Scalebound عنوانی که شما تصور می کنید نیست!

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
عشق به بازی های ویدئویی از زمان کودکی در رگ های کامیا جریان داشت، ولی جرقه های شکوفایی استعداد او با خرید اولین PC در دوران دبیرستان شکل گرفت.
دستگاه جدید، او را به سفری ماورای بازی های آرکید اواسط دهه ی 80 میلادی برد و به او موجودات افسانه ای بی شماری را معرفی کرد که خیلی زود به علایق زندگی وی بدل شدند.
در این راه، PC مجموعه ی کاملا جدیدی از بازی های مختلف را در اختیار کامیای جوان گذاشت؛ عناوین اکشن، ادونچر و بازی های نقش آفرینی.
اینان سخنان کامیا با من در نشست مشترک در استدیوی Platinum Games در اوساکای ژاپن بود.
"آن بازی ها تاثیر فوق العاده ای روی من داشتند." وی با خنده اضافه کرد: "البته، آن ها به من اژدها را معرفی کردند!"

gjoe_tumblr_m6ju5buqsm1qlwdmno2_1280-ds1-670x372-constrain_%28copy%29.jpg


اژدها (و دیگر موجودات غول پیکر) مزرعه ی ذهن کامیا را از 1994 که کار خود را در کپکام آغاز کرد، حاصل خیز کردند.
آن ها در آثار وی، با صور مختلف نمود پیدا کردند؛ از گریفین در شماره ی اول Devil May Cry تا اژدها در Bayonetta 2009 و The Wonderful 101 در سال 2013.
اما تصویر آن ها در فرهنگ عام به عنوان موجوداتی شیطانی همیشه کار را برای کامیا مشکل کرده است.
"خیلی زود بعد از اینکه این موارد فانتزی و دنیاها را خلق و معرفی کردم، چیزی برجسته و بسیار قابل توجه در مورد اژدهایان وجود داشت."
کامیا ادامه داد: "آن ها زیبا هستند، ولی با این حال تنها به عنوان دشمن ظاهر شده اند. حتی اگر من عاشق آن ها باشم همیشه این محدودیت برای تعامل با آن ها وجود دارد. من همیشه خواهان خلق عنوانی بودم که در آن اژدها موضوع اصلی باشد."

imiw_scalebound_%28copy%29.jpg


سر انجام کامیا رویاهای خود را در Scalebound تبدیل به واقعیت کرد، جایی که اژدها یک دشمن برای شکست دادن نیست، بلکه همدم و همراهی برای Drew، شخصیت اصلی بازی است و کنار او به مبارزه می پردازد.
تمرکز بر روی یک عنوان با همکاری دو شخصیت برای کامیا و پلاتینیوم گیمز باعث شد تا به جای ساخت یک عنوان اکشن کمبو محور، یک بازی نقش آفرینی فانتزی وسیع با همکاری مایکروسافت خلق کنند.


Jean Paul Pierre Kellams تهیه کننده ی بازی: "اسکیل باند اولین ساخته ی Action RPGـی پلاتینیوم است."
او ادامه می دهد: "بنابراین، ما در حال ساخت عنوانی هستیم که تمام توانایی اصلی ما در ساخت گیم پلی اکشن را به ژانر RPG و دنیای وسیع غیر خطی آن، به ارمغان می آورد."
ادویه ای که پلاتینیوم به این فرمول اضافه کرده Thuban است، "اژدهایی که با شما رابطه دارد." موجودی که به جای اینکه سریعا به فرمان های Drew پاسخ دهد و آن ها را اجرا کند، مستقل پهلو به پهلوی او حرکت و رفتار می کند.
بسیار نیرومند، موجودی با شکوه و البته اژدهایی که متناسب با چشم انداز دوران نوجوانی کامیا است.
او می گوید: "سطحی از هوش و آگاهی در اژدهایان وجود دارد که تقریبا آن ها را خدا گونه می کند."
دوباره لبخندی پسرانه می زند: "چیز بسیار ویژه ای در مورد آن ها وجود دارد."


3fy1_photo_2015-08-06_14-25-52_%28copy%29.jpg


برای اولین بار Thuban در مبارزه ای سنگین در دموی پری-آلفای Scalebound معرفی شد.
موجودی بزرگ، با نوارهای درخشان آبی رنگ که اوج می گیرد و Drew سخت روی پشت آن چسبیده است و فریاد می کشد.
آن دو در مقابل سربازانی وحشت زده و متعجب فرود آمدند که البته فرود Drew انچنان موفقیت آمیز نبود و به افتادن و غلت خوردن وی ختم شد.
"Use your words!" فریاد Drew و نیش خند اژدها.
هدفون دور گردن و لباس عجیب Drew که به نظر به مد توکیوی مدرن نمی خورد و گویی به دنیایی دیگر وابسته است، جهانی خارق العاده که پلاتینیوم آن را Draconis می نامد.
کامیا: "من نمی خواهم این یک چیز عمومی باشد، من انتظار دنیایی فانتزی را دارم." ادامه می دهد: "بنابراین ما این پیچش را وارد کردیم که این انسان، Drew از دنیایی مدرن است؛ این موضوع به ما اجازه می دهد که داستانی را روایت کنیم که شاید تا پیش از این هیچ وقت تعریف نشده است و در عین حال قابل باور باشد."

ujij_photo_2015-08-06_14-26-18_%28copy%29.jpg



Kellams شخصیت Drew را در سن 20 و خوردی سالگی توصیف می کند، کسی که خیلی شبیه دیگر از افراد با این سن و سال است، خودش را خیلی شکست ناپذیر فرض می کند.
"من به یاد می آورم، وقتی در 20 سالگی خود بودم، همه ی کارها را بدون توجه به پیامد های آن انجام می دادم."
در عین حال Drew یک شخصیت انزواطلب است که باعث هماهنگ شدن خوب وی با Thuban گشته، آخرین اژدهای تنهای Draconis.
"با این حس تنهایی، آن ها این رابطه ی بین دو شخصیت را خلق کردند."
پیوند و رابطه ی بین این جفت، قلب تپنده ی اسکیل باند است.
آن ها جریان زندگی خود را با هم به اشتراک گذاشته اند به شکلی که در صورت مرگ هر یک، دیگری نیز خواهد مرد و یک نوار آبی رنگ که به آرامی بین آن ها شناور می شود و دست فلس دار Drew (که فعلا علتی نامشخص دارد) که به رنگ پوست Thuban است.
در حین اینکه بین آن ها داستان اصلی شکل می گیرد، مکانیزم های بیشتری نیز در گیم پلی در دسترس قرار می گیرد.
"شما بالاخره قادر خواهید بود تا با Thuban سواری کنید." کامیا توضیح می دهد: "شاید در شروع بازی به علت عدم شناخت کافی، Thuban به Drew اجازه ی سواری ندهد."
با پیشرفت داستان، حملات مشترک نیز قابل دسترس خواهند بود، یا اقدامات دیگر داخل بازی که مفاهیم بیشتری را به همراه دارد.
برای مثال؛ اژدها علاقه ی بیشتری برای خم کردن دم خود برای کمک به Drew برای دست یافتن به موانع بلند تر و یا نجات وی و جلوگیری از سقوط از سخره ای بلند را پیدا می کند.
"در طول پیشرفت، شما قادر خواهید بود تا عینا برخورد و رفتار شخصیت ها با هم را ببنید و درک کنید که چرا تا پیش از آن قادر به دسترسی به بعضی از قابلیت ها نبوده اید!"

Scalebound عنوانی Action RPG؛ توسط شخص کامیا و استدیوی وی، Platinum Games در حال ساخت است و به طور انحصاری در پاییز 2016 برای Xbox One منتشر می شود.

ادامه دارد...
[ منبع ]
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
تمرکز بر روی یک عنوان با همکاری دو شخصیت برای کامیا و پلاتینیوم گیمز باعث شد تا به جای ساخت یک عنوان اکشن کمبو محور، یک بازی نقش آفرینی فانتزی وسیع با همکاری مایکروسافت خلق کنند.
پس با این توصیف سبک بازی تو یه فاز دیگه ست!انتظار یه HnS فوقالعاده سریع داشتم.اما بازم مشکلی نیست.

Kellams شخصیت Drew را در سن 20 و خوردی سالگی توصیف می کند، کسی که خیلی شبیه دیگر از افراد با این سن و سال است، خودش را خیلی شکست ناپذیر فرض می کند.

Drew ... ;;)چه با مصما!:d
 

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
کامیا کامیا کامیا !!!!!
انقدر کارنامه این مرد قوی و با کیفیت بوده تا اینجای کار که هم متای بازی تضمین شدس و هم کیفیت فوق العاده بازی که هر کسی رو هر کنسولی رو مجاب به خرید بازی میکنه:x
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
سنسی ایده ـت بسی عالیه فقط یه چند سالی دیر عملی کردیش :D


گیم پلی بازی هم خیلی شبیهش بود ، الانم که رسماً اعلام کردن Action RPG ـه :D فقط تا زمان عرضه یه کم روی انیمیشن ها و محیط کار کنن عالی میشه ، محیطش خیلی بی روح و خشک بود ، بیشتر شبیه یه مپ مولتی پلیر بود تا کمپین :D
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,024
نام
محمد امین
معلوم نیست استاد چی ساخته..! فکر کنم ماکروسافت زیادی بهش بها داده و کامیا اومده هر چی تو ذهنش هست رو توی بازی قرار داده.. حالا تو ذهن یک ژاپنی چی میگذره خدا میدونه
 

FOXP2

کاربر سایت
Jun 19, 2010
171
بنظرم تنها مشکل بازی گرافیکشه
اگه مایکروسافت بودجه بازی رو ببره بالا یا استودیو خودش هم بفرسته برا کمک تو کارای گرافیکی خیلی خوبه
بازی انحصاری بدون گرافیک فنی قوی که حال نمیده :-b
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
بنظرم تنها مشکل بازی گرافیکشه
اگه مایکروسافت بودجه بازی رو ببره بالا یا استودیو خودش هم بفرسته برا کمک تو کارای گرافیکی خیلی خوبه
بازی انحصاری بدون گرافیک فنی قوی که حال نمیده :-b

اتفاقا گرافیک بازی چیز قشنگی بود !
من خیلی از نمایش خوشم اومد. بازی خیلی جاه طلبانه ای هست فکر کنم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر