Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

Argada

کاربر سایت
Jan 25, 2013
708
نام
محمد رضا
23069101946873096212.jpg


خوشحالم ازین که بازی محبوبم قراره بهترین بازی سال 2015 بشه

تک تک لحظات خوبی که تو بازی داشتم هرگز فراموش نمیکنم

ممنونم از CD Projekt RED

وقتی دوباره خواستم بیام تو بازی سنتر و ثبت نام کنم(بعد از 4 سال که اخراج شده بودم!) از همون روز اول اواتار گرالت و ویچر 3 رو انتخاب کردم و تا روز انتشارش منتظرش بودم...هنوزم باز منتظر بسته الحاقی بعدی هستم...
واقعا نقش افرینی بینظیری هست... شاید بعد از نسخه اول دراگون ایج هیچ نقش افرینی ای قد سه سری بازی ویچر بهم نچسبیده... از معدود بازیهایی بوده که اوریج خریدم! ... شدیدا منتظر بازی بعدی CD RED یعنی سایبر پانک هستم...
 
آخرین ویرایش:

Shr776

کاربر سایت
Aug 24, 2006
1,216
نام
Shrh
You can play NG+ once. If you want to play it again, you need to start a fresh NG+ playthrough.
— Marcin Momot (@Marcin360) August 17, 2015

چند ماه پیش این موضوع رو اعلام کردن. در واقع حالت ng++ وجود نداره.
متاسفانه یه جورایی ضد حال زدنه
کلا این بازی زیاد به گیمرهاش ضد حال زد
اون از باگ های اولیه بازی که دو تا آپدیت 18 گیگی دادند یعنی به اندازه کل یه بلوری
اینم از این موضوع
از این جهت میگم این موضوع ضد حال زدنه که من میخواستم برای بار سوم کل اسکیل پوینتهای گرالت رو در یک زمان اپگرید کنم و در یک زمان همه قابلیتهاش رو به حداکثر برسونم ولی با این موضوع دیگه شدنی نیست
بازی قابلیتهای زیادی داره ولی هنوز مشخص نیست که چرا اینهمه اسکیل پوینت تو بازی قرار داده شده درحالیکه حتی نمیشه از نصف اونها هم در حالت عادی استفاده کرد
حداقل میشد طوری بازی رو طراحی کرد که از هر اسکیل پوینت در مراحل خاصی استفاده میشد و قابلیت حذف اپگرید رو هم میتونستن اضافه کنن
به هر حال مرسی بابت راهنمایی

روی deathmarch دیگه meditation کردن heal نمیکنه
emoji4.png

اخر بازی هم eredin کافی بود 2 تا ضربه پشت سر هم بزنه سریع میمردی قشنگ 20min مبارزه طول کشید
emoji24.png
دوست عزیز میشه بگید برای حالت دث مارچ بهترین حالت اپگرید اسکیل پوینت کدوم حالت هست؟
یا اگر امکانش هست یه عکسی از قسمت اسکیل پوینت خودتون بزارید تا دوستان بتونن در مبارزات بهتر عمل کنن
با توجه به اینکه در حالت سخت بازی مدیتیشن وجود نداره بهترین گزینه برای اضافه شدن جون و دفاع بهتر در برابر حملات چی میتونه باشه؟

تبریک میگم بازی GOTY شد
yahoo_6.gif
خب ظاهرا پیش بینی ما هم درست از اب درومد و بازی ویچر بازی برتر سال شد
 

KiNGERC

کاربر سایت
Nov 18, 2013
85
نام
MiLaD
متاسفانه یه جورایی ضد حال زدنه
کلا این بازی زیاد به گیمرهاش ضد حال زد
اون از باگ های اولیه بازی که دو تا آپدیت 18 گیگی دادند یعنی به اندازه کل یه بلوری
اینم از این موضوع
از این جهت میگم این موضوع ضد حال زدنه که من میخواستم برای بار سوم کل اسکیل پوینتهای گرالت رو در یک زمان اپگرید کنم و در یک زمان همه قابلیتهاش رو به حداکثر برسونم ولی با این موضوع دیگه شدنی نیست
بازی قابلیتهای زیادی داره ولی هنوز مشخص نیست که چرا اینهمه اسکیل پوینت تو بازی قرار داده شده درحالیکه حتی نمیشه از نصف اونها هم در حالت عادی استفاده کرد
حداقل میشد طوری بازی رو طراحی کرد که از هر اسکیل پوینت در مراحل خاصی استفاده میشد و قابلیت حذف اپگرید رو هم میتونستن اضافه کنن
به هر حال مرسی بابت راهنمایی


دوست عزیز میشه بگید برای حالت دث مارچ بهترین حالت اپگرید اسکیل پوینت کدوم حالت هست؟
یا اگر امکانش هست یه عکسی از قسمت اسکیل پوینت خودتون بزارید تا دوستان بتونن در مبارزات بهتر عمل کنن
با توجه به اینکه در حالت سخت بازی مدیتیشن وجود نداره بهترین گزینه برای اضافه شدن جون و دفاع بهتر در برابر حملات چی میتونه باشه؟


خب ظاهرا پیش بینی ما هم درست از اب درومد و بازی ویچر بازی برتر سال شد
از قرمز ها
battle trance
muscle memory
precise blows
http://8pic.ir/images/jqurg1dr3eq4y3wafnfu.jpg

از ابی ها
quen کامل همش
axii کامل همش
yrden دوتای اخر
وقتی با چیزی مثل spector یا هر چیز مشابه که نیاز به yrden داره می جنگی دو تای yrden رو جایگزین axii کن که اینجا به کارت نمی یاد.
http://8pic.ir/images/5ej2n6l169l0idwsgqlz.jpg

زرد ها
فقط sun and star
http://8pic.ir/images/s5mtzv6nl1gw65742zla.jpg

توی بازی باید تمام تلاشت روی جا خالی دادن و استفاده از axii باشه تا دشمنات همدیگه رو بکشن برای استفاده از حالت هم باید دکمش رو نگه داره بعد بالای سرشون یه علامت میاد که می تونی به سمت یه نفر دیگه هداتش کنی. مشخصه که همیشه هم باید از quen استفاده کنی.

فقط موقع نبرد با اردین باید تا می تونید بهش نزدیک بشید(برخلاف تمام اموزش های اینترنت) کافیه روش جنگیدن bloodborn رو این باس پیاده کنید تبدیل میشه به راخت ترین ولی طولانی ترین باس بازی.

- - -ویرایش - - -

يعني اگه درجه سختي كارت رو روي راحت بزارم اخرش تروفي كارت كالكتور ميده؟
درجه سختی کارت بازی قابل تغییر نیست. شما تنها قادر به تغییر درجه سختی گیمپلی هستید که اگه اونم طی بازی تغییر بدید فکر می کنم دیگه تروفی رو بهتون نده.
 

Chainsaw1994

کاربر سایت
Nov 30, 2014
174
از قرمز ها
battle trance
muscle memory
precise blows
http://8pic.ir/images/jqurg1dr3eq4y3wafnfu.jpg

از ابی ها
quen کامل همش
axii کامل همش
yrden دوتای اخر
وقتی با چیزی مثل spector یا هر چیز مشابه که نیاز به yrden داره می جنگی دو تای yrden رو جایگزین axii کن که اینجا به کارت نمی یاد.
http://8pic.ir/images/5ej2n6l169l0idwsgqlz.jpg

زرد ها
فقط sun and star
http://8pic.ir/images/s5mtzv6nl1gw65742zla.jpg

توی بازی باید تمام تلاشت روی جا خالی دادن و استفاده از axii باشه تا دشمنات همدیگه رو بکشن برای استفاده از حالت هم باید دکمش رو نگه داره بعد بالای سرشون یه علامت میاد که می تونی به سمت یه نفر دیگه هداتش کنی. مشخصه که همیشه هم باید از quen استفاده کنی.

فقط موقع نبرد با اردین باید تا می تونید بهش نزدیک بشید(برخلاف تمام اموزش های اینترنت) کافیه روش جنگیدن bloodborn رو این باس پیاده کنید تبدیل میشه به راخت ترین ولی طولانی ترین باس بازی.

- - -ویرایش - - -


درجه سختی کارت بازی قابل تغییر نیست. شما تنها قادر به تغییر درجه سختی گیمپلی هستید که اگه اونم طی بازی تغییر بدید فکر می کنم دیگه تروفی رو بهتون نده.

چرا تو اپشن پايين درجه ي سختي بازي درجه سختي كارت بازي هست
 

KiNGERC

کاربر سایت
Nov 18, 2013
85
نام
MiLaD
چرا تو اپشن پايين درجه ي سختي بازي درجه سختي كارت بازي هست

درسته من روی اپدیت جدید (دو ماه قبل) چک نکردم.
شما می تونی درجه سختی کارت بازی تغییر بدی و بازم تروفی کارت ها رو بگیری. چون توی تروفی حرفی از درجه سختی اورده نشده و توی چند جا چک کردم گفتن تروفی رو گرفتن.
 

Sajad.Marshal

کاربر سایت
Oct 8, 2015
42
کلا چجوری باید قدرت کارکتر رو افزایش داد.
میشه صلاح هاشم عوض کرد?

من فقط ۲ روزه بازه میکنم , ۴تا گرگ زدن تیکه پارم کردن چجوریاس???

بعد یه چیزی ,, چرا هی مرحله تو مرحله میشه بازی? یکیو داری انجام میدی یهو یدونه وسطش میاد باز میری سراغ اون باز یکیم وسط اون میاد خخخخ ۴تا کوست الان باهم دارم چیکاکنم اینارو فرق داره اول کدومو بری?

Sent from my K016 using Tapatalk
 

Chainsaw1994

کاربر سایت
Nov 30, 2014
174
سوال دیگم یادم رفت , پول از کجا گیر بیارم??

Sent from my K016 using Tapatalk

نگران پول نباش اواسط بازي بيشتر از نيازتم گير مياري سعي كن وقتي كه لول پيشنهادي با لول خودت برابر بود يا پايينتر ماموريت بري ، يه راه براي پول در اوردن اينه كه سلاح هايي كه از رو جسد بر ميداري و نياز نداري رو به اهنگرا بفروشي سعي كن به اسلحه ساز ها بفروشي چون اونا نزديك تر به قيمت واقعي ميخرند يه راه ديگم contract ها هستند كه در مقابل كشتن هيولا ها پول ميگيري
 

Shr776

کاربر سایت
Aug 24, 2006
1,216
نام
Shrh
از قرمز ها
battle trance
muscle memory
precise blows
http://8pic.ir/images/jqurg1dr3eq4y3wafnfu.jpg

از ابی ها
quen کامل همش
axii کامل همش
yrden دوتای اخر
وقتی با چیزی مثل spector یا هر چیز مشابه که نیاز به yrden داره می جنگی دو تای yrden رو جایگزین axii کن که اینجا به کارت نمی یاد.
http://8pic.ir/images/5ej2n6l169l0idwsgqlz.jpg

زرد ها
فقط sun and star
http://8pic.ir/images/s5mtzv6nl1gw65742zla.jpg
مرسی بابت راهنمایی
پس با توضیحات شما استفاده از جادوها یا همون قسمت ابی رنگ ارزش بالایی داره
ضمن اینکه شما در قسمت اسکیل پوین سه قسمت رو ابی رنگ کردید
ایا تفاوتی داره که سه قسمت ابی باشه یا یه قسمت هم ابی باشه و یه قسمت هم سبز و یه قسمت هم قرمز بهتر نیست؟

ظاهرا در قسمت زرد رنگ هم یه گزینه هست که باعث بالا رفتن جون در شب و روز میشه اما دقیق نمیدونم کدوم گزینه هست

در ضمن من اسکیل پوینهای شما رو جمع کردم و حدود 80 اسکیل میشه در حالیکه بازی معمولا تا 34 لول میره و اگر دو بار هم پشت سر هم بازی رو انجام بدی نهایت میشه لول 70
میشه بگید اینهمه اسکیل رو چطور بدست اوردید؟
 

KiNGERC

کاربر سایت
Nov 18, 2013
85
نام
MiLaD
مرسی بابت راهنمایی
پس با توضیحات شما استفاده از جادوها یا همون قسمت ابی رنگ ارزش بالایی داره
ضمن اینکه شما در قسمت اسکیل پوین سه قسمت رو ابی رنگ کردید
ایا تفاوتی داره که سه قسمت ابی باشه یا یه قسمت هم ابی باشه و یه قسمت هم سبز و یه قسمت هم قرمز بهتر نیست؟

ظاهرا در قسمت زرد رنگ هم یه گزینه هست که باعث بالا رفتن جون در شب و روز میشه اما دقیق نمیدونم کدوم گزینه هست

در ضمن من اسکیل پوینهای شما رو جمع کردم و حدود 80 اسکیل میشه در حالیکه بازی معمولا تا 34 لول میره و اگر دو بار هم پشت سر هم بازی رو انجام بدی نهایت میشه لول 70
میشه بگید اینهمه اسکیل رو چطور بدست اوردید؟
اگه منظورت توی یک شاخص:
یعنی مثلا یک ابی یک قرمز و یک سبز یا زرد . اینطوری sigh intensity که درصدش مشخصه دریافت نمی کنید.

اگه منظورت یه شاخه از هر رنگه:
بسته به نیاز شما می تونید از هر ساختاری که می خواید استفاده کنید ولی این تنها روشی که حداقل برای بیشتر افراد جواب میده منم بعد از کلی گشتن از توی انجمن ها و یوتیوب دیدم واقعا بهتر از این نمیشه چیزی درست کرد. چون sign ها تنها چیزی هستن که توی جنگیدن با چند نفر به کارتون میاد.
هرچند وقتی اخرین درجه سختی رو شروع می کنی می بینی دیگه روش های نبرد قبلی بدرد نمی خوره. من همون اولش که اون چند تا گرگ (توی پلاس یه چیز دیگه) حمله می کنن چند بار مردم تا تازه حساب کار دستم اومد.

چیزی که مشخصه باید حین بازی بسته به نبردتون این ساختار رو تغییر بدید. مثلا موقع جنگ با اردین یا هر باس دیگه ای (به جز موارد خاص مثل spctor ها) توی sign ها
چیزی بجز quen به کارت نمی یاد پس جاشو با قرمز ها مثلا ستون دوم پر کن تا قدرت ضربه هات بالا بره.
و جا خالی دادن نقش خیلی مهمی توی درجه سختی بیشتر داره.

point برای اپگرید هم با لول اپ بهتون میده هم به تعداد place of power ها می تونید بدست بیارید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر