Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

mage

کاربر سایت
Jun 27, 2011
771
نام
و نام خانوادگی
عزیزان لطفا یکی اکانتش رو تو skyrim nexus بده منظورم بهم پیام خصوصی کنه بهم تا یه چیز رو دانلود کنم 48 مگه میگه باید ثبت نام کنم ولی با تمام ایمیلام هم ثبت نام کردم ولی الان هیچ کودومشون یادم نیست:d
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
اقا من یه سوال داشتممیخواستم ببینم وقتی که ما یک ماد ی را دانلود میکنیم باید دقیقآ کجا بریزیم؟؟؟:-b#:-s
تو فلدر Data
===================
ماسک‌ها هم قدرت‌های مخصوصی میدن، اگه نه تا پیدا کنین یه ماسک خیلی‌ قوی میتونین بگیرین.

اون ماسکی هم که پیدا کردین Wooden mask هست، اگه 8 تا بقیه رو داشتین میتونستین با استفاده از اون اون ماسک قوی رو بگیرین.
 

mage

کاربر سایت
Jun 27, 2011
771
نام
و نام خانوادگی
دوستان یکی اون رمزه رو بده که تو HIGH HROTHER حالا اسمشو دقیق نمیدونم اره اونجا همه دور میز جمع شدیم این پیر خرفت ESBERN لال شده حرف نمیزنه ما هم همینطوری زل زدیم به صورتش :d






مشکل حل شد
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
دوستان یکی اون رمزه رو بده که تو HIGH HROTHER حالا اسمشو دقیق نمیدونم اره اونجا همه دور میز جمع شدیم این پیر خرفت ESBERN لال شده حرف نمیزنه ما هم همینطوری زل زدیم به صورتش :d
setstage mq302 300
حفظ شده‌ام دیگه از بس این سوال پرسیده شده :D
 

Arman210

کاربر سایت
Apr 26, 2009
714
نام
Arman
برو جلو یکی‌ از مجسمه خدایان دعا کن درمان می‌شه :D
البته بیماری خطرناکی نیست :D

یا من جای مجسمه هارو بلد نیستم یا دعا کردن رو :biggrin1:
مگه azura و peryite و یکی دیگه که اسمش یادم نیست مجسمه نیستم ؟
اینا که فقط کار دادن بهم :biggrin1:
الان یه بیماری دیگه هم گرفتم !
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
یا من جای مجسمه هارو بلد نیستم یا دعا کردن رو :biggrin1:
مگه azura و peryite و یکی دیگه که اسمش یادم نیست مجسمه نیستم ؟
اینا که فقط کار دادن بهم :biggrin1:
الان یه بیماری دیگه هم گرفتم !
وسط شهر Whiterun یکی‌ هست، نه اینا مجسمه خدایان هستن، نه شاهزاده‌های Daedric :D
 

Saeed-Omnia

کاربر سایت
Dec 30, 2010
73
نام
سعید
سلام دوستان کسی آپدیت 1.7 رو داره واسه دانلود(بتا رو نمیخوام اصلیش مثل اینکه چند ساعتیه ریلیز شده)
Dawnguard هم مثل اینکه این هفته میاد :d
 

tasnim114

عضو جدید
Aug 19, 2008
198
نام
محمد
سلام من توی مرحله A CORNERED RAT جایی که ESBERN خودشو زندانی کرده رفتم باهاش حرفیدم اما هر کاری میکنم از اونجا بیرون نمیاد و نوشته TALK TO ESBERN هر کاری کردم نتیجه نداشت کسی میدونه چه کار کنم؟ یا اینکه چطور از این یه مرحله بگذرم؟
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
سلام من توی مرحله A CORNERED RAT جایی که ESBERN خودشو زندانی کرده رفتم باهاش حرفیدم اما هر کاری میکنم از اونجا بیرون نمیاد و نوشته TALK TO ESBERN هر کاری کردم نتیجه نداشت کسی میدونه چه کار کنم؟ یا اینکه چطور از این یه مرحله بگذرم؟
setstage mq202 150
احتمالا مشکل رو حل کنه، باگ هست.
 

tasnim114

عضو جدید
Aug 19, 2008
198
نام
محمد
چقدر این بازی باگ داره
توی یه مرحله به اسم THE PURSIT گیر کردم جایی که میگه DISCOVER ERIDENCE of mercer location من کل خانه رو گشتم هیچی نبود چند تا در هم هستن که قفل هستن رو در ها میزنم مینویسه نمیتونید بازش کنید . کسی میدونه چه کار کنم؟
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
چقدر این بازی باگ داره
توی یه مرحله به اسم THE PURSIT گیر کردم جایی که میگه DISCOVER ERIDENCE of mercer location من کل خانه رو گشتم هیچی نبود چند تا در هم هستن که قفل هستن رو در ها میزنم مینویسه نمیتونید بازش کنید . کسی میدونه چه کار کنم؟
برین پشت خونه،بعدا با تیر یا Shout اون ٔپل ای که رفته بالا رو بزنین تا بیفته پایین، بعدا از طریق اون میتونین برین تو،بعدا هم علامت نشون میده کجا باید برین.
 

tasnim114

عضو جدید
Aug 19, 2008
198
نام
محمد
برین پشت خونه،بعدا با تیر یا Shout اون ٔپل ای که رفته بالا رو بزنین تا بیفته پایین، بعدا از طریق اون میتونین برین تو،بعدا هم علامت نشون میده کجا باید برین.

وارد خانه شدم ولی هر چی میگردم اون طرف پیدا نمیشه !! باز میگردم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر