Shuhei Yoshida,رییس استدیو های جهانی سونی (SCE Worldwide Studios) , در مصاحیه ای با Giantbomb , به صراحت از تیم پشت Xbox one تمجید کرد.
زمانی که مصاحبه کننده از او درباره حرکت اخیر ماکروسافت , در دادن مجوز مجانی به سازنده های indie سوال کرد, گفت:
این یک نمونه عالیست از اینکه چرا رقابت مهم و مفید میباشد , اگر فقط یک شرکت بود , آن شرکت میتوانست در مورد شیوه و اولویت موضوعها تصمیم گیری کند.
اما اگر دو پروژه شبیه به هم وجود داشته باشند و دو کمپانی با هم رقابت کنند , آن چیزیست که من فکر میکنم بهترین موقعیت را برای مشتری های هر دو ایجاد میکند تا بهترین ها رو بدست آورند.
اما این , موضوع هایی رو هم بوجود میاره , دقیقا مثل وقتی که پرسیدید ماکروسافت این کارو کرد و بعد یک واکنش وجود دارد (exactly like you asked, “Microsoft did this!” and then there’s a reaction) , پس این یک داستان جدید رو بوجود می آورد و این رقابت , چیزی رو که درصنعت بازی اتفاق می افتد از نظر مردم جالب تر میکنه و من فکر میکنم که این موضوع واقعا مفید است.
پس من واقعا از اینکه رقابتی قوی و بزرگ با ماکروسافت داریم خوشحال هستم و از آنها قدر دانی میکنم , آنها بسیار باهوش و کاردان هستند , بنابراین اگر به اندازه کافی عمل کنیم , این موضوع همیشه ما رو سرپا نگه میدارد .
منبع
آخرین ویرایش: