Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,464
دوستان گرانقدرم...

در حین اجرای بازی صدای فن کنسولم(PS4) به شکل عجیبی میره بالا.. تابحال ندیده بودم اینقدر زیاد بشه دور فن!:|
آیا طبییعه برای این بازی؟؟#:-s
(آخرین آپدیت نیز نصبه)
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,326
نام
مهدی
دوستان گرانقدرم...

در حین اجرای بازی صدای فن کنسولم(PS4) به شکل عجیبی میره بالا.. تابحال ندیده بودم اینقدر زیاد بشه دور فن!:|
آیا طبییعه برای این بازی؟؟#:-s
(آخرین آپدیت نیز نصبه)
این ادبی حرف زدنت تا دسته توی حلقم:d
قبلا بازی هایی مثل بتلفیلد4 یا کیلزون که گرافیکی سنگین هستن بازی نکردی؟؟؟ ویچرم به اندازه همون بازی ها دور فنش میره بالا.طبیعیه.
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
میگم یه گلیچ جدید اومده ( واس پچ 1.11) که با عوض کردن آرمور هست
ولی رو Heart Of Stone من دیدم
رو نسخه معمولی نمیشه؟ :d
ورژن بازیم 1.11 هست!
 

Metalzadeh

کاربر سایت
Dec 11, 2007
136
نام
پدرام
سلام
من ng+ با درجه سختی death march شروع کردم (لول39) ولی به شدت ضعیفم. دو تا گرگ رو نمیتونم بکشم.
هم با تلنت فیزیکال چک کردم هم Sign
یکم راهنمایی کنین راه بیوفتم بلکم :)
ممنون
 
آخرین ویرایش:

ps4 only

کاربر سایت
Jun 7, 2015
993
نام
علی جون
چجور سر اون رو بفروشم؟؟چجور مهارت درختی رو افزایش بدم؟؟
چجور زره جدید گیر بیارم؟؟چجور لول رو ببرم بالا
ممنون
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
ولی خدایی با این آپدیت 1.11 چقد بازی عالی شده از لحاظ فریم و اینا
منکه اصلا افت فریمی احساس نمیکنم !
ای کاش الان شروع میکردم به بازی و پلاتش نمیکردم ! :d
 

pidram

کاربر سایت
Dec 16, 2007
277
نام
Kiarash
سلام دوستان من بازی رو تموم کردم الان دارم ماموریت های فرعی رو میرم
تو ماموریت old pols به جای رسیدم که باید لمبرت رو تو بازی گونت شکست بدم ولی لمبرت کلا تو بازی نیست تو سایت های خارجی هم که گشتم گفتن کارت مخصوص کنار تخت لمبرت پیدا میشه. ولی من هر چی گشتم پیدا نکردم خلاصه موندم چیکار کنم اگه کسی راه حلی سراغ داره لطف کنه بگه
پیشاپیش ممنون...
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
ولی خدایی بازی بعد ازآپدیت 1.11 عالی شده
منکه اصلا افت فریمی احساس نکردم !
الان پشیمون شدم که بازی رو پلات کردم !:d
ای کاش تازه شروع به بازی میکردم !
 

afshin76

کاربر سایت
Dec 11, 2013
805
دوستان جریان این turbo lighting mod چیه؟
گرافیک بازی خیلی شاخ میشه یه چیزی در حد e3 و بعضی جا ها حتی بهتر؟
راسته یا دروغ
چقدر fps کم میکنه.
تو یوتوب چند تا ویدئو دیدم بدجوری شاخ بودن
 

im@n

کاربر سایت
Mar 12, 2015
535
بچه ها من اپدیت 1.10 که حجمش نزدیک 10 گیگ بود رو گرفتم.من تا.1.08 رو داشتم اما برای 1.10 مجبور شدم این رو دانلود کنم.این اپدیت شامل اپدیتهای قبل هم میشه؟
در ضمن اپدیت 1.11 حجمش چقدره دقیقا؟
 

ekt

کاربر سایت
Apr 5, 2013
127
نام
علیرضا
پچ 1.12 منتشر شد
حجم آپدیت تو استیم 1.1 GB

Hearts of Stone Fixes issue whereby achievement titled Wild Rose Dethorned could not be completed. Fixes interaction on pickaxe in quest titled Enchanting: Quality Has Its Price. Fixes issue (in majority of contexts) whereby not all diagrams could be collected in quest titled From Ofier’s Distant Shores. Fixes rare issue whereby some players were prevented from spreading smoke throughout all rooms in crypt during quest titled Dead Man’s Party. Fixes issue whereby book merchant named Marcus T.K. Hodgson failed to appear in market square in Novigrad. Fixes rare issue whereby some Knights of the Flaming Rose in quest titled Open Sesame! in Hearts of Stone expansion could not be killed. Introduces a number of improvements to general game performance. Fixes issue whereby treasure hunt titled The Drakenborg Redemption remained in Journal despite completion of all objectives. Fixes issue whereby swapping of enchanted gear within Inventory granted permanent bonuses to statistics. Fixes issue whereby treasure hunt titled The Royal Air Force remained in Journal despite completion of all objectives. Fixes issue whereby players could not eavesdrop on guards during quest titled Witcher Seasonings in Hearts of Stone expansion. Fixes issue whereby some players could not talk to Shani at certain juncture of quest titled Dead Man’s Party in Hearts of Stone expansion. Introduces a series of minor difficulty balance tweaks at all difficulty levels in Hearts of Stone expansion. Fixes rare issue whereby inebriation effect would persist on screen after quest titled Dead Man’s Party in Hearts of Stone expansion. Fixes issue whereby phase titled Enchanting: Start-up Costs would remain in Journal after Enchanter was paid relevant amount. Fixes incorrect Stamina bonus granted for Caparison of Lament in New Game + mode. Fixes incorrect mesh appearing on Viper School swords in New Game + mode. DLC Fixes previously unlootable container within Kaer Morhen watchtower during quest titled Scavenger Hunt: Wolf School Gear. Fixes rare issue whereby a doll could not be picked up in quest titled Where the Cat and Wolf Play. Fixes specific user’s issue with werewolf in quest titled Contract: Skellige’s Most Wanted. Main Game (Gameplay) Fixes issue whereby some toxic gas clouds failed to poison or deal damage to player character. Fixes issue whereby scabbard meshes were missing from witchers other than Geralt. Fixes rare issue whereby attacks performed near friendly NPCs resulted in unintended regeneration of Stamina. Fixes exploit involving Alchemy skill titled Tissue Transmutation. Fixes issue whereby quickslots could disappear if game difficulty level was changed during combat. Fixes exploit involving Superior White Raffard’s Decoction and skill named Delayed Recovery. Fixes rare issue whereby skill named Flood of Anger incorrectly enabled Signs Tree and enhanced Sign Intensity permanently. Introduces fix whereby special bonus granted by Superior Blizzard will take effect only when slow-motion is triggered. Fixes a number of issues affecting potion called Chort decoction. Fixes rare issue whereby some mini-bosses could become immortal under certain circumstances. Fixes misleading message displayed when players attempted to cast Signs in combat, while enveloped by a cloud resulting from the detonation of a Dimeritium Bomb. Main Game (GUI) Fixes issue whereby items in merchants’ stores could not be compared to currently equipped items. Fixes exploit whereby some items (runes, glyphs) could be upgraded infinitely. Introduces UI enhancement whereby herb name is now displayed above available interaction. Fixes issue whereby keys/controls (mouse and keyboard) were not unbound from current setting when attempted. Fixes issue whereby Toggle HUD button would not always work correctly during set scenes. Introduces enhancement whereby ingredients required for a pinned formula and in possession of a merchant are now highlighted in said merchant’s Shop screen. Improves quest tracking by enabling tracking of objectives across different game regions. Fixes issue whereby Witcher Medallion and statistics bar could disappear if game difficulty level was changed during combat. Introduces enhancement on PC systems whereby weapon and armor repair kits can now be applied via drag and drop. Fixes issue on PC systems whereby toggling HUD did not work correctly on QWERTZ and AZERTY keyboard configurations. Main Game (Living World) Fixes issue whereby treasure hunt titled Shortcut would not complete correctly. Fixes issue whereby destroyed monster nests would respawn after a time. Fixes rare issue whereby Shop screen would not open correctly for traveling merchants. Main Game (Quests) Fixes issue whereby some human foes could have empty Vitality bars and thus could not be killed. Fixes rare issue whereby some players could not talk to Fergus during quest titled Master Armorers. Fixes rare issue whereby a monster disappeared incorrectly during quest titled Contract: Phantom of the Trade Route. Restores notice regarding quest titled Races: Crow’s Perch to notice board at said ingame location. Fixes premature display of objective involving placement of a book on a pedestal in quest titled The Witchers’ Forge. Fixes rare issue whereby relevant reward was not granted for completion of Contract: The Creature from the Oxenfurt Forest. Fixes issue whereby encounter with caged wyvern near Oxenfurt was inactive. Fixes a number of rare issues with blacksmith in Mulbrydale in quest titled Person in Distress. Fixes issue whereby quest titled Novigrad, Closed City II would incorrectly be tagged as failed if completed prior to installation of patch 1.10. Introduces balance improvement whereby prices of goods throughout Skellige drop by 10% after Geralt kills the giant and agrees to take all the credit for it in quest titled The Lord of Undvik. Fixes issue whereby quests titled The Nobleman Statuette and The Soldier Statuette were incorrectly and prematurely deactivated and could not be completed. Fixes incorrect map-pin in treasure hunt titled Freya Be Praised! Fixes rarely occurring technical glitch whereby older patch fixes failed to work correctly. Fixes rare issue whereby players could not talk to Hattori after completing quest titled Of Swords and Dumplings. Fixes rare issue whereby Nidas would fail to appear in Novigrad during quest titled Black Pearl. Fixes issue whereby treasure hunt titled Temerian Valuables would not complete correctly. Fixes rare issue whereby quest titled Get Junior would remain active in Journal after game was completed. Fixes issues whereby some Character glossary entries were displayed incorrectly in game. Fixes issue whereby quest titled Free Spirit could not be completed. Main Game (Visual) Fixes appearance on screen of unwanted visual artifacts after Geralt was teleported to new locations. Improves transitions between distinct scenes and gameplay sequences. Main Game (Code) Fixes issue whereby launching The Witcher 3 on systems running the Windows OS discarded sRGB settings in users’ ICC profiles. Main Game (Other) Fixes rare issue whereby NPC animations would playback at reduced speed after quest titled On Thin Ice. Fixes issue whereby quest titled Faithful Friend would incorrectly remain tagged as failed after quest titled Something Ends, Something Begins was completed.

Read more at: The Witcher 3: Wild Hunt Patch 1.12 Is Live, Patch Notes Inside | GearNuke
 

hamid1752

کاربر سایت
May 7, 2010
613
نام
حمیدرضا
سلام
من آپدیت 1.11 رو نصب دارم و الان که می خوام آپدیت 1.12 رو نصب کنم دوباره باید 17 گیگ دانلود کنم. مگه حجم آپدیت 1.12 چقدره؟
 

∑!sЂ

کاربر سایت
Oct 30, 2010
450
ولی خدایی با این آپدیت 1.11 چقد بازی عالی شده از لحاظ فریم و اینا
منکه اصلا افت فریمی احساس نمیکنم !
ای کاش الان شروع میکردم به بازی و پلاتش نمیکردم ! :d
والا من که بیخیالش شدم چن تا تروفی خیلی گند داشت تمام کارتها رو تموم کردم تروفیش نداد اصلا لول آخر کینگ و کویین اینا رو نداد تا یکی مونده به آخر باز شد تو بازی کارت
یکی دوتا هم تروفی تخیلی داشت حسش نبود از اول دوباره بازی کنم بگیرم

Sent from my C6802 using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر