Scalebound

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
zyxi75t5c19cwtg267zy.jpg



jn6vthdbest0088qh07b.png


سازنده: Platinum Games
ناشر: Microsoft Studios
سبک: Action RPG
پلتفرم: Xbox One


vn3q555jv7d66qufnafj.png


در Scalebound، شما با «درو»(Drew)، جوانی تنها همراه می‌شوید که به دنیایی عجیب و خطرناک به نام دراکونیس(Draconis) کشیده می‌شود. در «دراکونیس»، «درو» با اژدهایی به اسم «توبان»، که آخرین بازمانده نسل خود است، اخت می گیرد. این دو باید برای نجات «دراکونیس»، زمین و سایر دنیاهای موازی، جنگیدن به صورت یک تیم را یاد بگیرند.*
http://www.xbox.com/en-US/games/scalebound

5zf40d21bv9q1640e37n.gif

*داستان کامل بازی در صورت انتشار اطلاعات بیشتر اضافه خواهد شد.


 
Last edited by a moderator:

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
7,101
نام
Jesus
چه E3 بشه امسال :bighug: :D

 
آخرین ویرایش:

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
کمپانی مایکروسافت تایید کرد که عناوین Quantum Break ،Scalebound و Crackdown در Gamescom 2015، که در ماه اوت سال جاری در شهر کلن کشور آلمان برگزار خواهد شد، حضور خواهند داشت.
با ما در ادامه مطلب همراه باشید.


کنفرانس خبری این کمپانی در این نمایشگاه در روز ۴ اوت برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود چیزی حدود ۱ ساعت و یا بیشتر طول بکشد. تمام سه بازی کمپانی مایکروسافت که حضور در کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2015 را از دست دادند در یک روز شلوغ Gamescom 2015 به نمایش در خواهند آمد.

تمام این سه بازی در E3 2015 به نمایش در نیامدند تا سازندگان آن ها بتوانند بیشتر بر روی ساخت این عناوین وقت بگذارند و رونمایی از این عناوین در Gamescom این امکان را به آن ها می‌دهد تا خودنمایی بهتری داشته باشند و با توجه به این که کمپانی سونی در این نمایشگاه در کانون توجهات قرار نخواهد داشت می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای معرفی سه عنوان بزرگ برای مایکروسافت باشد. لازم به ذکر است که تمامی بازی های مذکور انحصاری کنسول اکس باکس وان می‌باشند.
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
لحظات خفن تریلر جدید بازی...
بعضی جاها واقعا فوق العاده بود...
با اینکه انتقاداتی بهش دارم ولی فعلا بریم که بترکونیم بازی استاد...
:bighug:

عکس هارو اول میزارم و بعد توضیحات :‌

04399158254789919049.png


31462307112681574072.png


72326971127638282931.png


12043319057509264840.png


28566832003514998076.png


26421783451243457968.png


خوب توضیحات :

بعد زدن دشمنا و اینا یک آیتم بیدا میکنم یک نوع مینه اول با خودت میگی بخ این که بدرد نمیخوره...
بعدش این قابلیت رو میبنی که میتونی برت کنی رو دشمن :bighug: میندازی روش و با تیرکومون بخخخخخخخخ... بوووووم...

حالت وقتی که ترنسفورم میخوایی بشی...
حالا کاملا ترنسفورم شدی که علاوه بر سرعت و ضربه قوی و اینا بجای ترکمون میتونی هدف بگیری که....
بووووووووم .... خودت رو برت میکنی طرف دشمن...
واو با یک حرکت خفن میزنیش این عالی بود اونم با گرافیک خفن...
:x

فوق العاده بود بعضی جاهای تریلر ولی هنوز گیم بلی عادی زدن دشمنارو دوست ندارم Impact نداره...
:d
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
دلیل اون دسته از انتقاد های شدید نسبت به بازی به نظرم هیچ چیز نیست جز انتظار اشتباه! :d یه مثال بزنم:
برگردیم به 6 ماه پیش که من این پست رو دادم و این موضوع رو نتیجه گرفتم:
همه ی اینها رو گفتم که این نتیجه رو بگریم :d: احتمالا سبک بازی یه چیزی شبیه Darksidresـه... اکشن ادونچر/H'nS + تریپ Open World با رگه های RPG! 8->:d
همون موقع بعضی از دوستان گفتن که توهمت زیادی شدید بوده و منم گفتم بهتره منتظر نمایش اولیه بازی باشیم، این اتفاق دیروز افتاد و چیزی که به ظاهر پارانوئید مغزی من به نظر می رسید خیلی بیشتر به واقعیت شبیه بود تا اون چیزی که بعضی ها (منظورم اون دوستان که با من صحبت کردن نیست) پیش خودشون فکت فرض می کردن! :d
به نظرم دلیل انتقاد های شدید به بازی هم همینه، یه سری ها انتظار یه HnS تاریک با فضای نسبتا بسته و سیستم مبارزات شبهه بایونتتایی داشتن، بارها و بارها گفتن SB با ساخته های قبلی پلاتینیوم متفاوته و جالبه اولین چیزی هم که کامیا توی کنفرانس گفت، این بود که Scalebound یه بازی Action RPGـه، بعد از شنیدن این حرف هم نمی خواید انتظارتون رو عوض کنید؟! :|:d
حالا اینهایی که می گن سیستم مبارزات و انیمیشن ها زیادی ساده است، یا تجربه ی ARPG ندارن و چیزی مثل Witcher رو ندیدن، یا انتظارشون اشتباهه (باز الان یکی میاد بدون توجه به سبک می گه انتظارمون از کامیا چیز دیگه است!!) یا اینکه یه دسته سومی هستن کلا نمی خوان قبول کنن! :d
نمایش بازی هم ویدئوی 8 دقیقه ای IGN خیلی بهتر بود.
رگه های RPG، مکانیزم دست راست [لول!:d]، اژدهای همراه که یه حس pet عجیب و غریب داره و توی گیم پلی هم تاثیر داره و تم فانتزی فوق العاده ی بازی با محیط های بزرگ؛ مطمئنا Game of the all-time نیست ولی پتانسیل برای یه بازی خیلی خوب رو داره.
بخش آخر تریلر هم که یه در رو باز کرد، هایدرا رو دید و یهو نیروی های کمکی به شکل Coop اضافه شدن! :d به شدت این قابلیت منو یاد سولز می انداخت. اگر واقعا توی بازی هم به همین شکل پیاده شده باشه، به نظرم بی شباهت به سولز نیست.
بعد اگر دقت کنید هر کدوم از شخصیت ها یه ظاهر خاص، سلاح خاص و اژدهای خاص داشتن، که اگر بخش داستانی با Coop یک پارچه باشه، شاید شاید شخصیت اصلی و اژدها رو خودمون بتونیم اول بازی انتخاب و شخصی سازی کنیم.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
سیستم مبارزات بازی همین الانش هم از خیلی از RPG های معروف بهتره، اینکه یه سری انتظار HnS داشتن دیگه مشکل کامیا نیست به نظرم :D تا عرضه بازی هم فرصت زیادی مونده و میتونن سیستم مبارزات رو از اینی که هست بهینه تر و بهتر کنن، فقط باید اطلاعات کلی بازی بیاد ببینیم دقیقا با چی طرف هستیم.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
صاحبه این ip مایکروسافته؟

اره خوده مایکروسافت هستش


..........................................................................

به نظره منم مشکل همینه خیلی ها توقع یک HnS تو بایونتا و Dmc داشتن از جمله خودم ولی مثل کلا یک چیزه کاملا متفاوت هست به هر جهت امیدوارم هر سبکی داره بازی از لحاظ کیفی تو سبک خودش سطح بالایی داشته باشه
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
خب ببینید انتظار داریم تا انتظار! :D من انتظار نداشتم کامبت سیستم در حد Bayo یا DMC باشه، اصلا خود کامیا گفته بود انتظار اینو نداشته باشید. اما انتظارش رو نداشتم که اینطوری باشه :D کامبت سیستم ویچر 3 بزرگترین دلیلی بود که من نتونستم ادامه بدمش :D نمی گم مبارزات Scalebound مثل ویچر فاجعه خواهند بود، اما خب آدم از استودیو ای که مبارزه امضای کاراشه یه چیز دیگه انتظار داره. :D اوکامی اگه مبارزه عمیق نداشت، کلا ماهیت بازیش فرق می کرد و بیشتر از هم چیز یه ادونچر بود، یه زلدا.

به هر حال برای قضاوت خیلی زوده هنوز. بازی یه سری ایده های خوب داره (حالا بگذریم یه سری هاشو از بقیه قرض گرفته :D)، اینا رو بتونه درست اجرا کنه و پلاتینیوم از پس مشکلات فنی بربیاد تبدیل به یه تجربه خوب میشه. اما من به شخصه دنبال یه تجربه بی نظیر مثل بازی های قبلی کامیا هستم نه صرفا یه تجربه خوب. نمایش اولیه که زیاد به منحصر به فرد بودنش امیدوارم نکرد :D حالا ببینیم چی میشه، همونطور که گفتم هنوز زوده برای قضاوت :D
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
خب ببینید انتظار داریم تا انتظار! :D من انتظار نداشتم کامبت سیستم در حد Bayo یا DMC باشه، اصلا خود کامیا گفته بود انتظار اینو نداشته باشید. اما انتظارش رو نداشتم که اینطوری باشه :D کامبت سیستم ویچر 3 بزرگترین دلیلی بود که من نتونستم ادامه بدمش :D نمی گم مبارزات Scalebound مثل ویچر فاجعه خواهند بود، اما خب آدم از استودیو ای که مبارزه امضای کاراشه یه چیز دیگه انتظار داره. :D اوکامی اگه مبارزه عمیق نداشت، کلا ماهیت بازیش فرق می کرد و بیشتر از هم چیز یه ادونچر بود، یه زلدا.

به هر حال برای قضاوت خیلی زوده هنوز. بازی یه سری ایده های خوب داره (حالا بگذریم یه سری هاشو از بقیه قرض گرفته :D)، اینا رو بتونه درست اجرا کنه و پلاتینیوم از پس مشکلات فنی بربیاد تبدیل به یه تجربه خوب میشه. اما من به شخصه دنبال یه تجربه بی نظیر مثل بازی های قبلی کامیا هستم نه صرفا یه تجربه خوب. نمایش اولیه که زیاد به منحصر به فرد بودنش امیدوارم نکرد :D حالا ببینیم چی میشه، همونطور که گفتم هنوز زوده برای قضاوت :D
مبارزاتش خیلی ابکی بود اگر RPG نباشه واقعا قابل بازی کردن نیست :D (#من‌انتظارم‌بالاست :D)
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
من هر وقدر بیشتر نمایشو میبینم بیشتر خوشم میاد... دفعه اول کلا خارج از انتظاراتم بود ولی الان خیلی خوشم اومده ازش... بهر حال قطعا کامیا بازی نمیسازه که کیفیتش و مخصوصا کمبتش ضعیف باشه. حس میکنم در نمایش های بعدی بهتر میفهمیم کمبت رو... چیز جالبی که توجهمو جلب کرد اینبود که وقتی طرف کاستوم dragonشو پوشید با هر ضربه شمشیرش مقداری از پوست اژدها مقابل کنده میشد و میوفتاد زمین. :D
تنها چیزی که دوست دارم اصلاحش کنن حذف اعداد و گذاشتن Health bar برای دشمن هاست:|
راستی دایرکت فید تریلرش نیومده؟+ تریلری که IGN قرار بود بده که بیشتر بود چی؟
 
آخرین ویرایش:

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
یکی از نویسنده های WindowsCentral:

qhhz_untitleeeed.png
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
No Offence ولی طراحی شخصیت اول، دستش راستش، هدفونش یه اسکی به تمام معنا از Nero توی DMC 4 بود:d
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
^

اسمش رو گذاشتند Dubstep Dante :d یا How to train your dragon: Dubstep Edition

من آشنایی زیادی با کارهای کامیا ندارم، ولی این کاراکتر اصلی تنها نقطه صعف نمایش دیشب برای من بود ( نظر شخصی :-s )
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
مایکرو هنوز بیخیال ژاپن نشده ! بخدا با JRPG هم که رو Scalebound هدف گذاشته
بازم چیزی عوض نمیشه ژاپن تموم شده واسه کنسول Xbox
ما فکر کردیم اینا باید رو کامیا واسه H&S سرمایه گزاری کرده باشن!
کلا سبکی نچسب واسه منه به شخصه اشتباه بزرگی کرده مایکرو در قبال کامیا
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر