Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,456
دوستان نسخه GOTY که سازنده ها گفتن قراره عرضه بشه از سیوهای نسخه عادی که الان داریم پشتبانی میکنه یا از ابتدا باید شروع کنیم؟؟:|
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
دوستان من تازه بازی رو گرفتم و di مشکل دارم.
اینکه بازی بسیار قفلیه یعنی مثلا داری راه میری هی گیر میکنه به در و دیوار (هیچ rpg اینجوری ندیده بودم)مشکل از بازی یا دستگاه منه یا شماهم این مشکلو دارید؟
بازی رو آپدیت کن کنترل گرالت رو خیلی بهتر کردن. اسب هم کمی عاقل تر شده:D
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,304
نام
مهدی
دوستان نسخه GOTY که سازنده ها گفتن قراره عرضه بشه از سیوهای نسخه عادی که الان داریم پشتبانی میکنه یا از ابتدا باید شروع کنیم؟؟:|
معلومه که پشتیبانی میکنه.قرار نیست که بازی فایل های ساختش عرضه شه ! فقط تو 2 تا محتوای دانلودی رو خواهی داشت همین!
به نظرم صبر نکن تا اون موقع سیزن پس رو بگیر حالشو ببر.من خودم که خدایی خیلی از این بازی راضی هستم.
فقط مساله اینه که بازی خودش 33 گیگه.اپدیت اخریشم 20 گیگه.dlc اولی هم 5 گیگه.dlc دومی هم که 15 گیگه !
چطور میخوان همه این ها رو توی دیسک 50 گیگی جا بدن ! یا باید به صورت کد دانلودی dlcها رو بزارن یا اگر میخوان dlcها رو توی دیسک جا بدن باید قید اپدیت رو بزنن یا باید توی دو دیسک بازی عرضه شه !
 

sabco

کاربر فعال
Sep 16, 2009
1,597
معلومه که پشتیبانی میکنه.قرار نیست که بازی فایل های ساختش عرضه شه ! فقط تو 2 تا محتوای دانلودی رو خواهی داشت همین!
به نظرم صبر نکن تا اون موقع سیزن پس رو بگیر حالشو ببر.من خودم که خدایی خیلی از این بازی راضی هستم.
فقط مساله اینه که بازی خودش 33 گیگه.اپدیت اخریشم 20 گیگه.dlc اولی هم 5 گیگه.dlc دومی هم که 15 گیگه !
چطور میخوان همه این ها رو توی دیسک 50 گیگی جا بدن ! یا باید به صورت کد دانلودی dlcها رو بزارن یا اگر میخوان dlcها رو توی دیسک جا بدن باید قید اپدیت رو بزنن یا باید توی دو دیسک بازی عرضه شه !
اگه بخوان نسخه GOTY یا طبق سنت ویچر Enhanced Edition بدن به راحتی رو بلوری جا میشه. چون آپدیت که قرار نیست جداگانه باشه که 20 گیگ بخواد، از ابتدا رو بازی قرارش میدن. الا شما این 20 گیگ آپدیت رو نصب می کنی میره جانشین فایلای قبلی بازی میشه.
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,304
نام
مهدی
اگه بخوان نسخه GOTY یا طبق سنت ویچر Enhanced Edition بدن به راحتی رو بلوری جا میشه. چون آپدیت که قرار نیست جداگانه باشه که 20 گیگ بخواد، از ابتدا رو بازی قرارش میدن. الا شما این 20 گیگ آپدیت رو نصب می کنی میره جانشین فایلای قبلی بازی میشه.
این چه حرفیه !
پس چرا الان توی بخش توضیحات حجم بازی 53 گیگ شده ؟ باید همون 33 میموند.خیر اصلا حرف شما درست نیست.نمونشم کمبت xl هستش که اخرین اپدیت ۱۰ گیگی کمبت x رو داره و حجم قشنگ ۱۰گیگ بیشتره روی دیسک
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
اقا این روح همین اول بازی من خفت کرده.چجوری بزنمش

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

از Sign هایی که داری از Yrden استفاده کن یه حلقه بنفش رنگ ایجاد میشه سعی کن روح رو بکشی تو اون حلقه ایجاد شده و بزنیش جونش خیلی سریع تموم میشه
 
  • Like
Reactions: SleepyTurtel

007

کاربر سایت
Dec 25, 2006
686
نام
محمد
این بازی چقدر به نسخه های قبلی (بخصوص از نظر داستان) وابسته هست؟ بدون بازی کردن اونها هم میشه بازی را انجام داد؟
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,304
نام
مهدی
تریلر جدید همین الان از dlc خون و شراب اومدش.حتما ببینیدش.
وای فوق العاده بود هایپ شدم شدید.
مخصوصا وقتی شوالیه ها و گرالد از اسب پیاده میشن که برن برا غول.
خون آشام ها هم چقدر خفن و سریع بودن.
کلا من به جز سری بتلفیلد که واسه همشون سیزن پس میخرم , ویچر تنها بازی داستانی ای بوده که براش سیزن پس گرفتم و کاملا هم ارزشش رو داشته.
 
  • Like
Reactions: Davakineee

xxxmah

کاربر سایت
Feb 18, 2013
608
نام
احمد رضا
دوستان این دی ال سی جدید که میاد، حتما نسخه فیزیکی یا دیجیتالی نسخه اصلی هم میخواد برا اجرا؟ یا جدا هم اجرا میشه؟
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,304
نام
مهدی
دوستان این دی ال سی جدید که میاد، حتما نسخه فیزیکی یا دیجیتالی نسخه اصلی هم میخواد برا اجرا؟ یا جدا هم اجرا میشه؟
سلام.
حتما باید بازی اصلی چه فیزیکی چه دیجیتالی رو داشته باشین.چون به صورت جدا و مستقل اجرا نمیشه.
 
  • Like
Reactions: xxxmah and END_BOY

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر