The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:

Ardi360

کاربر سایت
Jun 10, 2008
1,476
نام
اردلان
فکر نمیکنم تغییر کنه. حتی 1 هفته جلو انداختنش D: کاشی جلوتر مینداختنش اصلا لول ×_×

پس DEstiny چیه ؟
دستینی که آنلاینه ، هروقت کنسول رو روشن کنی باید خدا خدا کنی اوضاع نت نریخته باشه بهم
حالا این TEW گفتن DLC هم داره یا نه؟اگر داره ریجن 1 اش رو بخریم حتما
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
فقط 44 روز دیگه مونده! ایا شینجی میکامی سبک را متحول میکنه؟! شینجی میکامی کجایی که وقتشس بیایی!:d
تنها نگرانی گرافیک بازی بود که نمیدونم تو چه مرحله ای هست! میکامی تو یکی از اخرین مصاحبه هاش گفته بود که داریم اشکالات اساسی بازی را رفع میکنیم! نمیدونم من که به شدت استرس دارم
خب تصاویری از pax prime

BweDfjQCIAA5xzD.jpg:large


Bwe34EpCQAAt7Xa.jpg:large


Bwahw5FIgAAY1IE.jpg:large


خب نظرات برخی افراد که این عنوان را تجربه کرده اند
1- The Evil Within is an amazing game, I'm very excited

2-Will be buying a PS4 just for @TheEvilWithin Have not been so excited for a game for so long

3-Was really impressed with The Evil Within demo @FanExpoCanada scared the bejeebers out of me
 
آخرین ویرایش:

Silent Siren

کاربر سایت
Aug 31, 2014
207
نام
مهدی
فقط 44 روز دیگه مونده! ایا شینجی میکامی سبک را متحول میکنه؟! شینجی میکامی کجایی که وقتشس بیایی!:d
تنها نگرانی گرافیک بازی بود که نمیدونم تو چه مرحله ای هست! میکامی تو یکی از اخرین مصاحبه هاش گفته بود که داریم اشکالات اساسی بازی را رفع میکنیم! نمیدونم من که به شدت استرس دارم
خب تصاویری از pax prime

BweDfjQCIAA5xzD.jpg:large


Bwe34EpCQAAt7Xa.jpg:large


Bwahw5FIgAAY1IE.jpg:large


خب نظرات برخی افراد که این عنوان را تجربه کرده اند
1- The Evil Within is an amazing game, I'm very excited

2-Will be buying a PS4 just for @TheEvilWithin Have not been so excited for a game for so long

3-Was really impressed with The Evil Within demo @FanExpoCanada scared the bejeebers out of me


وقتی دلتنگی های استاد به سمتش سوق پیدا میکنه و خودش دست به خلق مستفیم میزنه و مسولیت اون رو به عهده میگیره و از خلاقیت های منحصر به فرد و تجربه های خودش به بهینه ترین شکل ممکن بهره ببره و ناشری بنام بتسدا پشت این پروژه باشه!WHY NOT???
البته استدیوی دولوپ بازی یکم خامه هنوز ولی وقتی میکامی بخواد یه S ناب خلق کنه معیار و مقاصد به طرف دیگه ای میل میکنه ولی این وزنه ی دمیدن روحی دوباره به این سبک و احیا کردن اون نمیتونه به تنهایی به ثمر برسه و این همان نقطه و حفره ایست که سایلنت هیلز,دل تورو,کوجیما,اکیرا,فاکس به تکمیل این بالانس کمک میکنند(و اونم از ترسی متفاوت "Psychological Horror")!

درسته گرافیک بازی یکم در هاله ای از ابهام به سر میبره درحالی که این زمان باقی مونده از انتشار رو به پولیش کردن و رفع اشکالات فنی و ظاهری میپردازند ولی بنظرم این سبک برای احیا شدن به گرافیک "واوو" نیاز نداره بلکه به تشکلی از المان هایی که باعث خلق یه ایده میشه نیاز داره و همینطور به ذهی خلاق و اشفته همانند میکامی:D! نیاز داره...!
revolutionary؟!
Yes!
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
جدیدترین مصاحبه با شینجی میکامی
The Evil Within Shinji Mikami


smaller-scale.jpg


این قسمت جالب هست

MCD: What other game elements are employed to keep the gamer anxious, nervous and compelled to continue playing?

SM:Scary visuals aren’t enough to scare horror enthusiasts. Calculating enemy placement and enemy algorithm so that it changes it up a little every time helps keep players on their toes as much as possible. I’m always conscious of this when designing a game. As for the environments, they are pretty tight. When you’re in a corridor and you see an enemy at the other end of the corridor, you’ll get very nervous — not knowing whether you can run away from that situation. Creating that kind of uncertainty is important. Also related to uncertainty is that the guns aren’t 100% reliable and you’ll see that through enemy animations when they’re hit.

[Also] I think the limited resources set this game apart from other genres. You do feel not totally in control of the situation you’re in. The sense of being overwhelmed by the environment or by the enemy is the biggest element in its uniqueness
 

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,715
روز موعود داره می رسه.
انشاالله مشکلات هم حل می شه و ما یه صفایی می کنیم....به شخصه منتظر چیزهای غیر منتظره تو بازی هستم که تا حالا مانند نداشته باشه!
در ضمن بهزاد عکس هی pax دیده نمی شه!
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
تاریخ انتشار بازی در مناطق مختلف
1- امریکا ، اروپا، افریقای جنوبی ، هند و اسیای میانه : 14 اکتبر
2- استرلیا و نیوزلند : 16 و 17 اکتبر
3- ژاپن : 23 اکتبر
در ضمن خبر تکراری هست! تاریخ انتشار برای اروپا تغییر پیدا کرد! وگرنه تاریخ انتشار بازی یک ماه قبل به 14 اکتبر تغییر پیدا کرده بود!
قبلا قرار بود در اروپا 18 اکتبر عرضه شود!
 

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,715
تاریخ انتشار بازی در مناطق مختلف
1- امریکا ، اروپا، افریقای جنوبی ، هند و اسیای میانه : 14 اکتبر
2- استرلیا و نیوزلند : 16 و 17 اکتبر
3- ژاپن : 23 اکتبر
در ضمن خبر تکراری هست! تاریخ انتشار برای اروپا تغییر پیدا کرد! وگرنه تاریخ انتشار بازی یک ماه قبل به 14 اکتبر تغییر پیدا کرده بود!
قبلا قرار بود در اروپا 18 اکتبر عرضه شود!

اون موقع تغییر برای 21 اکتبر بود..الان به تازگی رفته برای 14 اکتبر...من رو تقویم علامت زده بودم!
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
اون موقع تغییر برای 21 اکتبر بود..الان به تازگی رفته برای 14 اکتبر...من رو تقویم علامت زده بودم!
نه بابا! این خبر یک ماه پیش امد! البته تقصیر شما نیست! گفتم که چون تاریخ برای اروپا تغییر پیدا کرد دوباره خبر کلی زدند!
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
کاشکی ماله ما رو مینداختن جلو . 2 روز معمولا خیلی فاصلس. همیشه 1 روز بعد یا همون روز عرضه میشد .
خیلی منتظریم واقعا !
Concept art های بازی قشنگن و یادواور RE هم هستن !
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
کاشکی ماله ما رو مینداختن جلو . 2 روز معمولا خیلی فاصلس. همیشه 1 روز بعد یا همون روز عرضه میشد .
خیلی منتظریم واقعا !
Concept art های بازی قشنگن و یادواور RE هم هستن !
باشه عزیزم! شما روحیه لطیفتو خراب نکن!:-*
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر