Xbox Senua's Saga: Hellblade II

سازنده
Ninja Theory
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
image(1)(2).png


داستان سنــوآ ادامه دارد...
______________________________________________________________________________________

اطلاعات منتشر شده از بازی :

  • مراحل ساخت این نسخه قبل از خریداری شدن نینجا تئوری توسط مایکروسافت شروع شده است.
  • مِلیـنا یورگِنز همانند نسخه اول در نقش سنــوآ به ایفای نقش خواهد پرداخت.
  • تمامی تصاویر موجود در تریلر معرفی، به صورت in-engine ضبط شده است.
  • موتور گرافیکی ساخت بازی Unreal Engine 5 می باشد.
______________________________________________________________________________________

تریلــر ها:



______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2021):

______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2019):

______________________________________________________________________________________
 
آخرین ویرایش:

Wolff

کاربر سایت
May 24, 2023
634
اینکه گیم پلی درست حسابی نشون نمیدن فایده نداره! حالا گرافیک هرچقدرم میخواد بالا باشه! با این بودجه ای که گرفتن و گسترشی که پیدا کردن گیم پلی باید یه چیز خیلی خفنی باشه! عجیبه که 2تا تریلر اومده ازش هر 2تا گیم پلی درست حسابی نشون ندادن! حالا دلیلش چیه خدا میدونه!واقعا برام سواله چرا گیم پلی درست نشون نمیدن.

فردا ميتوني تو شوكيس ماكرو گيم پلي كاملشو ببيني اگه به بازي علاقه داري
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
به نظر میاد تا الان هرچی نشون دادن Introductions بوده و همه مربوط میشه به اوایل بازی (نهایت یک ساعت اول) نمایش قبلی سنوا جا خوش کرده تو قبلیه خودش یهو با اون جاینت برخورد میکنه Journey جدید استارت میخوره در ادامش نمایش دیشب صدای مخوف سنوا رو فرا میخونه و سنوا دوباره قرار به ی سفر دیگه شبیه به چیزی که تو نسخه اول تجربه کرد بره . اون صدا میگه دفعه قبلی واسه اینکه خودت رو بشناسی (جنگجو/قهرمان) تا جهنم مبارزه کردی الانم برا اون چیزی که انتظارت میکشه آماده ای ؟ که بعد داخل اب کشیده میشه .(سنوا تا اینجا هیچی دنبالش نداره نه شمشیری نه چیزی) داستان اصلی قرار دوباره تو کله سنوا از این جا به بعد شروع بشه (یادمون نره بازی‌ هنوز حول محور بیماری سنوا میگرده). اگه دوباره این اتفاق بیوفته و ما با ی دنیای مشابه با نسخه اول طرف باشیم (از نظر‌ موجودیت) دوباره دوز فانتزی بازی رو بالا میکشن و باید با یک سری دشمن عجیب غریب مبارزه کنیم خبری هم از دشمن انسانی نیست. خلاصه دست سازنده واسه کامب باز هستش . در کل به نظرم بازی دقیقاً همون سمتی داره میره که نسخه اول رفت (اگه نره باید شک کرد LOL). همچنان روایت مریض و عجیب غریبش فوکوس اصلیش به بقیه جاهاش میچربه اینو شک نکتید .

نمایش فنی دیشب رو که کنار بزاریم ‌‌اتمسفر ٬ پرفرمنس سنوا و از همه مهمتر تر Sound Design قشنگ ادم رو میخکوب می‌کنه . هیچ وقت از کلوز آپ های صورت سنوا خسته نمیشم.
 
آخرین ویرایش:

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,762
نام
مراد حلیمی
گرافیک وحشتناک عالی بود ولی یا بازی گیم پلی چندانی نداره (مثه نسخه اول) که بنظرم جالب نیس چون اینبار بهانه بودجه پایین رو ندارن یا هنوزم بازی اونطور که باید اماده نیس و بازم یکی دو سال حداقل کار داره و یا اینکه خواستن بازم بازی رو تو همین سبک و سایق شماره 1 جلو ببرن .
در کل حداقل نمایش های بازی که جالب نبودن تا حالا - امیدوارم تو تجربه نهایی بازی کلی سوپرایز بشیم

.
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,239
نام
یونس
من فقط برام ی چیزی سواله چشمارو چجوری اینقدر خوب در آوردن؟
توی خیلی از فیلم های cg هم با اینکه ویژوال چشم رو عالی در میارن اما اون حسی که باید از چشما دیده بشه رو ندارن :D
امیدوارم باقی کمپانی هام سراغ این تکنولوژی برن واقعا توی حس و حال بازی تاثیر مستقیمی میزاره
 

earendilist

کاربر سایت
Feb 12, 2023
820
هلبلید یک، یک بازی ایندی AAA بود و مشکلی نداشتم با اینکه گیمپلی ای در حد سایر بخش هایش قدرتمند نبود
ولی وقتی بیا زیر دست مایکروسافت و هم وقت کافی داشته باشی هم بودجه ی کافی هم ازادی کافی
دیگر کسی به این بازی به چشم ایندی AAA نگاه نمیکند توقع یک بازی با استاندارد های بالا در همه ی بخش ها را دارد
تا ببینم بیاد چی خواهد بود اونموقع قضاوت کنم
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,495
نام
عرفان
senua-s-saga_-hellblade-2-promotional-picture-hands-on-face.jpg

کارکرد صداهای درون سر سنوئا:

🔸 صداهای درون سر سنوئا چیزی بیشتر از یک وسیله سخنگو داستانسرایی بازی هست یک تکنیک بسیار خوب برای برخورد با سایکوز و چالش های واقعی آن در زندگی تک تک افراد در یک اثر هیجان انگیز AAA

🔸صداها درواقع مانیفستی از سایکوز جنگجویان پیکتی است، سایکوز مجموعه ای از علائم در بیماری های ذهنی و روانی هست که به صورت توهم های شنیداری و دیداری و بویایی خود را نشان می‌دهد که تمایز واقعیت از خیال را برای فرد سخت میکند

🔸نینجا تئوری نشان می‌دهد که سایکوز سنوئا نه تنها شخصیت او را توضیح می‌دهد که می‌تواند حتا منبعی برای توانمندی غیر منتظره او باشد

🔸صداها یک المان بسیار مهم در بازی می باشد. صداها علاوه بر این که به ما کمک می‌کند تا پیش زمینه وقایع در بازی را بهتر درک کنیم، در حل پازل ها همانطور که در نسخه اول بازی دیدیم استفاده می‌شود، به نظر در این نسخه از بازی هم از صداها چنین استفاده خواهد شد.

🔸صداهای درون سر سنوئا می‌توانند به صورت آنتاگونیست عمل کنند و سنوئا را در یک وضعیت تمسخرآمیز و مشکوک قرار دهند، همانطور که در دنیای واقعی توسط افراد سایکوز چنین وضعیتی ممکن است تجربه شود. هرچند در پایان داستان نسخه اول فهمیدیم که صداها و سنوئا به یک همنشینی مصالحه آمیز رسیدند، هرچند سنوئا از شر بیماری و علائم خود خلاص نشد اما توانست یاد بگیرد که بدترین علائم خود را کنترل کند.

🔸تمام سعی نینجا تئوری در این بوده است که تاجایی که می‌تواند، بیماری سایکوز سنوئا را به دنیای واقعی ارتباط دهد تا ما هرچه بیشتر با چالش‌ها و مشکلات بیماران سایکوز آگاهی پیدا کنیم

🔸نینجا تئوری در حال همکاری با متخصصین مربوط به بیماری های روان و ذهنی هست تا علاوه بر این که سایکوز، بخش مرکزی بازی را تشکیل دهد، از لحاظ علمی نیز دقیق و صحیح باشد

🔸رویکرد نینجا تئوری به سایکوز، یک رویکرد مثبت هست،. برعکس بسیاری از بازی ها که از سایکوز برای شخصیت های منفی داستان استفاده می‌کنند.

https://gamerant.com/hellblade-2-voices-ending-psychosis-why/

خیلی مقاله قوی نیست و بیشتر مرور اطلاعات هست ولی خیلی خوبه که به مقوله صداهای درون سر سنوئا بپردازیم و توجه کنیم
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
واسه دوستانی که کنجکاون بدونن بودجه ماکروسافت کجا رفته :D
نینجا تئوری همیشه از همون اول عشق موشن کپچر داشت و جز اولین استدیو هایی بود که کست حرفه ای برا بازیش استخدام کرد (Heavenly Sword سال 2007). اگه اشتباه نکنم جزو اولین استدیویی هم بود که از موشن کپچر همزمان بدن و صورت استفاده میکرد .

موشن کپچر Heavenly Sword :



سر هلبلید 1 با اینکه بودجه محدودی داشتن ولی جزو اولین استدیو هایی بودن که از دوربین روی صورت واسه موشن کپچر صورت و یک دوربین مخصوص واسه ترک کردن حرکات دوربین تو کات سینای بازی به صورت Real Time حین Performance استفاده کردن .خیلی خوبه که بالاخر بعد این همه سال یکی از پیشرفته ترین استدیو های موشن کپچر رو تو استدیو تازه تاسیس خودشون دارن و دستشون برا هرگونه باز بینی صحنه ای باز ـه . سر هل بلید کلی از موشن کپچر مبارزات رو مجبور شدن برن استدیو خارجی واسه همین بیشتر از چند جلسه نمیتونستن مراجعه کنن ولی الان هر وقت عشقشون بکشه میتونن صحنه ها رو از نو کپچر کنن .
 

John-117

کاربر سایت
May 16, 2020
1,718
بانو Melina Juergens بازیگر سنوا اعلام کرد که در غرفه اکس باکس در نمایشگاه گیمزکام حضور خواهد داشت
حالا خود خبر زیاد مهم نیست ولی ویدیو رو حتما ببینید :D



از همین الان غرفه اکس باکس رو بهترین غرفه گیمزکام معرفی میکنم دوستان :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
بانو Melina Juergens بازیگر سنوا اعلام کرد که در غرفه اکس باکس در نمایشگاه گیمزکام حضور خواهد داشت
حالا خود خبر زیاد مهم نیست ولی ویدیو رو حتما ببینید :D



از همین الان غرفه اکس باکس رو بهترین غرفه گیمزکام معرفی میکنم دوستان :D
IMG_20230811_174115.jpg

8->8->
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر