Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

King_Turbo

کاربر سایت
Aug 31, 2010
192
نام
مصطفی
این کوئست خیلی جالب بود :) البته اخرش Baron و زنش مردن واسه من :D البته بچه ها رو نجات دادم :) ولی تو نت خوندم اگه قبل از شروع Ladies of the woods اون هیولای تو غار ( همون درخته ) رو می کشتیم همه زنده میمونن :| کسی تست کرده ؟


من تازه فهمیدم که ممکنه بمیرن!!! برا من زنده موندن
 

NimSa

کاربر سایت
Mar 18, 2006
100
نام
Nima
سلام
دوستان با lvl31 خیلی منطقی نیست 21K HP و Sign intensity 590% :-o باگه به نظرم ، لود کردم بازی رو ، همه ایتم هارو درآوردم ، Mutagens هارو برداشتم ، ولی کم نشد... .کسی می دونه چجوری دوباره عادی میشه؟
از ترس 1shot کردن دیگه کلا Signs رو گذاشتم کنار با Alchemy Build دارم بازی می کنم:D

بلاخره درست شد، دوستان اگر کسی مشکل مشابه پیدا کرد ، Synergy رو از داخل Alchemy هی چندین بار Equip/Unequip کنه تا بلاخره HP و Intensity به میزان اصلیش برگرده.
 

yin-hei

کاربر سایت
Jan 22, 2015
30
من یه هیولاییو کشتم که باید سرش رو به velen-no mans land میبردم (همون شهری که رو دیوارش پوستر در مورد یه مادر و دختر گمشده زدن) منتها وقتی وارد شهر میشم و به اون قسمت دروازه که ذو تا نگهبان وایسادن میرسم در دروازه باز نمیشه و کلا معلوم نیست باید چکار کنم.....باگه یا باید کار دیگه ای بکنم؟
 

reza8

کاربر سایت
Jul 30, 2013
732
نام
reza
سلام دوستان
ببخشید من سوالمو اینجا مطرح میکنم
با این سیستمم امیدی هست بتونم اینو بازی کنم ؟
ram 4gig
graphic 2gig amd radeon hd 7800
cpc core i 3 2120
مرسی از دوستان
 

ⓘceғℓoฬer

کاربر سایت
Dec 10, 2011
1,187
نام
Mahdi D.K
سلام دوستان
ببخشید من سوالمو اینجا مطرح میکنم
با این سیستمم امیدی هست بتونم اینو بازی کنم ؟
ram 4gig
graphic 2gig amd radeon hd 7800
cpc core i 3 2120
مرسی از دوستان

اگر قانع باشین به 20 25 فریم بله چرا که نه راحت میشه بازی مشکلی نیست
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
من یه هیولاییو کشتم که باید سرش رو به velen-no mans land میبردم (همون شهری که رو دیوارش پوستر در مورد یه مادر و دختر گمشده زدن) منتها وقتی وارد شهر میشم و به اون قسمت دروازه که ذو تا نگهبان وایسادن میرسم در دروازه باز نمیشه و کلا معلوم نیست باید چکار کنم.....باگه یا باید کار دیگه ای بکنم؟

شما باید از Bloody Baron که یکی از کاراکتر های بازی هست که یک مقداری جلوتر می بینیش یک نامه بگیری که از این دروازه رد بشی.البته بعضی ماموریت های جانبی دیگه ای هم هستن که بصورت random تو مسیر می بینی که بهت این گذرنامه را می فروشند.
 

F.3.R.Y.X

کاربر سایت
Jan 8, 2013
433
خوب تمومش کردم ، یسری چیزایی که راجع به بازی شاید از دست داده باشین رو الان میخوام بگم ؛

این مطلب مال the witcher 1 هست که جالبه اگر بازیش نکردین بدونین ! هیچ ارتباطی به اسپویلر های witcher 3 نداره . . .
توب بازی اول یه پسر بچه ای بود به نام alvin که گرالت همون اول بازی نجاتش میده اما مشخص میشه که alvin قدرت جادویی داره که نمیتونه کنترولش کنه و هر موقع میترسه و بهش استرتس وارد میشه تلپورت میشه به یه نقطه ی دیگه ، دقت کنید که mage ها و sorceress ها برای تلپورت شدن نیاز دارن به پورتال ، اما alvin خودش تلپورت میشد مثل ciri ! بعد یه مدت تریسس یه گردن بند مخصوص میده به alvin که قدرتش رو سرکوب کنه و بی اختیار تلپورت نشه ، اما بعد یه جریانی چند تا الف alvin رو جلوی گرالت گروگان میگیرن و alvin اینقدر میترسه که حتی با وجود گردن بند تلپورت میشه و دیگه نمیتونن پیداش کنن ، تریس میگه alvin قدرت های کاملا خام هستن و آموزش ندیدن ، اما اونقدر قدرتمنده که میتونه بین time-space تلپورت بشه (شما رو یاد کی میندازه ؟) تریس گفت که alvin ممکنه که توی زمان به گذشته و یا حتی آینده تلپورت شده باشه ----- توی وقایع بازی که فرقه ای به نام order of the flaming rose وجود داره که خیلی شبیه church of eternal fire هست ، اینا یه رهبر به نام jacques de aldersberg که توانایی های جادویی داره اما تریس میگه jacques توی هیچ کدوم از آکادمی های جادویی آموزش ندیده و قدرت هاش رو خودش تعلیم داده ، جالب اینه که jacques همیشه از the white frost صحبت میکنه و اینکه قراره دنیا نابود بشه ، jacques یسری vision از آینده و نابودی زمین داره و میخواد تمام انسان ها رو نجات بده (dwarf ها و elf ها از نظرش باید نابود بشن) jacques حتی گرالت رو آخر بازی با خودش به آینده میبره و white frost رو بهش نشون میده ، جالبه که توی بازی چندین بار Alvin رو نجات میدی و یه رابطه ی صمیمانه ای باهاش پیدا میکنی و چندین سوال از گرالت میپرسه ، اما نکتش اینه که هر جوابی که به Alvin بدی ، بعد jacques همون حرف رو بهت میزنه (!) مثلا اگه به Alvin بگی که قدرت هاش رو مخفی کنه و نزاره کسی بفهمه ، بعدا jacques توی یکی از گفتگوهاش میگه "من سعی کردم قدرت هام رو مخفی کنم اما موفق نشدم" یا اگه به alvin بگی که قدرت هات یه هدیه هستن و بازی برای هدف بالایی ازشون استفاده کنی ، بعدا jacques میگه "قدرت های من یه هدیه هستن که برای هدف بالایی دارم ازشون استفاده میکنم ، نجات انسان ها" ، حتی وقتی jacques رو میکشی یه گردن بند دقیقا مثل همونی که تریس به alvin داده بود روی جنازه ی jacques پیدا میکنی فقط تفاوتش اینه که گردن بند jacques مثل مال Alvin نو نبود و انگار سالهاست که jacques این گردن بند رو میپوشه و حتی وقتی king of the wildhunt ازت میخواد که روح jacques رو بهش بدی به گرالت میگه که "تو jacques رو قبلا با یه اسم دیگه میشناختی" در واقع jacques همون Alvin بود که توی اون تلپورت شدنش به زمان گذشته رفت و همونجا موند و بزرگ شد و توی زمان حال jacques شد ! نکته اینجاست که jacques هم مثل ciri مورد تعقیب wildhunt بود ، قدرتش خیلی شبیه Ciri بود و همیشه vision هایی از white frost و Wildhunt داشت !!!
توی بازی سوم وقتی توی velen میری توی یه مغازه ی کتاب فروشی ، فروشنده فورا گرالت رو میشناسه و میگه سالها پیش یه مردی نشانی های یه ویچر مثل تو رو داد و گفت که یه نامه ای رو بهت برسونم ، وقتی نامه رو پیدا میکنی معلوم میشه که نامه از طرف jacques هست (با توجه به نوشته هاش) jacques میگه که " white frost فقط توسط Elder blood میتونه متوقف بشه ، من the chosen one بودم اما نتونستم white frost رو متوقف کنم و شکست خوردم و . . ." و آخر نامه رو هم با امضای "A" تموم کرده (Alvin) ، پس میشه فهمید که Alvin هم مثل سیری Elder blood داشته اما نتونست white frost رو از بین ببره ، جالب بود برام که اولین elder blood ی که باهاش روبرو شدیم توی بازی اول بوده !
این یه نکته ی جالبی بود که اگر بازی اول رو نرفته باشین از دستش میدین . . .
بازیش خوب ، اما داستانش کاملا باز بود و اتفاقاتش کاملا قابل حدس زدن بود !!
مربوط به بازی شماره یک هست ؛
توی بازی اول داستانش خیلی قشنگتر و غیر قابل پیش بینی تر بود و حتی هویت واقعی دشمن اصلی بازی رو تا لحظه ای که میکشیش نمیدونی (یه حالت رستم و سهراب داره) Alvin مثل پسر گرالت هست (مثل ciri) توی اون لحظه ای که jacques رو کشتم و گردن بند Alvin رو دور گردنش پیدا کردم خشکم زد ! پسرم رو کشتم :(( معرکه بود یه پایان ویچری واقعی . . .
 
آخرین ویرایش:

mars_51

کاربر سایت
Aug 27, 2013
25
کسی از دوستان این دی ای سی آخر نصب کرده من دیگه نمی تونم از اسکالگا برگردم نواگراد از بازی کرش می کنه کسی را حلی پیدا کرده برای این مشکل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

samorai

کاربر سایت
May 28, 2010
344
نام
حمید
دوستان من بازی رو تازه نصب کردم چند تا سول داشتم:
1_چطوری میشه جون رو پرکرد ؟
2_کویست ها بیشتر پول میدن یا ابجکتی توشون هست ؟
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,097
نام
پوریا
کسی از دوستان این دی ای سی آخر نصب کرده من دیگه نمی تونم از اسکالگا برگردم نواگراد از بازی کرش می کنه کسی را حلی پیدا کرده برای این مشکل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بله مشکل داره. قراره با پچ بعدی درست بشه. فعلا تنها راه حل اش Uninstall کردن سه تا DLC آخر بازیه.
 

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
نام
S'Ali Ghaderi
خوب تمومش کردم ، یسری چیزایی که راجع به بازی شاید از دست داده باشین رو الان میخوام بگم ؛

این مطلب مال the witcher 1 هست که جالبه اگر بازیش نکردین بدونین ! هیچ ارتباطی به اسپویلر های witcher 3 نداره . . .
توب بازی اول یه پسر بچه ای بود به نام alvin که گرالت همون اول بازی نجاتش میده اما مشخص میشه که alvin قدرت جادویی داره که نمیتونه کنترولش کنه و هر موقع میترسه و بهش استرتس وارد میشه تلپورت میشه به یه نقطه ی دیگه ، دقت کنید که mage ها و sorceress ها برای تلپورت شدن نیاز دارن به پورتال ، اما alvin خودش تلپورت میشد مثل ciri ! بعد یه مدت تریسس یه گردن بند مخصوص میده به alvin که قدرتش رو سرکوب کنه و بی اختیار تلپورت نشه ، اما بعد یه جریانی چند تا الف alvin رو جلوی گرالت گروگان میگیرن و alvin اینقدر میترسه که حتی با وجود گردن بند تلپورت میشه و دیگه نمیتونن پیداش کنن ، تریس میگه alvin قدرت های کاملا خام هستن و آموزش ندیدن ، اما اونقدر قدرتمنده که میتونه بین time-space تلپورت بشه (شما رو یاد کی میندازه ؟) تریس گفت که alvin ممکنه که توی زمان به گذشته و یا حتی آینده تلپورت شده باشه ----- توی وقایع بازی که فرقه ای به نام order of the flaming rose وجود داره که خیلی شبیه church of eternal fire هست ، اینا یه رهبر به نام jacques de aldersberg که توانایی های جادویی داره اما تریس میگه jacques توی هیچ کدوم از آکادمی های جادویی آموزش ندیده و قدرت هاش رو خودش تعلیم داده ، جالب اینه که jacques همیشه از the white frost صحبت میکنه و اینکه قراره دنیا نابود بشه ، jacques یسری vision از آینده و نابودی زمین داره و میخواد تمام انسان ها رو نجات بده (dwarf ها و elf ها از نظرش باید نابود بشن) jacques حتی گرالت رو آخر بازی با خودش به آینده میبره و white frost رو بهش نشون میده ، جالبه که توی بازی چندین بار Alvin رو نجات میدی و یه رابطه ی صمیمانه ای باهاش پیدا میکنی و چندین سوال از گرالت میپرسه ، اما نکتش اینه که هر جوابی که به Alvin بدی ، بعد jacques همون حرف رو بهت میزنه (!) مثلا اگه به Alvin بگی که قدرت هاش رو مخفی کنه و نزاره کسی بفهمه ، بعدا jacques توی یکی از گفتگوهاش میگه "من سعی کردم قدرت هام رو مخفی کنم اما موفق نشدم" یا اگه به alvin بگی که قدرت هات یه هدیه هستن و بازی برای هدف بالایی ازشون استفاده کنی ، بعدا jacques میگه "قدرت های من یه هدیه هستن که برای هدف بالایی دارم ازشون استفاده میکنم ، نجات انسان ها" ، حتی وقتی jacques رو میکشی یه گردن بند دقیقا مثل همونی که تریس به alvin داده بود روی جنازه ی jacques پیدا میکنی فقط تفاوتش اینه که گردن بند jacques مثل مال Alvin نو نبود و انگار سالهاست که jacques این گردن بند رو میپوشه و حتی وقتی king of the wildhunt ازت میخواد که روح jacques رو بهش بدی به گرالت میگه که "تو jacques رو قبلا با یه اسم دیگه میشناختی" در واقع jacques همون Alvin بود که توی اون تلپورت شدنش به زمان گذشته رفت و همونجا موند و بزرگ شد و توی زمان حال jacques شد ! نکته اینجاست که jacques هم مثل ciri مورد تعقیب wildhunt بود ، قدرتش خیلی شبیه Ciri بود و همیشه vision هایی از white frost و Wildhunt داشت !!!
توی بازی سوم وقتی توی velen میری توی یه مغازه ی کتاب فروشی ، فروشنده فورا گرالت رو میشناسه و میگه سالها پیش یه مردی نشانی های یه ویچر مثل تو رو داد و گفت که یه نامه ای رو بهت برسونم ، وقتی نامه رو پیدا میکنی معلوم میشه که نامه از طرف jacques هست (با توجه به نوشته هاش) jacques میگه که " white frost فقط توسط Elder blood میتونه متوقف بشه ، من the chosen one بودم اما نتونستم white frost رو متوقف کنم و شکست خوردم و . . ." و آخر نامه رو هم با امضای "A" تموم کرده (Alvin) ، پس میشه فهمید که Alvin هم مثل سیری Elder blood داشته اما نتونست white frost رو از بین ببره ، جالب بود برام که اولین elder blood ی که باهاش روبرو شدیم توی بازی اول بوده !
این یه نکته ی جالبی بود که اگر بازی اول رو نرفته باشین از دستش میدین . . .
بازیش خوب ، اما داستانش کاملا باز بود و اتفاقاتش کاملا قابل حدس زدن بود !!
مربوط به بازی شماره یک هست ؛
توی بازی اول داستانش خیلی قشنگتر و غیر قابل پیش بینی تر بود و حتی هویت واقعی دشمن اصلی بازی رو تا لحظه ای که میکشیش نمیدونی (یه حالت رستم و سهراب داره) Alvin مثل پسر گرالت هست (مثل ciri) توی اون لحظه ای که jacques رو کشتم و گردن بند Alvin رو دور گردنش پیدا کردم خشکم زد ! پسرم رو کشتم :(( معرکه بود یه پایان ویچری واقعی . . .

داستان این سری هم خوب بود و توی شاخ و برگ دادن به داستان معرکه عمل کرده بود، من W1 بازی نکرده بودم واقعا ممنون از نکاتت، ولی با این اوصاف ویتچر ۱ پایان زیباتری داشته( البته من یه قسمت هایی از داستان W3 رو با هیچ بازی ای عوض نمیکنم!)

Bloody baron

واقعا زنده میمونن اگه تو Ladies Of Wood اون شبیه درخته که قرمز رنگ بود رو می کشتیم؟ من روحشو رو یه اسب سیاه آزاد کردم :| زنه که مرد ( بعد از تغییر شکل دادن چون doll درست رو سوزوندم ) مرد هم که خودکشی کرد :|

باید یه دور دیگه بازیو برم :d
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
اگر دیالوگ هاشو کشکی انتخاب کنیم چی میشه؟
کشکی هم اتفاقاتی میفته و پایانش در میاد :d
چون بازی یک پایان نداره . مختلف هست بسته به انتخابها . حتی تو طوله بازی هم ممکنه به خیلی از چیزها برنخوری.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر