Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Black_Flag

کاربر سایت
Oct 15, 2013
585
The Judge
10\8

c523tqfqwnc9e3mhglj2.jpg


فیلم خیلی خوبی بود, بازی Downey jr هم که حرف نداشت!
مطمئن بودم که downey jr خیلی خوب تونسته نقشش رو بازی کنه
با اون استایل خاصِ خودش مخصوصا شوخ بودنش که تویِ همه ی فیلم هاش به چشم میخوره:d
بازی Robert Duvall هم خیلی خیلی عالی بود!ماشالا با 84 سال سن خیلی خوب نقشش رو بازی کرده بود واقعا لذت بردم:d
به نظرم ارزش 2 ساعتُ نیم وقت گذاشتن رو داشت!
 

Mr.Ok

کاربر سایت
Nov 9, 2008
2,066
نام
معین
جشنواره‌ی فجر

عصر یخبندان : حرف جدیدی نیست،پایان‌بندی که مضحکه دیگه.باز خوبه حداقل داستان رو خوب روایت میکنه. 6/10

رخ دیوانه :
تا الان بهترین فیلم جشنواره.یه تریلر هیجان انگیز و قصه‌گو که البته با حذف یک سوم میانی‌ش بهتر از اینها هم میشد. 8/10

مردی که اسب شد :
فیلمبرداری و قاب‌بندی های فیلم شاهکاره.این شات‌ها رو در سینمای ایران که امکان نداره پیدا کنید.اما مشکلش اینجاست که فیلمساز داستان رو فقط میخواد در پشت نمادها بیان کنه.داستان سرراست تری داشت و ریتمش اینقدر کند نبود بسیار بهترین از این درمیومد.به هرحال سکانسی شش هفت دقیقه ای که فقط کارگران راه میرن به راحتی میتونه نصف مردم رو از سالن بیرون کنه. 7/10

چهارشنبه 19 اردیبهشت :
تصویرِ بدبختی های مردم که به نظر فیلمساز تنها راه نجاتشون اینه عده ای خیَر بذل و بخشش کنن جای اینکه سیستم اصلاح بشه. 4.5/10

بهمن :
وقتی ندونیم چی میخوایم بگیم.مثلن من فیلم هنری هستم. 3/10

احتمال باران اسیدی :
روایت تنهایی پیرمردی که تمام عمرش معمولی بوده.حتی بعد از فیلمم همینه،قرار نیست چیزی عوض بشه فقط برشی از زندکی اون رو میبینیم.بعد از چهل دقیقه کند ابتدایی،فیلم ریتم خوب خودشو شروع و تا آخر ادامه میده. 6.5/10
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,652
Rate your last seen movie (قوانین:اسم فیلم را بنویسید، عکس کم حجم باشد، امتیا...

ملبورن

بازى زيباى پيمان معادى و نگار جواهريان همراه با شوك اوليه داستانى كه فيلمُ در ادامه كمى خسته كننده ميكنه ولى پركشش و جالب روايت ميشه.
*بعضى اوقات بايد صداشُ در نياورد*
٨/١٠
 

EL CHE

کاربر سایت
Mar 5, 2012
858
نام
میـرعلی
220px-Gone_Girl_Poster.jpg


Gone girl
فیلم نسبتا خوبی بود .
ابهامات و پارادوکس هایی داخل فیلنامه بود که با توجه به یکسان بودن نویسنده کتاب و نویسنده فیلم به نظرم غیر قابل هضمه؛البته شاید عدم تسلط داشتن به رمان هم مزید علت شده باشه(حداقل برای من ).
از لحاظ کارگردانی فیلم کامله و از فینچر- که استاد فضاسازی تیره تو فیلم هاست- هم چیزی جز این انتظار نمیره.
نقش های مکمل عالین اما افلک بعضی جاها بی روح بازی میکنه.پایک هم دقیقا مطابق نقشش انتخاب شده.
فیلم چند تا پیچش داستانی عالی داره،برعکس اکثر اثار تریلر این اواخر که دقیقا از یکسری کلیشه های تعیین شده استفاده میکنن.
امکانش بود که سریع تر جمع شه فیلم،بیش از حد طولانی بود .
این که فیلم نتیجه گیری درست حسابی نداره به نظرم رواعصابه.
7/10
 
آخرین ویرایش:

The Kop

کاربر سایت
Oct 5, 2008
4,551
نام
امیر
(2014) The Judge
- 9 -

این فیلمُ به احترام پیرمرد دوس داشتنی رابرت دانلود کردم ، واقعا بازی این مرد دلنشینه اونم با این سِن .. ولی از حق نباید گذشت که اون یکی رابرت Downey Jr هم فوق العاده بود ..
خیلی بازیش منُ یاده آل پاچینو تو Devil's Advocate انداخت . با اینکه هیچ شباهتی نیست ولی از نظر تسلت خیلی تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم .

در کل بهترین فیلم تاریخ نبود ولی این 2تا رابرت باهم فیلمُ جلو بردن . حتما ارزش یه بار دیدنُ داره @};-[h=1][/h]
 

max-pain

کاربر سایت
Oct 9, 2012
552
نام
کامران
gangs of newyork
9/10
فوق العاده خیلی خوب تحت تاثیر بازی دیکاپیرو دنیل دی لویس قرار گرفتم و همچنین کارگردانی مارتین اسکورسرزی
داستان عالی راجع دوستی و دشمنی
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
Jupiter Ascending

4/10

داستان و پلات و مخصوصا روندش به نظر من جالب نیست. نه اینکه مثلا واچفسکی ها هستن و عمیق باید باشه ! نه واقعا جالب نبود ! جلوه ویژه یه جاهایی خوب بود یه جاهایی هم بیشتر از جالب سردرد میاره به خاطر محیط هاش ! شخصیت هاش رو هم زیاد خوشم نیومد و فقط به نظرم Eddie Redmayne نقشش رو خوب بازی کرد. بقیه اصلا حس جالبی نداشتن مخصوصا Mila Kunis !
 

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi


Birdman 9.0
فیلم داستان بازیگری رو نشون میده که بعد از سالها میخواد خودش رو به عنوان یه هنرمند و نه یک ابرقهرمان به مردم بشناسونه و به رستگاری برسه. بصورت کوتاه فیلم در چیزی که میخواست نشون بده فوق العاده بود. فکر کنم به سختی بشه (و یا حتی نشه) این فیلم رو بهتر از این درآورد. تک تک عناصر فیلم در بهترین شرایط ممکن بودن و از همه مهمتر ترکیب همین عناصر بود که هر یک از اونا رو به بالاترین سطح اثرگذاریشون میرسوند. ترکیب تصویربردای فوق العاده و در ظاهر بدون کات (که فیلم رو به یک نمایش تئاتر تبدیل کرده بود) با آهنگ سازی فیلم (که البته آهنگسازی فیلم جوری بود برام که در انتظار شنیدن whiplash بودم :D ) ارزش کار بازیگرا رو بالاتر برده بود و اثرگذاری چندین صحنه رو بالاتر برده بود. در کنار این موارد روایت داستان هم بسیار در سطح خوبی بود و سویچ های مداومش بین رویا و واقعیت و ذهنیات riggins فوق العاده در اومده بودن. پایان فیلم هم بسیار خوب بود و هر چند برداشت های متفاوتی دارم ازش ولی بخوبی بستر رو برای نتیجه گیری فراهم کرده و این انگیزه رو میده که بازم برای درک بهترش فیلم رو دوباره ببینم.





Gone Girl 8.0
همونطور که در پوستر فیلم هم میشه دید، تم کلی فیلم یجورایی تقابل ظاهر و باطن هست. اینکه ممکنه واقعیت با اون چیزی که دیده میشه تفاوت های زیادی داشته باشه. فیلم هم بر همین اساس پیش میره. از صحنه آغازینش گرفته که برداشتی که ازش میشه کرد با اون چیزی که در نهایت نشون داده میشه بسیار متفاوته تا تاثیر رسانه ها در پیشروی داستان و حتی تغییر سبک و ریتم ناگهانی فیلم از اواسطش. البته بنظرم اگه مثلا بصورت مینی سری ساخته میشد کار بهتری درمیومد ولی با این حال بازم فیلم رو میشه موفق دونست و جذابیتش رو تا آخر حفظ کرده بود.





Whiplash 8.5
ویپلش از بعضی جهات یادآور full metal jacket کوبریک بود برام با این تفاوت که اینبار تفنگ و اسلحه و جنگ جاشونو به سازهای موسیقی و جاز داده بودن. حتی میشه شخصیت j.k. simmons رو الهام گرفته شده از شخصیت r. lee ermey در اون فیلم دونست. بازی simmons بسیار خوب بود و حتی من ببینده هم نسبت به عکس العملاش استرس داشتم. (بخصوص نسبت به حرکت دستش :D)
هر چند به بعضی قسمتهای داستان به اندازه کافی پرداخت نشده بود ولی در کل فیلم خوبی بود.





Nightcrawler 8.5
gyllenhaal در این فیلم در نقش فردی کاریزماتیک و در ظاهر معمولیه که در باطن بسیار سرد و خطرناک هست که البته فوق العاده از پس نقشش براومده. فیلم داستان زنگی lou bloom رو نشون میده که چطور با استفاده از اتفاقات و حوادث بدی که برای دیگران میافته پول بدست میاره. فیلم داستان تاریکی داره که البته توجه به قسمتهای مختلفش تاریکترش هم میکنه. از تصویربرداری فوق العاده فیلم هم نمیشه گذشت که نماهای بسیار زیبایی از شهری که این داستان تاریک درش جریان داره ارائه میده.





The Interview 5.0
باز هم ایده ای بسیار خوب که به بدترین شکل ممکن هدر میره. انتظار آنچنانی از فیلم نداشتم و با توجه به کارهای قبلی زوج روگن و فرانکو فکر میکردم که بازم کاری معمولی میبینم ولی خب این رو میتونم ضعیف ترین کاری که ازشون دیدم بدونم. به نظر من وقتی یه فیلمی (بخصوص کمدی) رو یه موضوع و ستینگ خاصی متمرکز میشه باید روند داستانیش و اتفاقاتش هم در همون چارچوب باشه. به عبارتی یه فیلم کمدی باید صحنه هایی داشته باشه که در اون حالت جالب و خنده دار باشن. این فیلم اکثر صحنه های خنده دارش (!) میتونن در هر ستینگ و داستان دیگه ای هم به همین اندازه خنده دار باشن و جوری نیستن که بشه اینارو مختص به داستان کره شمالی رفتن اینا دونست. این فیلم خیی میتونست بهتر از این باشه و برای من حداقل به غیر از چندین دقیقه ابتدایی فیلم (قسمت مصاحبه با em) چیز خاصی نداشت.





Reservoir Dogs 9.5
فوق العاده بود. یعنی اگه این بهتر از pulp fiction نباشه قطعا بدتر هم نیست. فیلم هرچیزی که میشه از یه فیلم تارانتینویی انتظار داشت رو داشت. از دیالوگ ها و سکانس های فوق العاده گرفته تا روایت جالب توجه و عالی داستان. تنها مشکلش بنظرم کوتاهیش بود و وقتی فیلم تموم شد یجور احساس ناقص بودن بهم دست داد. هر چند که پایان فیلم ایرادی نداشت و خوب تموم شد.





Brokeback Mountain 8.5
نسبت به دیدن فیلم یجور مقاومت نشون میدادم و احساس میکردم موضوع فیلم برام زننده باشه. چند روز پیش بالاخره خودمو راضی کردم که ببینمش و هر چند یکی دو تا صحنه بودن که جالب نبودن برام ولی بصورت کلی از فیلم لذت بردم. بنظرم کلید دیدن و لذت بردن از فیلم پیدا کردن یجور روش برای همذات پنداری هستش. با در نظر گرفتن این مورد، داستان فیلم بسیار تاثیرگذار بود و روایت جالب و متفاوتی از زندگی دو فرد بود. بازی هر دو بازیگر نقش اول (gyllenhaal ledger) و همچنین مکمل ها بسیار عالی بود و بخصوص ledger که فوق العاده بود. صحنه پایانی فیلم هم بسیار تاثیرگذار بود برام که البته (همانند اندینگ tlou) از نقش موسیقی فوق العاده سانتائولایا نمیشه گذشت.





The Silence of The Lambs 10
بی شک یکی از بهترین فیلمهایی که تابحال دیدم. تمامی عناصر فیلم در بالاترین سطح ممکن بودن. از تصویربرداری، شخصیت پردازی و داستان و روایتش گرفته تا بازیهای محشر (بخصوص هاپکینز و فاستر).





Dazed And Confused 8.0
فیلم داستان خاصی نداره و فقط اتفاقاتی که در یک روز (آخرین روز مدرسه) میافته رو نشون میده. با اینحال بسیار سرگرم کنندست و میتونه برای خیلی ها جذاب باشه.
alright, alright, alright :D





Mean Streets 9.0
بعد از دیدن فیلم حس عجیبی داشتم. یجورایی فیلم حس واقع گرایانه بودن عجیبی داشت و همین بسیار جذابش کرده بود. این فیلم هم داستان آنچنان خاصی نداره و فقط برهه ای از زندگی دو دوست رو در محیط گنگستری نشون میده که در کنار فیلم نامه، بازیها ها هم به هرچه واقع گرایانه تر شدنش کمک شایانی کرده.





Capote 8.5
سال 2005 واقعا برای انتخاب بهترین بازیگر نقش اول مرد سال سختی بوده! :D هافمن تو این فیلم بسیار فوق العاده ایفای نقش میکنه. نقشی که قبل دیدنش اگه بهم میگفتن نمیتونستم برای هافمن متصور بشم. بقیه عناصر فیلم (از جمله داستان و شخصیت پردازی) هم در حدی هستن که سطح فیلم رو بالا نگه دارن.





A Space Odyssye: 2001 10

حتی تصور اینکه این فیلم سال 68 ساخته شده هم دیوونه میکنه آدمو. فیلم هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ داستانی بسیار نسبت به زمانش جلوتر هست و معدود صحنه هایی هست که یادآور میشه این فیلم در چه سالی ساخته شده. اتمسفر بی نظیر و به همراه موسیقی فوق العاده و روایت مرموز فیلم حس و حال عجیبی رو در سرتاسر فیلم به بیننده القا میکنه. در کل این فیلم از شاهکارهای تاریخ سینما هست و دیدنش برای هرکسی واجبه. :D





Beowulf 9.0
یکی از بهترین انیمیشن هایی که تابحال دیدم و واقعا دلیل امتیازهای پایینش رو نمیتونم درک کنم. انیمیشن هم از نظر ظاهری بسیار زیباست و هم از نظر داستانی که نسبت به خیلی انیمیشن های دیگه داستان تاریکتری داره. در کل انیمیشن بسیار زیبایی بود.





Watchmen 7.5
نه اینکه خوب نباشه، کلا فیلم درآوردن از واچمن کار بسیار سختیه. مینی سری بهترین حالت ممکن بود اگه قرار بود فیلم و سریالی از روش ساخته بشه. با اینکه بعضی صحنه ها خوب ساخته شده بودن ولی خیلیهاشونم بدلایل متعددی جالب نشده بودن. در مورد بازیگرا هم به نظرم فقط رورشاک و منهتن و کمدین انتخابای خوبی داشتن و بقیه زیاد جالب نبودن. در کل بهتر از چیزی بود که انتظارشو داشتم ولی خیلی هم خوب نبود.


فیلمهایی که توضیح خاصی ندارم براشون: :D
Now You See Me 7.0
The Lord of The Rings: The Fellowship of The Ring 8.5 (پس از کش و قوس های فراوان بالاخره دیدمش :D [MENTION=12089]FaRd!N[/MENTION] )
As Good As It Gets 8.0
Eraserhead 8.0
Natural Born Killers 8.5

Fargo 8.5 (با اینکه فیلم بسیار خوبی بود ولی با مینی سریش به مراتب بیشتر حال کردم :D )
A Time To Kill 8.0 (تقابل Matthew McConaughey و Kevin Spacey در نقش دو وکیل از نکات جالب توجه فیلم بود. شخصیت کوین یجورایی یادآور شخصیت سردش در house of cards هم بود)
The Great Escape 8.0
Sin City 8.5 (سبک بصری فیلم و حالت کامیک بوک مانندش اتمسفر منحصربفردی رو بوجود آورده بود)
A Christmas Carol 8.5
Kingdom of Heaven 8.0
Taxi Driver 10
Misery 9.0
Dirty Harry 8.0
The Informant 8.0

Predestination 8.0
In Bruges 8.5
 

blue lion

کاربر سایت
Sep 9, 2012
1,474
نام
Amir
........................................................................
BigHero6.jpg


......................................................................................BIG HERO 6 : 8.5


انیمیشن خیلی خوب و قوی ای بود . هسته ی اصلی داستان نسبتا جدید بود و به اندازه ی کافی ابتکار و خلاقیت داشت . اما مهم تر از اون روایت داستان فیلمه که بی نقص انجام میشه و ریتم خیلی خوبی داره . شخصیت پردازی فیلم هم به خوبی انجام شده و در مورد هر شخصیت در طول فیلم به خوبی توضیح داده میشه ، اما میشد قسمت بیشتری از فیلم رو به شخصیت منفی داستان اختصاص داد . برای صدا پیشگی کاراکتر ها هم از فرد معروفی استفاده نشده اما با این حال صداپیشگی ها در سطح قابل قبولی قرار دارن .

داستان فیلم تو شهر سانفرانسیسکو اتفاق می افته که خیلی خوب و با جزئیات طراحی شده ، ولی در بعضی مواقع کیفیت پس زمینه ها افت میکنه ! صحنه های اکشن و به خصوص سکانس های احساسی فیلم خیلی خیلی خوب کار شدن و مخاطب رو به خوبی تحت تاثیر قرار میدن ، البته از صحنه های طنز فیلم هم نباید گذشت . خوشبختانه اکثر شوخی های فیلم گرفتن و به موقع رخ میدن
:d

درکل به نظرم این انیمیشن به حق نامزد بهترین انیمیشن سال شده و اگرچه شانس کمتری نسبت به فیلم LEGO داره ولی میتونه رقیب سرسختی باشه !
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
.

درکل به نظرم این انیمیشن به حق نامزد بهترین انیمیشن سال شده و اگرچه شانس کمتری نسبت به فیلم LEGO داره ولی میتونه رقیب سرسختی باشه !

کدوم رقابت؟:-/ اگه اسکار رو میگی که LEGO نامزد نشده اصلا :d
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,166
نام
∂αнмα
San Fransokyo
دقیقا یکی از نکات جالب فیلم همین بود شهری که متشکل شده از دو بخش San Fran و Sokyo (شهری نیمه آمریکایی نیمه ژاپنی) ....
====================================================================================
Big-Hero-6_Keystone_PS_1400x2100_FIN.400x400-75.jpg


Big Hero 6

فیلم به نظرم میتونست طولانی تر باشه روند شکل گیری داستان خیلی سریع بود واسه همین شخصیتا یهویی تبدیل شدن به هیرو اسم فیلم هم مشکل داشت به نظر من در واقع اسم فیلم شروع قسمت بعدی میتونس باشه ....

8/10
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
به نظرم این Baymax به طور غمگینی با نمک هست :D یعنی‌ جدا از اون وجه کمدیش من هر وقت میبینمش بغض می‌کنم به دلایلی :D
Big hero 6
8.5/10
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر