Xbox Senua's Saga: Hellblade II

سازنده
Ninja Theory
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
image(1)(2).png


داستان سنــوآ ادامه دارد...
______________________________________________________________________________________

اطلاعات منتشر شده از بازی :

  • مراحل ساخت این نسخه قبل از خریداری شدن نینجا تئوری توسط مایکروسافت شروع شده است.
  • مِلیـنا یورگِنز همانند نسخه اول در نقش سنــوآ به ایفای نقش خواهد پرداخت.
  • تمامی تصاویر موجود در تریلر معرفی، به صورت in-engine ضبط شده است.
  • موتور گرافیکی ساخت بازی Unreal Engine 5 می باشد.
______________________________________________________________________________________

تریلــر ها:



______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2021):

______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2019):

______________________________________________________________________________________
 
آخرین ویرایش:

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,667
نام
طاها
متاسفانه بازم گیم پلی درست درمونی نشان ندادند که مشکوکه !!!


به نظرتون روی گرافیک های سری 1000 اجرا خواهد شد یا مثل آلن ویک 2 خواهد بود ؟
 

pouria.sh

کاربر سایت
Nov 13, 2020
305
این بازی فقط تایم گیمپلیش کوتاهه و گر نه از لحاظ تعداد نفرات استودیو و هزینه کرد یه aaa هست.
@pouria.sh
گیمپلیش بهبود پیدا کرده,فقط.
اما متاش چون بحث اتمسفرش هست و بحث روانیش.منتقدا لحاظ میکنن و اگه خوب در اورده باشن در کنار بحث گرافیکیش بالای ۸۵ هست
داداش مشکل الزاما تایم بازی نیست(که هست!) ، علاوه بر اون گیم پلی بازی ظاهرا هیچ فرق خاصی نکرد.شمشیر زدن سنوئا همونی بود که در بازی اول بودش! نمیگم سنوئا سامورائی یا شینوبی یا حتی کریتوس بشه ولی بعد از پنج/شش سال همون گیم پلی داغون شماره یک رو تحویل بدی؟! داداش من اصلا فتیش متا و این بحثا نیستم ولی اگه گیم پلی تغییر چندانی نکرده باشه بنظرم ناامید کنندس.میدونم آف تاپیک میشه ولی بنظرم همین اتفاق به یک نوع دیگه برای avowed هم خواهد افتاد.یعنی اونم هرچند در تریلر بعدی بهتر شد ولی داره داد میزنه که به هیچ عنوان با یک aaa از یک فرست پارتی رو به رو نیستیم و آبسیدین شهرتش هنوز بخاطر همون new vegas هستش و این استودیو فقط درحد یک نوستالژی در ذهن طرفدارانش هست.

من واقعا شماره نخست هلبلید رو دوست داشتم و احتمالا از این قسمتش هم کلی لذت خواهم برد ولی شوک اصلی وقتی بهم وارد شد که مایکرو اومد گفت بازی 50 دلار هستش! عین یه پتک خورد وسط سرم. مدیریت استودیوها در مایکرو اصلا جالب نیست متاسفانه . محمد حسین عزیز منم از خدامه که بازی موفق ظاهر بشه ولی مایکرو واقعا داره ناامید میکنه دنبال کنندگانش رو. بحثم الزاما آبی یا سبز نیست ولی شیوه مدیریت مایکرو در مورد استودیوهاش اصلا راضی کننده نیست. امیدوارم بالای 85 بشه ولی من بازم نظرم روی همون 70 تا 75 هستش داداش :D
من فکر میکردم بازی کلی نسبت به شماره یک گسترده تر شده باشه و لااقل یه 20 ساعت گیمپلی داشته باشه ولی با قیمت 50 دلاری فهمیدم که از این خبرا نیست
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,667
نام
طاها
اینکه تایم گیم پلی کوتاهه خیلی خوبه . بازی بین ۱۰ تا ۲۰ ساعت (بستگی به ژانر بازی) خالص کافیه . بیشتر از اون تکرار مکررات و کسالت بار هست .

کارگردان بازی هم گفته که از این امر آگاه بوده و به جای آب بستن به تایم بازی ، یک تجربه مفید و منسجم و با کیفیت ارائه داده .

امیدوارم این نگرش اپیدمی بشود و باقی بازی سازان مخصوصا مخصوصا یوبی سافت به این سمت و سو گرایش پیدا کنند که کیفیت را فدای کمیت پوچ نکنند
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,934
نام
محمد حسین
داداش مشکل الزاما تایم بازی نیست(که هست!) ، علاوه بر اون گیم پلی بازی ظاهرا هیچ فرق خاصی نکرد.شمشیر زدن سنوئا همونی بود که در بازی اول بودش! نمیگم سنوئا سامورائی یا شینوبی یا حتی کریتوس بشه ولی بعد از پنج/شش سال همون گیم پلی داغون شماره یک رو تحویل بدی؟! داداش من اصلا فتیش متا و این بحثا نیستم ولی اگه گیم پلی تغییر چندانی نکرده باشه بنظرم ناامید کنندس.میدونم آف تاپیک میشه ولی بنظرم همین اتفاق به یک نوع دیگه برای avowed هم خواهد افتاد.یعنی اونم هرچند در تریلر بعدی بهتر شد ولی داره داد میزنه که به هیچ عنوان با یک aaa از یک فرست پارتی رو به رو نیستیم و آبسیدین شهرتش هنوز بخاطر همون new vegas هستش و این استودیو فقط درحد یک نوستالژی در ذهن طرفدارانش هست.

من واقعا شماره نخست هلبلید رو دوست داشتم و احتمالا از این قسمتش هم کلی لذت خواهم برد ولی شوک اصلی وقتی بهم وارد شد که مایکرو اومد گفت بازی 50 دلار هستش! عین یه پتک خورد وسط سرم. مدیریت استودیوها در مایکرو اصلا جالب نیست متاسفانه . محمد حسین عزیز منم از خدامه که بازی موفق ظاهر بشه ولی مایکرو واقعا داره ناامید میکنه دنبال کنندگانش رو. بحثم الزاما آبی یا سبز نیست ولی شیوه مدیریت مایکرو در مورد استودیوهاش اصلا راضی کننده نیست. امیدوارم بالای 85 بشه ولی من بازم نظرم روی همون 70 تا 75 هستش داداش :D
من فکر میکردم بازی کلی نسبت به شماره یک گسترده تر شده باشه و لااقل یه 20 ساعت گیمپلی داشته باشه ولی با قیمت 50 دلاری فهمیدم که از این خبرا نیست
باهات موافقم ولی چون گفتی متا، گفتم انتظار متای پایینو نداشته باش.
در مورد اوود چون خود سازنده رسما تو توییتر به ایرادات مبارزات اغراق کرد و گفت داریم رفعش میکنیم. من دیدم مثبته و بنظرم کارو درست میکنن، نمیگم شاهد شاهکاریم ولی اگه تاخیر مبارزاتو درست کنن یه بازی خوبیه ولی بازیش بی روح بود از لحاظ کاراکترا و طرز صحبت و ... و ...
اما در مورد هلبلید بدترین بخش ماجرا اینه سالی دارن بیش از 20 میلیون پوند پول میگیرن، یه همچین چیزیو ریر میگیره. تا قبل از بزرگ شدن و دو گروه شدن پلی گراند، بودجه پلی گراند همین بوده.
اونموقع فورزا 2018 بازی داده 2021 داده احتمالا 2025-6 بازی بعدیه با اون درآمدی که فورزا داره و هر نسخه اون بهترینه تو ریسینگ.
بعد این از 2018 دارن توسعه میدن، امیدوارم داستانش حداقل قشنگ باشه. بهبود داشته کمبت اون ولی نمیشه بهش گفت با این نمایشا هلبلید 2 چون عمده پیشرفت تو موشنه و 6-7 سال صرف فقط موشن شده و اینو من پیشرفت نمیبینم. بیشتر نمیگم چون اعتقاد تو اینجا بر اینه، چون خودشون گفتن ما گیمپلی رو چندان تغییر نمیدیم پس این ایراد بهشون وارد نیست ولی هست.
بیش از 90 میلیون خرج خریدشون شده، بیش از 100 میلیون پوند بودجه گرفتن و تهش این، بنظرم جای به به و چه چه نداره.
در مورد تایم بازی، برا 8 ساعت 6-7 سال طول دادن اگه میخواستن افزایشش بدن هم با معضل گیمپلی تکراری مواجه میشدن و هم اینکه اونموقع برا نسل بعد احتمالا عرضه میشد.
برا پروژه مارا تازه پارسال داشتن استخددام میکردن، بنحوی شرکتای بزرگ یه وظیفه اجتماعی (هزینه کرد اجتماعی برا محبوبیت) دارن و نینجا تئوزری تا حدی برا همین نقشش هست که تو ماکرو بودجه میگیره.
 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,378
نام
Majid
آبسیدین شهرتش هنوز بخاطر همون new vegas هستش و این استودیو فقط درحد یک نوستالژی در ذهن طرفدارانش هست.
حالا کاری ندارم که اصلا اینا به اون صورت چیزی از گیمپلی نشون ندادن که بخوای بگی هیچ فرقی نسبت به قبل کرده یا نه اما حرفت در مورد آبسیدین درست نیست بنظرم :D

درسته بخاطر New vegas خیلی سر زبونا افتادن ولی مگه تنها بازی خوبشون همون بوده که اگه Avowed فیل بشه فقط به دید نوستالژی به این استودیو نگاه بشه؟
اینا بازیایی که بعد new vegas ریلیز شده همراه با متاش: (از 2014 تا 2022)
South Park: The Stick of Truth: 85
Pillars of Eternity: 89
Tyranny: 80
Pillars of Eternity II: Deadfire: 88
The Outer Worlds: 85
Grounded: 82 (یکی از موفق ترین بازی ها تو این سبک)

Pentiment: 86/88(PC)


رسما یکی از پر ثبات ترین استودیو های گیمینگ هست، هیچکدوم بالای 90 نیس ولی همه تقریبا کیفیتای بالایی داره (همون New Vegas هم متاش تو همین رنج هست بخاطر مشکلات فنیی که داشت)

بماند که تو 8 سال این همه بازی با کیفیت منتشر کرده تو دوره ای که استودیو ها بودجه های صد ها میلیونی میگیرن 4 سال طول میدن یه بازی میکروترنزکشنی متا زرد تحویل بدن تازه اگه 50 بار اون وسط تاخیر نخوره یا کلا کنسل نشه.
واقع گرایانه هم بخوایم به قضیه نگاه کنیم Avowed هم احتمالا بهترین حالت تو همین رنج قرار میگیره و قرار نیست صنعت رو متحول کنه.
 
آخرین ویرایش:

pouria.sh

کاربر سایت
Nov 13, 2020
305
اینکه تایم گیم پلی کوتاهه خیلی خوبه . بازی بین ۱۰ تا ۲۰ ساعت (بستگی به ژانر بازی) خالص کافیه . بیشتر از اون تکرار مکررات و کسالت بار هست .

کارگردان بازی هم گفته که از این امر آگاه بوده و به جای آب بستن به تایم بازی ، یک تجربه مفید و منسجم و با کیفیت ارائه داده .

امیدوارم این نگرش اپیدمی بشود و باقی بازی سازان مخصوصا مخصوصا یوبی سافت به این سمت و سو گرایش پیدا کنند که کیفیت را فدای کمیت پوچ نکنند
طه/طاها جان (شرمنده نمیدونم کدوم درسته :D ) ببین به عنوان یک کلیت قبول دارم حرفتو که لازم نیست همه بازی ها طولانی باشن و برخی از بازیا این قضیه طولانی + سولز لایک بودن رو ، دیگه عنش رو درآوردن( :D ) و منم معتقدم برخی بازیا باید شدیدا خطی باشن که یکیشون بنظرم دقیقا همین هلبلید هستش! ولی ببینخطی الزاما به معنی بیش از حد کوتاه بودن نیست! اونم برای یک بازی فرست پارتی! اونم برای بازیی که حدود 6 سال زمان برده! شما میگی بین 10 تا 20 ساعت(بسته به ژانر بازی) باشه خوبه ولی خودشون گفتن درحد بازی قبلی هستش که اون قبلی هم به زور 10 ساعت نمیشد! :-"
یعنی این استودیو دقیقا چه غلطی در این 6 سال کرده؟ فقط گرافیک رو برده بالا؟ همین؟
منم معتقدم نباید به بازی آب بست ولی انصافا بعد 6 سال دست به اون گیمپلی کلنگی نزده باشی واقعا ناامید کنندس.هرچند که من قطعا تجربش خواهم کرد و مطمئنم که مانند نسخه یکش برام لذت بخش خواهد بود ولی انصافا من میگفتم حداقل بین 15 تا 20 ساعت شاید گیم پلی داشته باشه که برای یک فرست پارتی خطی که 6 سال زمان برده اصلا زیاد نیست بنظرم
باهات موافقم ولی چون گفتی متا، گفتم انتظار متای پایینو نداشته باش.
در مورد اوود چون خود سازنده رسما تو توییتر به ایرادات مبارزات اغراق کرد و گفت داریم رفعش میکنیم. من دیدم مثبته و بنظرم کارو درست میکنن، نمیگم شاهد شاهکاریم ولی اگه تاخیر مبارزاتو درست کنن یه بازی خوبیه ولی بازیش بی روح بود از لحاظ کاراکترا و طرز صحبت و ... و ...
اما در مورد هلبلید بدترین بخش ماجرا اینه سالی دارن بیش از 20 میلیون پوند پول میگیرن، یه همچین چیزیو ریر میگیره. تا قبل از بزرگ شدن و دو گروه شدن پلی گراند، بودجه پلی گراند همین بوده.
اونموقع فورزا 2018 بازی داده 2021 داده احتمالا 2025-6 بازی بعدیه با اون درآمدی که فورزا داره و هر نسخه اون بهترینه تو ریسینگ.
بعد این از 2018 دارن توسعه میدن، امیدوارم داستانش حداقل قشنگ باشه. بهبود داشته کمبت اون ولی نمیشه بهش گفت با این نمایشا هلبلید 2 چون عمده پیشرفت تو موشنه و 6-7 سال صرف فقط موشن شده و اینو من پیشرفت نمیبینم. بیشتر نمیگم چون اعتقاد تو اینجا بر اینه، چون خودشون گفتن ما گیمپلی رو چندان تغییر نمیدیم پس این ایراد بهشون وارد نیست ولی هست.
بیش از 90 میلیون خرج خریدشون شده، بیش از 100 میلیون پوند بودجه گرفتن و تهش این، بنظرم جای به به و چه چه نداره.
در مورد تایم بازی، برا 8 ساعت 6-7 سال طول دادن اگه میخواستن افزایشش بدن هم با معضل گیمپلی تکراری مواجه میشدن و هم اینکه اونموقع برا نسل بعد احتمالا عرضه میشد.
برا پروژه مارا تازه پارسال داشتن استخددام میکردن، بنحوی شرکتای بزرگ یه وظیفه اجتماعی (هزینه کرد اجتماعی برا محبوبیت) دارن و نینجا تئوزری تا حدی برا همین نقشش هست که تو ماکرو بودجه میگیره.
محمدجان بدون اغراق میگم یکی از کسانی هستی که واقعا برات همیشه احترام هستم و میبینم که چقدر سعی میکنی به روز باشی و مستند حرف بزنی و به نظرم یکی از مفید ترین کاربران کل انجمن هستی.واقعا از این کامنت لذت بردم و میتونم بگم با همش موافقم و سعی میکنم توی چند بخش تقسیمش کنم و به هر قسمت جدا پاسخ بدم

1-واقعا امیدوارم که متاش خوب باشه ولی بنظرم 85 دیگه واقعا سخاوتمندانس محمد گرامی :D نه میگم که متا کاملا بی اهمیت هستش و نه لذت خودم از بازی رو به یک عدد متا محدود میکنم ولی من چشم برای متای بالا آب نمیخوره.هرچند که واقعا دوست دارم این بازی رو تجربه کنم و این کارو فارق از هرمتایی انجام خواهم داد
2-دقیقا به درستی مشکلات avowed رو شرح دادی.تا اینجا و براساس تریلرها این مشکلات در بازی مشهود بود. اولین گیمپلی بازی رو تو شوکیس پارسال نشون دادن که همونجا هم من اولین بازخوردم همونی بود که سر خبر 50 دلاری شدن هلبید حس کردم! یک پتک محکم بر فرق کلم:-< :D توی دولوپر دایرکت هم که نشون دادن بازی آرت قشنگی داشت ولی محیط و مبارزات واقعا بی روح بودن. بازی بنظرم درحد نسل 8 بود.
3-واقعا حالا به این نتیجه میرسم که فقط پول هنگفت داشتن لازمه موفقیت نیست. هنوز باورم نمیشه سر هیلو (infinit) 500 فاکینگ ملیون دلار توی جوب ریخته باشن.هرچند خوشحال شدم که استودیویی مثل نینجا تئوری خریده شد چون معتقدم هزینه بازیسازی جوری هست که استودیوهای کوچیک از پس هزینه بازی های بزرگ بر نمیان
4- نگا متوجه هستم که چی میگی.برخی از پروژه ها فروش خودشون مهم نیست بلکه اون اعتباری که به برند/کنسول میدن مهمه. heavy rain هم در نسل 7 همین نقش رو برای سونی/پی اس 3 داشت.از اون بازیاس که معلومه همه پسند نیست ولی لازمه که به عنوان یه اثر خلاقانه/بحث برانگیز/متفاوت در پورت فولیو حضور داشته باشه.بیشترین ارزش افزوده این محصولات بالا بردن اعتبار برند هست نه فروش خود بازی.کاملا موافقم که مایکرو هم به همچین چیزی در لیست بازی های خودش نیاز داره
 

pouria.sh

کاربر سایت
Nov 13, 2020
305
حالا کاری ندارم که اصلا اینا به اون صورت چیزی از گیمپلی نشون ندادن که بخوای بگی هیچ فرقی نسبت به قبل کرده یا نه اما حرفت در مورد آبسیدین درست نیست بنظرم :D

درسته بخاطر New vegas خیلی سر زبونا افتادن ولی مگه تنها بازی خوبشون همون بوده که اگه Avowed فیل بشه فقط به دید نوستالژی به این استودیو نگاه بشه؟
اینا بازیایی که بعد new vegas ریلیز شده همراه با متاش: (از 2014 تا 2022)
South Park: The Stick of Truth: 85
Pillars of Eternity: 89
Tyranny: 80
Pillars of Eternity II: Deadfire: 88
The Outer Worlds: 85
Grounded: 82 (یکی از موفق ترین بازی ها تو این سبک)

Pentiment: 86/88(PC)


رسما یکی از پر ثبات ترین استودیو های گیمینگ هست، هیچکدوم بالای 90 نیس ولی همه تقریبا کیفیتای بالایی داره (همون New Vegas هم متاش تو همین رنج هست بخاطر مشکلات فنیی که داشت)

بماند که تو 8 سال این همه بازی با کیفیت منتشر کرده تو دوره ای که استودیو ها بودجه های صد ها میلیونی میگیرن 4 سال طول میدن یه بازی میکروترنزکشنی متا زرد تحویل بدن تازه اگه 50 بار اون وسط تاخیر نخوره یا کلا کنسل نشه.
واقع گرایانه هم بخوایم به قضیه نگاه کنیم Avowed هم احتمالا بهترین حالت تو همین رنج قرار میگیره و قرار نیست صنعت رو متحول کنه.
مجید جان اول میخواستم تو کامنت بالا پاسخت رو بدم ولی بعد گفتم توی یه پست جداگونه پاسختون رو بدم درضمن بابت این پاسخ هم ازت تشکر میکنم(پایین تر میگم چرا :D )

1-من تنها براساس همون تریلرها گفتم و خودم هم ابراز امیدواری میکنم که بازی در نهایت اصلا شبیه تریلر (در زمینه گیمپلی) نباشه ولی چشم اصلا آب نمیخوره.نظر من هم براساس همون تریلرها بود
2- مجید جان مصادره به مطلوب نمیکنم و قصد فرار رو به جلو هم ندارم( :D ) ولی چیزی که میگی حرف منو نه تنها نقض نمیکنه بلکه صحه روی اون میذاره! وقتی میگم به چشم نوستالژی بهش نگاه میشه منظورم طرفداران/گیمرها هستن نه لزوما نمرات بازی.اکثریت مطلق این هارو نه شما مجید جان، بلکه دوستانی که کامنت رو لایک کردن هم بازی نکردن.دیگه تهش outer worlds رو شاید بازی کرده باشن!!!
شما اصلا بگو همشون بالای 90 گرفتن و بسیار هم بازی های با کیفیتی بودن ولی چقدر تمام اینا فروش داشتن به نظرت؟
چند نفر (چه در بازیسنتر و چه در جهان!) tyranny یا حتی pillars of eternity رو بازی کردن؟پ
این استودیو هنوز که هنوز شاهکار/اوجش همون new vegas هستش . البته pentiment هم بسیار بسیار بسیار زیبا بود و من با این که کمی بازیش کردم ولی عاشقش شدم ولی بازیی نیست که استودیو رو با اون بشناسن. اغلب بازی هایی کوچیک یا کم هزینه یا بی اهمیتی هستن که ارزش تکرار بالایی هم ندارن(بجز pentiment که واقعا عالی هستش) . دستش هم دردنکنه و من خوشحالم که مایکرو این استودیو رو خرید.بعضی از استودیوها هستن که من امیدوارم که توسط سونی یا مایکرو خریده بشن از جمه مثلا رمدی چون معتقدم از پس هزینه بازی های بزرگ برنمیان و مجبورن یکسری بازی هایی با ابعاد همین grounded یا pillars of etenity بسازن. واقعا مضحکه که شما یک استودیو رو به عنوان فرست پارتی به لیست خودت اضافه کنی ولی بهت grounded رو تحویل بده!!! بازی بدی هم شاید نباشه ولی چیزی هم نیست که بگیم چه خوب شد که منتشر شد به عنوان یک بازی استودیوی فرست پارتی! بماند که تهش هم مولتی شد(که من خودم خیلی خوشحالم از این بابت) یعنی منظورم اینکه ارزش افزوده ای برای مایکرو احتمالا نداشته(در قامت یک استودیوی خودش که بعیده ارزون خریده باشه اون رو)

بله خیلی از استودیوها بازی های زرد میکروترنزکشنی میدن و شرم به اون ها ولی داداش این لیست که گذاشتی شاید تو سبک خودشون(!!!) خوب باشن ولی بعد new vegas خیلی جالب نیست به اینجا برسی. avowed شاید بتونه یک بازی متوسط نسل هشتمی باشه ولی قطعا یک aaa نیست.لااقل با توجه به تریلرهایی که اومده و اصلا نشونه خوبی نیست برای یک استودیو که قراره نام یک برند رو به هرحال ارتقا بده.اگه یک استودیو مستق بود نهایت میومد کنار outer worlds ولی الان به نظرم اصلا چیز جالبی نیست.شاید آرت قشنگی داشته باشه(اون اسکلت که توی دولوپر دایرکت اومد) ولی نشونه پیشرفت خاصی هم نیست


بازم میگم شاید اون لیست بازی های خوبی باشن ولی در حد new vegas نبودن(نه لزوما گیمپلی بلکه ارزش و اعتبار برای استودیو) و اغلبش رو دوستانی که دارن میبینن و لایک میکنن اصلا بازی نکردن!

================

آف تاپیک میشه ولی این فقط وضع نینجا تئوری یا آبسیدین نیست، برای inxile و compulsion و unded labs و حتی rare هم همین نظرو دارم.اونا هم کارایی که کردن تا الان چنگ چندانی به دل نمیزنه. rare با اون سابقه درخشانش در دهه 80 و 90 از وقتی که اومده توی تیم مایکرو یه چندتا بازی کینکت داده و یه بازی مسخره بنام viva pinata و چندتا ریمستر از بازی های قبلیش و چندتا عنوان غیر مهم دیگه.اصلا انگار نه انگار که فرست پارتی هستش البته sea of thievse بازی خوبیه ولی come on!!! بهترین بازیت در 20 سال گذشته یه بازی مولتی پلیر باشه :| 8-|
این رو هم قبلا برای inxile گذاشته بودم گفتمبد نیست دوباره بفرستمش. نینجا تئوری هم بعید میدونم با این وضع بتونه خیلی نقش مهمی برای ایکس باکس بازیکنه


اووووووووف.... :-"
در ادامه کامنت بالا :|

سابقه shapeshifter که داغونه.مال inxile هم تعریفی نداره(صدالبته که به داغونی shapeshifter نیست).
من از خدامه بازی خوبی باشه این clockwork و مطمئنا باعث خوشحالی هستش که یه ip جدید خلق بشه و به موفقیت برسه ولی نمیدونم اون استودیو داغون (سابقه قبلیشون رو عرض میکنم) چطور میخواد به کار inxile :-??
من که به شخصه از آیپی جدید استقبال میکنم و امیدوارم موفق باشه ولی حتی توی همون شوکیس مایکروسافت هم چنگی به دل من نزد.برای بخشی از عزیزان یادآور بایوشاک بود ولی واقعا اون تریلر چیز خیلی دندونگیری نبود.امیدواریم محصول نهایی بتونه عنوان خوب و موفقی باشه
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,934
نام
محمد حسین
مجید جان اول میخواستم تو کامنت بالا پاسخت رو بدم ولی بعد گفتم توی یه پست جداگونه پاسختون رو بدم درضمن بابت این پاسخ هم ازت تشکر میکنم(پایین تر میگم چرا :D )

1-من تنها براساس همون تریلرها گفتم و خودم هم ابراز امیدواری میکنم که بازی در نهایت اصلا شبیه تریلر (در زمینه گیمپلی) نباشه ولی چشم اصلا آب نمیخوره.نظر من هم براساس همون تریلرها بود
2- مجید جان مصادره به مطلوب نمیکنم و قصد فرار رو به جلو هم ندارم( :D ) ولی چیزی که میگی حرف منو نه تنها نقض نمیکنه بلکه صحه روی اون میذاره! وقتی میگم به چشم نوستالژی بهش نگاه میشه منظورم طرفداران/گیمرها هستن نه لزوما نمرات بازی.اکثریت مطلق این هارو نه شما مجید جان، بلکه دوستانی که کامنت رو لایک کردن هم بازی نکردن.دیگه تهش outer worlds رو شاید بازی کرده باشن!!!
شما اصلا بگو همشون بالای 90 گرفتن و بسیار هم بازی های با کیفیتی بودن ولی چقدر تمام اینا فروش داشتن به نظرت؟
چند نفر (چه در بازیسنتر و چه در جهان!) tyranny یا حتی pillars of eternity رو بازی کردن؟پ
این استودیو هنوز که هنوز شاهکار/اوجش همون new vegas هستش . البته pentiment هم بسیار بسیار بسیار زیبا بود و من با این که کمی بازیش کردم ولی عاشقش شدم ولی بازیی نیست که استودیو رو با اون بشناسن. اغلب بازی هایی کوچیک یا کم هزینه یا بی اهمیتی هستن که ارزش تکرار بالایی هم ندارن(بجز pentiment که واقعا عالی هستش) . دستش هم دردنکنه و من خوشحالم که مایکرو این استودیو رو خرید.بعضی از استودیوها هستن که من امیدوارم که توسط سونی یا مایکرو خریده بشن از جمه مثلا رمدی چون معتقدم از پس هزینه بازی های بزرگ برنمیان و مجبورن یکسری بازی هایی با ابعاد همین grounded یا pillars of etenity بسازن. واقعا مضحکه که شما یک استودیو رو به عنوان فرست پارتی به لیست خودت اضافه کنی ولی بهت grounded رو تحویل بده!!! بازی بدی هم شاید نباشه ولی چیزی هم نیست که بگیم چه خوب شد که منتشر شد به عنوان یک بازی استودیوی فرست پارتی! بماند که تهش هم مولتی شد(که من خودم خیلی خوشحالم از این بابت) یعنی منظورم اینکه ارزش افزوده ای برای مایکرو احتمالا نداشته(در قامت یک استودیوی خودش که بعیده ارزون خریده باشه اون رو)

بله خیلی از استودیوها بازی های زرد میکروترنزکشنی میدن و شرم به اون ها ولی داداش این لیست که گذاشتی شاید تو سبک خودشون(!!!) خوب باشن ولی بعد new vegas خیلی جالب نیست به اینجا برسی. avowed شاید بتونه یک بازی متوسط نسل هشتمی باشه ولی قطعا یک aaa نیست.لااقل با توجه به تریلرهایی که اومده و اصلا نشونه خوبی نیست برای یک استودیو که قراره نام یک برند رو به هرحال ارتقا بده.اگه یک استودیو مستق بود نهایت میومد کنار outer worlds ولی الان به نظرم اصلا چیز جالبی نیست.شاید آرت قشنگی داشته باشه(اون اسکلت که توی دولوپر دایرکت اومد) ولی نشونه پیشرفت خاصی هم نیست


بازم میگم شاید اون لیست بازی های خوبی باشن ولی در حد new vegas نبودن(نه لزوما گیمپلی بلکه ارزش و اعتبار برای استودیو) و اغلبش رو دوستانی که دارن میبینن و لایک میکنن اصلا بازی نکردن!

================

آف تاپیک میشه ولی این فقط وضع نینجا تئوری یا آبسیدین نیست، برای inxile و compulsion و unded labs و حتی rare هم همین نظرو دارم.اونا هم کارایی که کردن تا الان چنگ چندانی به دل نمیزنه. rare با اون سابقه درخشانش در دهه 80 و 90 از وقتی که اومده توی تیم مایکرو یه چندتا بازی کینکت داده و یه بازی مسخره بنام viva pinata و چندتا ریمستر از بازی های قبلیش و چندتا عنوان غیر مهم دیگه.اصلا انگار نه انگار که فرست پارتی هستش البته sea of thievse بازی خوبیه ولی come on!!! بهترین بازیت در 20 سال گذشته یه بازی مولتی پلیر باشه :| 8-|
این رو هم قبلا برای inxile گذاشته بودم گفتمبد نیست دوباره بفرستمش. نینجا تئوری هم بعید میدونم با این وضع بتونه خیلی نقش مهمی برای ایکس باکس بازیکنه
در مورد اینگزایل که wasteland3 رو داد و clockwork که هایپ مناسبی ایجاد کرد و بنظرم بشدت میگیره.
___
کامپلیشن یه استودیو کوچیکه و کاراییش تو کمک به گیم پسه و یه استودیو aaسازه و مثل ابسیدین ببین با پنتیمنت یا گراندد کمک میکنن به گیمپس, هر چند که معلوم نیست midnight چقدر بزرگه
__
اندد میگن aaa شده و باید دید چیکار کرده
__
ریر تا حدی اسیر سیاستای اشتباه شده و sot ثابت کرد میتونه کار موفق بسازه ولی everwild مشخص نیست چیه وضعش. باید صبر کرد تا ۲-۳ سال دیگه چی ساختن.
 

Tatsumaru

Searching For Light
Gold User
Mar 31, 2013
957
نام
Ahmad
مبارزات بازی خیلی خوبه.
کارگردان این بخش یعنی Benoit Macon،از نبرد حماسی جان اسنو در Battle of the Bastards در سریال Game of Thrones الهام گرفته.ضربات گوناگون شمشیر،دفاع و Parry در یک مبارزه یک دقیقه ای هدف اصلی بودن و باعث شده که سازنده(Ninja Theory)،هر مبارزه رو به صورت یک دوئل یک به یک بسازه.

برای هر حرکت در مبارزه از موشن کپچر استفاده شده و این بخش پیشرفت خوبی داشته در مقایسه با نسخه اول.حدود 70 ساعت طول کشیده ضبط تمام حرکات بخش مبارزه.

View attachment C animation.mp4
 

Anakin

کاربر سایت
Feb 17, 2013
2,520
مبارزات بازی خیلی خوبه.
کارگردان این بخش یعنی Benoit Macon،از نبرد حماسی جان اسنو در Battle of the Bastards در سریال Game of Thrones الهام گرفته.ضربات گوناگون شمشیر،دفاع و Parry در یک مبارزه یک دقیقه ای هدف اصلی بودن و باعث شده که سازنده(Ninja Theory)،هر مبارزه رو به صورت یک دوئل یک به یک بسازه.

برای هر حرکت در مبارزه از موشن کپچر استفاده شده و این بخش پیشرفت خوبی داشته در مقایسه با نسخه اول.حدود 70 ساعت طول کشیده ضبط تمام حرکات بخش مبارزه.

View attachment 333931
ریسک کردن بنظرم. اگر شرایط هریک از دشمنان یکی باشه خیلی یکنواختی به وجود میاد. امیدوارم روی اون بخش هم کار کرده باشن.
 

blackorchid

کاربر سایت
Apr 6, 2024
55
الان بنظرت این:
View attachment 334111

جزییاتش از این بیشتره؟:
View attachment 334112

هم توی نورپردازی و color grading و هم تکسچر و Geometry پایینی بهتره...

تو عکس اوریجینال بالایی کاملا وضوح داره بدن سنو رو نگاه کنی بازوهاش انعکاس داره و مشخصه تو دور دست هم اتیش رو میتونی ببینی
پایینی کلا برایتنس پایین تری داره و من دیتیل ها رو کمتر میبینم
——
تو عکسی هم که خودت گذاشتی خیلی بالا جزییات و تعداد خورده سنگها بیشتره
تو پایین حالت مات داره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر