Multi Platform Tekken 7

اولین اطلاعات عنوان Tekken 7 لیک شد

logo_main.png




Information



  • Tekken 7 در اوایل سال 2017 بر روی PS4, X1 و PC عرضه خواهد شد.
  • Tekken 7: Fated Retribution معرفی شد. نسخه آپدیت شده Tekken 7 که شخصیت های بیشتر و آپدیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. این نسخه برای عرضه بر روی آرکید و کنسول ها در نظر گرفته شده است.
  • Akuma از Street Fighter به عنوان شخصیت مهمان در T7: FR حضور خواهد داشت.
  • بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست ساخت است.
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان Rage Drive به بازی اضافه شده که امکان کنسل کردن یک حرکت و ادامه دادن کمبوها با حرکات دیگر را می‌دهد. این قابلیت همانند دیگر قابلیت ها تنها در وضعیت Rage در دسترس بوده و انجام دادن آن، این حالت را از بین می‌برد.
  • مبارزات به صورت 1 به 1 دنبال خواهند شد و خبری از حالت 2 به 2 نیست.
  • داستان بازی پیرامون خاندان میشیما خواهد بود و به ریشه های داستانی و چگونگی شکل گیری ژن شیطانی باز خواهد گشت. به گفته کاتسوهیرو هارادا، بسیاری از اسرار این سری در این نسخه فاش خواهند شد.
  • شخصیت Kazumi در این نسخه حضور خواهد داشت و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
  • 2 مکانیزم جدید به بازی اضافه شده است: Rage Art که زمانی که خط سلامتی به مقطعی بحرانی رسیده باشد، به بازیکن این اجازه را خواهد داد که علاوه بر افزایش قدرت ضربات، فنونی بسیار قدرتمند را پیاده سازی کند / Power Crush که به بازیکن اجازه خواهد داد که حرکات خود را علی رغم ضربه خوردن از حریف دنبال نماید، اگرچه ضربات دریافتی همچنان سلامتی را کاهش خواهند داد.
  • سیستم Bound که باعث پرت شدن حریف به هوا و دنبال کردن کمبو توسط بازیکن میشد، تا حد زیادی کمرنگ شده است و تعداد فنونی که این حرکات را انجام میدهند، زیاد نخواهند بود. علاوه بر این بازیکن قادر نخواهد بود که در میانه کمبو از این سیستم استفاده کند.
  • برای جبران کمرنگ شدن سیستم Bound، به بسیاری از حرکات، کمبوهای جدیدی اضافه شده تا به گسترش دادن کمبو کمک کند.
  • در صورت استفاده از Rage Art، وضعیت Rage از بین می‌رود.
  • برخلاف دو عنوان قبلی، بازیکن در حالت Rage، افزایش ضربات نخواهد داشت و فقط امکان دسترسی به Rage Art رو خواهد داشت.
  • Rage Art تمامی شخصیت ها لزوما همانند یکدیگر نمی‌باشد و برای برخی از شخصیت ها به صورت دیگری عمل میکند.
  • قابلیت جدیدی به نامِ Super Slow Motion به بازی اضافه شده است. زمانی که هر دو بازیکن خونِ کمی داشته باشند و به عبارتی توی حالت Rage باشند، زمانی که همزمان با هم حمله کنند، صحنه اسلو موشن شده و به نقل از هارادا، حسی هیجان انگیزِ سینماتیک به بازیکن ها منتقل میکند. که یا ضربه ها خطا میروند، یا Double K.O اتفاق میوفتند و یا K.O رخ میدهد.
  • به گفته هارادا شخصیت Katarina برای تازه واردان مناسب خواهد بود.
  • دوربین بازی نسبت به Tekken Tag Tournament 2 عقب تر گذاشته شده است.
  • تعداد شخصیت ها نسبت به TTT 2 کمتر خواهند بود.
  • افکت های گرد و خاک، آب و عرق کردن شخصیت ها در بازی وجود خواهد داشت.
  • مکانیزم دوربین بازی این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که طرف مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه انتخاب کنند. بسته به انتخاب بازیکنان، دوربین در طرفین مناسب قرار خواهد گرفت.

txcy_char_t7.png

5nsi_btn_josie_off.png
h2u_btn_chloe_off.png

k2fv_btn_gigas_off.png
b5th_btn_claudio_off.png

k2z5_btn_kazumi_off.png
czuj_btn_katarina_off.png

zzok_btn_kuma_off.png
ieb7_btn_panda_off.png

nfjy_btn_shaheen_off.png
n6ed_btn_lee_off.png

y2ow_btn_mraven_off.png
69kt_btn_miguel_off.png

536g_btn_eliza_off2.png

ghsk_btn_heihachi_off.png
9o6a_btn_gouki_off.png

tqnj_btn_kazuya_off.png
3qvd_btn_jin_off.png

w3qf_btn_hwoarang_off.png
7yto_btn_devil_off.png

kmaw_btn_dragunov_off.png
7a34_btn_feng_off.png

205h_btn_lars_off.png
80tj_btn_king_off.png

r29p_btn_asuka_off.png
1om7_btn_alisa_off.png

yfvt_btn_bryan_off.png
wmx4_btn_bob_off.png

r39t_btn_nina_off.png
rpk_btn_xiaoyu_off.png

cwid_btn_lili_off.png
gn96_btn_leo_off.png

s1s_btn_law_off.png
d1ib_btn_steve_off.png

0fef_btn_paul_off.png
jq8p_btn_yoshimitsu_off.png

x2qd_btn_jack_off.png


siy_t7.png



0gyf_btn_articsnowfall_on_%282%29.png
xtx4_btn_abandonedtemple_on_%282%29.png

7qf_btn_dragonsnest_on_%282%29.png
ksx_btn_devilspit_off_%282%29.png

owyz_btn_jungleoutpost_on_%282%29.png
rtq2_btn_forgottenrealm_on_%282%29.png

ykif_btn_mishimadojo_on_%282%29.png
txr4_btn_mishimabuilding_on_%282%29.png

w94o_btn_twilightconflict_on_%282%29.png
owjx_btn_souq_on_%282%29.png
 
آخرین ویرایش:

Amirhoseyn_hz

کاربر سایت
Jun 13, 2016
40
اما جدا از اینکه قراره چه شخصیت هایی به بازی اضافه بشن و کیا بر میگردن امیدوارم بالاخره سازندگان ایراداتی رو که از زمان Tekken 5 داخل بازی بوده اصلاح کنن و همینطور رو مشکلات جزیی تعادلش هم کار بشه
سیستم Juggling بازی واقعا مکانیزم های دیگه رو که تو بازی هست مثل Poking و... کاملا تحت تاثیر قرار داده و وقتی راحت میشه 70 درصد Health bar رو از بین برد پتانسیل فوق العاده و Mind game هایی که تو بازی هست تاثیرش کم تر میشه سیستم Punishment و Okizeme بازی هم کم کم داره قدیمی میشه و اصلاحات میخواد....
در کل اینجوری پیش بره از بازی های فایتینگ هاردکور دیگه مثل Blazblue و... جا میمونه :((
 

Amirhoseyn_hz

کاربر سایت
Jun 13, 2016
40
الان دیدم بین اطلاعات منتشر شده که گویا Bound حذف شده اون شدتش و قراره نقشش کمرنگ بشه :)))
از همون اولم واقعا نقشش معلوم نبود و خیلی تصمیم عالی بوده چون با استفاده از Wall carry و همین Bound با یه سری کاراکتر ها میشه 80-90 درصد حتی بعضی موارد Health رو گرفت :))
اما در مورد این مکانیزم جدید Crush اصلا خوشبین نیستم چون نوع دیگه از Crush که بر اساس تاکنیک بود و ارتفاع ضربات و نوعی حدس زدن رو میلطلبید تو بازی بود. این نگران کننده بنظر میاد. بهرحال امیدوارم تعادل بازیو از بین نبره :))
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اینم پیج استیمش:

TEKKEN 7 on Steam

تبریک میگم به همگی :D بالاخره صبرمون نتیجه داد. تشکر از همگی توی این 2 سال که همراهی کردن :D

از @HamidoOs خواهشمندیم بیاد و آواتار، امضا و یوزر جدیدش رو از من تحویل بگیره
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
اینم پیج استیمش:

TEKKEN 7 on Steam

تبریک میگم به همگی :D بالاخره صبرمون نتیجه داد. تشکر از همگی توی این 2 سال که همراهی کردن :D

از @HamidoOs خواهشمندیم بیاد و آواتار، امضا و یوزر جدیدش رو از من تحویل بگیره
بهترین خبری بود که تو این چند وقته شنیدم:((
 

Dash_javad

کاربر سایت
Feb 22, 2008
375
نام
شیخ جواد
البته قابل توجه دوستان توی این تریلر باز هم به زمان دقیق ارائه بازی اشاره نشده :D احتمال اینکه دوباره ترول بشیم خیلی زیاده :D
 

HamidoOs

کاربر سایت
Jun 28, 2007
1,073
نام
حمید
تکن هفت واسه PC...
من دیگه حرفی ندارم! :Crying1:

الان دیدم بین اطلاعات منتشر شده که گویا Bound حذف شده اون شدتش و قراره نقشش کمرنگ بشه :)))
از همون اولم واقعا نقشش معلوم نبود و خیلی تصمیم عالی بوده چون با استفاده از Wall carry و همین Bound با یه سری کاراکتر ها میشه 80-90 درصد حتی بعضی موارد Health رو گرفت :))
البته به جای Bound، سیستم جدیدی اضافه شده که با توجه به معیارهای شما، حتی از Bound هم شدیدتر و پررنگ‌تره و Wall Carry ِ بهتری از Bound هم داره.
فعلاً بهش می‌گن Tailspin. قبلاً هم بچه‌ها همینجا توضیح داده بودن و توی ویدیوهای نسخه‌ی آرکید هم به وفور دیده میشه.
 
  • Like
Reactions: PWLG and feroozGT

Amirhoseyn_hz

کاربر سایت
Jun 13, 2016
40
تکن هفت واسه PC...
من دیگه حرفی ندارم! :Crying1:


البته به جای Bound، سیستم جدیدی اضافه شده که با توجه به معیارهای شما، حتی از Bound هم شدیدتر و پررنگ‌تره و Wall Carry ِ بهتری از Bound هم داره.
فعلاً بهش می‌گن Tailspin. قبلاً هم بچه‌ها همینجا توضیح داده بودن و توی ویدیوهای نسخه‌ی آرکید هم به وفور دیده میشه.
اوه ... من چندماهیه از میادین دور بودم این مورد رو اصلا نمیدونستم. الان چک کردم. اگه درست یادم باشه یه نسخه نصفه نیمه از این مکانیزم رو تو Tekken tag 2 هم بود بهش تو فروم ها Kirimoni میگفتن. انتقادهای شدیدی هم ظاهرا شده از این مکانیزم. اما به نظر من نکته مثبتش نسبت به Bound یکم ادامه دادنش سخت تره و تقریبا باید اکثر اوقات از Buffer کردن (استفاده از فریم های ریکاوری یه ضریه برای ضربه بعدی) یا همون iWS استفاده کرد. اینجوری حداقل میشه امیدوار بود مسابقه های در سطح متوسط و بالای متوسط اینقدر Juggle-Based نباشه
 

HamidoOs

کاربر سایت
Jun 28, 2007
1,073
نام
حمید
اگه درست یادم باشه یه نسخه نصفه نیمه از این مکانیزم رو تو Tekken tag 2 هم بود بهش تو فروم ها Kirimoni میگفتن.
آره خودِ خودشه.
اما به نظر من نکته مثبتش نسبت به Bound یکم ادامه دادنش سخت تره و تقریبا باید اکثر اوقات از Buffer کردن (استفاده از فریم های ریکاوری یه ضریه برای ضربه بعدی) یا همون iWS استفاده کرد. اینجوری حداقل میشه امیدوار بود مسابقه های در سطح متوسط و بالای متوسط اینقدر Juggle-Based نباشه
اتفاقاً اینجوری که به نظر میاد (حدّاقل به نظر من، به عنوان یه ناظر از دور)، استفاده از حرکت‌های iWS بعد از Tailspin، تایمینگ آسونتری داره نسبت به iWS زدن بعد از Bound!
و اتفاقاً Juggle ها اگه بیشتر نشده باشه، کمتر نشده. ;)
 

BatmanGame

Only DC
کاربر سایت
Jun 7, 2011
1,600
نام
Omid
اینم پیج استیمش:

TEKKEN 7 on Steam

تبریک میگم به همگی :D بالاخره صبرمون نتیجه داد. تشکر از همگی توی این 2 سال که همراهی کردن :D

از @HamidoOs خواهشمندیم بیاد و آواتار، امضا و یوزر جدیدش رو از من تحویل بگیره

ای جااااان
چه حالی داد بهمون
 

Amirhoseyn_hz

کاربر سایت
Jun 13, 2016
40
آره خودِ خودشه.

اتفاقاً اینجوری که به نظر میاد (حدّاقل به نظر من، به عنوان یه ناظر از دور)، استفاده از حرکت‌های iWS بعد از Tailspin، تایمینگ آسونتری داره نسبت به iWS زدن بعد از Bound!
و اتفاقاً Juggle ها اگه بیشتر نشده باشه، کمتر نشده. ;)
ای بابا :)) پس اینطوریه. من ویدئوهای زیادی از نسخه ارکید ندیدم برای همین نمیتونم نظری بدم. اما اگه اینجوری باشه پس سازنده ها کلا با نظر بازیکنا کاری نداشتن و صرفا ساختن بازیو همینجوری :) چون اگه یه نگاه مینداختن به فروم ها واقعا همش پر از بد و بیراه هایی که به این مکانیزم میگن طرفدارا .. با این وضع فاصله بین کاراکتر ها و تعادل بازی بازم بیشتر مشکل پیدا میکنه. چون یسری کاراکتر ها که poking هستن باز فاصله بیشتری پیدا میکنن با بقیه ..
 

feroozGT

کاربر سایت
Oct 9, 2013
732
نام
فیروز
ای بابا :)) پس اینطوریه. من ویدئوهای زیادی از نسخه ارکید ندیدم برای همین نمیتونم نظری بدم. اما اگه اینجوری باشه پس سازنده ها کلا با نظر بازیکنا کاری نداشتن و صرفا ساختن بازیو همینجوری :) چون اگه یه نگاه مینداختن به فروم ها واقعا همش پر از بد و بیراه هایی که به این مکانیزم میگن طرفدارا .. با این وضع فاصله بین کاراکتر ها و تعادل بازی بازم بیشتر مشکل پیدا میکنه. چون یسری کاراکتر ها که poking هستن باز فاصله بیشتری پیدا میکنن با بقیه ..
این سیستم بوند عوض شده باعث شده کمبو ها خیلی آسونتر شه مثلا شما باید قبل از رسیدن به دیوار واسه گرفتن دمج بیشتر باید حتما بوند کنی که حریف رو چند متر به جلو پرت کنه و همین پرت کردن رو به جلو کمبو ها رو ابتدایی تر کرده ولی تو تکن 6 و تگ 2 شما هم میتونستی قبل از رسیدن به دیوار بوند کنی و هم اینکه برسونی به دیوار و روی دیوار بوند کنی در نتیجه تنوع کمبو ها تو تکن 6 و تگ 2 خیلی بیشتره و باید محاسبات دقیقی میکردی که چطوری بوند کنی که برسونی به دیوار . تکن 7 بیاد بعد از یه مدت میبیند که هر چه کمبو تو یوتیوب میبینید شبیه هم هستن و تنوع چندانی نداره!
این ویدیو رو ببین دقیقه 2:58 بعد از شکستن بالکون با اون ضربه پای هیهاچی بوند میکنه و با یه OTGF باعث میشه آسونتر برسه به دیوار. البته این یارو با یه سری ابزارها این کمبوها رو زده که اصلا هم هیچ افتخاری نداره مثلا یه سری ضرباتو رکورد کرده و با فشار دادن یه دکمه سختترین ضرباتو اجراشون میکنه Tool Assisted
این قابلیت کراس پلی رو هم واسه T7 معرفی کنن دیگه فکن نکنم کسی نگرانی داشته باشه:D


 

Amirhoseyn_hz

کاربر سایت
Jun 13, 2016
40
حرف منم همینه .... کلا مسیرش داره به سمتی میره که سعی کنن افراد Casual و بازیکن های جدید رو جذب کننن.. این مورد به نظرم جالب نیست.. چون بازی های هستن که برای افرادی که دنبال صرفا تفریح هستن و یه بازی Fighting فان مناسب باشه. تیکن همیشه جایگاه خودشو داشته. اما خب از طرفی اونام حق دارن و مسائل مالی مطرحه. ولی امیدوارم از حد نگذره ساده سازی یا موارد این چنین
اما با این وضع فک کنم حرکت بعدی سازنده ها این باشه که اپشنی اضافه کنن که با یه دکمه بشه Wavedash کرد :))))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر