THE COALITION News : اخبار کامل Gears Of War

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263

d5htn6denip0o7fqiir6.jpg

درود

این تاپیک به منظور اطلاع رسانی اخبار های به روز سری بازی محبوب GEARS OF WAR ایجاد شده تا تمامی اطلاعات بازی به صورت دسته بندی شده در اختیار کاربران بازیسنتر قرار یگیره.
برای اشنایی کاربران به دنیای GEARS OF WAR به تمامی موارد در تاپیک پرداخته خواهد شد.

xbvcl8z134zutu26xej6.jpg

خلاصه ای از COALITION

  • 29 ژانویه سال 2014 IP محبوب GEARS OF WAR از EPIC GAMES توسط ماکروسافت خریداری میشود و تمامی حقوق قبل و بعد, از ان ماکروسافت میشه بعد از مدتی خیلی کوتاه ROD FERGUSSON فردی شاخصی که بر روی 3 گانه GEARS OF WAR کار میکرده به استدیو BLACKTUSK ملحق و در این حین استدیو شروع به عضو گیری افراد با تجربه و با استعداد صنعت گیم میکنه در حال حاضراستدیو داری 170 الی 80 عضو هست.
    [*=center]اخیرا راد فرگوسن در RODCAST اخیر خودش اعلام کرد نام استدیو از BLACK TUSK به COALITION تغییر پیدا کرده و استدیوی فقط تمرکزش بر روی ساخت عنوان GEARS OF WAR هست و همانند استدیوهای دیگر ماکروسافت که وظیفه ساخت بازی های محبوب انحصاری دارن مثل TURN10و 343I


    tdtyw0t2ty8luy7eize4.jpg


    تعدا اخبار زیاد هست اینها بیشتر مربوط به روند ساختار بازی از 1 سال اخیر تا به الان هست به صورت خلاصه



  • [*=center] : به اولین PODCAST استدیو بلک تاسک خوش امدید خیلی باورش سخته که اخرین PODCAST که داشتیم مال 2 سال پیش بوده که در رابطه با dlc های gears of war 3 من حدود 100 روزی هست که به استدیو بلک تاسک امدم و البته بدون اعضای قدیمی مثل flak... اخرین مصاحبه gears of war بر میگرده به سال 2011 ولی به تازگی یک interview جدید داشتم که در مجله official xbox magazine این ماه میتونید بخونید که با تیتر Gears of war next هست که فکر های من در رابطه با اینده gears of war استدیو بلک تاسک پرداخته میشه که البته جواب های سوال شما پیرامون casual gamer VS competitive player داده شده خوب همونجوری که اشاره کردم 100 روزی هست که پروژرو شروع کردیم پس توقع نداشته باشید وارد عمق ماجرا بشیم و اسم بازیرو رونمایی کنیم ما اینجا هستیم تا به سوالات شما پاسخ بدیم تا به الان 14000 تا تاپیک داشتیم و بیش از 44000 تا پست و 27100 اعضا.
    متن پنهان:
    29273329384793962964.png

    30541064296983412402.jpg




    .................................................. .................................
    سوال : شما در حال حاضر سری x360/gears of war را با استدویو جدید چطور پشتیبانی میکنید؟
    ROD : ما در حال حاضر به دوصورت میتونیم سری gears of war پشتیبانی کنیم یکی از طریق Game Event های داخل بازی به عنوان مثال torque bow tag , و با دادن Title update ها برای gears of war 3 و judgment ,ما تا چند هفته ی اینده یک اپدیتی برای بازی میدیم بیرون و بعدش event هارو عوض میکنیم و برای gears 3 هر جمعه یک playlist event جدید داریم که خیلی هیجان زده هستیم امیدوارم و اگر ایده جدید در رابطه با event playlist دارید میتونید داخل فروم مارو در جریان قرار بدید در حال حاضر هم یک سری ایراد ها داره بررسی و تست میشه تا به صورت کامل مشکل برطرف بشه که البته نیاز به صبر شما هم هست.
    ..............................
    ما نظر سنجی و ترد و بحث های شما رو دنبال میکنیم و تمامی feedback های شمارو مطالعه کردیم به عنوان مثال ما feeback شمارو در رابطه با judgment -splitscreen-DBNO(down but not out)- sawed of shotgun-grenade plants بررسی کردیم ولی امروز نیمتونیم در رابطه با تغییرات و عکس العملهامون باهاتون بحث کنیم ولی اینو مطمعا باشید که ما صدای شما رو شنیدیم به بهترین شکل اجراش میکنیم.
    بهترین mode های مولتی پلیر که تا به الان به دست اومد طبق pollی که داشتیم به این ترتیب هست:
    Gears of war 1 #1 game mode : Execution که با 50% درصد رای
    Gears of war 2 #1 game mode : Guardian
    Gears of war 3 #1 game mode : Team deathmatch
    Judgment #1 game mode : Overrun
    .................................................. ..................................
    راد در رابطه با competetive community صحبت میکنه احترام و علاقه خودشونو به hardcore gamer نشون میدن به عنوان مثال eventای به نام hypefestation که سالانه 2 الی 3 بار توسط افراد به خصوصی برگزار میشه که توسط بلک تاسک ساپورت میشه hypefestation نوعی tournament هست که جایزه نقدی بسیار خوبی داره که تاریخ 27 june تا 29 june مسابقه بعدی هستش که برای 2 بازی gears of war 1 - gears of war 3 هست که اعضای تیم ماکسیموم 4 نفر هست میتونید برید ثبت نام کنید و در مسابقه شرکت کنید..تمامی بازی ها براد کست میشه و کامنتری داره.
    https://forums.gearsofwar.com/showth...ree-Agent-List!!
    .................................................. .................................
    سوال : در حال حاضر در چه مرحله ای از طراحی gears of war بعدی هستید؟
    Rod : ما در حال حاضر در مرحله طراحی concept ها و نمونه اولیه هستیم همونطور که قبلا گفتم ما اول کاریم


    برای مشاهده تصویر اصلی (1366x768) روی این نوار کلیک کنید.
    98730643996014358539.jpg


    سوال : سختترین قسمت شروع ساخت یک بازی داخل یک استدیو جدید چیه؟ و چه advantage هایی استدیو بلک تاسک میتونه داشته باشه؟
    ROD : من فکر میکنیم سخترین قسمت جایی هست که تیم رو در مسیر درست برای ساخت gears قرار بدیم و همه دارای یک هدف باشند و باید در رابطه با نحوه استایل ساخت بازی فکر کنیم تعدادی زیادی قانون و راه وجود داره که بتونیم فرانچایز از 0 تا 100 برسونیم,در رابطه با advantage هایی که داریم خیلی زیاد هست به عنوان مثال Ip توسط مایکروسافت خریداری شده و ما توسط مایکروسافت ساپورت میشم و میتونیم دنیای بازیو از هر لحاظ که بخوایم گسترش بدیم ما اینجا داخل بلک تاسک تیمی داریم که تمامی افراد اون با استعداد هستن و از نقاط مختلف جهان دور هم جمع شدن وقتی که شما یک بازی 7 سال هست که میسازید خیلی سخت هست که چطور بازی نسبت قبل متفاوت خلق کنید حقیقتش انرژی مهمترین عامل ساخت یک بازی هست زمانی که داخل استدیو راه میرم تمامی صفحه ی مانیتورها صحبتها همه و همه چیز در رابطه با gears of war هست که مانند یک هسته انرژِی که همه جیز کنترل میکنه و تمام افراد با عشق و شور کارشون انجام میدن که واقعا بینظیر هست.

    سوال: نظر شما در رابطه با مالتی پلیر بازی چی هست و چه چیزیش براتون سرگرم کنندست؟
    ROD: من فکر میکنم مالتی پلیر gears of war تماما مربوط میشه به intensity یا همون شدت خشونت حاکم بر بازی که البته مهمترین عامل دیگه مسئولیت پذیری و حساب کردن روی افراد تیم به عنوان مثال اگه شما call of duty بازی میکنید میتونید بخشی از تیم نباشید به روش خودتون مسیر ادامه بدید ولی در gears of warشما نقش یکی از 4 الی 5 نفر هستید شما فشارو به شدت احساس میکنید جوری که دستاتون عرق میکنه چون اگه شما کشته بشید ممکن تیمتون دچار مشکل بشه و اینجاست که شما احساس مسئولیت داخل تیم میکنید تا بهترین شکل ایفای نقش بکنید این همون جیز خاصی هست که ما باید در اینده بر روی اون متمرکز بشیم و اون ایدیه ای که gears منحصر به فرد میکنه .

82304539468881945437.png


سوال : شما قصد دارید معیار های بازی بعدتیون مطابق comic book و novel باشه یا داستانی جدید؟
ROD :ما میخوایم احترام برای داستان سری gears of war های قبلی نگه داریم و به داستان های پیشین تا جای امکان نزدیک باشیم و در حالت نقطه اوج نگهش داریم اگر بخوایم بازیو به صورت prequel ادامه بدیم به هیچگونه تلاش احتیاج نیست و بازیو میتونیم بر پایه comic و novel ها استوار کنیم به عنوان مثال کتابهای Karen travis که بالغ بر 800 صفحه هستش میشه به خیلی موضوع ها اشاره کرد. The slab)
خلاصه موضوع که اشاره کرده به احتمال زیاد بازی داستانش ادامه داره چون یک تیم مخصوص برای داستان سرایی جدید دارن ولی از اون طرف هم اشاره هایی میکنه دنیای گرز برای explore کردن تو گذشته میتونه خوب باشه...
اخرشم تشکر میکنه از کمیونیتی و فنها میگه هیچ کس مثل شماها نیست ما داریم سخت تلاش میکنیم تا به اون چیزی که فنها میخوان برسیم...




Former Epic Games bigwig Rod Fergusson is having a rare old time at Microsoft's Gears of War studio Black Tusk, by the sounds of things. It's not just that everybody at Black Tusk is mad keen about making games - Black Tusk has access to significantly more resources than the old Gears of War team did, back in the day.
اینها مطالب جدیدی هست که من از متن مقاله جدا کردم و خوندنش جالبه...
There are a lot of Gears stories already out there in the world. Do you have to mesh with that universe and the extended fiction?

That's part of it, but what's great is that at Epic we were always super lean, we always had the smallest team possible, we were always sort of understaffed and overworked so we weren't able to fully take advantage of what the franchise could do. So one of the other reasons I'm excited about having Gears of War at Microsoft is that we can actually see Gears do more than just any one particular instance. There are just a lot more opportunities because we have more resources to do that.
به طور خلاصه در رابطه محدودیتی که قبلا تیم developer داخل epic باهاش مواجه بودن برای ساخت بازی نظیر کم بودن تعداد افراد تیم- کارکرد بیش از حد افراد تیم ,در حال حاضر هم راد فرگوسن رضایت کامل از دست باز بودنشون تو ساخت بازیو داره که به لطف ماکروسافت عملی شد.



qaivh0zyolo9lj2sd4m4.jpg


On the technical side, Black Tusk was already working on Unreal Engine 4. Did that mean the team was already up to speed? Did Microsoft do the deal with Epic and just get handed some hard drives with the assets?

They've been doing a lot of work in Unreal Engine 4 and what is great is that we're going to continue that partnership with Epic. It's not an adversarial relationship, it is very, very much a collaboration and a partnership. That goes back to what was Gears of War, from the first game through Judgment, but it's also a technology partnership. We're going to highlight the engine just like Gears always did. And the engine is going to enable an amazing game like Gears.
در حال حاضر بلک تاسک تجربه زیاد کاری روی موتور گرافیکی UNREAL ENIGINE 4 دارن, راد فرگوسن اشاره کرده به عالی بودن همکاری عمیق black tusk و epic games در ضمینه تکنولوژِی گرافیکی unreal engine 4 و میخوان دوباره با عنوان gears of war موتور گرافیکی به درخشش در بیاد همونطور که قبلا این کارو کردن.

Microsoft’s Phil Spencer hopes the next Gears of War returns to the series’ darker roots. In the beginning, Spencer loved the “epic scale, the settings that I was in, the massive destruction moments. It was more what I would call soulful and maybe even a little dark."

Spencer and Fergusson have also discussed “getting back to something,” he continued. “I think [about] the story and the setting and what they’re going through as a band. Gears of War, the name really meant something to what that game was about. We need to get back to that.” He also reiterated that the next Gears of War is not a reboot.
برگشت به اتمسفر GEARS 1 همون چیزی هست که من شما همه میخوان, این برنامه طولانی مدتی هم که ماکروسافت برای بازی در پیش داره خیلی عالی هستش, خلاصه اینه که میخوان معنای GEARS OF WAR رو در بازی بعدی به معنای واقعی پیاده کنن فیل اسپنسر اشاره میکنه 'GEARS OF WAR بعدی ریبوت نخواهد بود.
btlyl36tnmw051h423vv.png


8tngz6xihcb89thtmjnq.jpg


GEARS OF WAR 4

neihe5gn2o31hm6u5trr.jpg




  • [*=right]gears 4 اسم استفاده شده فقط در مراسم e3 میباشد.
    [*=right]نسخه نهایی بازی Gears Of War 4 نام دارد.
    [*=right]بازی با 2 کاراکتر جدید به نمایش گذاشته شد KAIT وJD که البته به مرور زمان دچار تغییرات میشن و بیشتر به عنوان تیزر برای رونمایی نشان داده شدن.
    [*=right]بتای مالتی پلیر gears of war 4 در بهار 2016 قابل دسترس هست.

GEARS OF WAR ULTIMATE EDITION

wdrud1p47zohg2u32zpa.jpg


  • بازی فقط ریمیک شماره 1 میباشد.
  • بازی دارای 90 دقیقه اضافه بخش کمپین GEARS OF WAR PC میباشد
  • بازی دارای 1250 گیمر اسکور میباشد
  • گالری کانسپت ارت و کامیک ها قابل باز شدن میباشد
  • مالتی پلیر بازی از سرور های اختصاصی پشتیبانی میکند
  • بازی 60 فریم اجرا میشود.
  • سرچ بازی بر اساس SKILL میباشد
  • مالتی پلیر بازی دارای 19 مپ و مپ های انحصاری PC شامل آن میباشد
  • مود های TEAMDEATH MATCH و KING OF THE HILL به سبک GEARS OF WAR 3 و مود EXECUTION 2V2 GNASHER با لیست مالتی پلیر اضافه شده است.
  • تاریخ انتشار بازی : August 25, 2015
    این بازی برای نسخه pc هم تایید شد با پشتیبانی از رزولوشن 4k
  • برای قابلیت cross play هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده.
...UPDATE VERY SOON

os7lll57xxsdsnk0vbt1.jpg




  • [*=center]...

...UPDATE VERY SOON

k3vw2qdwbwa2kig8jacb.jpg


GEARS OF WAR 4





GEARS OF WAR ULTIMATE EDITION






...UPDATE VERY SOON

6p9act0valgl8m97m4an.jpg



  • [*=center]...

...UPDATE VERY SOON



petzawxjsaxacrk2d5m1.jpg


UPDATE VERY SOON...



..................
تاپیک در حال اپدیت شدن میباشد.
 
آخرین ویرایش:

ramin cybran

کاربر سایت
Mar 1, 2009
901
نام
رامین
بهترين و تاريك ترين نمايش تاريخ - بازگشت به ريشه هاي ١ اما تاريك تر و مخوف تر - شما از يك بازي مخوف چي ميخوايد ؟؟

هرچقدر با تامبريدر كف بر شدم با اين سكته زدم
 

amindead

کاربر سایت
Jul 21, 2010
629
Gears of War: Ultimate Edition فقط ریمستر شماره یک هست؟
مثل Halo: The Master Chief Collection کل شماره ها هست؟
شما که زحمت تاپیک کشیدید لطفا توضیحات کاملتری بزارید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر