PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,373
دو دوست بالایی
من کاری به تحلیل شما ندارم میخوام بدونم بر اساس کدوم مدرک این حرفو میزنید?
در مورد کنسول مایکروسافت
درسته فیل گند زده ولی واقعا اینقدر اونجا بیدر و پیکره که کنسول نسل بعدشون ضعیفتر از وان اکس باشه؟ آخه هر چی که تو اینترنت میخونید که حقیقت نداره
:|
اصلا این مطلب خوندی :|
Xbox Lockhart And Anaconda To Be Revealed At E3 2019; Halo Infinite To Be A Launch Title

دو تا کنسول

Xbox Lockhart specs
CPU: Custom 8 Cores – 16 zen threads 2
GPU: Custom NAVI 4+ Teraflops
RAM: 12GB of GDDR6 memory
Storage: 1TB NVMe 1 + GB / s SSD hard drive

Xbox Anaconda specs
CPU: Custom 8 Cores – 16 zen threads 2
GPU: Custom NAVI 12+ Teraflops
RAM: 16GB of GDDR6 memory
Storage: 1TB NVMe 1 + GB / s SSD hard drive

یه کنسول 300 دلاری با نام Lockhart
یه کنسول 500 تا 600 دلاری Anaconda با پشتیبانی از ray tracing
 

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,793
:|
اصلا این مطلب خوندی :|
Xbox Lockhart And Anaconda To Be Revealed At E3 2019; Halo Infinite To Be A Launch Title

دو تا کنسول

Xbox Lockhart specs
CPU: Custom 8 Cores – 16 zen threads 2
GPU: Custom NAVI 4+ Teraflops
RAM: 12GB of GDDR6 memory
Storage: 1TB NVMe 1 + GB / s SSD hard drive

Xbox Anaconda specs
CPU: Custom 8 Cores – 16 zen threads 2
GPU: Custom NAVI 12+ Teraflops
RAM: 16GB of GDDR6 memory
Storage: 1TB NVMe 1 + GB / s SSD hard drive

یه کنسول 300 دلاری با نام Lockhart
یه کنسول 500 تا 600 دلاری Anaconda با پشتیبانی از ray tracing
خوب شمام اینو دیدی؟

fbvy_navi.jpg



خواستم بگم فقط فعلا همه جور خبری میشه پیدا کرد تو نت و زیاد به اخبار شایعات توجه نکنید
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,373
خوب شمام اینو دیدی؟

fbvy_navi.jpg



خواستم بگم فقط فعلا همه جور خبری میشه پیدا کرد تو نت و زیاد به اخبار شایعات توجه نکنید
درود
اگه مورد به مورد بررسی کنیم
cpu که از قبل مشخص با توجه به همکاری با amd تایید شده ryzen 7 نانومتری 8/16 پس این بخش شایعه نیست

gpu هم باز هم فقط با amd همکاری می کنند و amd فقط یک معماری در دست ساخت داره navi
AMD Navi Could Beat Nvidia RTX 2070 For Just $250 | Digital Trends
معماری navi حداکثر توان رقابت 2070 داره در حدود 12 ترافلاپ پس این بخش هم شایعه نیست

2 نوع رم در بازار موجود hbm2 و GDDR6
هر گیگ HBM2 حداقل 20 دلار @-)
Vega HBM 2 8GB memory stack costs $160
تنها یک گزینه باقی می مونه GDDR6
{AE48599E-A481-4072-90F3-7D8CAAB931AF}.png.jpg
با توجه به محدودیت قیمت 500 دلاری کنسول ها بیش از 16 گیگ امکان پذیر نیست بین 12 تا 16 گیگ خواهد پس این بخش هم شایعه نیست

SSD Prices Could Drop Over 50 Percent In 2019 - Report
با توجه به کاهش شدید قیمت SSD ها و عظیم تر شدن بازی ها بی شک کنسول های نسل بعد از SSD استفاده میکنن پس این بخش هم شایعه نیست
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS4 ضعیف ترین عنواین لانچ داشت اما به لطف شکست WIIU و خود زنی های و سردرگمی مایکروسافت و قیمت گذاری فوق العاده تمامی رکورد ها رو جابه جا کرد
اما این بار مایکروسافت با سرمایه گذاری عظیم چندین عنوان بزرگ مثل forza motorsport 8 پرطرفدار ترین IP خودش (halo infinite) به عنوان لانچ کنسول بعد عرضه میکنه

بعید gran turismo 7 به لانچ PS5 برسه سانتا مونیکا تازه ساخت بازی دید شروع کرده Guerrilla حداقل 2021 باید صبر کنیم. تنها Japan Studio که در حال ساخت یه عنوان برای لانچ PS5
قطعا سونی با چندین third party برای ساخت انحصاری برای PS5 قرارداد بسته
اما محبوب ترین عنوان سونی TLOU PART 2 و عرضه همزمان با PS5 با کیفیت 4K 60 فریم می تونه شروع طوفانی برای PS5 باشه بعید سونی از این فرصت فوق العاده بگذره
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
الان که دارم red dead 2 رو بازی میکنم خیلی دوست دارم بعضی مواردش تو بازی the last of us پارت 2 هم باشه.
مثل برداشتن وسیله ها به صورت فیزیکی.یعنی قشنگ با دست یک وسیله رو برداره که تو تریلر قبلی یک جا الی یک تیر کمان رو از توی بدن طرف برمیداره.
مورد دیگه ریلود کردن اسلحه ها هستش که با هربار شلیک یک دکمه دیگه باید پستش سرش بزنی تا اسلحه اماده دوباره شلیک شدن بشه.
به نظرم بامدن red dead 2 یک مقدار کار ناتی داگ سخت تر شده تو ریزه کاری ها:D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,172
نام
∂αнмα
الان که دارم red dead 2 رو بازی میکنم خیلی دوست دارم بعضی مواردش تو بازی the last of us پارت 2 هم باشه.
مثل برداشتن وسیله ها به صورت فیزیکی.یعنی قشنگ با دست یک وسیله رو برداره که تو تریلر قبلی یک جا الی یک تیر کمان رو از توی بدن طرف برمیداره.
مورد دیگه ریلود کردن اسلحه ها هستش که با هربار شلیک یک دکمه دیگه باید پستش سرش بزنی تا اسلحه اماده دوباره شلیک شدن بشه.
به نظرم بامدن red dead 2 یک مقدار کار ناتی داگ سخت تر شده تو ریزه کاری ها:D
ناتی داگ اگه مثلا میخواست انیمیشن برداشتن اسلحه ها و ابجکت ها رو به سبک RDR2 بزاره نمیومد انیمیشن پر کردن هفت تیر رو تو نسخه ی یک برداره این نوع مکانیزما صرفا واسه همون نمایش E3 اینا خوبه تو طولانی مدت واقعا اعصاب خورد کن میشه مثلا لوت کردن RDR2 بعد ی مدت میره رو اعصاب اینکه ی لشکر ادم کشتی بعد دونه دون باید هی ی انمیشین تکراری و وقت گیر رو ببینی واقعا رو اعصابه ناتی هم مطمئن باش تو ریزه کاری کم نمیزاره منتهی اول لول دیزاین و چیزی که به صلاح گیم پلی و نرم و روون تر شدنش باشه رو در نظر میگیره بعد رو این موارد تصمیم میگیره
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
ناتی داگ اگه مثلا میخواست انیمیشن برداشتن اسلحه ها و ابجکت ها رو به سبک RDR2 بزاره نمیومد انیمیشن پر کردن هفت تیر رو تو نسخه ی یک برداره این نوع مکانیزما صرفا واسه همون نمایش E3 اینا خوبه تو طولانی مدت واقعا اعصاب خورد کن میشه مثلا لوت کردن RDR2 بعد ی مدت میره رو اعصاب اینکه ی لشکر ادم کشتی بعد دونه دون باید هی ی انمیشین تکراری و وقت گیر رو ببینی واقعا رو اعصابه ناتی هم مطمئن باش تو ریزه کاری کم نمیزاره منتهی اول لول دیزاین و چیزی که به صلاح گیم پلی و نرم و روون تر شدنش باشه رو در نظر میگیره بعد رو این موارد تصمیم میگیره
با نظرت مخالفم.
اتفاقا خیلی این موارد تو رعال شدن بازی کمک میکنه.
به نظرم تو بازی های خطی این موارد باشه اتفاقا بیشتر میتونه موثرتر واقع بشه.حالا شاید بشه گفت تو بازی های جهان باز این موارد یک مقدار وقت گیر هستش (بازم من موافق نیستم.تو رد دد عالی شده این موارد.)
 
  • Like
Reactions: stanley

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,172
نام
∂αнмα
با نظرت مخالفم.
اتفاقا خیلی این موارد تو رعال شدن بازی کمک میکنه.
به نظرم تو بازی های خطی این موارد باشه اتفاقا بیشتر میتونه موثرتر واقع بشه.حالا شاید بشه گفت تو بازی های جهان باز این موارد یک مقدار وقت گیر هستش (بازم من موافق نیستم.تو رد دد عالی شده این موارد.)
رئال بودن باید تا جایی باشه که گیم پلی بازی رو تحت و شعاع قرار نده سر RDR2 خیلیا با این مورد حال نکردن بودن و مدعی شدن که به گیم پلی بازی ضربه زده وگرنه به کار بردن این ریزه کاریا واسه یکی مثل ناتی داگ صد در صد مثل اب خوردنه منتهی ناتی داگ هم مثل خیلی از سازندگان دیگه گیم پلی و روونی بیشتر براش مهم تره تا رئال شدن مثلا همون نماش E3 به قول خودت تیر رو از تو بدن طرف دراورد الی که خیلیم باحال بود بعد هنگام مبارزه با اون گنده بک یـ دسته تیر ریخت رو زمین حالا فرض کن اگه میخواست برا همون هم دوباره انیمیشن اجرا کنه قشنگ پسینگ و روونی اون صحنه رو نابود میکرد با این حال منم نمیگم مخالف این چیزام کلا ولی باید این موارد رو هم براش در نظر بگیریم و یـ حد و مرزی براش قائل بشیم
بعد از صدها ساعت (اغراق!) پلی تایم هیچ وقت برای من روی اعصاب نرفت و با هر بار انجام دادن انیمیشن های روون بازی کلی هم لذت میبردم.
برا شما لذت بخش بود ولی برا خیلیا نبود از جمله خودم کسی که دنبال یـ گیم پلی روون و با پیسینگ سریع میگرده رسما این مکانیز عضاب آور بود و قشنگ تو دست و پا بود
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
حالا چرا تو قسمت اول این موارد رو حذف کردن فکر کنم بیشتر شاید به محدویت های سخت افزاری مربوط میشد.حالا شاید مورادی مثل تیرها رو دونه دونه درون اسلحه گذاشتن وقت گیر باشه ولی لوت کردن دشمنها یا برداشتن تجهیزات و لوازمات وبرداشتن اونها از کشوها و غیره با جزییات کامل باید تو بازی قرار داده بشه چون رد دد 2 این موارد یک استانداد کرده تو بازی ها.!!!!
به نظرم ناتی داگ هم به این مواردی که گفتم خودش اگاهه
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر