Multi Platform Rise Of The Tomb Raider

سازنده
Crystal Dynamics
تاریخ انتشار
2015
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

lnghh1qe6pkqmsjhf7si.jpg


سازنده: Crystal Dynamix
ناشر: Microsoft Studios
تاریخ انتشار: تعطیلات 2015 میلادی



بازی Rise Of The Tomb Raider ادامه ای بر نسخه reboot بازی Tomb Raider که سال گذشته عرضه شد، خواهد بود.
این بازی در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت با یک تریلر معرفی شد.
سری Tomb Raider را می‌توان به عنوان یکی از پر فراز و نشیب ترین بازی های ژانر اکشن‌ادونچر نام برد. اولین شماره بازی در سال 1996 منتشر شد. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت نام داشت. شخصیتی که از روی شخصیت محبوب ایندیا جونز الهام گرفته شده بود. شماره اول بازی یک عنوان بی‌نقص در زمان خودش بود و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. همین امر باعث شد تا ادامه های مختلفی برای این بازی در طول سالیان گذشته ساخته شود، اما متاسفانه هر شماره دارای نواقص مختلفی بود و هیچ وقت نتوانست تجربه نسخه اول بازی را تکرار کند تا این که در سال 2011 شرکت Crystal Dynamics نسخه Reboot شده بازی را معرفی کرد. این بار همه چیز فرق کرده بود. لارا کرافت جوان و کم تجربه به سرعت توانست در دل طرفدران ژانر اکشن ادونچر جای باز کند. داستان، گیم پلی و گرافیک بازی به صورت کلی دگر گون شده و از آن حالت خشک و کلاسیک بیرون آمده بود. با محبوبیت نسخه اول استودیو Crystal Dynamics تصمیم گرفت ساخت ادامه این عنوان را هم در دستور کار خود قرار دهد. بازی ابتدا در E3 سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC معرفی شد. اما این تمام داستان نیست، دو ماه بعد و در طول کنفرانس Games Com شرکت مایکروسافت اعلام کرد که Rise Of Tomb Raider به صورت انحصاری برای کنسول های مایکروسافت منتشر خواهد شد. متاسفانه تا به امروز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و فقط ما می دانیم بازی ادامه دهنده نسخه قبلی این عنوان است. بعد از آن که لارا کرافت جوان موفق شد از جزیره و وقایع شماره اول جان سالم به در ببرد، در این شماره قسمت جدیدی از ماجراجویی های او را تجربه خواهیم کرد. بر خلاف شماره اول این بار لارا کرافت به یک شخصیت پخته و با تجربه تبدیل شده‌است. به نظر می رسد این بار ماجراجویی های او از جزیره گرمسیر شماره اول به محیط های کوهستانی و برفی انتقال یافته‌است. با توجه به موفقیت شماره اول و همچنین حمایت مایکروسافت از این عنوان، به نظر می رسد باز هم شاهد Tomb Raider بی نقصی خواهیم بود.
منبع: بازی سنتر

بازی Rise Of The Tomb Raider در تعطیلات سال 2015 میلادی به صورت انحصاری برای Xbox منتشر خواهد شد.

........................
 
Last edited by a moderator:

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,784
نام
علی
من تا اولین base camp که رسیدم هیچ گونه آچیومنتی نداده! :|
راه حلی چیزی داره؟!
---------
بازی فوق العادست ولی این آچویمنته اعصابمو خورد کرده!

- - -ویرایش - - -

شما آپدیت کردی کنسولو ؟
چون منم از وقتی آپدیت کردم، از صبح هیچ اچیومنتی واسم باز نمیشه
فکر کنم روی بعضی کنسول ها مشکل پیدا کرده
به منم آچیومنتای این بازی رو نداده ولی خب من اصلا خیلی وقته کنسول رو آپدیت نکردم یعنی اصلا آپدیتی برام نیومده!
 

« Lions Gate »

کاربر سایت
Aug 9, 2014
444
نام
سام
من تقریبا اواخر بازی هستم . بخوام رک بگم انتظار بیشتر بود.نسخه قبلی یکی از بهترین باری های نسل قبل واسه من بود . بیشترین چیری که برام آزار دهنده هست اینه که بازی نسبت به نسخه قبل خیلی پیشرفت کمی داشته . گیم پلی که تقریبا همونه گرافیک هم خوبه ولی نسبت به نسخه DE تفاوت دهن پرکنی نداره . داستان هم که اصلا در حد و اندازه نسخه قبل نیست شخصیت پردازی داغون و روایت بد نمیشه گفت فاجعه هست ولی خیلی معمولیه داستان . البته تا بازی رو تمام نکرد نمیشه نظر داد ولی خب تا اینجا با ارفاق 7 میدم .امیدوارم حداقل پایان خوبی داشته باشه
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
خب منم بازی رو روی X360 تموم کردم. :d
به نظرم به طور کلی بازی رو میشه به سه بخش تقسیم کرد.
1/3 ابتدایی، بازی خیلی کند شروع میشه و کند پیش میره، با فلش بک‌های پشت سر هم قصد داره که روایت داستان رو استارت بزنه. توی همین قسمت یه فلش‌بک داریم به سوریه که اتمسفر کلا تغییر می کنه و ریتم تند تر می‌شه ولی مشکل اینجاست که این بخش خیلی خیلی کوتاهه!
در ادامه بازی توی روسیه دنبال میشه، محیط‌های برفی تکراری، ریتم کند... بیشتر شبیه یه اقتباس از Assassin's Creed III می‌مونه. نه اکشن، نه Set Pieceـهای خفن... خبری از هیچ کدوم نیست. بیشتر بازی حال و هوای Survive داره، تعداد دشمن‌ها کم هستش و طراحی مراحل هم معمولیه.
1/3 بعدی بازی، بهترین بخش همین جاست! :d همون چیزیه که واقعا از Tomb Raider انتظار دارید.
ریتم بهتر و سریع‌تر، طراحی مراحل بهتر و قابلیت‌های جدیدی که به گیم پلی اضافه میشه همه و همه فوق العادن. اگر تمام بخش‌های بازی این‌قدر خوب و حساب شده بودن مطمئنا بازی الان جایگاه بهتری رو داشت.
به نظرم بهتر بود خیلی از قابلیت‌ها -یاحداقل یه بخشیش- از اول در دسترس بودن. برای مثال Combat Knife خیلی دیر به بازی اضافه میشه.
1/3 پایانی بازی هم خیلی شبیه اواخر TR 2013 هستش.
پلات داستانی هم خیلی کلیشه‌ای به نظر میاد و سعی شده با یه سری غافلگیری و چندین شخصیت جدید از این کار جلوگیری بشه. به شخصه با کارکترهای این نسخه بیشتر کنار اومدم ولی خب میتونست بازی توی این مورد بهتر عمل کنه.
قابلیت‌های جدید رو هم خیلی دوست دارم. قلابی که میتونید باهاش تاب بخورید و تیرهایی که ازش به عنوان سکو استفاده کنید که خیلی به بخش های پلتفرمر کمک می کنن، کشتن هدف با استفاده از محیط، درخت ها، تیرهای سمی و سیستم کرفتینگ با اینکه بی‌نهایت ساده کار شده ولی کار آمد و دوست داشتنیه.
به نظرم بازی ترکیب خوش آیندی از AC، Tomb Raider و The Last of Usـه که پتانسیلش رو داشت بهتر از این چیزی که هست باشه.
در آخر نسخه‌ی قبلی رو روی 360 بیشتر دوست داشتم... هر چند تا نسخه‌ی اصلی روی Xone رو بازی نکرد نمیشه نظر قطعی داد. :d
 

m3rdak

کاربر سایت
Jun 4, 2014
1,648
نام
Mori
من تقریبا اواخر بازی هستم . بخوام رک بگم انتظار بیشتر بود.نسخه قبلی یکی از بهترین باری های نسل قبل واسه من بود . بیشترین چیری که برام آزار دهنده هست اینه که بازی نسبت به نسخه قبل خیلی پیشرفت کمی داشته . گیم پلی که تقریبا همونه گرافیک هم خوبه ولی نسبت به نسخه DE تفاوت دهن پرکنی نداره . داستان هم که اصلا در حد و اندازه نسخه قبل نیست شخصیت پردازی داغون و روایت بد نمیشه گفت فاجعه هست ولی خیلی معمولیه داستان . البته تا بازی رو تمام نکرد نمیشه نظر داد ولی خب تا اینجا با ارفاق 7 میدم .امیدوارم حداقل پایان خوبی داشته باشه

دوست عزیز یا شما طرفدار متعصب این سری هستین و از روی دلسوزی این نظرات رو دادین یا اینکه قصد کوبیدن بازی رو دارین.
بازی با 80 نقد متای 86 گرفته پس لفظ فاجعه مناسب این بازی نیست.
در چند مورد لازم دیدم به عنوان طرفدار این سری توضیحاتی به بقیه دوستانی که این عنوان رو تجربه نکردند بدم:
گرافیک تفاوت دهن پرکنی نداره:
خب فقط به ذکر چند نقل قول از ترجمه سایت های معتبر که توی سایت های همسایه هم آورده شده بسنده می کنم: فیزیک و اجرای برف در این بازی قوی ترین و بهترین پیاده سازی برف در صنعت گیم قلمداد شده. دوم موشن کپچری که در این بازی پیاده شده با بازی خوب camilla-luddington کاندیدای BestAward هستش و تونسته حالات ترس، تعجب، خشم و کلا حالت های صورت رو بسیار عالی نشون بده. خراشیده شده صورت، خونریزی ها و تغییرات آب و هوا بر روی لباس لارا هم بماند. موی لارا هم که تو همین DE همه دیدیم مثه همه بازی ها چطور پیاده سازی شده بود در این سری دونه دونه موها ساخته و پردازش میشن با نوع حرکت لارا ... جزیات لباس و ... هم بماند.
شما کافیه همون اول بازی که تو کوهستان هست رو بیای لبه کوه و فضا رو ببینی ...عدم پیشرفت دهن پر کن واقعا بی انصافی ست. همه از گرافیک بالای این بازی تعریف کردن. دیگه نورپردازی ها و کات سین ها و کیفیت تکسچرها و اون فضای وحشتناک عظیم بازی بماند.
شخصیت پردازی هم ازونجایی که ادامه سری قبل هست شخصیت بیشتر کارکترها مناسب هست و مثل متال گیر اگه نوشته هایی که پیدا میشه رو بخونیم این بخش هم کامل خواهد شد.
اینکه بازی رو بشه کاملا مخفی کاری رفت یا اکشن کامل رفت در نوع خودش پیشرفتی بود که توی E3 هم کلی روش مانور دادن و واقعا بازی رو دلچسب و از یکنواختی در میاره. وسعت تو بخش کرفتینگ که بماند. تنها ایرادی که من به بازی میگیرم اینه که بخش کاوش بازی یکم ساده بود و بهتر بود مقبره ها و حل معماها پیچیدگی بیشتری می داشت. گیم پلی این بازی هم چندین ساعت از DE بیشتر هست . من 23 ساعت بازی کردم و 79 درصد از بازی رو رفتم. با اینکه بخش داستانی تموم شده.
خوشبختانه آخر باز ی هم اون دمویی که نشون داد مطمئن شدم که سری بعدی هم در دست ساخت خواهد بود.امتایزه شما حتی از مجموعه نقد 80 منتقد هم پایین تره. اگرچه نظر شخصی هست و احترام بهش واجب. ولی بخش گرافیک رو اصلا نمیتونیم بپذیرم و تو کتم نمیره که اینجوری راجع بهش صحبت بشه.
فالوت رو که میبینم میخوام کلمو بزنم به دیوار. واقعا یه عنوان در خور نسل 8 هست این بازی و من بسیار لذت بردم و داستان بازی هم از قبلی به نظر من جذاب تر بود.
اینم چندین عکس از گرافیک ضعیف بازی:
jpg
jpg

jpg
jpg


دوستان علاقمند به بررسی گرافیک این سری این مقاله رو بخونن.
گیم پلی این بازی ایده آله و ضعفی نداره. پس دلیلی نداره عوضش کنن. مثلا گیم پلی هیلو، یا آنچارتد رو هر دفعه عوض می کنن؟ نه وقتی به حد ایده آل اون سبک میرسن دیگه تغییر کلی نمیدن. هرچند که دوستمون هم اشاره کرد که اضافه شده تیرهای متنوع که کاربردهای مختلفی دارن، قلاب و طناب که بالا رفتن و پرش و گشت و گذار رو راحت تر می کنه. کرفت کردن بمب ها از مصالح دم دستی و ... اینها همه چیزهای جدید هست که اضافه شده. بخش فینیشر بازی هم که اضافه شده. من واقعا موندم از گیم پلی چی انتظار داشتین؟

انتظار منم از بازی بیشتر بود اونم چون متای بالای 90 رو حق این سری میدونم.
یاعلی
 
آخرین ویرایش:

« Lions Gate »

کاربر سایت
Aug 9, 2014
444
نام
سام
گرافیک رو نگفتم فاجعه . برسی DF رو خوندم ولی به عنوان یه بازی کن عادی به دور از نگاه به مسائل تکنیکی گفتم گرافیک چیز دهن پرکنی نداره یعنی wow نیست . اون دوستمون تو پست یالا خیلی خوب گفت شاید بیشتر به خاطر محیط تکراری گرافیک بازی به چشم نیاد یا خیلی زود عادی شه . ولی از نظر داستان و هیجان نسبت به نسخه قبلی افت داشه .من به عنوان کسی که نسخه قبلی رو یالای 5 بار تمام کردم دارم میگم اصلا در حد قبلی نیست :d
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
اصلا وقتی اینا فرمول موفقیت بدست اوردن تو گیم پلی ، واقعا کار اشتباه و نامعقولی که لخوان تغییرات ریسکی بدن ، تیم های بزرگ این کار نمیکنن ،
حالا بخش مقبره رو باید حسابی روش کار کنن و معما ها ، تو گیم پلی هم کار درست همون انمیشن های جدید که میتونن اضافه کنن
 

AMIRREZA-GAME

کاربر سایت
May 25, 2012
750
نام
امیررضا
میخواستم ببینم نیاز هست برای این بازی فلش بگیرم اگه هست چقد فضا نیاز نیازداره
خب منم بازی رو روی X360 تموم کردم. :d
به نظرم به طور کلی بازی رو میشه به سه بخش تقسیم کرد.
1/3 ابتدایی، بازی خیلی کند شروع میشه و کند پیش میره، با فلش بک‌های پشت سر هم قصد داره که روایت داستان رو استارت بزنه. توی همین قسمت یه فلش‌بک داریم به سوریه که اتمسفر کلا تغییر می کنه و ریتم تند تر می‌شه ولی مشکل اینجاست که این بخش خیلی خیلی کوتاهه!
در ادامه بازی توی روسیه دنبال میشه، محیط‌های برفی تکراری، ریتم کند... بیشتر شبیه یه اقتباس از Assassin's Creed III می‌مونه. نه اکشن، نه Set Pieceـهای خفن... خبری از هیچ کدوم نیست. بیشتر بازی حال و هوای Survive داره، تعداد دشمن‌ها کم هستش و طراحی مراحل هم معمولیه.
1/3 بعدی بازی، بهترین بخش همین جاست! :d همون چیزیه که واقعا از Tomb Raider انتظار دارید.
ریتم بهتر و سریع‌تر، طراحی مراحل بهتر و قابلیت‌های جدیدی که به گیم پلی اضافه میشه همه و همه فوق العادن. اگر تمام بخش‌های بازی این‌قدر خوب و حساب شده بودن مطمئنا بازی الان جایگاه بهتری رو داشت.
به نظرم بهتر بود خیلی از قابلیت‌ها -یاحداقل یه بخشیش- از اول در دسترس بودن. برای مثال Combat Knife خیلی دیر به بازی اضافه میشه.
1/3 پایانی بازی هم خیلی شبیه اواخر TR 2013 هستش.
پلات داستانی هم خیلی کلیشه‌ای به نظر میاد و سعی شده با یه سری غافلگیری و چندین شخصیت جدید از این کار جلوگیری بشه. به شخصه با کارکترهای این نسخه بیشتر کنار اومدم ولی خب میتونست بازی توی این مورد بهتر عمل کنه.
قابلیت‌های جدید رو هم خیلی دوست دارم. قلابی که میتونید باهاش تاب بخورید و تیرهایی که ازش به عنوان سکو استفاده کنید که خیلی به بخش های پلتفرمر کمک می کنن، کشتن هدف با استفاده از محیط، درخت ها، تیرهای سمی و سیستم کرفتینگ با اینکه بی‌نهایت ساده کار شده ولی کار آمد و دوست داشتنیه.
به نظرم بازی ترکیب خوش آیندی از AC، Tomb Raider و The Last of Usـه که پتانسیلش رو داشت بهتر از این چیزی که هست باشه.
در آخر نسخه‌ی قبلی رو روی 360 بیشتر دوست داشتم... هر چند تا نسخه‌ی اصلی روی Xone رو بازی نکرد نمیشه نظر قطعی داد. :d
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,784
نام
علی
خب از امروز مشکل آچیومنتاش درست شده ولی نمی دونم اون ۳-۴ تا آچیومنتی که قبلا گرفتم رو چطور میده! چون اون آچیومنتا رو زده done...unlocking...!
--------
تا اینجایی که بازی کردم فی المجموع بازی خوبه و باید تجربش کرد ولی خب اون سطح انتظار پیشرفتی که نسبت به نسخه ی قبلی رو داشتم نداره و بیشتر پیشرفتها در اضافه کردن چند مکانیک جزعی خلاصه میشه!
یه مشکل دیگه هم که حتی با نسخه ی قبلی بازی داشتم بخش تیر اندازی با سلاح های مختلفه که یه جورایی نچسبه و حال نمیده :d
از پلتفرمر و سکو بازی های خیلی بیشتر از اکشن لذت می برم .
سادگی اکشن رو هم نباید نا دیده گرفت!
نکته ی دیگه هم اینکه جذاب ترین لحظات بازی همون لحظاتی هست که داخل مقبره ها هستم ( چه در طول مراحل اصلی و چه اون مقبره های اختیاری)
ای کاش تو شماره های بعدی بازی دوباره برگرده به اون حس و حال عناوینی نظیر underworld و نسخه های قدیمی تر...
به طور نمونه اون مرحله ی سوریه برام فوق العاده بود ولی بعدش که به مراحل برفی رسیدیم و با محیطهایی وسیعتر رو برو شدیم اون لذت رو نمی برم و در به در دنبال مراحل مخفی و اختیاری ورود به مقبره ها می گردم تا لذت بیشتری ببرم...
------------
قبلا هم این رو گفتم :
آنچارتد عنوانیه که خیلی از این بازی الهام گرفته و با ترکیب عناصری نظیر ریتم و روند سینمایی و اکشن های نفسگیر و... عنوان شایسته ای شده ولی حالا tr دوباره خودش اومده از یه عنوانی که از خودش الگو گرفته یه جورایی تو خیلی موارد تقلید می کنه و می خواد مثل اون باشه!
این مقبره نورد و مقبره نورد قبلی بیشتر از اینکه شبیه عناوین قبلی خودشون باشن شبیه آنچارتد هستن!
----------
البته به نکات مثبت اشاره نکردم و بعدا مفصل در مورد بازی صحبت می کنم.... بازی عنوان کاملا ارزشمندیه ولی ای کاش tomb raider باشه!
 

The Sorrow

in Search of Peace and Sanity
کاربر سایت
Nov 1, 2014
581
نام
Hamidreza
آنچارتد عنوانیه که خیلی از این بازی الهام گرفته و با ترکیب عناصری نظیر ریتم و روند سینمایی و اکشن های نفسگیر و... عنوان شایسته ای شده ولی حالا tr دوباره خودش اومده از یه عنوانی که از خودش الگو گرفته یه جورایی تو خیلی موارد تقلید می کنه و می خواد مثل اون باشه!
این مقبره نورد و مقبره نورد قبلی بیشتر از اینکه شبیه عناوین قبلی خودشون باشن شبیه آنچارتد هستن!
----------
البته به نکات مثبت اشاره نکردم و بعدا مفصل در مورد بازی صحبت می کنم.... بازی عنوان کاملا ارزشمندیه ولی ای کاش tomb raider باشه!

بنظرمن اتفاقا توی این نسخه زیاد شبیه آنچارتد نبود، آنچارتد یه بازی اکشن خطی هست که بیشتر تمرکزش روی مبارزات و ست پیس ها و گرافیک خفنش هست، در حالیکه TR المان های نقش آفرینی داره، محیط بازی بزرگ و سرشار از رمز و رازها و ماموریت های مختلف هست و آدم توش قشنگ حس آزادی عمل بهش دست داده میشه، همین Tomb و Crypt های اختیاری که خیلی خوب طراحی شده بودن اصلا توی UN وجود ندارن یا مثلا Document ها و Relic های TR از نظر جزئیات به روشن شدن داستان بازی و محیط پیرامون خیلی کمک میکنن. با همه اینها من دوست دارم نسخه بعدی همین راه رو ادامه بده و یه پایان خوب برای این سه گانه باشه و CD بعد از اون TR رو برگردونه به همون سبک و سیاق سابقش که شاید خیلی واقع گرا نبود ولی خیلی لذت بخش بود.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,671
نام
محمد
من حدود 3 ساعت بازی کردم دقیقا همون چیزی بود که انتظارش رو داشتم :D بازی به نظر فوق العاده میاد و اگه تا انتها همین جوری باشه تبدیل میشه به یکی از بهترین بازی های این نسل واسم. گرافیک بازی خیلی خوبه، البته فک برانداز و اینا نیست ولی انصافا جزییات خیلی زیاده و افکت برف و اینا به حدی عالی کار شده که قشنگ حس سرما بهتون منتقل میشه :D خود لارا هم به جرئت میتونم بگم زنده ترین شخصیتی هست که تا حالا تو یه بازی دیدم، واکنش هاش نسبت به اتفاقاتی که تو محیط میفته باورنکردنی هست، از نظر بصری هم که کم نقص طراحی شده. کلیت گیم پلی هم که شبیه نسخه قبلی هست ولی بزرگ شدن محیط ها به نظرم باید تاثیر خوبی توی گیم پلی بزاره، بخش مخفی کاری هم خیلی جالب به نظر میاد و تا اینجا سعی کردم بیشتر مخفیانه برم جلو. در کل حس میکنم زیادی از این بازی لذت خواهم برد :D
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,784
نام
علی
بنظرمن اتفاقا توی این نسخه زیاد شبیه آنچارتد نبود، آنچارتد یه بازی اکشن خطی هست که بیشتر تمرکزش روی مبارزات و ست پیس ها و گرافیک خفنش هست، در حالیکه TR المان های نقش آفرینی داره، محیط بازی بزرگ و سرشار از رمز و رازها و ماموریت های مختلف هست و آدم توش قشنگ حس آزادی عمل بهش دست داده میشه، همین Tomb و Crypt های اختیاری که خیلی خوب طراحی شده بودن اصلا توی UN وجود ندارن یا مثلا Document ها و Relic های TR از نظر جزئیات به روشن شدن داستان بازی و محیط پیرامون خیلی کمک میکنن. با همه اینها من دوست دارم نسخه بعدی همین راه رو ادامه بده و یه پایان خوب برای این سه گانه باشه و CD بعد از اون TR رو برگردونه به همون سبک و سیاق سابقش که شاید خیلی واقع گرا نبود ولی خیلی لذت بخش بود.
به هر حال اگه این تفاوتها نمی شد که میشد کپی برابر اصل :d
ذات گیم پلی بازی از سکو بازی و اکشن و مخفی کاری و صحنه های سینمایی و حتی روایت سینمایی داستان خیلی شبیه آنچارتده.
نکته ی جالب تم گرافیکی بازی و حتی انیمیشنها و تعامل لارا با محیط بازی هست که این شباهت ها رو بیشتر می کنه!
ولی خب خوشبختانه بازی تمایزهای قابل قبولی داره از جمله محیط های وسیعتر و عناصر نقش آفرینی و ....
به هر حال اگه tr های قدیمی و این و آنچارتد ها رو بازی کنید بنظرم عقیدتون این باشه که این بازی بیشتر به آنچارتد شبیه تره تا بازی های قدیمی این فرنچایز.!
باز هم میگم بازی خیلی خیلی خوبه و برای من ۹/۱۰ هست ولی من انتظارم از این بازی یه چیز دیگست!
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
من دیشب برای اولین بار بازی کردم، مجموعا یه بازی عالیه که قائدتا هر گیمری رو راضی میکنه و طرفدارهای این بازی که حتما عاشقش میشن.
لارا کرافت به نظر من یکی از طبیعی ترین کاراکترهای گیمی هست که تا به امروز درست کردن از مدلینگ و انیمیشن مخصوصا موشن کپچرهایی که از صورت گرفتن تا حرکت موها و تاثیر محیط روی لارا بدون شک توی هیچ بازی ای به صورت ریل تایم تا این حد واقع گرایی رعایت نشده یا حداقل توی بازیهایی که من تجربه کردم ندیدم.
گرافیک بازی دو بخش داره، یکی قسمتهایی از بازی که لارا تومحیطهای بسته و خطی قرار میگیره یکی قسمتهایی که تو محیطهای باز هست، جزئیات کاراکترها و محیط و شیدرها و ... بین این دو حالت LOD داره توی حالت اول یعنی محیطهای بسته و خطی گرافیک فک براندازه مخصوصا که از نظر آرتیستیک هم روی این قسمتها خیلی خوب کار کردن توی قسمتهای باز و غیر کوریدوری هم گرافیک خوبه ولی قائدتا و منطقن به قسمت اول نمیرسه، مجموعا بازی از نظر گرافیکی بالانس خوبی داره هر چند بعضی جاها عملکرد بد AA بازی روی کیفیت تصویر تاثیر داره مخصوصا محیطهایی که دارو درخت زیاده از بعضی زوایا این مشکل به چشم میاد علی الخصوص اگر سایز تی وی بزرگ باشه.
اون قضیه پایین بودن Response time دسته رو هم من اکثر مواقع اصلا احساس نکردم یعنی در حدی نبود که مشکلی برای گیم پلی به وجود بیاره مگر یکی دوجا که با افت فریم ریت ترکیب میشه.
یه چیز خیلی خوب دیگه توی این بازی تنوع محیطها هست که به نظرم عالی کار کردن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر