وزمیر جوان قبل از گرفتن گرالت و نقشه کامل continent خیلی رویایی میشه. زریکینیا، کوویر، پوویس، اوفیر.

البته کل این رویاپردازی‌ها در حالتیه که ساپکوفسکی حق استفاده از دنیای ویچر رو به CD projekt بده… رابطه جالبی ندارن اصلا، در حد تنفر.
البته چند وقت پیش یادمه گفتن حق کامل ساخت بازی از دنیای ویچر گرفتن ظاهرا با ساپکوفسکی کنار اومدن
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,193
نام
∂αнмα
البته کل این رویاپردازی‌ها در حالتیه که ساپکوفسکی حق استفاده از دنیای ویچر رو به CD projekt بده… رابطه جالبی ندارن اصلا، در حد تنفر.
همینجوری که دوستمون بالاتر گفت کامل این قضیه حل و فصل شد به غیر حق سریالش که دست نتفلیکس ـه video games, graphic novels, board games, merchandise دست CDPR میمونه ....
CD PROJEKT S.A. Solidifies Relationship with Witcher Books Author Andrzej Sapkowski - CD PROJEKT
 

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,462
حالا که CDPR گفته انتظار داریم نسخه نسل بعدی، در حد نسل بعد ظاهر بشه، من انتظار دارم تصاویر پست اول همین تاپیک محقق بشه بالاخره :-" (فارغ از بحث تیره تر بودن رنگبندیش نسبت به بازی نهایی)
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
حالا که CDPR گفته انتظار داریم نسخه نسل بعدی، در حد نسل بعد ظاهر بشه، من انتظار دارم تصاویر پست اول همین تاپیک محقق بشه بالاخره :-" (فارغ از بحث تیره تر بودن رنگبندیش نسبت به بازی نهایی)
اینا تو معرفی‌های بازی همون سیستم نورپردازی Witcher 2 رو استفاده می‌کردند بعد عوضش کردن/دانگرید شد به چیزی که الان هست، حتی دقت کنید مدل گرالت هم مدل ویچر ۲ئه. ولی باوجود اینکه مادها و ریشیدهای مختلف نورپردازی هست من شخصا همین ورژن وانیلی بازی رو ترجیح میدم. حتی یکی از معروف‌ترین‌ها E3 Lighting modئه که ۹۹درصد شبیه به همین شات‌ها میشه ولی مشکلش اینه که بالا پایینه خیلی. تو بعضی موقعیت‌ها بهتره و بعضی جاها بدتر. اون اوایل یادمه سر همین ماجرا درست شده بود که ویچر ۳ هم دانگرید شده ولی واقعا میشه دید که هدفشون یکسان‌سازی و همدست بودن محیط‌ها بوده.

البته بعضی چیزها واقعا دانگرید شدن که امیدوارم برگرده؛ افکت و شیدر آب و Reflectionها، volumetric fog و Global Illumination، افکت آتش و پارتیکل افکت‌ها مخصوصا. اگر خیلی حوصله داشتن انیمیشن‌های راه رفتن و UI بازی رو هم یه‌دستی به سر و روش بکشن ?

خدا کنه اون گزینه Hairworks رو هم به کنسول‌ها اضافه کنن، هم آپشن فقط هیولاها رو بذارن براش چون تنها جایی بود که تغییر بدردبخوری داشت. موی گرالت با Hairworks راحت ۱۰ فریم از بازی کم می‌کرد.
 

emaad.mir

کاربر سایت
May 26, 2020
624
ببرش پیش یه آهنگر و تعمیرش کن. یا یه جدیدش رو بخر.
اگه ابزار هم داشته باشی میتونی خودت تعمیرش کنی.
میرم پیش آهنگر زره رو تقویت میکنه ... شمشیر جدید هم میگیرم جایگزین اون یکی میکنه نمیدونم چرا با این عوض نمیشه ... ازین سنگ ها هم داشتم برای شمشیر بود ولی روی اون یکی شمشیر کار میکنه این شمشیر رو سلکت نمیکنه. :(
 

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,473
نام
مسلم
میرم پیش آهنگر زره رو تقویت میکنه ... شمشیر جدید هم میگیرم جایگزین اون یکی میکنه نمیدونم چرا با این عوض نمیشه ... ازین سنگ ها هم داشتم برای شمشیر بود ولی روی اون یکی شمشیر کار میکنه این شمشیر رو سلکت نمیکنه. :(
میرم پیش آهنگر زره رو تقویت میکنه ... شمشیر جدید هم میگیرم جایگزین اون یکی میکنه نمیدونم چرا با این عوض نمیشه ... ازین سنگ ها هم داشتم برای شمشیر بود ولی روی اون یکی شمشیر کار میکنه این شمشیر رو سلکت نمیکنه. :(
دقیق یاددم نیست ولی فکر کنم برای تعمیر زره باید بری پیش Armorer و برای تعمیر شمشیر باید بری پیش Quartermaster. بعد توی صحبت هاشون گزینه کرفت رو انتخاب کنی و بری توی تب repair your weapons بشی. میتونی هم Repair Kit بخری و خودت تعمیرشون کنی.
شمشیر هم دو مدل داری، تو احتمالاً شمشیر استیل میخری در حالی که توی عکسی که گذاشتی شمشیر نقره ات آسیب دیده.
اون سنگ ها اگه منظورت Runestone هاست که اونا قابلیت های جدید به سلاحت اضافه میکنن در صورتی که سلاحت جا داشته برای اضافه کردن Runestone. (معمولاً به شکل دایره های توخالی هستن). وقتی هم که Runestone اضافه کنی فقط با Dismantle کردن میتونی جداش کنی البته سلاحت از بین میره یا میتونی Remove ـش کنی ولی اونجوری runestone از بین میره.
اگه هم منظورت Grindstone هست که اون فقط برای یه مدت کوتاه شمشیرت رو تیز میکنه، همین.
 
  • Like
Reactions: emaad.mir

emaad.mir

کاربر سایت
May 26, 2020
624
دوستان من یه جایی گیر کردم
ماموریتی که دارم نوشته
investigate all remaining leads in velen and find the barons wife
ولی هیچی رو نقشه مشخص نیست. من نمیدونم کجارو باید بگرد؟؟ کل شهر رو که نمیشه گشت
چیکار باید بکنم؟؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر