Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:

Expert32

کاربر سایت
Mar 6, 2019
88
تجربم راجب 5 ساعت اول بازی.
قبل از اینکه شروع کنم خیلی هایپ بودم و با تعریفی که از بچه های اینجا دیدم کلا انتطارم خیلی رفت بالا از بازی و شاید همین باعث شد که یکم نظرم عوض بشه.
گرافیک بازی روی Ultra بنظرم در 2023 معمولی حتی ضعیف حساب میشه. تکسچرها کم کیفیت, متریال و شیدر ها کاملا معمولی و تکنیکهای رندری که استفاده شده مثل میمیک صورت و چهره در حین صحبت کردن تا اینجایی که من دیدم برای 2017-2018 و حتی پایینتر سیستم ذرات و پارتیکل در حده پلی استیشن 2. مدلها و مشها کاملا معمولی. اگر بدون اطلاع قبلی پلی میکردم اینطور حس میکردم که بازی برای مثلا 2018 باشه.
رابط کاربری UI بنظرم روون نیست و نیاز به زدن دکمه های زیاد برای یک کار سادس. حتی افکتهای رابط کاربری هم طولانیه مثلا وقتی میخواین از یک منویی خارج بشین حدود 1 ثانیه افکت صوتی پخش میشه و انیمیشن خارج شدن ازون منو رو باید ببینید که این برای من خیلی عذاب آوره. فونت استفاده شده داخل UI برای دکمه ها هم خیلی داغونه.
تنظیمات روشنایی و contrast/gamma در بازی نیست و بعضی از مکانهای بازی بسختی دیده میشدن که دلیلش contrast کم و حالت کدری صفحه بود.(میدونم flash light در بازی هست ولی مشکل کنتراست و کدر بودن با اون حل نمیشه)
صدا گذاری و دیالوگ ها در مواقعی که زیر نویس داشتم به گوشم نمیرسید و چند ده متری مونده بود که به اون منبع صوتی برسم.
باگهای ریز فیزیکی برای اشیاع مثل لرزش اشیاع روی زمین به حالت ویبره یا فرورفتن و بیرون آمدن (حالت لاستیکی) موقع حرکت پلیر حس میشه یا مثلا interact کردن با NPC ها که نیازه حتما تا ناموس بری تو صورتشون برای نمونه اون NPC پشت بار که طبیعتا باید از اینطرف بار بتونی باهاش interact کنی ولی باید حتما بری اون پشت و تو صورتش interact کنی.
امیدوارم جلوتر نظرم عوض بشه ولی تا اینجای کار کاملا دور از انتطار بود.
 
آخرین ویرایش:

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
Starfield includes a heartfelt tribute to one fan who didn't get to play

طرفداری که به خاطر سرطان نتونسته بود به انتشار بازی برسه و فوت شده بود از طرف بتسدا توی بازی یک یادبودی براش قرار دادن. ایشون چندماه قبل گفته بود توی ردیت، که سرطان ریه داره و بعد یک ماه فوت میکنه.

View attachment 307506

ردیت دردناک :
Reddit - Dive into anything
قبلا برای fo4 هم چنین کاری رو انجام داده بودن

Bethesda honours a fan who passed away by making this NPC in Fallout 4’s Nuka World DLC

1693835432485.jpeg
 

Maniac Gamer

کاربر سایت
Oct 21, 2008
2,769
نام
مارشال
بعد از 42 ساعت بانو Sarah Morgan رو در Paradiso Resort به عقد و نکاح دائم خودم درآوردم. 😍:x🎉
مجلس کوچک و خانوادگی بود. :D

پ.ن. یه راهنمایی کوچیک: زیاد با کاراکتر از لحاظ احساسی جلو نرید وگرنه Lock میشه و همه‌جا همراهتون هست و تا بعد از عروسی نمیشه ماموریت‌های کاراکترهای دیگه رو رفت. 😅
 

ali-ps

کاربر سایت
Jul 5, 2023
116
بعد از 42 ساعت بانو Sarah Morgan رو در Paradiso Resort به عقد و نکاح دائم خودم درآوردم. 😍:x🎉
مجلس کوچک و خانوادگی بود. :D

پ.ن. یه راهنمایی کوچیک: زیاد با کاراکتر از لحاظ احساسی جلو نرید وگرنه Lock میشه و همه‌جا همراهتون هست و تا بعد از عروسی نمیشه ماموریت‌های کاراکترهای دیگه رو رفت. 😅
مراسم شب حجله رو پشت درهای بسته برگزار کردین یا اشکارا؟ :D
 

earendilist

کاربر سایت
Feb 12, 2023
820
دوستان که بازی کردن لطفا بگن ایا شخصی سازی کشتی فضایی در عمل باعث محدودیت میشه یا نه
یعنی که فارغ از هر نوع هندسه کشتی یک نوع پروفورمنس میده یا اینکه نه هندسه ی کشتی فضایی در نبرد ها و.... تاثیر میزاره؟
 
  • Like
Reactions: ali-ps

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,773

mgs4

کاربر سایت
Mar 9, 2007
286
تجربم راجب 5 ساعت اول بازی.
قبل از اینکه شروع کنم خیلی هایپ بودم و با تعریفی که از بچه های اینجا دیدم کلا انتطارم خیلی رفت بالا از بازی و شاید همین باعث شد که یکم نظرم عوض بشه.
گرافیک بازی روی Ultra بنظرم در 2023 معمولی حتی ضعیف حساب میشه. تکسچرها کم کیفیت, متریال و شیدر ها کاملا معمولی و تکنیکهای رندری که استفاده شده مثل میمیک صورت و چهره در حین صحبت کردن تا اینجایی که من دیدم برای 2017-2018 و حتی پایینتر سیستم ذرات و پارتیکل در حده پلی استیشن 2. مدلها و مشها کاملا معمولی. اگر بدون اطلاع قبلی پلی میکردم اینطور حس میکردم که بازی برای مثلا 2018 باشه.
رابط کاربری UI بنظرم روون نیست و نیاز به زدن دکمه های زیاد برای یک کار سادس. حتی افکتهای رابط کاربری هم طولانیه مثلا وقتی میخواین از یک منویی خارج بشین حدود 1 ثانیه افکت صوتی پخش میشه و انیمیشن خارج شدن ازون منو رو باید ببینید که این برای من خیلی عذاب آوره. فونت استفاده شده داخل UI برای دکمه ها هم خیلی داغونه.
تنظیمات روشنایی و contrast/gamma در بازی نیست و بعضی از مکانهای بازی بسختی دیده میشدن که دلیلش contrast کم و حالت کدری صفحه بود.(میدونم flash light در بازی هست ولی مشکل کنتراست و کدر بودن با اون حل نمیشه)
صدا گذاری و دیالوگ ها در مواقعی که زیر نویس داشتم به گوشم نمیرسید و چند ده متری مونده بود که به اون منبع صوتی برسم.
باگهای ریز فیزیکی برای اشیاع مثل لرزش اشیاع روی زمین به حالت ویبره یا فرورفتن و بیرون آمدن (حالت لاستیکی) موقع حرکت پلیر حس میشه یا مثلا interact کردن با NPC ها که نیازه حتما تا ناموس بری تو صورتشون برای نمونه اون NPC پشت بار که طبیعتا باید از اینطرف بار بتونی باهاش interact کنی ولی باید حتما بری اون پشت و تو صورتش interact کنی.
امیدوارم جلوتر نظرم عوض بشه ولی تا اینجای کار کاملا دور از انتطار بود.
همه‌ مشکلاتی که گفتی برای منم بود ولی بعد از نصب کردن دوباره اما این بار رو SSD همه مشکلات از بین رفت و بازی الان خیلی روون و خوبه
 

DoomedToKill

کاربر سایت
Oct 1, 2020
1,948
:No one
وقتی می‌خوام کمی از زندگی واقعی دور باشم و تو اعماق کهکشان با خودم خلوت کنم

پارتنر کرکترم تو بازی:
Lock میشه و همه‌جا همراهتون هست و تا بعد از عروسی نمیشه ماموریت‌های کاراکترهای دیگه رو رفت.
artworks-000526769397-b2oq7x-t500x500.jpg
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
۱) یکسریه گفته بودن که کاش استارفیلد رو با انریل انجین میساختن که جان ازdf جواب داده:

View attachment 307405

درضمن تجربه جهان باز بودن بازیها با ue4 رو یادمون نرفته که...(ردفال 🤕😑😔)



۲) اجرای استارفیلد روی راگ ally خیلی خوب بوده:


همینطور استیم دک:

من خودم مخالف این هستم که استدیوهای بازیسازی هجوم بیارن به سمت یک انجین و بهتره تا جایی که میتونن رو انجین خودشون کار کنن که نمونه اخیرش هم پتانسیل بسیار بالای NorthLight انجین هست که پیشرفت بسیار چشم گیری در همه زمینه ها داشته و بهترین گزینه موجود برای رفع نیاز بازیهای رمدی هست. از طرف دیگه UNREAL ENGINE طی چند ساله به صورت رسمی تبدیل شده به Industry standard و همین تعریف به معنای این هست که Epic Games به عنوان دپارتمان یا کمپانی مادر در زمینه گرافیکی موظف هست نیازهای تمامی دولوپرها که با این انجین کار میکنن برطرف کنه و همین پشتیبانی قوی باعث میشه روز به روز طیف وسیعی از بهبودهارو شاهد باشیم در صورتی که اگه یک انجینی به قول معروف in-house توسط خود استدویی ساخته شده باشه با ترک غیر منتظره چندیدن مهندس ارشد یا برنامه نویس کلی از پروسه بازیسازی ضربه شدید میخوره و به دلیل مشکلات تکنیکی خیلی از محتویات یا حذف میشن یا به تاخیر میفتن تا راه حل مجددی براش پیدا کنن.

در رابطه با آنریل انجین 4 هم با توجه به مشکلات استاتر به نظرم اول و آخرش این به توانایی دولوپر ها برمیگرده که به چه صورت این مشکلات رو برطرف کنن، به عنوان مثال Gears 5 که best case scenario هست یک بازی open world که اکت سوم vasgar نقشه ای معادل 7km x 5km در مقابل با 7.7km x 7.4km Oblivion داره و بدون ذره ای استاتر اجرا میشه، دلیل اصلی که من دارم به اینا اشاره میکنم این هست که آیا تکنولوژی یا موتور گرافیکی زمانی که bethesda شروع به ساخت starfield کرد وجود داشت تا بتونه به صورت یکپارچه یا seamless تمامی سیارات و اتفاقاتی که مابین میفته به صورت منطقه ای یا کلی پردازش کنه؟، جواب قطعا نه ولی به دلیل بلند پروازانه بودن ایده های که این استدیو داشت تا جایی که تونست موتورشون برای نزدیک کردن به اون تجربه که تو ذهن داشتن بهبود دادن حتی با همین انجین که قبلتر هم گفتم بعضی تکنیکهای استفاده شده منسوخ شده ولی به خودشون جسارت به خرج دادن که چنین بازی بسازن. حتی آنریل انجین 4 یا 5 تکنولوژی و فیچری seamless که همه دوست داشتن داخل starfield ببین رو 3 سال پیش معرفی کرد که در عمل هم هیچ بازی هنوز استفاده نکرده ، یا star citizen که نسخه به شدت مادفیای CryEngine استفاده میکنه و بعد از 600 میلیون دلار هزینه و گذشت این همه سال ( خودم این بازی دوست دارم ) 60% کارایی که استارفیلد انجام میده نداره ، یا 2 beyond good & evil که حتی با بلند پروازانه بودن ایده های که داشتن هنوز به ثمره نرسید، چون تکنولوژی که داشتن جوابگو نبوده، در کل بعضی چیزها وابسته به زمان و پختگی یک سری تکنولوژی ها هست و ممکن در سالیان بعد به جای open world بازیهای open universe یکپارچه داشته باشیم.
...

بعضی قسمت های بازی و دیزاین ها برای من یاد آور فیلم space oddyssey هست.

225325_1330069.jpg.1500x708_q95_crop-smart_upscale.jpg rawImage.jpg 2001-A-Space-Odyssey-1.15.23-Pod-Interior-1340x602.jpg _79378931_79374601.jpg

Starfield
1.jpg 2.jpg 4.jpg 3.jpg


یه چند تا عکس هم از neon گرفتم که به نظرم لایتینگ و اتمسفر داخلش عالی کار شده و کلیت ساختار خیابون اصلی و کوچه هاش تقریبا منو یاد Golem city تو deus ex mankind divided انداخت.

 

tasnim114

عضو جدید
Aug 19, 2008
198
نام
محمد
سلام اگر امکانش هست راهنمایی کنید
بهتره مراحل اصلی بازی اول تمام کنم بعد حالت new game plus برم یا ادامه شخصیتم و بازی رو انجام بدم یا همزمان با مراحل اصلی مراحل فرعی رو هم برم؟

و حالت new game plus جایی ندیدم توضیح داده باشه اگر کسی میدونه راهنمایی کنه ممنون. میشم
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ali-ps

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر