نمایشگاه/رویداد SONY E3 2016 Press Conference

به کنفرانس Sony از 0 تا 10 چه امتیازی می دهید؟!


  • مجموع رای دهنده‌ها
    361

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad

درود ملت پلی استیشن | Hello Playstation Nation​

58159637851660200673.jpg

Electronic Entertainment Expo یا به اختصار E3 بزرگترین رویداد گیمینگ و کنفرانس سالانه ای هستش که نام اون یاداور خاطره های خوب فراوانی برای تمامی گیمرهای جهانه و قطعا هیچ گیمری اون حال و هوای روزهای E3 رو فراموش نمیکنه چون همیشه ما شاهد نمایش های جدید، معرفی بازی های جدید و سورپرایزهای زیادی بودیم و امسال هم طبق روال سال های گذشته همینطور خواهد بود.


83622655329489717478.jpg


13807142701421226226.png

کنفرانس در تاریخ 14 جون / 25 خرداد و ساعت 5:30 دقیقه صبح به وقت تهران کنفرانس برگذار خواهد شد.

t1465866000z4.png

35420169545648529145.png

کنفرانس به صورت زنده از Twitch و YT و IGN و .... پخش خواهد شد.لازم به ذکر است که کنفرانس از طریق کنسول PS4 نیز قابل دیدن است.

71857830794525511232.png

08347609386986043819.gif

سال 2013 بود که Cory Barlog به استدیو Santa Monica پیوست و کار خود را برروی پروژه معرفی نشده اغاز کرد.در سال 2013 استدیو در حال نقل مکان بود که بارلاگ در صفحه توییتر خود عکسی از داستان بازی منتشر کرد و اینگونه نوشت "برای همه کسایی که میخوان بدونن من روی چی کار میکنم اینم از این.کل داستان بازی که در 171 کارد جریان داره اوه خیلی تمایل دارم انجام بدم"بعد از این بارلاگ رسما در PSX 2014 کار برروی نسخه جدید God of War را اعلام کرد.
احتمال نمایش یک تیزر در زمان اغازین یا پایان کنفرانس برای معرفی بازی شدیدا زیاده.

42896304517959471009.gif

بعد از یک دهه کار برروی عناوین شوتر استدیو Guerrilla Games رسما از IP جدید خود تحت عنوان Horizon:Zero Dawn در E3 سال گذشته رونمایی کرد.این ای پی جدید شدیدا جاه طلبانه است زیرا ایده ان تاکنون در این صنعت مشاهده نشده است. طی معرفی بازی تریلر گیم پلی نیز از بازی پخش شد که نوید یک عنوان خوش ساخت و بلندپروازانه را داد.بعد از نمایشگاه PGW این عنوان در سکوت خبری کامل فرو رفت بدون شک صبر برای نمایشی از بازی در نمایشگاه سخت و هیجان انگیز است همچنین طبق توییت های کارگردان بازی اقای Mathijs de Jonge به زودی ما شاهد نمایشی جدید از بازی خواهیم بود.چه جایی بهتر از E3 ؟

28719863704010547658.gif
Polyphony Digital استدیو نام اشنای ریسینگ ساز عنوان خود را در نمایشگاه Paris Games Week تحت نام Gran Turismo Sport معرفی کرد.بعد از ان ما شاهد نمایش دیگری از پرفروشترین فرنچایز سونی نبودیم استدیو قول بتای این عنوان محبوب را در امسال داده بود اما یامائوچی است دیگر و بدقولی هایش.بدون شک همگی منتظر نمایش جدیدی از بازی و روی استیج امدن یامائوچی با مترجم خود هستیم!!

14592580771211445638.gif


Dreams نام عنوان به شدت جاه طلبانه استدیو خلاق Media Molecule است عنوانی که در نام خود چیزهای زیادی را جای داده است.تصورش را بکنید کنترلر را بردارید و هرانچه که در ذهن خود دارید را در بازی پیاده سازی کنید جالب است نه؟!به احتمال فراوان بازی با یک نمایش طولانی ظاهر خواهد شد.

47137433138673848760.jpg

The Last Guardian عنوانی که پس از کش و قوس های زیاد در E3 سال گذشته معرفی مجدد شد و ارزو عده ی زیادی از گیمرها را براورده کرد.انتظار برای تریلری جدید از عنوان استادفامیتو اودا شیرین است.​
46437443999042539750.gif
عنوان جدید استدیو Quantic Dream تحت نام Detroit:Become Human در نمایشگاه PGW با یک تریلر زیبا معرفی شد که گرافیک بصری به شدت فوق العاده ای را دارا بود اطلاعات زیادی از این عنوان منتشر نشده است. شوق دیدن تریلر گیم پلی این عنوان بسیار بالاست و صد البته دیوید کیج دوست داشتنی با صحبت های روی استیجش.

43333992421938821899.jpg


WiLD عنوان جدید میشل انسل است که توسط Wild Sheep Studio ساخته میشود که با گرافیک دیزنی مانند خود و نمایش هایی که داشته است نوید یک بازی فوق العاده را داده است.در این عنوان به جای همه چیز میتوان بازی کرد و همین امر دلیل کافی ست که منتظر نمایش جدیدی از این بازی باشیم.

84345778051878441647.jpg

کار برروی Gravity Rush 2 بعد از نسخه اول Gravity Rush آغاز گردید و Project siren از همان ابتدا تصمیم داشته‌ است تا نسخه دوم را برروی PS4 عرضه کنند.نسخه دوم نیز بار دیگر نوید یک بازی خوش ساخت و متفاوت را با دنیای داینامیک خود میدهد.Raven یار و یاور ما در این نسخه به Kat کمک می‌کند تا دشمنان را شکست بدهد.حضور بازی در E3 تایید شده است همچنین بازی دارای غرفه در نمایشگاه خواهد بود.

71473720432610497770.jpg


اسکات رود مدیر استودیوهای سونی در آمریکای شمالی، در مصاحبه ای با Kinda Funny Games در مورد بازی های دو استدیو سونی یعنی Sucker Punch و Bend Studio اینگونه سخن گفت: "پروژه بند در وضعیتی است که قابل بازی است و همه از بازی رضایت دارند و لبخند میزنند. طبق گفته رود این پروژه لحظه درخشش بند است."
در ادامه او به پروژه درحال کار استودیوی ساکرپانچ اشاره کرد. یوشیدا و رود هردو بازی این استودیو را تجربه کردند و به نظرشان «سرگرم کننده» بوده است. درحال حاضر پروژه درحال ساخت ساکرپانچ در مراحل اولیه خود است و بسیاری از ویژگیهای بازی تغییر خواهند کرد. وقتی درمورد سری inFAMOUS و آینده آن سوال شد، رود اینطور پاسخ داد که سونی هیچوقت یکی از مجموعه های خود را بازنشسته نمیکند. در پایان نیز رود اشاره ای به نام پروژه درحال کار ساکرپانچ نکرد.

احتمال نمایش عناوین HellBlade و No Man's Sky و Shenmue III و...نیز میباشد.به احتمال فراوان بخش زیادی از کنفرانس به هدست واقعیت مجازی سونی و بازی هایش اختصاص خواهد یافت.

86627938149060009839.png

38745682359565376907.png

41432574255191462143.png

Playstation خانه قدیم Tekken
عنوان Tekken یکی از محبوب ترین عناوین در بین بازی های فایتینگ می باشد که بسیاری از گیمرها با ان خاطرات خوش زیادی داشته اند و چه بسا با ان بزرگ نیز شده اند.عنوانی که در زمان گذشته تعدادی از نسخه های ان انحصاری کنسول های پلی استیشن بوده اند و حال نیز به رسم ژاپنی بودن و روابط حسنه ای که میان سونی و نامکو می باشد تنها جایی که احتمال نمایش و مشخص شدن تاریخ عرضه این عنوان است کنفرانس سونی است.به احتمال زیاد شاهد تریلری از این عنوان همراه با مشخص شدن تاریخ عرضه دقیق خواهیم بود.این عنوان فعلا فقط برای PS4 تایید شده است و سرنوشت عرضه بازی برروی بقیه پلتفرم ها هنوز مشخص نیس.
Fated Retribution نسخه بهبود یافته ای از Tekken 7 است که در اصل برای کنسول های آرکید منتشر شده بود. این عنوان شخصیت های بیشتری را نسبت به بازی اصلی همراه خود دارد.
07613117404975028415.png

نبردی سهمگین برای افتخار
For honor عنوانی که در E3 سال گذشته در سبک HnS معرفی شد و با توجه به سیستم مبارزات تن به تنی که دارا است دل عده ی زیادی از گیمرها را بدست اورد.این عنوان علاوه بر بخش چند نفره داری بخش تک نفره نیز می باشد که اعلام شده است به زودی از ان اطلاعاتی منتشر خواهد شد.بخش داستانی این عنوان دارای داستان های متفاوتی خواهد بود که همین مورد علاوه بر بخش مولتی احتمال نمایشی از این عنوان را در کنفرانس سونی میدهد.
89950690746249216711.png

شوالیه باز خواهد گشت
اواخر سال گذشته در مراسم The Game Awards بود که Telltale اعلام کرد مشغول ساخت یک بازی بر اساس Batman ابر قهرمان مشهور کتاب های مصور DC است و تاکنون این عنوان نمایشی نداشته است و با توجه به تاریخ عرضه این عنوان که در تابستان امسال است به احتمال فراوان شاهد نمایشی از این بازی خواهیم بود.این عنوان در دنیای مخصوص به خود ئر جریان است و ارتباطی با وقایع کتاب های مصور DC، کارتون ها، فیلم های سینمایی و یا بازی های Arkham نخواهد داشت. این عنوان تمرکز بسیاری بر روی شخصیت بروس وین دارد و بازیکنان در قالب بتمن یا بروس اتفاقات گوناگونی را تجربه خواهند کرد.
42067791105174253688.png

ندای وظیفه تو را فرا میخواند
طبق رسم هرساله اکتیویژن نسخه جدیدی از سری Call Of Duty را تحت عنوان Infinite warfare را معرفی کرد.
طبق روابط خوب سونی و شرکت سازنده و اعلام اینکه Call Of Duty خانه جدید پلی استیشن است نمایش این عنوان در کنفرانس قطعی می باشد.لازم به ذکر است این عنوان بیشترین تعداد Dislike را در تاریخ ویدیو های یوتیوب را دارا است.
20291219839379866842.png

انتقام،خون،جنایت بر پایه مافیا
بدون شک یکی از محبوب ترین سری بازی های رایانه ای، مجموعه Mafia می‌باشد. سری که محبوبیت خود را به یکباره بدست نیاورده و عمق این موضوع را باید در اولین نسخه سری یعنی ساخته ی استودیوی Illusion Softworks جست و جو کرد.عنوانی که با توجه به اطلاعات منتشر شده نوید یک مافیا باشکوه را میدهد.با توجه به نزدیک بودن تاریخ انتشار این عنوان احتمال نمایشی از بازی در کنفرانس وجود دارد.
42661666816986295931.png

سگ ها شیکاگو با دنیایی جدید کار خود را شروع میکنند
نسخه اول این سری عنوانی سرگرم کننده بود اما نتوانست به وعده هایی که داده شده بود عمل کند.قسمت بعدی این عنوان توسط یوبی سافت تایید و قول داده شد که با تغییراتی فراوانی باز خواهد گشت.مکانیزم هایی که گیمرها در نسخه قبلی دوست داشته اند دست نخورده باقی خواهد ماند.با توجه به برنامه یوبس سافت برای انتشار این عنوان در سال اینده شاهد نمایشی از این عنوان خواهیم بود هرچند که احتمال ان کم می باشد اما با توجه به پربازدید بودن کنفرانس سونی بعید نیست.
09643326941929830122.png

دشمن را دیدی؟تبریک راه را درست امدی!
Adam Jensen قهرمان دوست داشتنی با صدای دوست داشتنی تر این بار با نسخه جدید این سری شمارا محکوم به تجربه این عنوان کرده است قهرمان این عنوان تغییرات ماشینی فراوانی در بدن خود دیده است.تاریخ عرضه این عنوان فقط چند روز بعد از رویداد E3 یعنی 2 شهریور می باشد.به همین دلیل انتظار نمایش های جدیدی از این عنوان را می توان داشت.
92008404536237299523.png

قاتل خاموش در حال تماشا است
Dishonored 2 عنوانی که ادامه ای بر نسخه اول و موفق این عنوان ساخته شده است عنوانی که نسل قبل چه از نظر گیمرها و منتقدها یکی از بهترین عناوین سال به شمار می اید.یک بار دیگر ماسک معروف Corvo را بزنید و در شهر افتابی Karnaca به راه خود ادامه دهید.این عنوان یک نمایش کوتاه اما کامل داشته است و نمایش گیم پلی ان نیز در E3 2016 تایید شده است اما احتمال اینکه در کنفرانس سونی نمایشی نیز داشته باشد کم نیست.

85178226857490994438.png


  • [*]PS4 اپگرید شده یا همان PS4 NEO توسط Andrew House تایید شد.

    [*]شایعات خبر از ساخت یک بازی از عنوان "مرد عنکبوتی" توسط استدیو Sucker Punch در سبک اکشن جهان باز از این سوپر هیرو میدهد.
    [*]سونی برای چندمین بار تایید کرد که عنوان Crash Bandicoot همچنان در اختیار شرکت Activision قرار دارد.
    [*]عنوان Persona 5 در E3 حضور پررنگ خواهد داشت این مورد توسط استدیو Atlus تایید شده است.
    [*]Dead Don't Ride نام عنوان جدید استدیو Bend با توجه به شایعات میباشد که با موتور Unreal Engine 4 در سبک جهان باز و ترسناک در حال ساخت میباشد اما با توجه به حرف های یوشیدا عنوان جدید بند قابل بازی میباشد و منتظر زمان مناسب برای معرفی میباشند.
    [*]نمایش عنوان انحصاری Wild Guns در کنفرانس تایید شد.

25526278481506082752.png


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
با تشکر ویژه از هادی عزیز و گل بابت تمام زحماتش @HDV 7
امضا کنفرانس برای کسایی که میخوان استفاده کنن:

04736942175662081474.gif

E3 پر از گیمی داشته باشید.
 
آخرین ویرایش:

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
من اصلا این حرف رو درک نمیکنم ... مطمین نیستم ..ولی فکر کنم تمام اعضای ناتی که سر ساخت کراش نقش داشتن الان از این استودیو رفتن ... در این شرایط اگه حتی استودیو ژاپن کراش زو بسازه خیلی بهتر از کراشی میشه که ناتی داگ بخواد بسازه .. من متوجه نمیشم که این اصرار و وحی منزلی که حتما باید ناتی داگ بسازی پشتوانش چیه ... اتفاقا استفاده از الگو های کلاسیک برای بازگشت کراش به این دوره جوابگو نیست ... و اگه کراشی بخواد بیاد باید یه ریبوت تمام عیار باشه ...
از کجا معلوم بازی که مارک سرنی داره روش کار میکنه خود کراش نباشه .... ؟

استدیو ژاپن که یه بار این سعی رو کرد و خرابش کرد همون براشون بسه. بقیه دلایل رو هم تو کامنت قبلی توضیح دادم

منم نمیدونم دقیقا چرا همش ایشون تاکید میکنه؟ نمیدونم ثابت کنه مثلا من خیلی نوتی داگ فنم یا مثلا خیلی کرش فنم یا ....

پنجاه بار که نباید تکرار کرد یه چیز رو اخه

نیاز به ثابت کردن چیزی ندارم. نیاز باشه 500 بار هم تکرار میکنم. شما مشکلی دارید؟
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,736
نام
علی
من اصلا این حرف رو درک نمیکنم ... مطمین نیستم ..ولی فکر کنم تمام اعضای ناتی که سر ساخت کراش نقش داشتن الان از این استودیو رفتن ... در این شرایط اگه حتی استودیو ژاپن کراش زو بسازه خیلی بهتر از کراشی میشه که ناتی داگ بخواد بسازه .. من متوجه نمیشم که این اصرار و وحی منزلی که حتما باید ناتی داگ بسازی پشتوانش چیه ... اتفاقا استفاده از الگو های کلاسیک برای بازگشت کراش به این دوره جوابگو نیست ... و اگه کراشی بخواد بیاد باید یه ریبوت تمام عیار باشه ...
از کجا معلوم بازی که مارک سرنی داره روش کار میکنه خود کراش نباشه .... ؟
اتفاقا همشون نرفتن ، یکیشون کو پرزیدنت ناتی یعنی اوان ولز :D بعدشم کرش رو اگه ی تیم کوچک مثلا 20 نفره یا بیشتر تشکیل بدن با اعضایی که خودشون تشخیص میدن چرا ک نه ! بالاخره استدیویی که نزدیک 350 عضو داره کاری نداره یه تیم برا کرش تشکیل بدن و خوده اوان ولز هم نظارت کنه روش
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,600
نام
Mehrdad
فاز کرش دادین:D
کرش دست هر کی میدن(اثار lsd که تایید شده در نظر میگیریم:d) دست مدیا مولکول نبایذ بدن به نظرم.
یک دلیل اینکه مدیا مولکول بسیار خلاقه و بهتره ip ها , بازی های خودشو جلو ببره. عاشقه ip جدیدم که هستند.
دوم اینکه فاز پلتفرمر های مدیا مولکول شدیدا فرق داره و یک مقدار گر جزئیات تر از کرش های قدیم ناتی داگ.
کرش باید به سبک ماریو ساخته بشه.
به نظر من. اگر کرش انحصاری در کار باشه. سونی باید یک استودیو جدید برای این بازی تاسیس کنه بهترین لول دیزاینر هارا جذب کنه بروبچ قدیم ناتی داگ هم نظارت کنند:D
خود ناتی داگ احساس می کنم دیگه نمی تونه پلتفرمر شاد گوگولی ارکید بسازه. حتی جک های ps2 هم با کرش های خودش به نظر من تفاوت داشت با اینکه حسشون حتی موزیکاشون شبیه بود.
به قول یارو تو گف ناتی داگ کم کم میره سمت open world(منظور pro شدن استودیو وگرنه به نظر من باید همین رویه u4 ادامه بده) این استودیو بحثش با همه جداست. نباید فول فوکس رو یک بازی مثل کرش کار کنه.
همه اینها به کنار. یعنی میشه تجربه crash 3 warped تکرار شه و ناکام از این دنیا نریم؟ هنوزم حسی که بعد از تموم کردن بازی و باز شدن اون اسانسور وسطیه که 5 مرحله جدید باز میکرد یادمه. یا مرحله مخفی های دایناسور. مرحله مصر که تاریک می شد. مرحله ای که رو سقف ها بود تو یک شهر عربی فاز علائدین. چه موزیکایی. اخرین بار رو ps3 سه چهار سال پیش بازی کردم تو اوج بازی هایی مثل u3 kz3 crysis2 skyrim یادمه نشستم کرش 3 تا فیخالدون یک سره تموم کردم:D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,192
نام
ماکان
دلیلش نسخه های Crash هست که بعد از ND ساخته شد. دلیل از این واضح تر ؟ این حرف دقیقا مثل این میمونه که ماریو رو بدن به غیر از نینتندو بسازه و انتظار داشته باشی بشه همون ماریوهای قبلی !! این بازی نیاز به روح داره و اون روح رو هیچ گروهی به جز سازنده اصلی نمیتونه در کالبد این بازی بدمه. بازی Crash بدن ND مثل بدن بدون روح میمونه.
میدونم که ND این بازی رو نمیسازه و برای همین هم زیاد منتظر بازی نیستم چون بازی بدون روح به هیچ دردی نمیخوره. اگر ND واقعا دیگه نمیتونه Crash بسازه پس به هیچ وجه لازم نیست Crash ساخته بشه.

نه این اصلا دلیل خوبی نیست. Crash های اخیر رو یه سری استدیو درپیت ساختن چون Sierra توان این رو نداشت که استدیو و آدم های مجرب تری رو به خدمت بگیره. واقعا داری توان و نیروهای سونی رو با Sierra یکی میکنی؟

ماریو یکی از بدترین مثال هایی بود که میتونستی بزنی. میدونی ماریو رو تا الان چندتا استدیو ساختن؟ Nintendo EAD و Intelligent Systems و Hudson Soft‌ و ... تازه عناوین اصلی مجموعه نه بازی های فرعی. تازه Nintendo EAD که سازنده اصلی محسوب میشه خودش چندتا تیمه و مثلا ییکی رو شاخه توکیو ساخته، یکیو شاخه اوساکا، و باز تو هر شماره اعضای سازنده کامل عوض میشن. مگه وقتی میاماتو دیگه از ساخت بازی کناره گیری کرد و ساخت رو گذاشت به عهده آدم های جدید بازی افت کرد؟ Super Mario Galaxy ها بد بودن؟

بعد اصلا گذشته از همه اینها از بین کسایی که اون زمان Crash رو ساختن الان فقط اوان ولز تو استدیو مونده که اونم مدیره. باقی اعضا از دم جدیدن و با یه استدیو جدید هیچ فرقی ندارن. دیگه جیسون رابیزن و دوستان که نیستن. من برای ساخت کرش گزینه بهتر از ND دارم، جناب مارک سرنی! جزو خالقین اصلی Crash هست و حتی تو کنفرانس معرفی PS4 وقتی میخواست بیاد روی استیج تم Crash پخش شد! اگه به فرض قرار باشه سونی Crash بسازه مارک سرنی با یه تیم خوب و همکاری با ND و اوان ولز (موضوعی که از اول گفتم. ND نظارت کلی داشته باشه. عین کاری که SP سر Sly 4 کرد) Crash رو با قدرت برمیگردونن. (همه اینها با فرض این هست که اصلا قرار باشه کرشی ساخته بشه.....)

اگه اکتیویژن بخواد مستقل Crash بسازه و بده یه استدیو کوچیک و با کم ترین هزینه کارو تموم کنه بله همون نسازه بهتره. چون احتمالا همونطور که Crash های اخیر رو حتی نگاهم نکردم اینم فراموش کنم وجود داره اما اگه سونی بخواد بسازه بحث کاملا فرق میکنه. خیلی هم فرق میکنه! با یه بودجه و نظارت درست Crash خیلی عالی برمیگرده. بازی های Sierra رو ول کنید! باز میگم جمله آخرت که بولد کردم منظقی نداره و دست آخر به شدت نظر شخصیه. منطق میگه آدم ها و استدیوهایی وجود دارن که میتونن Crash رو دوباره با کیفیت بسازن و چون یکی چند تا بازی افتضاح ساخت مساوی با اینکه فقط ND و لا غیر نیست. مثلا هم زدم. مارک سرنی بیاد بازی رو دست بگیره. اوان ولز هم نظارت کنه. تمومه!:D همونطور که از اول بازی رو خلق کردن، بازم میتونن این کارو تکرار کنن. یا اصلا برن چهار تا بازی اول رو Remake کنن.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
استدیو ژاپن که یه بار این سعی رو کرد و خرابش کرد همون براشون بسه. بقیه دلایل رو هم تو کامنت قبلی توضیح دادم



نیاز به ثابت کردن چیزی ندارم. نیاز باشه 500 بار هم تکرار میکنم. شما مشکلی دارید؟

دلایل به خصوصی که من ندیدم ... ولی گمان میکنم ناتی داگ همون نک رو هم میخواست بسازه چیزی بدتر از استودیو ژاپن از اب در میومد ... اینها یه بازی سر هم بندی کردن برای لانچ ps4 که لانچ خالی نباشه ... و اسم مارک سرنی بدبخت هم انداختن پشتش که هایپ ایجاد کنن ...

اینها همین دو سال پیش pupeteer رو دادن بیرون .. تو کارنامه استودیو و زیر مجموعه هاش کلی بازی فوق العاده تو سبک های متفاوت هست که نشون میده اگه اراده و بودجه لازم رو در اختیار داشته باشن کارای شگفت انگیزی خلق میکنن
 
  • Like
Reactions: Cloud Strife

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
نه این اصلا دلیل خوبی نیست. Crash های اخیر رو یه سری استدیو درپیت ساختن چون Sierra توان این رو نداشت که استدیو و آدم های مجرب تری رو به خدمت بگیره. واقعا داری توان و نیروهای سونی رو با Sierra یکی میکنی؟

نیروهای سونی توانشون رو قبلا در عنوان Knack ( که میخواست یه جورایی Crash باشه ) ثابت کردن :-"
 

hhhh4736

کاربر سایت
Aug 16, 2012
388
یعنی یه لحظه هم که شده میتونی باور کنی نک رو مارک سرنی ساخته باشه ... اونم برای لانچ؟ با اون همه مشغله و درگیری که برای ps4 داشته ... ؟
دیگه کاری به توانایی ها و استعدادش ندارم ... یه پروژه نا موفق نداشته این بشر
Designer بازی mark cerny بوده دیگه :D میتونی توی ویکی پدیا هم ببینی :D
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,600
نام
Mehrdad
نیروهای سونی توانشون رو قبلا در عنوان Knack ( که میخواست یه جورایی Crash باشه ) ثابت کردن :-"
اشتباه نکن. اول نسل بازی لانچ با عجله ساخته شده سرنی هم که مشغول مخ زنی بوده کلا یا سخت افزار طراحی می کزده. می دونم بهانست ولی خب سر هزار بازی مدعی به کار رفت سر نک به کار نره؟:D
تیم کرش. به رهبری سرنی و بهترین لول دیزاینر ها و نظارت ناتی داگ و مدیا مولکول خیلی رویاییه فوق العادست:D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,192
نام
ماکان
نیروهای سونی توانشون رو قبلا در عنوان Knack ( که میخواست یه جورایی Crash باشه ) ثابت کردن :-"

نریمان داری ترول میکنی یا جدی میگی اینارو؟:D

Designer بازی mark cerny بوده دیگه :D میتونی توی ویکی پدیا هم ببینی :D

این خیلی ملاک نیست. مارک سرنی بیشتر تمرکز روی طراحی کنسول بود. قاعدتا فرصت نداشته فول تایم روی بازی وقت بزاره. از یه بازی لانچ که صرفا ساخته میشه که همراه با کنسول یه بازی خانوادگی هم وجود داشته باشه چه انتظاری داری؟
 
آخرین ویرایش:

hhhh4736

کاربر سایت
Aug 16, 2012
388
حالا واقعا اونقدری هم که میگین دیگه knack افتضاح نبود :D (من باهاش خیلی حال کردم :| ) باید اینم در نظر بگیریم که لانچ تایتل بود و غیر از عجله ای ساخته شدنش با وجود اینکه خود معمار ps4 دیزاینر بازی بود ولی بازم خیلی با ساخت بازی اشنا نبودن واسه همینم crash نشد :D اگر چه حتی هم اگه عالی میساختن بازم به نظر من چیزی مثل crashازش در نمیومد چون کلا ایده ی بازی خیلی با crash فرق داشت :D
 
  • Like
Reactions: s.snake2

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,600
نام
Mehrdad
طرف طراح کنسولتون بوده. ظاهرا تو ارتباط با شرکای ترد پارتی سونی هم خیلی دخیل بوده چون طراح کنسول بوده پس مشخصه که سرش همیشه شلوغه. قبلشم طراح ویتا بوده. یعنی مثل بازی های ناشر های رقیب که خراب کردن پروژه 4 5 ساله نبوده.
کلا نک یک محصول بوده که صرفا باید با ps4 به بازار میومده که کنسول جدید یک بازی ارکید شاد هم داشته باشه. نه یک بازی که بترکونه. مشخصه این موضوع. اسم سرنی را در گوگل سرچ کنید. یک نگاه به سوابقش بندازید. بعد زیر سوال ببریدش. کسی که می تونه نظر امثال کوجیما و سوزوکی را جدب کنه مطمئنا بیشتر از این حرف ها حالیشه.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
Designer بازی mark cerny بوده دیگه :D میتونی توی ویکی پدیا هم ببینی :D
بله همه میدونن اسم مارک سرنی جز تیم سازنده روی بازی خورده ...
ولی کار روی یه پروژه دو حالت داره ... حالت اول مثل کوجیما یا نیل و بروس حتی اصلاح هم نکنی خونه هم نری و تمام وقت روی پروژه کار کنی ... و یکی هم میتونه اینطوری باشه که ماهی یه بار بیای تو استودیو بگی بچه ها حالتون خوبه .. کاری باری مشکلی ندارید .. من عجله دارم باید برم ...
نمگم مارک سرنی حتما حالت دوم رو داشته ... ولی شکی دارم با مشغله ای که مارک سرنی سر ps4 و لانچ کنسول داشت تونسته باشه سر نک وقت بزاره ... اینها فقط کلی جلسه با استودیو ها و ناشر ها برای اشنایی با سخت افزار ps4 داشتن اون زمان
این فقط یه بخش از کارهایی سرنی تو اون بازه زمانی بود
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر