The Evil Within | PC

therethere1-859x1024-503x600.jpg



Developer : Tango Gamesworks
Publisher : Bethesda

Genre :Survival Horror
Platform : PC / Xbox 360 / PS3 / Xbox One / PS4
Release Date : 14 October 2014
(22 مهر 1393)


سرانجام دقایقی پیش، عنوان جدید خالق سری موفق Resident Evil، شینجی میکامی با نام The Evil Within معرفی شد.

این عنوان که تحت رمز Project Zwei در دست ساخت بوده است، در سبک Survival Horror خواهد بود و به گفته میکامی، وی پس از مدت ها برای ساخت یک عنوان ترسناک خالص به میادین بازگشته است.
همچنین طراح محیط های عنوان موفق Resident Evil Remake نیز به عنوان طراح ارشد محیط ها در ساخت این بازی حضور خواهد داشت و میتوان انتظار طراحی بی نظیری از این عنوان داشت.

آپدیت 1:

  • بازی با موتور گرافیکی شرکت Id Software یعنی Id Tech 5 ساخته خواهد شد.
  • داستان بازی در مورد کارآگاهی به نام Sebastian خواهد بود که ضمن دنبال کردن یک قتل سریالی با همکاران خود، مورد حمله نیروهایی ناشناخته قرار میگیرد و همکاران وی تک تک مورد قتل واقع می‌شوند و خود نیز هوشیاری خود را از دست می‌دهد. پس از به هوش آمده در مکانی نا آشنا و عجیب، وی باید به دنبال فهمیدن حقایق، جستجوی خود را شروع کند.
  • منابع موجود در بازی همانند تیر، انرژی و ... به صورت محدود در بازی یافت می‌شوند.
  • معماهای سخت و چالش برانگیز در این عنوان حضور دارند.
  • به گفته میکامی، هوش مصنوعی دشمنان بالا خواهد بود و مقاومت در برابر آن ها سخت خواهد بود.

آپدیت 2:

  • هیچ گونه رابط کاربری در بازی وجود ندارد. اشیا موجود در محیط شروع به روشن و خاموش شدن میکنند و شما رو از وجودشون آگاه میکنند.
  • افکت های صدا و موسیقی زیادی در بازی وجود ندارد. میکامی در قبال مسئله صدا گفته که صدا به عنوان یک سیگنال برای اعلام رویداد ها و اطلاعات استفاده خواهد شد.
  • دشمنانی در بازی وجود دارند که بازیکن قادر به دیدن آن ها نیست اما صدای آن ها قابل شنیدن است.
  • از عنصر رنگ خیلی کم استفاده شده و شاهد رنگ های گوناگون نخواهیم بود.
  • یکی از تله های مورد استفاده در بازی Nail Bomb خواهد بود که می‌توان آن را در پشت در ها و پنجره ها استفاده کرد.
  • بازی دارای یک صفحه موجودی دایره مانند برای سلاح ها و جعبه آیتم خواهد بود. همچنین به وسیله D-Pad میتونید به آیتم ها دسترسی سریع داشته باشید.

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy

Mr.Gold

کاربر سایت
Nov 17, 2013
136
این عکس صفحه پیش به نظرم خیلی چیز هارو اسپویل میکنه :D اون پسره احتمال خیلی زیاد سباستین هست اون دختره هم همون RE-bone Laura خواهر سباستین (احتمالا :D) پدره هم با butcher هست یا Box man مادره نمیدونم چیه فعلا :D بعید نیست خود سباستین آخرش هیولایی چیزی بشه خودش خبر نداشته باشه از همون تریلر اول بازی میشد فهمید به یه دلیلی خاصی اون یارو نامرئیه سباستین رو زنده میزاره به نظرم داستان خیلی توپی خواهد داشت امیدوارم با یه پایان شوک کننده (و البته غم انگیز :D ) داستان رو جمعش کنند :D

پ.ن: ربطی به تاپیک نداره ولی چقدر دلم برای fatal frame تنگ شده :(:((
 

OMID1992

کاربر سایت
Apr 9, 2014
59
نام
امید
:-o پس این بازی کی میاد خیلی وقته ادرنالین خونم توسط میکامی و زامبیاش بالا نزده.CAPCAM که ماشالاه زامبیا رو کرده نماد خنده و طنز یه ایول جدید از جنس ترس چه شود:) تنها ایراد بازی تو تریلراش انیمیشن دویدن شخصیت اصلی و تکراری بودن زامبیا بود همشون ی مدلی بودن چاقو تو سر و پاشون .امیدوارم تا زمان عرضه برطرف بشن
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
دیرو مراحل ساخت اولین تریلر بازی رو دیدم. همونی که واقعی بود.
نکته جالب اینجاست که نقش اون دختره 4 دست نکبت رو یه مرد بازی میکرد:d و خیلی هم طبیعی و عالی این کارو میکرد.
اون 2تا دست پایینیش رو 2 نفر با یه سیم که به یه میله وصل بود هدایت میکردن:d
 

Jackdaw

کاربر سایت
Dec 19, 2013
1,174
نام
محمّد
این E3 و بازیاش باعث شدن ازین بازی غافل بشیما....فکر کن برخلاف انتظارات یه تریلر ازین بازی پخش بشه...E3 از جا کنده میشه...!! منتظر حضورش تو E3 هستم..!!
 

Jackdaw

کاربر سایت
Dec 19, 2013
1,174
نام
محمّد
نقد دو تریلر آخر به روایت تصویر

دوتا تریلر آخر بازی رو دیشب از لینکهای زیر دانلود کردم..

تریلر 1)Hands-On Impressions-شش دقیقه گیم پلی-85مگ

تریلر 2)The Evil Within Is Old School, But Is That A Bad Thing- نوزده دقیقه گیم پلی-280مگ

هردوتا رو باهم ترکیب و بررسی میکنیم...

در ابتدای تریلر دو نفر رو میبینیم که یکی خبرنگاره یکی Insider بازی..درمورد بازی حرف میزنن.صحبتهاشون رو ول کنید.

1)درابتدای گیم پلی که نشون دادن طراحی سنگین محیط و هم چنین وجود رعد و برق به چشم میخورد.استفاده ی صحیح از عناصر محیط و نورپردازی عالی دراین دوتصویر زیر مشهوده


2)یکی از لحظات تیراندازی بازی به نمایش گذاشته شد.طراحی NPC بسیار تاثیر گذاره.نصف مغز طرف ریخته بیرون و شما باید بهش شلیک کنید.


3)حدود 30ثانیه درمورد شخصیت مونثی صحبت شد که احتمال 90درصد با گذشته ی سباستین درارتباطه، و 90درصد هم احتمال میدم آخرین NPc(غول آخر) بازی همین باشه.
تواین عکس خانواده ی چهارنفری روشاهدیم...قیافه ی دخترسمت راست ازروی تابلو خراشیده شده که نشون میده دوست نداشته درکنار سه نفر دیگه قرار بگیره..دونفر بزرگتر تواین تابلو مشخص نیست ولی پسربچه ی سمت چپ به احتمال زیاد، سباستین ه.


درمورد ویژگی های این شخصیت مرموز یه سری چیزها فهمیدم.
اول اینکه بعضی مکانها یکهو جلوتون مثل شبح ظاهر میشه


دوم اینکه آروم آروم میاد به سمتتون (برخلاف Nemesis)..همین که آروم آروم میاد سمتتون باعث میشه استرس بیشتر و حس ناامیدی بیشتری تو بازی موج بزنه.
نکته ی بعدی درمورد این شخص اینه که بازم برخلاف Nemesis، هیچ تیری بهش اثر نمیکنه

بعد اینکه علاقه ای به کشتن شما نداره.فقط میخاد خودش رو باشما رودر رو کنه و یک چیزی رو از گذشته (احتمالا) یادتون بندازه.


4)بعدش میریم سراغ یک طراحی محیط عالیه دیگه.درتصویر 1 سباستین میگه : چقدر این خونه برام آشناست، و درادامه میگه : تابحال اینجا نبودم


5)بازهم سکانس تیراندازی دیگه ای رو شاهدیم...به طراحی HUD به سبک کلاسیک دقت کنید.وهمینطور اثر گلوله برروی دشمن

6)یکی از سکانسهایی که تو چندتریلر اخیر به وفور نشون دادن، وقتیه که باید دستتون رو بندازین تو شکم یکی از NPCها و ازتوش یه کلید بیرون بیارید..این قسمت را زدن دگمه همراهه(QTE) و برای بالا رفتن استرس یک خط بالا سمت چپ دیده میشه که درحال خالی شدنه..هنوز معلوم نیست اگر به پائین برسه چه اتفاقی میوفته.این صحنه و نتیجه اش رو تو دوتا تصویر زیر ببینید.



7)یک بخش دیگه که مورد توجه من قرار گرفت قسمتی بود که سباستین روی زمین میوفته و به وسیله ی طنابی که به پاش وصل شده به سمت اون چرخک مرگ رو زمین کشیده میشه..اگر تونستید ازین طناب خودتون رو آزاد کنید که هیچی ولی اگه نتونستین، به تصویر دوم دچار میشید.



بعد از دیدن مرد اره ای، این واکنشیه که سباستین نشون میده، تا میتونه ازش فرار میکنه..این شامل دوئیدن سریع و کوبیدن خودش به درو دیوار برای پیدا کردن یک مسیر فرار میشه.


این قسمت سباستین مجروح شده و باید جون سالم به در ببره.انیمیشن دردو رنج سباستین عالیه و پاهاشو رو زمین میکشه...میتونید NPC غول پیکری که از پشت شیشه معلومه و داره به سمت سباستین میاد رو تماشا کنید.
هیچ راهی تو این اتاق نیست و شما باید مثل چیزی که در OUTLAST دیدیم داخل یه کمد قایم شین.



اینم طراحی چهره..!!


نتیجه گیری:
بازی ازنظر گیم پلی چیزی کم نداره هیچ ، زیادی هم داره.
گرافیک بازی درسطح مطلوبیه..هیچ گونه افت فریمی در تریلر دیده نشد.
طراحی دشمن ،محیط،چهره و .... در استاندارد ازنوع شینجی میکامی به سر میبره.
منتظر یک SH واقعی باشید.
انتظار تا 29مهر ماه بسیار سخته...


تنها نکته ی ضعف که توی تریلر ها مشاهده شد : انیمیشن دویدن سباستین بود...مثل عروسک خیمه شب بازی متحرک..!!
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
گرافیک بازی درسطح مطلوبیه..هیچ گونه افت فریمی در تریلر دیده نشد.
فریم فاجعه بود و همین هم نقل و قول مجالس شده. کاملا مشخصه که زیر 30 و تقریبا 25 هست و این جالب نیست. تمام نمایش های بازی افت فریم داشتن. امیدوارم اینطور نباشه وگرنه یه سیر فحش از جانب خیلیا میخوره.
انیمیشن دویدنش هم به قول یه نفر شبیه این مرغا شده که موقع دویدن بال بال میزنن/:)
 

Jackdaw

کاربر سایت
Dec 19, 2013
1,174
نام
محمّد
فریم فاجعه بود و همین هم نقل و قول مجالس شده. کاملا مشخصه که زیر 30 و تقریبا 25 هست و این جالب نیست. تمام نمایش های بازی افت فریم داشتن. امیدوارم اینطور نباشه وگرنه یه سیر فحش از جانب خیلیا میخوره.
انیمیشن دویدنش هم به قول یه نفر شبیه این مرغا شده که موقع دویدن بال بال میزنن/:)

به قول شما افت فریم هم اگه داشت قبول داری بازی روون بود؟؟؟ چیزی که من دیدم روون بودنش بود و همین مهمه...!! Splinter Cell آخریه هم رو آخرین تنظیمات واسه خیلیا بین 20تا30بود ولی هیچکس افت فریم رو متوجه نشد. اگرم داشته باشه ایشاالله تواین مدت باقیمونده درستش کنن.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
به قول شما افت فریم هم اگه داشت قبول داری بازی روون بود؟؟؟ چیزی که من دیدم روون بودنش بود و همین مهمه...!! Splinter Cell آخریه هم رو آخرین تنظیمات واسه خیلیا بین 20تا30بود ولی هیچکس افت فریم رو متوجه نشد. اگرم داشته باشه ایشاالله تواین مدت باقیمونده درستش کنن.
فریم اگر روی 30 باشه قابل قبوله. تازه برای PC Gamer جماعت قبول نیست چون دست سازنده و موتوری که دارن باهاش بازی میسازن، بازتره و به هیچ عنوان نمیتونن کم کاری سازنده رو قبول کنن و حق هم دارن.
به هیچ عنوان روون نبود. اصن تیک خوردن توش کاملا واضح بود و توی گیم پلی به شدت تاثیر گذار و روی اعصاب خواهد بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر