Resident Evil HD Remaster به صورت رسمی معرفی شد

Schürrle

کاربر سایت
Jul 1, 2013
1,306
نام
مهران
31719388249428873978.jpg

Capcom امروز اعلام کرد که نسخه ی بازسازی شده ی جدید Resident Evil با نام Resident Evil HD Remaster برای PS4 , PS3 , XBOX360 , XBOX ONE و PC منتشر خواهد شد.بازی در اوایل سال 2015 به صورت دیجیتالی عرضه می شود و این پورت بر پایه نسخه ی "بازی سازی شده" ی Resident Evil برای کنسول GameCube در سال 2002 ساخته می شود.نسخه ی جدید به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد (برای کنسول های نسل قبل به صورت 720p ).

هنوز حرفی در مورد قیمت بازی در اروپا زده نشده است ولی قیمت بازی در ژاپن ،جایی که نسخه ی نسل قبلی بازی قبل از کریسمس عرضه می شود، 3990 یِن (حدود 23 پند) اعلام شده است.نسخه ی XBOX360 و PS3 بازی در تاریخ 27 نوامبر در ژاپن منتشر خواهد شد.
شما قادر خواهید بود که بازی را به نسبت تصویری 4:3 انجام دهید یا به صورت 16:9.

51831210730249506537.jpg

Resident Evil در ابتدا در سال 1996 برای PS 1 منتشر شد و در سال 2002 برای GameCube بازی سازی شد (که بعداً همین نسخه برای Wii پورت شد).
فعلاً نسخه ی Wii U برای این پورت در نظر گرفته نشده است.با این وجود که نسخه ی باز سازی شده ی قبلی در اصل انحصاری Nintendo بود.

تصاویری هم از نسخه ی PS3 و XBOX360 بازی توسط Famitsu منتشر شده است:





با تشکّر از .:BigBoss:. بابت تصاویر :D


منبع


همچنین ویدیویی منتشر شده است که در آن سازندگان بازی Tetsuya Kitabayashi و Yoshiaki Hirabyashi در مورد بازی صحبت می کنند.

لینک ویدیو
 
آخرین ویرایش:

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
یعنی واقعا کپکام با اج دی کردن و ریمستر کردن داره اعتراف میکنه که من عرضه ندارم بازی جدید بسازم و هی دارم به گذشتم چنگ میزنم!
قطعا این خبر برای من خشوحال کننده بود چون معتقدم بهترین رزیدنت ایول در کل سری همین رزیدنت ایول ریمیک بود ولی خب در کنار این بی عرضگی کپکام بیشتر برام ثابت شد.
 

ashkanhsj

کاربر سایت
Sep 18, 2007
249
برای من که نتونستم با شبیه ساز اجراش کنم خبر خوبی بود. ولی امیدوارم که مثل نسخه ی اچ دی شده ی رزیدنت اویل ۴ نشه که افت فریم داره. دوستانی که می گن پس زمینه هاش خوب نیست باید بگم که اونا چون سایز تصویرشون پایینه فقط برای تلویزیون‌های سی آر تی خوب بودن نه تلوزیونهای اچ دی. کپکام باید پس زمینه‌ها رو در نرم افزار سه بعدی، از نو رِندِر کنه و با رزولوشن بالا. حتی بعضی از این پس زمینه‌ها انیمیشن هم دارند که کار رو سخت تر می کنن. اچ دی کردن این بازی سخت تر از اچ دی کردنِ رزیدنت ایول چهاره. بعلاوه سازندگان بازی تصمیم گیرنده نیستن که روی چه دستگاهی بازی ساخته بشه. اگه یادتون باشه، ساخت رزیدنت ایول ۴، سال‌ها طول کشید و ۴ بار بازی در هنگام ساخت کنسل شد. من فکر می کنم که این کنسل شدن‌ها و در انحصاری بودن بازی‌ها به کپکام صدمه مالی زده بود و مطمئناً کپکام می خواست که این هزینه‌ها رو جبران کنه و سودِ بسیار کنه. به دوستانی که خیلی رزیدنت ایول های قدیمی رو دوست دارن، بهشون توصیه می کنم که حتماً بازی Devil May Cry اصلی رو بازی کنن که سال ۲۰۰۱ منتشر شد. چون این بازی اولین نسخه ی رزیدنت ایول ۴ بوده. و برای من این بازی، حقیقتاً یک بازیه رزیدنت ایوله.
 
آخرین ویرایش:

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
کپکام رزیدنت 6 میده بیرون بهش فش میدین :d
کپکام رویلیشنز میسازه، فش میشنوه :d
کپکام عذرخواهی کنه فش میخوره :d
کپکام HD کنه، فش میشنوه :d
کپکام HD نکنه، فش میشنوه :d
اصلن این کپکام بیچاره ساخته شده برا فش شنیدن :))
منکه خیلی خوشحال شدم به شخصه. دیگه خبری از دردسرهای اون دلفین مسخره :d نیست :d
************************************************
به نظرم باید رزیدنت زیرو را هم به همراه همین ریمیک میداد. اینجوری خیلی خیلی بهتر بود. (البته اون عده ای که تو هر شرایطی به کپکام گیر میدن، احتمالن بیشتر گیر میدادن :d )
=========================================
میدونید چی باحال میشه :d اینکه کپکام بیاد و فن ها را سوپرایز کنه و یه نسخه رزیدنت اویل 2 ریمیک هم گذاشته باشه کنار این ریمیک :d


میدونی مشکل اینجاست که یکم دیر کپکام به فکر ریمیک کردن این ریمیک افتاد :d البته بازم خیلی ها هستن که اینو بازی نکردن ولی در کل کسی انتظار این بازی رو نداشت که HD بشه اگه یادتون باشه ملت یک کمپینی درست کرده بودن برای ریمیک رزیدنت اویل 2 حدود 2 سال پیش اگه اشتباه نکنم و خود کپکام هم گفت در صورت حمایت گستره ی فن ها این بازی ساخته خواهد شد. حمایت هم گسترده یه چیزی اونور تر بود به خاطر همین یکم فن ها جا خوردن تو شوک هستن الان :d نه تنها فن ها خودم من هم انتظار چنین حرکتی رو نداشتم از کپکام ولی کیه که از اینکه این شاهکار دوباره زنده شده احساس ناراحتی کنه؟؟ فقط من یک سوال دارم اینه دوربینش همون کلاسیک هست یا دوربین مدرن هم داره مثل RE5: Lost In Nighmare

حرف اخرم: رزیدنت اویل ریمستر رو جدی بگیرید اگه این بازی فروش خوبی داشته باشه اگه فیدبک ها نسبت بهش مثبت باشه کپکام متوجه میشه که این ساختن رزیدنت اویل ت واین سبک میتونه تو بازار موفق باشه اتفاقی که به سبب انحصاری بودن این بازی در سال 2002 برای کنسول گیم کیوب امکانش خیلی کم بود و همین عامل هم باعث اکشن شدن رزیدنت اویل شد . رزیدنت اویل HD ریمستر چیزی فراتر از یک پورت هست و ممکنه یک تست باشه تستی که فن ها نیاز دارن تا اونو پشت سر بزارن اگه میخوان که رزیدنت اویل به ریشش برگرده.
 
آخرین ویرایش:

Paranormal

کاربر سایت
Jan 9, 2010
936
نام
علی
عالیه. از نظر من Resident Evil 1 سخت ترین و دلهره آورترین بین تمامی نسخه ها بود. بعدش که نسخه ی Remake رو بازی کردم متوجه شدم پیشرفت تکنولوژی چه تاثیر مثبتی روی ترسناک تر کردن جو و محیط بازی گذاشته. قیافه ی خوفناک زامبی ها که شبیه به زامبی های فیلم Walking Dead شده بودن، تکون خوردن سایه ها، نور پردازی. ( قابل توجه اونایی که بازی نکردن، توی این بازی اگه گیر یک زامبی می افتادین و خوش شانس هم نبودین میتونست شمارو توی بهترین حالت سلامتی به راحتی بکشه واسه همین از سایه ها و نورپردازی گفتم چون هر سایه ای میتونست وجود یک خطر جدی باشه که ترس زیبایی! به آدم میداد )
خبر مسرت بخشی برای من بود. دلیلی میشه واسه یکبار دیگه مرور کردن خاطرات. ارزش تکرار بازی بسیار بالاست. :x
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
فکر کنم توی این سایت من تنها آدمی باشم که از re6 بیشتر از re5 خوشم اومد:d:d، با اینکه بازی اکشن خالص بود ولی خداییش از شماره ی 5 ترسناکتر بود بعضی جاهاش، اسم رزیدنتو اگه از روش برداریم بازیه خوبی بود خداییش به نظر من:d.
من خیلی فن این بازی نیستم ، نسخه های 3و4و5و6 رو بازی کردم نسخه های 1و2 و فرعی هاشو بازی نکردم، توی اینا به جز 4 که اصلا به نظرم نه تنها بهترینه بلکه کلا یکی از بهترین های تاریخه این صنعته، من از همین شماره ی 6 بیشتر از بقیه خوشم اومد:d:d، ولی ترسناکترینش همون 3 بود.
این نسخه ای که الان دارن میسازن بازسازیه شماره ی 1 هست یعنی؟:d اگه آره که خیلی خوبه، من بازیش نکردم خیلی خوبه:d.
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
کنترل کاراکتر به دو صورت خواهد بود

1- به شکل نسخه های کلاسیک یا همان اصلی ( یعنی حرکت کاراکتر به نسبت طرفین چپ و راست و جلو عقب خود کاراکتر میباشد ... یعنی برای حرکت به جلوی کارکتر فقط از دکمه جهت UP ... حرکت به عقب از دکمه DOWN چرخش به سمت چپ از دکمه LEFT و چرخش به راست از دکمه RIGHT )
2- حالت دوم حرکت کاراکتر بدین صورت خواهد بود که کاراکتر نسبت به محیطی که توی تصویر میبینم حرکت خواهد کرد ( یعنی جهت حرکت کاراکتر نسبت به تصویر محیلی خواهد بود که روی صفحه نمایش خواهیم دید مثل بازیهایی چون GOD of WAR با این تفاوت که دوربین ثابت خواهد بود )

اینم توضیح تصویریش برای درک بهتر
انصافا کی همچین چیزی رو طراحی کرده؟ حالت کلاسیک یکی از وحشتناک ترین و مزخرف ترین چیز هایی ه که تا حالا دیدم!
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
یعنی واقعا کپکام با اج دی کردن و ریمستر کردن داره اعتراف میکنه که من عرضه ندارم بازی جدید بسازم و هی دارم به گذشتم چنگ میزنم!
قطعا این خبر برای من خشوحال کننده بود چون معتقدم بهترین رزیدنت ایول در کل سری همین رزیدنت ایول ریمیک بود ولی خب در کنار این بی عرضگی کپکام بیشتر برام ثابت شد.

خوب این مسئله را فهمیدی!گذشته ای که مال میکامی هست نه کپکام!
 

LORD SKY

کاربر سایت
May 6, 2014
451
نام
حسین
capcom علاقه ی خیلی زیادی به بازسازی داره. در حقیقت ریسک ساخت نسخه هفتم رو نمی پذیره . یکم عرضه شینجی میکامی رو می داشتن خوب بود . تازه اون بیشتر ریسک کرد چون یه IP جدید رو توسعه داد
 

akbar.wesker

کاربر سایت
Nov 23, 2012
219
نام
اکبر
انصافا کی همچین چیزی رو طراحی کرده؟ حالت کلاسیک یکی از وحشتناک ترین و مزخرف ترین چیز هایی ه که تا حالا دیدم!

علت این طراحی اینه که توی این حالت فقط کاراکترهای قابل کنترل از دستورات IN که از کنترلر داده میشه پیروی میکنه و محیط هیچ نقشی نداره... این موضوع باعث میشه که کدنویسی برای بازی آسانتر و بار پردازشی پردازشگر اصلی کنسول سبکتر باشه

ولی توی حالت های دیگه محیط و کاراکترهای برای اجرای دستورات IN باید در تعامل و هماهنگی یکدیگر باشن که این باعث پیچیده تر شده و افزایش کدنویسی برای بازی میشه و هم بار پردازشی پروسسور کنسول رو سنگیتر میکنه

توی نسل پنجم بیشتر بازی ها از این سیستم کنترلی استفاده میکردن بازیهایی مثل Parasite Eve 2 - Alon in the Dark - resident evil 1.2.3 - Evil Dead Heil of the King - Contdown Vampire و خیلی بازی های دیگه....
حتی تو اوایل نسل ششم نیز در برخی بازیها از این روش استفاده شده بود مثل بازیهایی چون Onimusha 1-2
این حالت نه تنها وحشتناک و مرخرف نیست بلکه برای بیشتر گیمرهای Old School بسیار جذاب و دوست داشتنیه :bighug:
 

fifa13

کاربر سایت
Jan 5, 2012
918
فکر کنم توی این سایت من تنها آدمی باشم که از re6 بیشتر از re5 خوشم اومد:d:d، با اینکه بازی اکشن خالص بود ولی خداییش از شماره ی 5 ترسناکتر بود بعضی جاهاش، اسم رزیدنتو اگه از روش برداریم بازیه خوبی بود خداییش به نظر من:d.
من خیلی فن این بازی نیستم ، نسخه های 3و4و5و6 رو بازی کردم نسخه های 1و2 و فرعی هاشو بازی نکردم، توی اینا به جز 4 که اصلا به نظرم نه تنها بهترینه بلکه کلا یکی از بهترین های تاریخه این صنعته، من از همین شماره ی 6 بیشتر از بقیه خوشم اومد:d:d، ولی ترسناکترینش همون 3 بود.
این نسخه ای که الان دارن میسازن بازسازیه شماره ی 1 هست یعنی؟:d اگه آره که خیلی خوبه، من بازیش نکردم خیلی خوبه:d.
رزیدنت اویل ۶ منم خوشم اومد
یه بازی اکشن بسیار مهیج بود، من شخصاً بهم بیشتر از Gears و COD چسپید
اما ترسناک نبود و از اصل و اساس رزیدنت اویل به دور بود
 

Schürrle

کاربر سایت
Jul 1, 2013
1,306
نام
مهران
مقایسه ی نسخه ی Wii و نسخه ی Remaster :

Remaster:


Wii Version:


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Remaster:


Wii Version:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Remaster:


Wii Version:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Remaster:


Wii Version:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Remaster:


Wii Version:


اینم گیف مقایسه ی نسخه ی Remaster و نسخه ی اجرا شده با Emulator:
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر