Multi Platform Rise Of The Tomb Raider

سازنده
Crystal Dynamics
تاریخ انتشار
2015
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

lnghh1qe6pkqmsjhf7si.jpg


سازنده: Crystal Dynamix
ناشر: Microsoft Studios
تاریخ انتشار: تعطیلات 2015 میلادی



بازی Rise Of The Tomb Raider ادامه ای بر نسخه reboot بازی Tomb Raider که سال گذشته عرضه شد، خواهد بود.
این بازی در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت با یک تریلر معرفی شد.
سری Tomb Raider را می‌توان به عنوان یکی از پر فراز و نشیب ترین بازی های ژانر اکشن‌ادونچر نام برد. اولین شماره بازی در سال 1996 منتشر شد. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت نام داشت. شخصیتی که از روی شخصیت محبوب ایندیا جونز الهام گرفته شده بود. شماره اول بازی یک عنوان بی‌نقص در زمان خودش بود و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. همین امر باعث شد تا ادامه های مختلفی برای این بازی در طول سالیان گذشته ساخته شود، اما متاسفانه هر شماره دارای نواقص مختلفی بود و هیچ وقت نتوانست تجربه نسخه اول بازی را تکرار کند تا این که در سال 2011 شرکت Crystal Dynamics نسخه Reboot شده بازی را معرفی کرد. این بار همه چیز فرق کرده بود. لارا کرافت جوان و کم تجربه به سرعت توانست در دل طرفدران ژانر اکشن ادونچر جای باز کند. داستان، گیم پلی و گرافیک بازی به صورت کلی دگر گون شده و از آن حالت خشک و کلاسیک بیرون آمده بود. با محبوبیت نسخه اول استودیو Crystal Dynamics تصمیم گرفت ساخت ادامه این عنوان را هم در دستور کار خود قرار دهد. بازی ابتدا در E3 سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC معرفی شد. اما این تمام داستان نیست، دو ماه بعد و در طول کنفرانس Games Com شرکت مایکروسافت اعلام کرد که Rise Of Tomb Raider به صورت انحصاری برای کنسول های مایکروسافت منتشر خواهد شد. متاسفانه تا به امروز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و فقط ما می دانیم بازی ادامه دهنده نسخه قبلی این عنوان است. بعد از آن که لارا کرافت جوان موفق شد از جزیره و وقایع شماره اول جان سالم به در ببرد، در این شماره قسمت جدیدی از ماجراجویی های او را تجربه خواهیم کرد. بر خلاف شماره اول این بار لارا کرافت به یک شخصیت پخته و با تجربه تبدیل شده‌است. به نظر می رسد این بار ماجراجویی های او از جزیره گرمسیر شماره اول به محیط های کوهستانی و برفی انتقال یافته‌است. با توجه به موفقیت شماره اول و همچنین حمایت مایکروسافت از این عنوان، به نظر می رسد باز هم شاهد Tomb Raider بی نقصی خواهیم بود.
منبع: بازی سنتر

بازی Rise Of The Tomb Raider در تعطیلات سال 2015 میلادی به صورت انحصاری برای Xbox منتشر خواهد شد.

........................
 
Last edited by a moderator:

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
دوستان شرمنده اگه سوالم تکراری هست...می خواستم بدونم بازی روی x1 و x360 یکی هست یا اینکه مثل هوریزون 2 هست و نسخه ی 360 خیلی محدود تره؟
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
دوستان شرمنده اگه سوالم تکراری هست...می خواستم بدونم بازی روی x1 و x360 یکی هست یا اینکه مثل هوریزون 2 هست و نسخه ی 360 خیلی محدود تره؟
در بهترین حالت میشه مثل توم رایدر اولی نسخه 360
مطمئنا تفاوتشون زیاد خواهد بود.
 

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,168
نام
Ehsan
دوستان شرمنده اگه سوالم تکراری هست...می خواستم بدونم بازی روی x1 و x360 یکی هست یا اینکه مثل هوریزون 2 هست و نسخه ی 360 خیلی محدود تره؟

هنوز مشخص نشده ولی به احتمال زیاد 2 نسخه جدا هست ! چون این بازی قراره مستقیم با عانچارتد رقابت کنه (به گفته اسپنسر !) پس بنظرم مثل F: H2 احتمالاً ساخت نسخه 360 توسط یه استودیو دیگه و با یه انجین جدا گونه هست .

بنظرم اگه قرار باشه هر دو تا نسخه با یه انجین ساخته بشن و با دانگرید اون رو برای نسل 7 عرضه کنن حماقت محضه و به هیچ عنوان نمیتونه با U4 رقابت کنه !
 

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
7,101
نام
Jesus
مینی لایو اکشن Rise of the Tomb Raider درحال ساخت میباشد
Stephen Lunsford بازیگر/کارگردان آمریکایی ظاهرا قرار است این لایو اکشن را بسازد امروز در تویتر خود آغاز ساخت پروژه ساخت این لایو اکشن را تایید کرد.

“I’m happy to announce that I will be creating a #TombRaider mini-series to be released with Rise of The Tomb Raider,”

Report: Rise Of The Tomb Raider Live Action Mini-Series In Pre-Production - News - www.GameInformer.com
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
Update] Rise Of The Tomb Raider Live Action Mini-Series Is A Fan Production]

The live action Tomb Raider mini-series announced today is a fan production. Crystal Dynamics community manager Meagan Marie cleared up the details on the Square Enix forums.
"Hey guys! Jumping in to clarify - this is just a fan series," she writes. "Stephen [Lunsford] and Cambria [Edwards] are huge fans of Lara and Tomb Raider and are whipping something awesome up to pay tribute. We're happy to promote and give the project love just as we do with any other fan film!"
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
واقعا اميدوارم نسخه ٣٦٠ ساختش كنسل شه! در بهترين حالت ميشه فورزا هورايزن ٢ كه رو ٣٦٠ من (اي كه عاشق ريسنگم و حتي با هورايزن ١ زندگي كردم) رو نااميد كرد! فورزا كه حتي از نسخه اوليش هم ضعيف تر بود نسخه ٣٦٠! اين بازي هم قراره با انچارتد رقابت كنه و عنوان خيلي بزرگيه! اميدوارم كنسل شه و نبايد ريسك به اين بزرگيو باهاش انجام بدن! ريسكي كه موفقيت هم در بهترين حالت نمياره!
 

Maniac Gamer

کاربر سایت
Oct 21, 2008
2,772
نام
مارشال
واقعا اميدوارم نسخه ٣٦٠ ساختش كنسل شه! در بهترين حالت ميشه فورزا هورايزن ٢ كه رو ٣٦٠ من (اي كه عاشق ريسنگم و حتي با هورايزن ١ زندگي كردم) رو نااميد كرد! فورزا كه حتي از نسخه اوليش هم ضعيف تر بود نسخه ٣٦٠! اين بازي هم قراره با انچارتد رقابت كنه و عنوان خيلي بزرگيه! اميدوارم كنسل شه و نبايد ريسك به اين بزرگيو باهاش انجام بدن! ريسكي كه موفقيت هم در بهترين حالت نمياره!
البته در مورد FH2 یه استودیوی دیگه (Sumo Digital) نسخه ی X360 ـه بازی رو ساخته بود که اون افتضاح پیش اومد.
ولی برای ROTTR خود Crystal Dynamics ساختش رو به عهده داره و قطعا در بدترین شرایط کیفیتش در حد نسخه ی قبلی میشه که خیلی هم روی X360 خوب بود.
درسته که اگر تمرکز رو بذارن فقط روی یک پلتفرم کارشون راحت تره و نتیجه بهتر میشه ولی حتما بحث مالی و فروش هم هست و نمیشده از فن بیس X360 گذشت.
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
البته در مورد FH2 یه استودیوی دیگه (Sumo Digital) نسخه ی X360 ـه بازی رو ساخته بود که اون افتضاح پیش اومد.
ولی برای ROTTR خود Crystal Dynamics ساختش رو به عهده داره و قطعا در بدترین شرایط کیفیتش در حد نسخه ی قبلی میشه که خیلی هم روی X360 خوب بود.
درسته که اگر تمرکز رو بذارن فقط روی یک پلتفرم کارشون راحت تره و نتیجه بهتر میشه ولی حتما بحث مالی و فروش هم هست و نمیشده از فن بیس X360 گذشت.

ببین کلا به نظرم بهتره دیگه نسل قبلو فراموش کنن. مثلا ببین اگه بازیو بدن دست یک کمپانی دیگه خوب اولا تمرکز خودشون دقیق میره روی نسخه 1 و اون تیم مقابل هر کاری میتونه بکنه (افتضاح فورزا و در مقابل پورت قابل قبول cod) ولی اگه خود کمپانی اصلی بسازتش مشکل اینجا میشه که نیروشونو الکی استفاده کردن و نمیشه نتیجه خیلی مطلوبی ازشون گرفت. مخصوصا که ترجیحشون نسخه 1 هست! (واچداگز و یا فارکرای 4-شنیدم ولی در اصل مطمئن نیستم اینو- و یا ثیف) که پورت ها شاید با بازی اصلی کمتر بود تفاوت ها (تقریبا تنها تفاوتشون گرافیک بود) ولی اصلا یک حس و حال عالی ای (در حد چیزی که باید میبود و یا هست) نمیداد!
کلا این بازی کیفیتش خیلی مهمه چون قطعا با بازی انچارتد مقایسه میشد و هدف انحصاری شدنش هم تقریبا مقابله با همین بازیه و اگه بخوان برای بحث مالی از کیفیت بزنن تا نسخه 360 هم قابل بازی باشه (:D ) و باعث بشه کیفیت نسخه 1 در حد و اندازه چیزی که میتونست نشه خیلی بده!

(پ.ن. همه اون "1" ها "وان" هستن نه نسخه 2013 :D )
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,671
نام
محمد
تا 1 سال دیگه واقعا کسی واسه بازی های جدید نمیره سراغ X360. به نظر من اگه قرار باشه خود CD نسخه X360 رو بسازه اصلا خوب نیست چون به هر حال یه بخشی از تیم باید بره سراغ پورت بازی رو این کنسول و ممکنه نتونن پایه بازی (همون نسخه X1) رو خیلی خفن بسازن چون به هر حال باید یه جوری بسازن که اختلافش با نسخه X360 خیلی تخیلی نباشه. یا باید بدن یه تیم دیگه بسازه که خب اینجوری احتمالا هیچی از بازی باقی نمی مونه (:D) یا اینکه کلا نسازن. ولی خب فکر کنم واسه برگردوندن یه بخشی از اون مبلغ قراردادشون مجبورن این کار رو انجام بدن :D
 

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,485
نام
آرش
چند روزه Definitive Edition رو روی PS4 تموم کردم و دارم کمی مولتی نسخه اول رو بازی میکنم.
با اینکه عالی نیست ولی من چون تجربه مولتی شوتر زیاد ندارم برام قابل قبوله ولی این پریدن ها واقعا رو اعصابه. همش بازیکن ها برای اینکه تیر بهشون نخوره میپرن. مد Free For All خیلی هیجان داشت. دیشب داشتم بازی میکردم تا ثانیه های اخر 14-13 جلو بودم که اون 13 امتیازیه رو دیدم و براش نارنجک پرت کردم.
نمرد هیچ، یه نفر رو هم کشت و بعد در یک نبرد رو در رو من رو هم کشت و بازی رو برد:(( البته این هیچی از شایستگی های من کم نمیکنه :d

همه ی این هارو گفتم که بگم مولتی بازی باید تغییر زیادی کنه. مپ ها بزرگتر بشن و تعداد مود ها هم بیشتر بشه. بنظرم وسعت کم مپ ها باعث میشه که بازیکن ها همش بپرن و با بزرگ تر کردنش یکی از نواقص اصلی (شایدم فرعی :d) این بخش رفع میشه.

راستی تایید شده که بازی مولتی داره یا نه؟ چون مولتی نسخه قبل رو یه استودیو دیگه ساخته بود.

البته مطمئنا مولتی در اولویت نیست و هدف اصلی ارائه بخش داستانی کامل و عالیه ولی داشتن مولتی خوب میتونه ارزش بازی رو افزایش بده.
 

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
چند روزه Definitive Edition رو روی PS4 تموم کردم و دارم کمی مولتی نسخه اول رو بازی میکنم.
با اینکه عالی نیست ولی من چون تجربه مولتی شوتر زیاد ندارم برام قابل قبوله ولی این پریدن ها واقعا رو اعصابه. همش بازیکن ها برای اینکه تیر بهشون نخوره میپرن. مد Free For All خیلی هیجان داشت. دیشب داشتم بازی میکردم تا ثانیه های اخر 14-13 جلو بودم که اون 13 امتیازیه رو دیدم و براش نارنجک پرت کردم.
نمرد هیچ، یه نفر رو هم کشت و بعد در یک نبرد رو در رو من رو هم کشت و بازی رو برد:(( البته این هیچی از شایستگی های من کم نمیکنه :d

همه ی این هارو گفتم که بگم مولتی بازی باید تغییر زیادی کنه. مپ ها بزرگتر بشن و تعداد مود ها هم بیشتر بشه. بنظرم وسعت کم مپ ها باعث میشه که بازیکن ها همش بپرن و با بزرگ تر کردنش یکی از نواقص اصلی (شایدم فرعی :d) این بخش رفع میشه.

راستی تایید شده که بازی مولتی داره یا نه؟ چون مولتی نسخه قبل رو یه استودیو دیگه ساخته بود.

البته مطمئنا مولتی در اولویت نیست و هدف اصلی ارائه بخش داستانی کامل و عالیه ولی داشتن مولتی خوب میتونه ارزش بازی رو افزایش بده.

مولتی این بازی فاجعه بود :d گنده ترین و شاید تنها نقطه ضعف بازی که ای کاش اصلا وجود نداشت.

بنظر من چنین سبکی زیاد مولتی بدردش نمیخوره چون شوتر حرفه ای ندارن. بهتره بجای این یه بخش coop براش بزارن با معماهای کلاسیک این فرانچایز که هم طرفدارای قدیمی رو راضی کنه هم یه بخش ارزشمند و متفاوت باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر