Shellshock 2 اولين بازي ترسناك جنگ ويتنام !!

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
سلام !

بازي Shellshock 2: Blood Trails خيلي وقت است كه معرفي شده است و اطلاعات جالبي از اون در سايت هاي مختلف پخش شده است اما با توجه به اينكه درBC حتي خبر تاييد شدنش هم گذاشته نشده سعي كردم تمام اطلاعات موجود از اين بازي جالب در اين تايپيك بذارم . اين اطلاعات از سايت هاي Game Spot و MCV گرفته شده است .

....................................................

بازي Shellshock اولين بار در فبريه سال 2004 توسط Eidos معرفي شد و قرار شد بازي در سپتامبر همان سال عرضه شود . بازي توسط تيم نه چندان معروف Guerrilla ( در ان زمان البته ) ساخته ميشد و قرار بود يكي از متفاوت ترين بازي هاي شوتر واقعا در ويتنام باشد اما متاسفانه حاصل كار به يك بازي ضعيف تبديل شد هرچند وجود بعضي المت هاي جالب در بازي باعث شد Eidos از بازي نااميد نشود . بعد از مدتي Guerrilla كار خود را با Sony شروع كرد و امكان كار مجدد انها با Eidos و كار كردن بر روي يك بازي مولتي پلتفرم ديگر امكان پذير نبود .

vxni1h.jpg


....................................................

در ماه نوامبر 2007 بود كه استوديو انگليسي Rebellion خبر از ساخت اولين بازي Next-Gen خود داد و Jason Kingsley ه CEO اين استوديو طي مصاحبه اي كه با سايت gamesindustry.biz داشت اعلام كرد اين بازي قسمت دوم بازي Shellshock : NAM 67 است كه با همكاري Eidos ساخته خواهد شد و اسم بازي Shellshock 2: Blood Trails خواهد بود و قرار است در سال 2008 عرضه شود .

133247_hs.jpg


....................................................

ماه پيش بود كه اعلام شد بازي به خاطر خشونت فوق العاده زياد از جمله خون زياد در استراليا عرضه نخواد شد . در استراليا بر خلاف فيلم ها . بيشترين درجه اي كه به بازي ها داده ميشود MA15+ است . اين بدين معنا هست OFLC اگر يك سري چيز ها مثل خشونت زياد و.... در باز يببينه و فرض كنه بازي براي افراد 15 سال مناسب نيست بازي در اين كشور ممنوع خواد شد بلايي كه سر بازي هاي همچون Dark Sector . Blitz: The League, Eidos' Reservoir Dogs, Mark Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure, BMX XXX, Manhunt, Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: San Andreas, Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude, Postal, Postal 2, Narc و حتي شماره اول بازي ( Shellshock : NAM 67 ) امده بود

200px-OFLC_small_MA15%2B.svg.png


....................................................

اما مسئله اين بود كه Shellshock 2: Blood Trails فقط خشن نبود بلكه اولين بازي بود كه در حين جنگ ويتنام اتفاق ميافتد و ترسناك هست !!!!!! طبق گفته سازندها اونها ميخواهند يك بازي ترسناك - روانشناسه رو بسازند و ترس زيادي رو در شما به هنگام مبارزه به وجود بياوردند . هر گلوله در بازي ارزش بسياري دارد و در هر منطقه يك ترس غير قابل وصف وجود دارد كه منتظر شما هست . دشمنان شما بسيار زيرك و همچنين گريزان از شما هستند و از هرچيزي كه ا در اختيار دارند به خوبي استفاده ميكنند . انها با وسيله مواد اتش زا هم به شما حمله ميكنند و همچنين تله ها زيادي در راه شما ميگذارند ( يكي از ايده هاي موفق در شماره اول تله گذاري هاي ريبا در بازي بود ) . اما يك نكته اي كه در بازي وجود دارد اين هست كه دشمنان شما فوق العاده وحشي . ديوانه و نفهم هستند و اماده هستند تا شما رو تكه تكه كنند !!!!داستان بازي در حين جنگ ويتنام اتفاق ميافتد در يك منطقه به نام Cambodia جايي كه يك ماده شيميايي عجيب در جنگل پخش شده و اثرات عجيب بر روي مردم ميگذارد . سبك بازي به صورت survival horror FPS هست . در طول بازي شما با دو گروه ميجنگيد : سربازان ويتنامي و همچنين سربازان الوده شده به مواد شيميايي .

wg-vietnam-3693-400x300.gif


....................................................

جالبه كه بازي از BBFC هم درجه 18 گرفته است . جالبه كه در BBFC ( سازمان درجه بندي انگلستان ) اين بالاترين درجه هست و فقط يك درجه از اين بيشتر هست كه براي فيلم هاي ***P استفاده ميشود . و بين 8 درجه سني اين بازي درجه 7 دريافت كرده .

r18_left.jpg


....................................................

اما در مورد خشونت . در طول بازي زماني كه شما به دشمنان ( هر دو نوع ) تير بزنيد خون به همه جا ميپاشد و زماني كه انها رو head shot ميكنيد سر انها منفجر ميشود . و همچنين پاشيدن خون در توي دوربين و خشونت بسيار در Game Paly و cut scene ها . همچنين سربازان در حين مرگ و نزديك به مرگ خون زيادي از شون ترشح ميشه و همچنين زماني كه اعضايي از بدنشون قطع شده باشه ( نتيجه مييگريم با بازي مخلوط از Condemned و Soldier of Fortune روبرو هستيم ) همچنين بازي قبلا قرارا بود در تاريخ 30 سپتامبر 2008 عرضه شود اما در حال حاضر به 3 ماه اول سال 2009 موكول شده است . بازي براي X360.PC.PS3 عرضه ميشود .

9ru7gz.jpg


....................................................

موفق باشيد !!



 
آخرین ویرایش:

MANIX

کاربر سایت
May 18, 2007
2,500
نام
حميدرضا
من شماره یکش رو تموم کردم.
اولین بازی که به طور واقعا زیبا زشتی جنگ رو نشون داد بازی The Darkness بود وقتی جکی وارد یک دنیای عجیب میشه که بسیار ترسناک هست و مانند جنگ جهانی است برادر او به او میگه این دنیا دنیا کابوس جنگ هست که واقعا محیط بازی آدم رو غم زده و از طرفی وحشت زده میکنه امیدوارم بازی خوبی باشه.
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
کسری ممنون.
چه شود این بازی :love: عاشق خون و خون ریزی و دست و پا قطع کردن و اینا هستم :D

فقط پلتفرم رو نگفتی! که البته مهم نیست :D
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,252
من که خیلی خیلی با ورژن قبلیش حال کردم اخر (خشونت :laughing:) بود

خدا کنه این یکی خوب از آب در بیاد

راستی ناشرش کیه؟
 

M4

کاربر سایت
Apr 18, 2008
408
نام
Unknown
جالبه كه بازي از BBFC هم درجه 18 گرفته است . جالبه كه در BBFC ( سازمان درجه بندي انگلستان ) اين بالاترين درجه هست و فقط يك درجه از اين بيشتر هست كه براي فيلم هاي ***P استفاده ميشود . و بين 8 درجه سني اين بازي درجه 7 دريافت كرده .
اگه رفتار وحشی های ویتنامی با دخترانو که برای شارژ باتری خودشون استفاده میکردن یا آمریکایی ها نمایش میداد اونم میگرفت!
 

MG.Snake

کاربر سایت
Aug 7, 2008
1,021
نام
آرین
کتاب زندگی جنگ و دیگر هیچ بخونید(حتما)
اگر بخوان دقیقا اون چیزی که توی کتاب زندگی جنگ و دیگر هیچ نوشته شده رو به تصویر بکش درجه سنی بازی به +22 باید افزایش بدن
مثلا یک بخش از کتاب خانم اوریانافلاچی توضیح داده بود ویتنامی ها آلت سربازهای آمریکایی میبریدن میذاشتن تو دهنشون(تو دهن سربازهای آمریکایی....)
 
آخرین ویرایش:

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
822
نام
یاشار
ایول.
بازی اول به جز تله هاش خیلی هم خشن نبود و آخراش هم اکشن خالص می شد و خشونتش خیلی زیاد نبود. Condemned 2 هم اونقدری که می بایست خون و خونریزی نداشت (البته بازی خیلی خوبی بود و سازنده هاش هم گفتن که به خاطر همکاری با ESRB یه سری چیز ها رو سانسور کردن). به هر حال امیدوارم یه بازی واقعا خشن بشه. امسال که غیر از Ninja Gaiden 2 (و یکم هم Dark Sector)، خشونت هیچ اثری درست و حسابی نچسبید. امیدوارم Fallout 3 و Gears 2 حسابی این کمبود خشانت رو جبران کنن.
 

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,793
تو بازيها من عاشق خونم...انصافاً همين خونه که به بازی جلوه زيبايی ميده.مثلاً وقتی با sniper يه گوله ميزنی تو مخ يارو کلش متلاشی ميشه و خون به اين طرفو اون طرف ميپاشه اين يعنی جذابيت بی وصف در بازی..البته اين خيلی مهمه که رو خون و فيزيک بازی کار بشه که صحنه ها غيره طبيعی جلوه ندن..
چيزی که هست اينه که بازيها با اين درجه خوشنت و خونو خونريزی اينقدر طرفدار داره که اگر تو يکی 2 تا کشور هم بن بشن بازم سود زيادی رو بازی ميکنن .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر