سری جدید Prince of Persia که توسط Ubisoft Montreal در حال ساخت است.
بازي توسط تيمي كه قبلا سه گانه Prince of Persia: The Sands of Time و Assassin’s Creed ساخته شدند ساخته ميشود.
نكات فوق العاده جالبي درون بازي هست از جمله تاريخ ايران و نماد هاي دين باستاني ايران يعني زرتشت .
داستان بازي بیشتر شبيه 1001 شب هست و همچنين داراي تم فانتزي هست.
زمینه بازي كمتر به صورت واقعي و Real هست در عوض جادوگري ها و Magic ها قابل قبول تر هستند و بازي بیشتر خيالي هست .
بازيكن بايد به قصد كمك به دنياي كثيف light-wells را ازاد و رها سازد . ( بازي شديدا ياد آور SOTC و Okami هست)
تغييرات در دنياي بازي به صورت Real-Time هست . برگشتن درختان به دنيا دوباره در زماني كه دنيا ترميم مي شود و زماني كه بازيكن ميتواند هنوز حركت كند . به جاي cutscene در بازی براي اينكه بازيكنان يك احساس قوي در كنترل و موفقيت بكنند آسمان به رنگ واقعي خود برميگردد .
ديگر در بازي از چيز هايي مثل برگرداندن زمان و Sands of Time و از اين چيز ها وجود ندارد.
داستان بازي درباره اهروامزدا و اهريمن هست دو خدا كه يكي بد هست و ديگري خوب و يك مبارزه معنوي و الهي بين اين دو درگرفته است . اهرومزدا اهريمن را اسير می کند و در يك جبعه در اعماق دور دست و جايي بسيار دور دست كويري زندانی كرد بود و بعد ازمدتي آمدن دزدي دردسر ساز { همان پرنس خودمان } اهريمن هر طور كه شده خودش رو ازاد ميكند . با اين كار پرنس بايد اشتباه خودش جبران كند .
دنياي بازي متصل شده به مسیرهاي مختلفی است .
هر طور كه خواستيد ميتونيد از يكي از اونها به ديگري بريد { يعني اینكه بازي زیاد باز و Open World نیست ولی non-linear و خطی هم نیست .
میتوانید جاده ها و راه ها رو ببينيد ولی نميتونيد از A به B بروید و بعد به C .
بازيكن و Boss ها از پيش زمينه خود در هنگام مبارزه استفاده ميكنند ( در يكي ازعكس ها نشان داده ميشه كه دشمن در حال هل دادن پرنس هست به سمت ديوار براي به دام انداختن وي و يا انداخت وي به هوا )
بازي به صورت كاملا باز هست { بزرگ هست اما نه اونقدر كه بشه كاري انجام داد} . يكي از امتيازات بازي اينه كه بيشتر شبيه Assassin's Creed هست و بسيار بزرگ و فراتر از يك بازي Open -World هست و به هر جايي كه خواستيد میتوانید برويد . اما بازيكنان گم مي شوند و بازيكان بي مقصد سرگردان و گمراه ميشوند . ولی در عوض در حال حاضر بيشترين هدف بر روي درست كردن راه ها ميباشد در این بازي راه های باريك زياد و چند گانه ميشوند { به راحتي ميتوانيد به يك map خاص برويد و برگرديد همچنین بسيار بازتر از Prince of Persia قبلي ميباشد }
پرنس مي تونه به هرديواري آويزان شود و براي اين كار از دستكش هاش استفاده ميكنه . اين بازي بيشتر عمودي هست تا افقي ! و همچنین پرنس دارای حركات واقعي بيشتري هست .
مدت ها پيش یک demo map به منتقدان نشان داده شده بود كه از لحاظ design-wise اصلا خوب نبود که علتش هم به خاطر شباهت زياد به Assassin's Creed بود اما درحال حاضر design-wise فانتزي تر شده است .
دشمنايي كه در مكان ها اخر با انها مواجه ميشويد ممكن است كه خيلي مشكل تر باشند مثلا اگر درپايان به يك منطقه برويد ممكن است خيلي سخت باشد ولي اگر درابتدا به اين منطقه مي رفتيد ممكن بود خيلي ساده تر باشد و Boss هاي بازي هم به اين صورت ميباشند .
در طول بازي محيط هاي بازتر و اورگانيك تر دیده میشود { تا حدودي شبيه به Zelda }
باس های آخر هاي بازي بيشتر از MGS الهام گرفته شده اند . اونها اندك هستند اما هر كدام براي خود داستاني دارند و براي هر كدام از آن ها دليلي وجود دارد .
در این بازی دشمانان كم و محدود هستند ولی در عوض combat style جديدی رو ارائه میدهند . مبارزه ها به صورت دوئل هستند و همچنین بازي بيشتر به صورت سينمايي هست
در حال حاضر 140 نفر بر روي بازي كار ميكنند كه بيشتر هم ميشوند و افرادي از پروژه هاي مختلف هم به تیم سازنده اضافه میشوند.
Prince of Persia در تعطيلات 2008 براي PS3 -X360 -PC عرضه ميشود و یک ویرایش مستقل برای DS در نظر گرفته شده است.
بازي توسط تيمي كه قبلا سه گانه Prince of Persia: The Sands of Time و Assassin’s Creed ساخته شدند ساخته ميشود.
نكات فوق العاده جالبي درون بازي هست از جمله تاريخ ايران و نماد هاي دين باستاني ايران يعني زرتشت .
داستان بازي بیشتر شبيه 1001 شب هست و همچنين داراي تم فانتزي هست.
زمینه بازي كمتر به صورت واقعي و Real هست در عوض جادوگري ها و Magic ها قابل قبول تر هستند و بازي بیشتر خيالي هست .
بازيكن بايد به قصد كمك به دنياي كثيف light-wells را ازاد و رها سازد . ( بازي شديدا ياد آور SOTC و Okami هست)
تغييرات در دنياي بازي به صورت Real-Time هست . برگشتن درختان به دنيا دوباره در زماني كه دنيا ترميم مي شود و زماني كه بازيكن ميتواند هنوز حركت كند . به جاي cutscene در بازی براي اينكه بازيكنان يك احساس قوي در كنترل و موفقيت بكنند آسمان به رنگ واقعي خود برميگردد .
ديگر در بازي از چيز هايي مثل برگرداندن زمان و Sands of Time و از اين چيز ها وجود ندارد.
داستان بازي درباره اهروامزدا و اهريمن هست دو خدا كه يكي بد هست و ديگري خوب و يك مبارزه معنوي و الهي بين اين دو درگرفته است . اهرومزدا اهريمن را اسير می کند و در يك جبعه در اعماق دور دست و جايي بسيار دور دست كويري زندانی كرد بود و بعد ازمدتي آمدن دزدي دردسر ساز { همان پرنس خودمان } اهريمن هر طور كه شده خودش رو ازاد ميكند . با اين كار پرنس بايد اشتباه خودش جبران كند .
دنياي بازي متصل شده به مسیرهاي مختلفی است .
هر طور كه خواستيد ميتونيد از يكي از اونها به ديگري بريد { يعني اینكه بازي زیاد باز و Open World نیست ولی non-linear و خطی هم نیست .
میتوانید جاده ها و راه ها رو ببينيد ولی نميتونيد از A به B بروید و بعد به C .
بازيكن و Boss ها از پيش زمينه خود در هنگام مبارزه استفاده ميكنند ( در يكي ازعكس ها نشان داده ميشه كه دشمن در حال هل دادن پرنس هست به سمت ديوار براي به دام انداختن وي و يا انداخت وي به هوا )
بازي به صورت كاملا باز هست { بزرگ هست اما نه اونقدر كه بشه كاري انجام داد} . يكي از امتيازات بازي اينه كه بيشتر شبيه Assassin's Creed هست و بسيار بزرگ و فراتر از يك بازي Open -World هست و به هر جايي كه خواستيد میتوانید برويد . اما بازيكنان گم مي شوند و بازيكان بي مقصد سرگردان و گمراه ميشوند . ولی در عوض در حال حاضر بيشترين هدف بر روي درست كردن راه ها ميباشد در این بازي راه های باريك زياد و چند گانه ميشوند { به راحتي ميتوانيد به يك map خاص برويد و برگرديد همچنین بسيار بازتر از Prince of Persia قبلي ميباشد }
پرنس مي تونه به هرديواري آويزان شود و براي اين كار از دستكش هاش استفاده ميكنه . اين بازي بيشتر عمودي هست تا افقي ! و همچنین پرنس دارای حركات واقعي بيشتري هست .
مدت ها پيش یک demo map به منتقدان نشان داده شده بود كه از لحاظ design-wise اصلا خوب نبود که علتش هم به خاطر شباهت زياد به Assassin's Creed بود اما درحال حاضر design-wise فانتزي تر شده است .
دشمنايي كه در مكان ها اخر با انها مواجه ميشويد ممكن است كه خيلي مشكل تر باشند مثلا اگر درپايان به يك منطقه برويد ممكن است خيلي سخت باشد ولي اگر درابتدا به اين منطقه مي رفتيد ممكن بود خيلي ساده تر باشد و Boss هاي بازي هم به اين صورت ميباشند .
در طول بازي محيط هاي بازتر و اورگانيك تر دیده میشود { تا حدودي شبيه به Zelda }
باس های آخر هاي بازي بيشتر از MGS الهام گرفته شده اند . اونها اندك هستند اما هر كدام براي خود داستاني دارند و براي هر كدام از آن ها دليلي وجود دارد .
در این بازی دشمانان كم و محدود هستند ولی در عوض combat style جديدی رو ارائه میدهند . مبارزه ها به صورت دوئل هستند و همچنین بازي بيشتر به صورت سينمايي هست
در حال حاضر 140 نفر بر روي بازي كار ميكنند كه بيشتر هم ميشوند و افرادي از پروژه هاي مختلف هم به تیم سازنده اضافه میشوند.
Prince of Persia در تعطيلات 2008 براي PS3 -X360 -PC عرضه ميشود و یک ویرایش مستقل برای DS در نظر گرفته شده است.
Last edited by a moderator: