The Witcher 2 برای XBOX 360

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
The Witcher 2 برای XBOX 360 رسما تایید شد

cdprojektlogo.jpg




امروز دو تا از فروشگاه های لهستانی (Gram.pl و Ultima) بازی The Witcher 2:Assassins of Kings را به لیست خود برای عرضه بر روی XBOX 360 اضافه کردند.
Gram.pl کاور بازی را نیز به نمایش گذاشته است.
هر دوی فروشگاه ها تاریخ عرضه را 15 نوامبر اعلام کردند.

یک ماه پیش نیز بخش رده بندی سنی آمریکا ESRB خبر از آمدن The Witcher 2 برای XBOX 360 داد.
Eurogamer
thatvideogameblog
==============================
با پایان یافتن کنفرانس CD Projeckt RED رسما اعلام شد که بازی برای XBOX 360 در انتهای سال عرضه خواهد شد و آن ها همچنین گفتند که نسخه ی 360 بازی دارای کیفیت یکسان با نسخه ی PC خواهد بود.
همچنین CD Projeckt RED اعلام کرد که بازی در E3 نمایش داده خواهد داشت و ظاهرا قابل بازی نیز خواهد بود.
==============================
تیزر بازی نسخه ی 360
GameTrailers.com
 
آخرین ویرایش:

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,101
نام
مصطفی
بازی بر پایه dx9 هستش فکر نمیکنم واسه اجرا مشکلی باشه

اجرا کردنش که مشکلی نیست مهم به نحو احسنت اجرا کردنشه :d

الان این یعنی شروع همکاری cdprojekt با مایکروسافت؟؟؟؟:d
 

sheypooorchi

کاربر سایت
Dec 29, 2010
544
بازی بر پایه dx9 هستش فکر نمیکنم واسه اجرا مشکلی باشه

فکر نمیکنی مشکلی باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الان برات شمارش میکنم تا به عمق فاجعه ای که به اسم ویچر 2 براتون آماده خواهند کرد پی ببری عزیز . بر اساس GRAPHIC OPTION پی سی یکی یکی حساب می کنم:

TEXTURE MEMORY SIZE : LOW
SHADOW QUALITY : LOW
LOD DISTANCE : MINIMAL
BLOOM : DISABLE
LIGHT SHAFT : خیلی جزیی
ANTI- ALIASING : اصلا
BLOOR EFFECT : شاید
DEPTH OF FIELD: در اینصورت فریم 20 و زیر 20 .
WET SURFACE RAIN EFFECT: کاهش فریم در صورت وجود .
SSAO : ابدا . حرفش رو نزن .
MOTION BLUR: شاید (افت فریم)
CINEMATIC DEPTH OF FIELD : افت فریم شدید .
DEPTH OF FILED CUT SCENES : فریم کم و کمتر
DANGLING OBJECT LIMIT : DISABLE
UBER SAMPLING : به همین خیال باش.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
VSYNC : چندان مهم نیست .
DECALS: LOW SPEC
RESOLUTION : نهایتا P 720

نمیدونم شاید همونطور که کرایسیس رو به زور دادن به خورد کنسول . این یکی رو هم ی ENGINE اختصاصی بسازن به زور به خوردش بدن . والا اون چیزی که من دیدم رو یک PC HIGH-END ی جاهایی کم میاورد وای به حال کنسوبل 10 ساله .

ان شا ال... بدن و شما هم لذتش رو ببری اما چطوری و چگونه و با چه کیفیتی !!!!!!!
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,656
اگه بیاد که میترکونه.....یادمه قبلا تو نمایشگاه گیمز کام گفته بودن برنامه ای برای انتشار این بازی بر روی کنسو ل ها دارن که الان دیگه به حقیقت پیوسته ولی تاریخ انتشارش فکر نکنم درست باشه...حتما یه تاخیری چیزی میخوره.
ولی با این حجم گرافیکی و داستانی باید رو 2 یا 3 دیسک این بازیم ببینیم.
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,777
اجرا کردنش که مشکلی نیست مهم به نحو احسنت اجرا کردنشه :d

الان این یعنی شروع همکاری cdprojekt با مایکروسافت؟؟؟؟:d
معمولا بازی های 360 رو رزولوشن 720P اجرا میشن . البته با گذشت زمان و کار کردن بر روی بازی و بهینه سازی اون برای کنسول ،و با کم کردن بعضی از گزینه های گرافیکی مثل AA و SSAO و اجرا در دقت تصویر 720 ،فکر نکنم مشکلی در اجرا باشه.
من سیستممو در این حالت قرار دادم و بالای 80 فریم گرفتم . مشکلی در اجرای نسخه کنسولی نیست. البته به گفته دوستان بازی بر اساس DX9 هست و خودشونم میدونستن بازی رو برای کنسول هم خواهند ساخت .
 
آخرین ویرایش:

most-t36

کاربر سایت
Apr 10, 2011
537
حالا مگه غیر Draw Distance (دورنما b-)) چیز دیگه ای هم داشت ؟=))
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,101
نام
مصطفی
فکر نمیکنی مشکلی باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الان برات شمارش میکنم تا به عمق فاجعه ای که به اسم ویچر 2 براتون آماده خواهند کرد پی ببری عزیز . بر اساس GRAPHIC OPTION پی سی یکی یکی حساب می کنم:

TEXTURE MEMORY SIZE : LOW
SHADOW QUALITY : LOW
LOD DISTANCE : MINIMAL
BLOOM : DISABLE
LIGHT SHAFT : خیلی جزیی
ANTI- ALIASING : اصلا
BLOOR EFFECT : شاید
DEPTH OF FIELD: در اینصورت فریم 20 و زیر 20 .
WET SURFACE RAIN EFFECT: کاهش فریم در صورت وجود .
SSAO : ابدا . حرفش رو نزن .
MOTION BLUR: شاید (افت فریم)
CINEMATIC DEPTH OF FIELD : افت فریم شدید .
DEPTH OF FILED CUT SCENES : فریم کم و کمتر
DANGLING OBJECT LIMIT : DISABLE
UBER SAMPLING : به همین خیال باش.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
VSYNC : چندان مهم نیست .
DECALS: LOW SPEC
RESOLUTION : نهایتا P 720

نمیدونم شاید همونطور که کرایسیس رو به زور دادن به خورد کنسول . این یکی رو هم ی ENGINE اختصاصی بسازن به زور به خوردش بدن . والا اون چیزی که من دیدم رو یک PC HIGH-END ی جاهایی کم میاورد وای به حال کنسوبل 10 ساله .

ان شا ال... بدن و شما هم لذتش رو ببری اما چطوری و چگونه و با چه کیفیتی !!!!!!!

یهو بگو آتاری خودتو خلاص کن!!!! :d
فقط یه مثال میزنم قضیه برات روشن شه : Crysis 2
تو کراسیس از لحاظ افکت ، نور پردازی و .... تفاوت چندانی با نسخه کنسولی نبود ، بیشترین تفاوت تو فریم ، رزولوشن و A-A بود که احتمالا تو witcher هم به همین شکل باشه...
 

sami_19

کاربر سایت
May 1, 2008
708
نام
SaMaN
یعنی فکر نمی کنید بهتر باشه به جای گمانه زنی های مضحک در مورد گرافیک بازی روی X360، چند روز تا E3 صبر کنید تا نسخه ی قابل بازی روی X360 به نمایش در بیاد و ملت تجربه کتنش؟

دوستانی هم که خیلی جو PC و این حرفا گرفتتشون، خیلی دوست دارم بدونم کدومشون میتونه روی بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن بیشتر از 15 تا فریم از بازی بگیره!
 
  • Like
Reactions: Polaris

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,029
نام
نـــــــویـــــــــد
چقدر خوب . خوشحال هستیم :d

دوستانی هم که خیلی جو PC و این حرفا گرفتتشون، خیلی دوست دارم بدونم کدومشون میتونه روی بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن بیشتر از 15 تا فریم از بازی بگیره!

مگه چه سیستمی میخواد ؟ :d
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
یعنی شاهرگم رو وسط میذارم این گذینه تو کنسول فعال شه :))


UBER SAMPLING : به همین خیال باش.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟� �؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
  • Like
Reactions: sheypooorchi

1370

کاربر سایت
Mar 1, 2011
51
نام
سامان
ايني كه ميخوان واسه كنسول بيرون بدن تنها اسمش witcher 2 هستش ولي حقيقت اينه كه اين بازي رو تنها بايد روي پي سي تجربه كني تا بفهمي كه چيه
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
فکر نمیکنی مشکلی باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الان برات شمارش میکنم تا به عمق فاجعه ای که به اسم ویچر 2 براتون آماده خواهند کرد پی ببری عزیز . بر اساس GRAPHIC OPTION پی سی یکی یکی حساب می کنم:

TEXTURE MEMORY SIZE : LOW
SHADOW QUALITY : LOW
LOD DISTANCE : MINIMAL
BLOOM : DISABLE
LIGHT SHAFT : خیلی جزیی
ANTI- ALIASING : اصلا
BLOOR EFFECT : شاید
DEPTH OF FIELD: در اینصورت فریم 20 و زیر 20 .
WET SURFACE RAIN EFFECT: کاهش فریم در صورت وجود .
SSAO : ابدا . حرفش رو نزن .
MOTION BLUR: شاید (افت فریم)
CINEMATIC DEPTH OF FIELD : افت فریم شدید .
DEPTH OF FILED CUT SCENES : فریم کم و کمتر
DANGLING OBJECT LIMIT : DISABLE
UBER SAMPLING : به همین خیال باش.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
VSYNC : چندان مهم نیست .
DECALS: LOW SPEC
RESOLUTION : نهایتا P 720

نمیدونم شاید همونطور که کرایسیس رو به زور دادن به خورد کنسول . این یکی رو هم ی ENGINE اختصاصی بسازن به زور به خوردش بدن . والا اون چیزی که من دیدم رو یک PC HIGH-END ی جاهایی کم میاورد وای به حال کنسوبل 10 ساله .

ان شا ال... بدن و شما هم لذتش رو ببری اما چطوری و چگونه و با چه کیفیتی !!!!!!!
یعنی الان میخوای بگی این بازی از بسیاری از بازی هایی که روی X360 اومده گرافیک بیشتری داره دیگه؟
icon17.gif
.

این هایی که گفتی فقط ی GOW 1 پی سی شد . MASS EFFECT هم از نسخه اولش انحصاری برای PC بود و دیدم چه فاجعه بار روی کنسول ایکس باکس با 20 فریم اجرا شد .
اون HALO هم اگه نمیدونی نسخه اولش برای PC هم بود .
شما قاعدتا هنوز در سوگ ناصر خان هستی !!!
ME از کی انحصاری PC بود؟ این بازی به صورت رسمی فقط برای X360 عرضه شد و بعد چندین ماه برای PC اومد ...
حرف کرایسیس رو اصلا نزن که در حد و اندازه های کنسول نبود . برید خدا رو شکر کنید که ماکرو پول هنگفتی داد به CRYTEK که DX11 رو همزمان با ورود نسخه XBOX برای PC بیرون نداد.
به غیر از این نسخه کنسولیش با PC کرایسیس اصلا قابل مقایسه نیست .
نکه کراسیس 2 یه بازی انحصاریه X360 بود، مایکروسافت پول داده بود به Crytek که یه وقت خدایی نکرده DX11 رو ندن بیرون و اصلا Crytek نمیخواست DX11 رو نده بیرون که نسخه ی کنسولی بازیش فروش بره، اصلا و ابدا ... تازه سونی هم اینجا هویج بود.
این ها همون شاهکارای کنسول بودن ؟؟ اینا که به جز 3 تاش همه رو PC از قبل بودن یا بعدا کنسولی شدن .( منظورت از به راحتی چی بود ؟) نکنه منظورت سخت افزار خجالت آور کنسول ماکرو هستش یا به راحتی یعنی ماکرو سر کیسه رو شل کرد تا شما بتونید امثال کرایسیس رو که تو خواب و خیالتون بود با کمترین حد گرافیک و فریم بازی کنید !!!!!!!
خیلی تو سوگ ناصر خانی استاد ...

============
از این به بعد اگر یه شرکت برای کنسول ي360 بازی ساخت متوجه میشیم که مایکروسافت سر کیسه رو شل کرده ولی اگر برای سونی بازی ساخت یعنی عشق و علاقه وافری که به این کمپانی داشته رو نشون داده.
الهی من قربونتون برم با این تئوری هاتون، چشم نخورید ترخدا، اسفند دود کنید ...
 
آخرین ویرایش:

most-t36

کاربر سایت
Apr 10, 2011
537
دوستانی هم که خیلی جو PC و این حرفا گرفتتشون، خیلی دوست دارم بدونم کدومشون میتونه روی بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن بیشتر از 15 تا فریم از بازی بگیره!
واقعا منم این نکته مثله بغض مونده تو گلوم !باور کنین اینایی که سنگ PC ـو به سینه می زنن{حداقل تو خود بازی سنتر} و گرافیک کنسولا را به سخره می گیرن و این نسلو تموم شده می دونن یه آمار سر انگشتی گرفته بشه شاید 5% شون هم PC ـی که بشه بهش گفت PC ندارن...

فقط و فقط واسه خالی نموندن غریزه میان یه چیزی می گن! امتحانش مجانیه برید تو این تاپیک ببینید چه خبره ...تاپیک ترکید از استقبال!

الآن مثلا تو همون You Tube به ویدیوهایی که عبارت High End-Maximum Setting و ...توجه کنین 70% کامنتا اینه که در بیارن سیستم طرف واقعا Ultra ست یا طرف داره بلفت می زنه که آخرش به مورد دوم می رسن بعد میرن سر اصل مطلب !!=))
 
آخرین ویرایش:

u.T.a

کاربر سایت
Oct 28, 2006
1,493
نام
امین
بالا برین پایین بیاین
با سر تو دیوار برین
گرافیک رو زیر سوال ببرین
بخندین
مسخره کنین
دری وری بگین
آخرش چی:
انحصار بی انحصار!بازی واسه xbox360 میاد
حالا ادامه بدین!
 

sheypooorchi

کاربر سایت
Dec 29, 2010
544
یهو بگو آتاری خودتو خلاص کن!!!! :d
فقط یه مثال میزنم قضیه برات روشن شه : Crysis 2
تو کراسیس از لحاظ افکت ، نور پردازی و .... تفاوت چندانی با نسخه کنسولی نبود ، بیشترین تفاوت تو فریم ، رزولوشن و A-A بود که احتمالا تو witcher هم به همین شکل باشه...

نه عزیز . دیگه آتاری نه :dکنسول هم به اندازه خودش NEXT -GEN هست . البته به اندازه ی 10 سال پیش:d منظورت رو کاملا و واضح از اینکه گفتی کرایسیس از لحاظ نورپردازی و .... چند تا نقطه با PC فرقی نداشت چیه ؟:d خیلی فرق داشت اما اینجا جاش نیست .
اگه WITCHER رو رو به سرنوشت کرایسیس دچار کنن خیلی بدتر میشه . این یکی رو دیگه با هم و هم زمان بدون DX11 برای PC و کنسول بیرون نمیدن . این بازی بود که اول رو PC اومد .هرچند به قول شما DX9 بود و کنسول هم همون رو ساپورت میکنه . اما هر OBJECTو POLYGONS که تو ویچر PC دیدید برای کنسول یک سومش رو خواهید دید.
TEXTURE SIZE که واحد تراکم تکسچر در سطح POLYGONS و آبجکت هست اوقدرباید پایین بیاد تا موقع بارگذاری توی رم محدود کنسول و حافظه گرافیکیش کمترین فضا رو اشغال کنه .
تازه مگه چقد فضا و توان براش می مونه که بخواد به چیزای دیگه بازی برسه !!!!!!!!!

باز آتاری شرف داشت به این . :dلااقل هیچی نداشت چیزی به کسی نمیداد بازی هم از کسی گدایی نمیکرد .صنعت گیم رو هم به سمت نابودی پیش نمیبرد .
بزار اینطوری بهت بگم . الان به جای اینکه سوار روی چارپا باشه چارپای محترم سوار طرف شده پایین بیا هم نیست .
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر