The Hurt Locker (2008
فیلم خوبی بود.مخصوصا تو دراوردن فضا و اتمسفر جنگ خیلی عالی عمل کرده بود.که اونم بیشتر برمی گشت به نکات فنی و تکنیکی فیلم.ولی مشکل اصلی فیلم برای من تو نشون دادن جنگ بود.فیلم یه جورایی داشت می گفت (یا حداقل برداشت من این بود) که واقعا امریکا برای کمک و امنیت مردم عراق به اونجا اومده و سربازای امریکایی برای کمک به مردم عراق حاضرن از جونشون بگذرن.البته به هیچ وجه فیلم پروپاگاندایی نیست و تو نشون دادن War is Hell عالی عمل می کنه.در کل مطمئنا بهترین فیلم در مورد عراق همین فیلمه ولی به هیچ وجه بهترین فیلم سال نیست برای من.
7.5/10
Where the Wild Things Are (2009
خیلی خوشم اومد.دوست داشتنی بود.بزرگترین مشکل فیلم تو پرداخت کارکترها و روابطشون بود که بیشتر برمی گشت به زمان کم فیلم که به نظر من جا داشت 1/30 رو 2 ساعت می کردن.همین مشکل برای اتفاقات داستان هم وجود داشت یعنی همه چی زود خوب می شد یه دفعه هم همه چیز خراب می شد بدون اینکه دلایل رو تو فیلم توضیه بده.کارکتر مکس هم خیلی خوب در اومده بود،با اینکه خیلی جدید نبود.یعنی همون پسر بچه خیال پردازی که هیچ کس خوب درکش نمی کنه.بازیه پسره هم خیلی خوب بود.در کل به جز اینایی که گفتم مشکل خاص دیگه ای نداشت به نظرم.حضور چند دقیقه ای کاترین کینر و چند ثانیه ای مارک روفالو هم جالب بود.
8/10
Glengarry Glen Ross (1992
فوق العاده است این فیلم.بار دوم به همون اندازه بار اول جذاب بود.بهترین کست تاریخ سینما بعد از گادفادر هاست به نظرم.واقعا دیالوگ های فراموش نشدنیه دیوید ممت از زبون همچین بازیگرایی تجربه ی کم نظیریه.بازیها هم عالی هستن مخصوصا پاچینو و لمون.اما شخصیت مورد علاقه من شخصیتیه که بالدوین نقششو بازی میکنه که تو یه سکانس هم بیشتر بازی نمیکنه.عاشق دیالوگاشم.امیدوارم فیلم جدید james foley یعنی Mary Mother of Christ که احتمالا با بازی پاچینو و اوتول ساخته میشه هم به همین خوبی باشه.
9/10
2012
بد نبود.جلوه های ویژه در حال کلی خوب بود ولی یه جاهایی افت می کرد.کلیشه های فیلم خیلی زیاد بودند مثل رابطه جان کیوزاک و بچه هاش که کاملا شبیه رابطه تام کروز با بچه هاش تو جنگ دنیاها بود یا مثلا رئیس جمهور امریکا که از خودگذشتگیش تو این جور فیلما حال ادمو به هم میزنه.وودی هارلسون هم نقشش هم بازیش تو این فیلم خوب بود،کلا امسال سال خیلی خوبی بود براش.
5/10