PlayStation Flow معرفی شد

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,020
نام
آریا
سلام!



PlayStation همواره محلی برای فراهم کردن تجربه های عمیق بوده و از ویژگی های نوآورانه ای مثل Remote Play و Share Play تا قابلیت های بی پایان Project Morpheus را شاهد بوده ایم. هم اکنون مهندسین سونی در گروه PlayStation Wearable Entertainment Technology (یا P-WET) با نوآوری جدیدی در خدمت شما هستند و آن هم چیزی نیست جز PlayStation Flow.
PS Flow قرار است دنیای بازی را با شنا کردن ترکیب کند و زمانی که بازیکن در عناوینی مثل The Last of Us: Remastered به بخش های زیر آب می رسد، تنها کافی است بازی را متوقف کرده و به نزدیک ترین استخر رفته و با استفاده از PS Flow بازی را ادامه دهد. به این شکل مراحل زیر آب حالتی واقع گرایانه پیدا کرده و تجربه ای متفاوت را ارائه می دهد.



این سیستم از 4 عدد سنسور Flow تشکیل شده که در ساخت آن ها از آخرین تکنولوژی های پوششی بهره گرفته شده و راحتی قابل ملاحظه ای دارد. به شکلی که با پوشیدن آن هیچ گونه احساس بدی در عضلات خود نخواهید داشت و اطلاعات مورد نظر نیز از طرف Remote Play به PS4 منتقل می شود.
همچنین PS Flow Goggle نیز روی صورت قرار گرفته و اطلاعات را به کمک Bluetooth از PS4 به عینک مخصوص بازیکن منتقل می کند. در کنار این ها هدفون های ضد آب مخصوصی نیز طراحی شده تا هرچه بیشتر حس غوطه ور شدن در اعماق آب را به بازیکن بدهد.
آخرین بخش نیز PS Flow Body Dryer خواهد بود که سرعت عمل بالایی برای خشک کردن بازیکن بعد از تجربه بازی در استخر داشته و او را در عرض چند ثانیه خشک می کند.



ویدئوی این محصول نوآورانه و خلاقانه را از دست ندهید و منتظر اطلاعات بیشتر در آینده نزدیک باشید: watch?v=9bPUaLpNcMY

لطفاً رعایت کنین! :|
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
Playstation Poop هم حرکت جالبی بود، موقع بازی کردن مثلاً The Sims اگر آدمتون داره میره دستشویی شما هم برید دستشویی.:D
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
تبلیغو دیدید ؟ اگه ندیدید حتما نگاه کنید ، طرف که فقط جلو خودشو میگرفت نخنده !! . آخرش از خنده به خدا روده بر شدم ، طرف توی آشپزخونه و وان حموم و کاناپه شنا میرفت .. دهعن سرویس میگفت THIS IS AMAZING با اون چهره ی ترولش ..=))
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
احمقانه ترین چیزی که سونی تا الان ساخته :D. TV و Vaio و Smartphone رو با 4-5 تا ساختمون هاش به باد داد بینیم برند PS رو هم به باد (!!) میده یا نه.

پ.ن. ویدئوش رو الان دیدم. 100 برابر از اون چیزی که فکر میکردم بدتره :D. پولهای بیزبون رو میریزن دور بعد مجبور میشن چوب حراج بزنن به دارایی هاشون.


پ.ن.2. 1st April :|
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,646
نام
سهيل
Playstation Flee از این بهتره.موقعی که دشمن توی The Last Of Us میاد کنترل رو میذاری زمین فرار میکنی:))
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
زمانی که بازیکن در عناوینی مثل The Last of Us: Remastered به بخش های زیر آب می رسد، تنها کافی است بازی را متوقف کرده و به نزدیک ترین استخر رفته و با استفاده از PS Flow بازی را ادامه دهد.
دهنت سرویس آریا =)) دیگه دارم میپوکم .
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
حالا که خنده هام تموم شد و یکم توجه کردم
یه شیطنتی برای ترول HO.. LE هم کردن:d .. در کل دمشون گرم کلی حال داد .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر