نمایشگاه/رویداد SONY E3 2014 Press Conference

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
[SUB]تاریخ رسمی کنفرانس اعلام شد:[/SUB]

04344059744130761450.png


[SUB]June 9 at 6 p.m. PT
[/SUB][SUP]
سه‌شنبه، 5:30 صبح [به وقت ایران]
[/SUP]
 

Schürrle

کاربر سایت
Jul 1, 2013
1,306
نام
مهران
لحظه ای که انتظار دارید TLG کنسل شدنش اعلام بشه تو کنفرانس :D:
Ueda و یوشیدا با هم میان رو صحنه در حالی که همه دارن تشویقشون می کنن.یه ذره بعد یوشیدا می گه " من مفتخرم که امروز در کنار این مرد بزرگ ( :D ) ایستاده ام.از شما می خوام که به حرفاش گوش بدید.:D بفرما حاجی".بعد Ueda می گه " خیلی خوشحالم که امروز اینجام.من بیش از 4 سال عمرم رو وقف TLG کردم و شب و روز با همکارام روش کار کردم ولی در نهایت [با حالتی ناامید] ...".بعد یوشیدا عینکش رو در میاره و هر دو سرشون رو میندازن پایین و دشتاشون رو به چشم هاشون فشار میدن :|. یهو برق میره :D. همه مثل گوشفند حیرون می مونن و بعد یهو می بینن تریلر جدید TLG تو پاچشونه :D بله تریلر نمایش داده می شه و چراغ روشن می شه و اون دو تا با هم می گن بازی فردا تو پاچتونه :D :D .

:|
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
اقا از گاداوار 4 چه خبر کسی خبری چیزی داره ی بنده خدای از دوستام هست اگه با خبر بشه معرفی بشه سکته می کنه !!!
حسین هر 100 صفحه یه بار سر و کلش پیدا میشه اونم بخاطر gow 4 ـه :D
نه خبری نشده ولی شایعاتی هست که اونم ظاهرا الکی بوده :D ( وی جی یه سری شایعه درست کرده بود که میگن فیک بوده ... )
 

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
کاش ما هم یه فیل داشتیم :( همینجوری دست میکرد تو استینش بازی در میاورد ...
کاز که رفته اون بالا نشسته شده رئیس بزرگ ...
یه فیل داشتیم که رفت اونوری شد ...
یه عمو جک داشتیم که اونم تنهامون گذاشت ...
خاک بر سر سونی یعنی خاک بر سرش که با این همه استودیو عین چی وا رفته !
تازه میخواد تو سینما در ابعاد بزرگ اپیک فیلمون کنه ...
فقط دو روز مونده ...
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,768
نام
مراد حلیمی
البته حضور TLG تو کنفرانس یه جوری وظیفه سونی هستش نه سورپرایز چون چندین سال قبل معرفی شده......ولی حضور PROJECT BEAST و در کنا ر اون CRASH و یه بازی جدید دیگه به نظر من تاثیر فوق العاده عالی داره
مخصوصا اگه مرفیوس رو هم با یه بازی درست و حسابی نمایش بدن خیلی عالی میشه


.
 

Chuck Berry

کاربر سایت
Oct 1, 2013
285
بعضیا میگن اگه سونی فلان بازی رو نشون نده و این حرفا Epic Fail میشه، خیلی جالبه واقعا. آخه مگه سونی ادعایی چیزی کرده که بخواد اینطوری Epic Fail بشه؟
بنظرمن این جو خود کاربرای اینجا درست می کنن، یعنی خودتون می برید و می دوزید، با استناد به چندتا Tweet و چندتا کاربر توی Neogaf شایعه درست می کنید که Crash رو سونی خریده و میاد تو E3 اعلام میکنه و شاید هم رونمایی بشه و از این حرفا... در صورتی که این کار خیلی تخیلی بنظر میرسه، منم خیلی دوست دارم این اتفاق رو ببینم ولی بد نیست یکم واقع گرا باشیم :d

The Last Guardian حالا احتمالش بیشتره چون بازی بیشترش ساخته شده و کلی نمایش ساخته، اصلا من خودم یکی از دلایلم برای خرید PS3 همین بازی بوده و بس! Siphon ****** و بازی های قدیمی تر رو دیگه صالا حرفش رو نزنید، حضور اون تو E3 از کرش رویایی تره. بنظرمن بجز نمایش های تایید شده، توی کنفرانس U4، Project Beast و یکی دوتا بازی Vita و چندتا Indie و مالتی پلتفرم نشون میدن، احتمالش هست یه انحصاری دیگه هم باشه ولی خیلی این احتمال پایینه.
 

Snowfall

کاربر سایت
May 14, 2014
48
نام
SaLaR
شایعه : the last guardian کنسل شد


the last guardian все, пацаны
Есть легитимный слух, что The Last Guardian отменен

The Last Guardian دیگر وجود ندارد.
شایعه های بسیار قوی حاکی از کنسل شدن The Last Guardian وجود دارد.
 
آخرین ویرایش:

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
شایعه : the last guardian کنسل شد


the last guardian все, пацаны
Есть легитимный слух, что The Last Guardian отменен

The Last Guardian دیگر وجود ندارد.
شایعه های بسیار قوی حاکی از کنسل شدن The Last Guardian وجود دارد.

بابت به اشتراک گذاشتن این خبر مهم در این تایپیک بسیار از شما متشکریم...
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,036
نام
محمد امین
حالا یک هو دیدی کراش انحصاری ویتا اومد
این TLG هم اگر ادامه روند همون قبلی باشه فکر نکنم روی PS4 موفقیت چندانی کسب کنه چون بازی از همون اول برای PS3 و سخت افزار اون کنسول بوده
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
yqm2110119e7hnbj3cyg.jpg


عنوان: Shenmue 3 / Shenmue HD Collection

نام احتمالی: ---

اصلا چی هست؟ عنوان کلاسیک Sega در سبک OW که 13 سال از عرضه آخرین نسخه آن میگذرد. Shenmue یکی از تاثیر گذارترین عناوین صنعت گیم در سبک OW و یکی از اولین عناوین این سبک بود که به صورت سه بعدی در محیط شهری اتفاق می افتاد. علاوه بر آن، Shenmue را میتوان پدر معنوی سری Yakuza نیز دانست. نکته ای که در مورد Yakuza و Shenmue باید بدانیم، تفاوت بسیار زیاد این عناوین با دیگر بازی های این سبک مثل GTA است. تمرکز بسیار زیاد این دو سری (Yakuza و Shenmue) بر روی داستان، شخصیت ها، مبارزات خیابانی و محیط کوچک اما پر جزییات تر، این دو سری ژاپنی را کاملا از عناوین هم سبکشان در غرب جدا میسازد.

احتمال معرفی: بسیار کم

چرا فکر میکنیم معرفی میشه؟ تمدید علامت تجاری Shenmue توسط سگا، اشارات مسئولان سونی و مایکروسافت به این عنوان در ماه های اخیر، شایعات بسیار زیاد پیرامون ساخت نسخه بعدی یا عرضه HD Collection از دو نسخه ابتدایی و دیدارهای خالق این سری Yu Suzuki با مسئولان سونی، همگی دست به دست هم داده اند تا بار دیگر پس از 13 سال هواداران Shenmue کور سوی امیدی به بازگشت این سری فراموش شده داشته باشند.

چرا سونی باید معرفیش کنه؟ معرفی نسخه جدید Shenmue مثل یه شمشیر دو لبه میمونه. از یه طرف میتونه باعث محبوبیت سونی بین هوادارای این سری و کلا عموم گیمرها برای پاسخ دادن به درخواست هوادارا بشه و از طرف دیگه در صورت فروش ضعیف بازی (مثل دو نسخه ابتدایی اون) میتونه ضرر نسبتا زیادی (با توجه به سبک و هزینه ساخت بالایی که داره) برای سونی به همراه داشته باشه.

به نظرم سونی اگه واقعا میخواد به درخواست هوادارای Shenmue جواب بده، بهتره یکی از این 3 راه رو انتخاب کنه:

1. عرضه Shenmue HD Collection. بهتره که سونی اول ببینه چه تعداد از هوادارای بازی واقعا اون رو میخرن و واکنش بازار نسبت به Shenmue بعد از گذشت 13 سال به چه صورته. اگه بازی خوب فروخت که خب ساخت Shenmue 3 کار عاقلانه ایه و سونی میتونه در موردش تصمیم جدی بگیره. ولی اگه با وجود مارکتینگ درست و حسابی بازم HD Collection نتوسنت در حد انتظارات سونی و سگا عمل کنه، هم این دو شرکت خیلی ضرر نمیکنند و هم اینکه معلومه میشه این سر و صدا های هوادارا الکی بوده.

2. سونی با همکاری Yu Suzuki یه IP جدید و یه دنباله معنوی برای Shenmue درست کنه. اینطوری هم IP مال خود سونیه و دیگه دردسر همکاری با سگا رو نداره و هم اینکه داستان، شخصیت ها، Location و کلا همه چیز بازی جدیده و غیر از هوادارای Shenmue، ممکنه هوادارای سایر سبک ها هم جذب بازی بشن.

3. توجه به سری Yakuza به عنوان دنباله معنوی Shenmue. به نظرم کم خرج ترین راه برای سونی توجه به برند Yakuza و جهانی و بزرگ کردن اونه. بازی که آماده است، انحصاری سونی هم هست، سبک بازی هم که مثل همون Shenmue ـه و از لحاظ گیم پلی و روایت داستان دنباله معنوی این سری به حساب میاد. فقط کافیه سونی بازی رو Localize و با مارکتینگ مناسب اون رو به یه برند بزرگ و جهانی تبدیل کنه. (کاری که سگا نتونست انجام بده)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر