Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

amirpers

کاربر سایت
Oct 14, 2006
1,409
نام
امیر
برای من هم بعضی مواقع اینجوری میشه ولی فقط موقعی که تو خودت عمدا شمشیرت رو غلاف کرده باشی. مثلا من شمیشیر نقره ای رو در آوردم. اگه دوباره دکمه شمشیر نقره ای رو بزنم میزاره سر جاش و با مشت حمله میکنه. باید دستی شمشیرت رو دربیاری.

با کدوم دکمه ها شمشیر رو انتخاب و در میاره؟
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,098
نام
پوریا
با کدوم دکمه ها شمشیر رو انتخاب و در میاره؟

من با کیبورد بازی میکنم. با 1 شمشیر برای انسان ها ، با 2 شمشیر برای غیر انسان ها

- - -ویرایش - - -

کسایی ک دنبال زره nilfguardian هستن اولین فروشنده بازی (یعنی اولین باری ک گریفین حمله میکنه اون یاروهه ک ارابش میشکنه) زره رو میفروشه ک اگ اون رو رد کردین اولین bar ک میرین و yennefer رو اونجا پیدا میکننی کنارش همون فروشنده ه میاد اونجا ک ست کامل رو میفروشه و جالب اینه ک حتما باید lvl 4 باشی :|

اون زره Tamarian هست. زره ی nilfguardian جداقل LVL 10 میخواد توی شهر nilfguardian میفروشن.
 

im@n

کاربر سایت
Mar 12, 2015
535
من با کیبورد بازی میکنم. با 1 شمشیر برای انسان ها ، با 2 شمشیر برای غیر انسان ها

- - -ویرایش - - -



اون زره Tamarian هست. زره ی nilfguardian جداقل LVL 10 میخواد توی شهر nilfguardian میفروشن.

اها اره راست میگی

+steel sword (شمشیر اول) هم برای انسانهاست هم عیر انسانها از جمله حیوانات

شمشیر دوم یا silver sword برای هیولاهاست (خود گرالت میگه monsters ) بیشتر باس فایتا رو با این باید کشت
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,098
نام
پوریا
اها اره راست میگی

+steel sword (شمشیر اول) هم برای انسانهاست هم عیر انسانها از جمله حیوانات

شمشیر دوم یا silver sword برای هیولاهاست (خود گرالت میگه monsters ) بیشتر باس فایتا رو با این باید کشت

بله دقیقا.

DLC این هفته
do.php
 

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
بچه ها بعد از ابدیت دیگه گرالت نمیتونه سریع و تند برده همش راه میره دست به تنظیمات نزدم نمیدونم چه کنم
تنظیمات خاصی داره
 

idden]-[

کاربر سایت
Oct 5, 2012
457
نام
KA3R4
بعد از این همه مدت تازه الان وقت شد ک بیام سراغ بازی :d
مایی ک RPG باز نیسیم، رفقا یکی میشه راهنمای کلی بازیرو لینک بده؟
سرجمع بدون مراحل فرعی چند ساعت گیم پلی داستانی داره؟
 

sam2fisher

کاربر سایت
Sep 13, 2008
707
بچه ها بعد از ابدیت دیگه گرالت نمیتونه سریع و تند برده همش راه میره دست به تنظیمات نزدم نمیدونم چه کنم
تنظیمات خاصی داره
برو تو inventory اون بالا مقدار وزنی که گرالت میتونه حمل کنه زده اگه بیشتر از وزن تعیین شده ایتم برداره راه میره
 

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
نام
S'Ali Ghaderi
ای بابا چرا هر چی میشه میگین بعد آپدیت اینجوری شده! :| یه بنده خدایی که میگه اسب خیلی لش شده :| یکی دیگه هم میگه نمی تونم سریع برم میگه بخاطر آپدیت!

این آپدیت فقط نکته ی مثبت داشت به نظرمن!

اون دوستمون هم من جوابشو 3-4 صفحه پیش دادم که Ladies of wood نداره تروفی دست از سرش بردارین :d

اینم یه راهنمای تروفی جمع و جور براتون:

http://8pic.ir/images/bf8wnpttb3lvm9najr6n.jpg
 

omid1373

کاربر سایت
Apr 12, 2015
74
نام
Omid
اقا چرا مامورت های بازی بر اساس لول xp میده مثلا یه مامورت لول 12 اگه لول خودتم 12 باشه 400 تا xp میده اما اگه همون مامورتو با لول 20 بری 5 تا میده ا:|
 

NimSa

کاربر سایت
Mar 18, 2006
100
نام
Nima
براي ازبين رفتن نفرين اون جزيره بايدباعشق حقيقي برطرف بشه كه پسره بش ثابت ميكنه چه شما استخونا اون دختررببري براش چه نبري درضمن خده پسره ميگه فكركرده مرده ولي نميدونسته معجوني كه خرده باعث بيهوشيش شده كه گرالت بش ميگه بدنش گرم بوده وازاين موضوع بيخبر بوده



Sent from my iPhone using Tapatalk

اگر استخوان ها رو بهش بدید کشته میشه ولی لزوما نمیشه گفت از اون مرگ راضی بوده و یه جورایی حیله گری penitent بوده. فقط وقتی خودش میاد داخل برج با عشق واقعی میمیره. ولی در هر صورت حقشه، اون باعث مرگ دختره شد ولو اینکه قصدش رو نداشت و از رو حماقتش این کار رو کرد. البته RPG همینه ، برداشت و نوع بازی و فکر هر کس متفاوته و قرار نیست کسی رو قانع کرد که انتخاب صحیح چیه ولی میشه در مورد بعضی اتفاق ها قضاوت کرد:d
 

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
میگم فقط منم که با سیستم حرکت کردن شخصیت بازی مشکل دارم؟ مخصوصا تو فضاهای بسته خیلی رو مخه.
با ویچر ۲ این مشکل رو نداشتم :D

یکم بازی کنی عادت میکنی. تو فضاهای بسته، دوربین نزدیکتر میشه تا بتونی آیتم اینارو بهتر جمع کنی :D
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
تازه بازی شروع کردی؟:d

آره. چطور؟ :d

خیلی رو مخ نیست
مشکل داره ولی اذیت نمیکنه خیلی :d

واسه من یکم رو مخه :d

یکم بازی کنی عادت میکنی. تو فضاهای بسته، دوربین نزدیکتر میشه تا بتونی آیتم اینارو بهتر جمع کنی :D

بحث عادت نیست. فقط فضاهای بسته رو نمی گم. دوربینش که خوبه :d ولی یکم نا میزون راه میره به نظرم :d البته چیزی نیست که بخوام بگم بازی آشغالیه. نه عالیه ولی فقط با این قسمتش مشکل دارم :d
مجبورم همش آروم راه برم تو بازی تا بیشتر لذت ببرم :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر