Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

Saeed Gamer

کاربر سایت
Sep 4, 2010
613
نام
سعید
دوستان تو بازی کتابی چیزی نیست که مواد مورد نیاز برای ساخت Potion ها رو توش نوشته باشه؟ مثلا اگه بخوای Healing potion رو بسازی چه موادی رو باید با هم قاطی کنی؟
یکی از دوستان چند صفحه قبل گفته بود که سنگ اهن و ... رو میشه از معدن استخراج کرد. کسی میدونه این معدن ها کجا هستن؟؟
 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,404
نام
Majid
چیکار کنم
........
کمک

---------- نوشته در 02:28 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 02:27 PM ارسال شده بود ----------

والا من که ندیدم بیرون باشه
من رفتم تو خودش اومد حرف زد باهام
اصلا ندیدم بره تو شاید من دیر رسیدم؟؟؟
حالا چیکار کنم؟؟؟
کمک کنید
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
........
کمک

---------- نوشته در 02:28 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 02:27 PM ارسال شده بود ----------


کمک کنید
برادر من:d،به خدا موقع صبح باید زمانی که تو بازار داره Potion میفروشه باهاش صحبت کنی‌.احتمالا زمانی که دارین باهاش حرف میزنین شب هست.

بعدا باید پول نسبتا زیادی هم همراهت باشه.


اگه همهٔ اینرو انجام میدین باز نمی‌شه،بگو موقعی که میخوایی باهاش صحبت کنی‌ چی‌ میگه؟تا بگم چیکار کنی‌.
دوستان تو بازی کتابی چیزی نیست که مواد مورد نیاز برای ساخت Potion ها رو توش نوشته باشه؟ مثلا اگه بخوای Healing potion رو بسازی چه موادی رو باید با هم قاطی کنی؟
یکی از دوستان چند صفحه قبل گفته بود که سنگ اهن و ... رو میشه از معدن استخراج کرد. کسی میدونه این معدن ها کجا هستن؟؟
از اون کتاب‌ها هست ولی‌ من جاشونو نمیدونم.
معدن یه دونه توDawnstar هست. چند تا هم سر راهی‌ هستن. بعضاً هم شانسی سنگ آهن پیدا میکنی‌. درست شبیه سنگ معمولی‌ هستن،فقط رنگش فرق می‌کنه هست نسبتاً،نزدیکش هم بری میگه رو بزن تا استخراج شه. واسه استخراج به یه Pickaxe هم نیاز داری
 
آخرین ویرایش:

Hamidrezatop

کاربر سایت
Dec 6, 2011
791
نام
Hamidreza
سلام به همگی الان تو یی وب سایت یی سیو دیدم از بازی اگه خواست کسی بره دانلود کنه اینم لینکش ..


Download For Nod8 - سیو بازی The Elder Scrolls V Skyrim


اینم یی اپدیت جدید از بازی برای کسانی که مشکل دارن حالا از هر چیزی دانلود کنن و بریزن تا دیگه هیچ مشکلی نداشته باشن ... دانلود اپدیت این بازی بنظر من خوبه دانلود کنید.. تا همه باگ ها و هر چیزی که باعث مشکل شده از بین بره...
اینم لینکش

Download For Nod8 - آپدیت جدبد The Elder Scrolls V Skyrim
 

amirfakhrian

کاربر سایت
Feb 19, 2011
198
دوستان تو بازی کتابی چیزی نیست که مواد مورد نیاز برای ساخت Potion ها رو توش نوشته باشه؟ مثلا اگه بخوای Healing potion رو بسازی چه موادی رو باید با هم قاطی کنی؟
یکی از دوستان چند صفحه قبل گفته بود که سنگ اهن و ... رو میشه از معدن استخراج کرد. کسی میدونه این معدن ها کجا هستن؟؟
برای potion برو به این آدرس
Skyrim:Alchemy Effects - UESPWiki
سنگ آهن احتیاج به معدن نیست. از آهنگرها بخری راحت تره. زیاد گرون در نمیاد.
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
دوستان خبری از DLC نیست فعلا؟مناطق بازی یه کم تکراری داره می‌شه کم کم.:dالبته هنوز خیلی‌ جاها مونده واسه کشف و ماموریت رفتن:d. ولی‌ یه تغییر مکان جالب میشد مثلDLC های Oblivion
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,157
کسی نمیدونه زیاد کردن Difficulty نفع خاصی هم داره تو بازی یا نه؟:-/ مثلا انجام دادن ماموریت ها پول بیشتری میده یا Level گرفتن سریعتر میشه؟
 

M4JiD

کاربر سایت
Feb 8, 2008
2,610
نام
defective pixel
فک نکنم فرقی کنه.حداقل من چیزی احساس نکردم.رو اخرین درجه (Master?) فقل ها خیلی اعصاب خوردکن میشن.وگرنه دیگه چیزیش اذیت نمیکنه.
 

Molana

کاربر سایت
Nov 21, 2009
1,975
نام
آکام سیستم ویانا
Nightingales,Mercer frey,karliah,Gallus بودن و البته عضو‌های درجه بالا و رئیس های صنف دزدان .Nightingale ها همون مامور‌هایNocturnal هستن تو زمین.Mercer به اینا خیانت می‌کنه Gallusرو میکشه،بعدا میندازه سرKarliah اون کلید‌ای که می‌تونه هر در‌ای رو باز کنه هم قبل رفتن میدزده.واسه اون هم ارتباطNocturnal با زمین بسته می‌شه نمیتونه بهThieves guild و‌Nightingale ها کمک کنه. واسه همین گروه هی‌ دچار بد شانسی می‌شه. گروه هم بی‌ خبر از همه چیز فکر می‌کننKarliah کشته Gallus رو.میانMercer رو لیدر می‌کنن اونم با اون کیلید‌ای که داشته در خزانه رو باز میکرد همهٔ پول هارو برمیداشتِ .گروه هم از این عمل اون بی‌ خبر بودن البته.یه روزMercer محلKarliah رو کشف می‌کنه از ترس اینکه همه چیز لوو بره تورو هم برمیداره میره که Karliah رو بکشین.وقتی‌ میرسین پیش Karliah . بهت یه تیر سمّی می‌زنه که ضربان قالب رو کم می‌کنه از خون ریزی جلوگیری می‌کنه،بعدش هم خودش چون نمیتونه مستقیم با Mercer بجنگه فرار می‌کنه.Mercer هم وقتی‌ تورو بی‌ هوش می‌بینه که دیدی همه چیز رو،از ترس اینکه به بقیه چیزی بگی‌ تورو هم به قصد کشت می‌زنه. ولی‌ به علت اون زهر خون ریزی زیادی نمیکنی‌.بعداKarliah بهت کمک می‌کنه و همه چیز رو توضیح میده عزت می‌خواد بهش کمک کنی‌.بعد اینکه دفتر خاطرات Gallus رو پیدا می‌کنین و میتونین به گروه اثبات کنین که Mercer خیانت کرده. برمیگردین به پیش گروه. وقتی‌ Brynjolf دفتر خاطرات رو می‌بینه دستور میده در خزانه رو باز کنن.وقتی‌ که باز می‌شه میبینیم،بله،Mercer خزانه رو خالی‌ کرده فرار کرده.بعد از اینکه نقشه رو از خونه خودش پیدا می‌کنیم باKarliah و Brynjolf میریم به معبد Nocturnal که ازش کمک بخواییم در کشتنMercer .اونم به شرطی که کلید رو بهش برگردنیم قبول می‌کنه. بعدا میریم دنبالMercer و میکشیمش.وقتی‌ که مردKArliah بهت میگه که تا کلید در جای قبلیش قرار نگرفته نمیتونه بیاد معبد پس تنهایی‌ میری که بذاری سر جاش.تو راه روح Gallus رو میبینی‌ که خیلی‌ خوشحال هست که کلید رو برمیگردونی. با همهٔ سختی‌ها میری و کلید رو میذاری سر جاش،بعد Nocturnal شخصاً میاد به دنیا تا همهٔ قدرت‌های از دست رفتهNightingales و Guild رو برگردونِ . داستان هم به خوبی‌ و خوشی‌ تموم می‌شه

البته اگه پیروزی یه Daedra خوبی‌ حساب شه.:d
ببخشید یه کم قاطی‌ پاتی شد

آهان الان فهمیدم چرا برای من گنگ شد :
من تا اونجایی که در اون زیر زمین میرسیم به Nocturnal بازی کردم و اونجا که میره دوباره توی زمین ماموریت تموم میشه و دیگه در لیست ماموریتهام چیزی نشون نمیده که بخوام برم کلید رو بذارم سرجاش !!! البته الان از اون غار خارج هم شدم ولی ماموریتی اضافه نمیکنه ! به همین علت من فکر می کردم همونجا ماموریت تموم شده !
حالا باید چیکار کنم !؟
 

fire_boy666

کاربر سایت
Dec 20, 2011
2
با سلام خدمت عزیزان

میخواستم بدونم میشه تو این بازی پادشاه شد یا نه؟
اگر اره چجوری؟ با کامل کردن کدوم مرحله؟

بعد بچه هم میشه اورد یا نه؟
اگر اره چجوری میشه اورد؟

من از اول بازی تا الان با یه جنگجو همرام ازدواج کردم الان پشیمانم چیکار کنم چجور میشه طلاقش داد تا دوباره با کس دیگه ازدواج کنم؟

لطفا همینجا بهم پاسخ بدین ادرس ندین

خیلی ممنون;;)
 

Sterben

Shinu made
کاربر سایت
Dec 14, 2007
2,095
نام
هومن
دوستان من چندتا ماد رو دانلود کردم و تو جای های مشخص خودشون قرار دادم ااز لانچر Data Files رو میزنم و تیک هاشون رو OKمی کنم باز که دوباره Data Files رو باز می کنم می بینم تیک هاشون پریده اصلا درست اجرا نمیشه یکی میشه بگه مشکل از چیه؟
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
با سلام خدمت عزیزان

میخواستم بدونم میشه تو این بازی پادشاه شد یا نه؟
اگر اره چجوری؟ با کامل کردن کدوم مرحله؟

بعد بچه هم میشه اورد یا نه؟
اگر اره چجوری میشه اورد؟

من از اول بازی تا الان با یه جنگجو همرام ازدواج کردم الان پشیمانم چیکار کنم چجور میشه طلاقش داد تا دوباره با کس دیگه ازدواج کنم؟

لطفا همینجا بهم پاسخ بدین ادرس ندین

خیلی ممنون;;)

دوتا مورد اول نه نمیشه :d

سومی هم نمیدونم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر