PES2009 | PC

:biggrin1:با اجازه ممد و جواد و بقیه دوستان :biggrin1:


PESpcukUK_boxart_160w.jpg

با توجه به سقوط ناگهانی این سری بازی در PES 2008 بسیاری از طرفداران PES نا امید شدند و حتی بسیاری به طرف مقابل یعنی EA FIFA 08 روی آوردند. این در حالی بود که کمپانی EA توانسته بود در FIFA 08 انتظارها را تا حد زیادی برآورده کند و به این ترتیب Konami در نظر بسیاری از طرفداران و منتقدان از دور رقابت فاصله جبران ناپذیری گرفت. و اما Konami در تلاش است در نسخه جدید یعنی PES 2009 شکست خود را جبران کند که مشخصاً کار ساده ای به نظر نمی آید.

pes-2009-pro-evolution-soccer-20080911023244129.jpg

تا به حال از آنچه دیده و شنیده شده است، در رابطه با تغییرات حاصله در نسخه جدید، سازندگان منوی بازی را بسیار کاراتر از قبل و استفاده از آن را برای گیمر ساده تر کرده اند. متاسفانه هنوز مشکل پخش موزیکهای مضحک در منوی بازی وجود دارد که مشخصاً وارد شدن این قضیه از PES 2008 شروع شد و به نوعی یک کپی برداری ناشیانه از EA FIFA بود و همچنان این سری بازی از آن رنج میبرد. در زمین بازی، گرافیک واقعیتر شده و بازیکنان ( مخصوصاً ستاره های بازی ) بیشتر به واقعیت شباهت دارند.



گزینه جدیدی که در منوی اصلی اضافه شده است با نام Become a Legend ثبت شده و شباهت زیادی به Be a Pro در EA FIFA دارد. به این صورت که شما یک بازیکن مهاجم مشخص میکنید و با آن برای رسیدن به مسابقات حرفه ای و تبدیل شدن به یک ستاره فوتبال تلاش میکنید و در واقع نوعی شخصیت پردازی در بازی صورت میگیرد. اگر خوب و خلاقانه عمل کنید و به عنوان عضوی موثر از تیم خودنمایی کنید، توجه مدیران باشگاههای دیگر را جلب میکنید و میتوانید سیر صعودی خود را طی کنید. و اگر توپها را خراب کنید و در خط حمله موثر نباشید باید دقایق طولانی روی نیمکت بنشینید. این سیستم که بسیاری میگویند کپی برداری از EA FIFA است، میتواند جذاب باشد و برای کسانی که از تکرار Master League خسته شده اند تنوع خوبی باشد. البته کمپانی Konami در جواب این شایعات گفته است ما زمانی پیش در نسخه های ژاپنی Winning Eleven این سیستم را داشتیم و اکنون قصد استفاده از ایده های قبلی خود را داریم. تفاوتی که در گیم پلی Become a Legend با Be a Pro وجود دارد این است که در Become a Legend نمیتوانید از هم تیمیهای خود درخواست توپ کنید و درصد پا به توپی شما وابسته به توانایی شما و شناخت تیم از شماست که این باعث میشود بازی واقعیتر و همچنین حساستر جلوه کند. بعلاوه بازیکنان هم تیمی شما برای پاس دادن به شما دقت کافی را میکنند و برای اینکه به شما پاس دهند باید در شرایط خوبی باشید، به عنوان مثال با یک فرار خوب و یا قرار دادن خود در موقعیت شوت و یا ... توپ را در اختیار خواهید داشت.

first-pes-2009-screens-20080623031500958.jpg

در رابطه با گیم پلی Konami هرگز به نسخه قبلی برنخواهد گشت و به گفته سازندگان ملاک گیم پلی بازی بر پایه PES 5 و PES 6 قرار دارد. سازندگان میگویند حرکات بازیکنان و مخصوصاً فیزیک توپ و عکس العمل آن نسبت به شرایط و حتی نوع چمن و شرایط جوی بسیار نزدیک به واقعیت هستند. همچنین تکنیکهای فردی هر بازیکن تا حد توان نزدیک به شخصیت اصلی او طراحی شده است و ترفندهای شخصی هرکدام و مخصوصاً بازیکنان سرشناس بازسازی شده اند.

ظاهراً در Master League اختیار بیشتری به بازیکنان تیم شما داده شده است و قدرت تصمیم گیری دارند. به عنوان مثال اگر بازیکنی قصد رفتن به باشگاهی دیگر را به علت شرایط مساعدتر داشته باشد برای تیم شما خوب توپ نمیزند و بی انگیزه است. قسمت Multiplayer بازی به صورت چهار نفره قابل استفاده است و به گفته سازندگان قرار است خیلی کاملتر از قبل باشد.

first-pes-2009-screens-20080623031512333.jpg

حرکت دیگری که Konami انجام داده است، این است که PES 2009 را برای XBOX360 با دسته جدید طراحی شده توسط مایکروسافت در نمایشگاه Games Convention معرفی کرد که باعث جذابیت بیشتر و تحت تاثیر قرار گرفتن حضار شد. این دسته جدید (D-Pad) دارای 16 جهت حرکتی به جای 4 جهت است و در کنترل بازی بسیار موثر است. در PES 2009 میتوانید با اتصال یک دوربین خارجی به کنسول یا کامپیوتر خود هر عکسی را مستقیماً وارد بازی کرده و از آن در طراحی شخصیتها که گزینه های آن کاملتر از قبل خواهد بود استفاده کنید. سازندگان گفته اند در بازی یک مسابقه مهم بین دو تیم اروپایی به صورت رسمی با تمام جزئیات و مشخصات بازسازی شده است که فعلاً از فاش کردن آن خودداری میکنند.

در یک نگاه میتوان امیدوار بود که Konami باز به روزهای اوج بازگردد و تجربه تلخ نسخه پیشین را جبران کند، در ضمن قرار است که دیگر از اشتباهات فاحش گرافیکی و هوش مصنوعی نسخه قبل خبری نباشد.​

منبع:
ویدیو گیم
 

shafie

کاربر سایت
Jul 24, 2007
232
نام
ID
دوست عزیز منم نیومدم تا نظر شما رو تغییر بدم.
حالا از چه نظر نسخه FIFA 09 PC از PES 09 PC ضعیف تره؟
لااقل 4 تا تیم معتبر با پرچم های اصلی که داره که،نه مثل این بازی که معلوم نیست تیماش از کجا اومدن!:-"
جناب TOP Game اطاعت میشه...:smile:
به خاطر اینکه به جز در license و دستکش دروازبان:D دیگه تو هر زمینه ای از pes پایین تره دقت کن تو هـر زمــیـــنــــه ای حالا شما یه مثال نقض بیار و این نظر منو باطل کن
 
Last edited by a moderator:

Omid

کاربر سایت
Sep 23, 2005
213
نام
OMID
از لحاظ کنترل بازی که دیگه کاملا مشخصه PES یه سر و گردن بالاتر است . نداشتن لایسنس تمام تیم ها و لیگ ها و .. هم بیشتر به این خاطر است که عنوان رسمی فیفا نیست . Fifa بیشتر بخاطر اون اسم اش است که باشگاه ها ساپورت اش می کنند . مثلا بریم باشگاه تراکتورسازی :biggrin1: بگیم دو تا شرکت بازی سازی میخوان تیم تون رو ایمپورت کنند تو بازی کدوم رو میخوای ؟ فیفا یا PES ؟ خوب میگه FIFA ;)

حالا امیدوارم روز به روز به حد ایده آل برسه . من از همون اولین نسخه این PES و WE باهاش همراه بودم و تغییرات اش رو حس کردم . هر سال هم امیدوار می شم که بهتر و بهتر میشه . ولی تا رسیدن به حد ایده آل زمان لازمه . تا حدودی روی 2010 این موارد بهتر شده خوشبختانه :love:
 

som-fisher

کاربر سایت
Oct 25, 2008
372
سلام
اقا این مشکل save همچنان پابرجاست و اعصاب منو ریخته بهم مشکلش رو کسی تونسته حل کنه؟ وقتی فایل سیو شده رو می خوای load کنی بازی ارور میده میره دسکتاپ
 

LOST

کاربر سایت
Jun 27, 2008
3,122
نام
مهراد
سلام
اقا این مشکل save همچنان پابرجاست و اعصاب منو ریخته بهم مشکلش رو کسی تونسته حل کنه؟ وقتی فایل سیو شده رو می خوای load کنی بازی ارور میده میره دسکتاپ

شما پچ 1.3 بازی رو نصب کنید مشکل حل میشه.
 

LOST

کاربر سایت
Jun 27, 2008
3,122
نام
مهراد
پچ رو دانلود کردم ولی کرک رو هرکاری کردم نتونستم دانلود کنم میشه راهنمایی کنین؟
تو صفحه اصلی سایت پایین Pro Evolution Soccer 2009 v1.30 [MULTI6] No-DVD/Fixed EXE #2
یک فلاپی کوچک آبی رنگ هست روش کلیک کن صفحه جدید باز میشه رو یکی از اون لینک ها کلیک کن.
 

jeff hardy

کاربر سایت
Aug 2, 2009
420
نام
امیر حسین
دوستان تو PES 2009 چجوری میشه(با دکمه های کیبورد)تمارز کرد؟خیلی تو کف موندم:biggrin1:
خودم فهمیدم:D
برای اطلاع دیگران:
در X360 با ترکیب های:RB-LB-RT
در PS3 با ترکیب های:R1-L1-R2
در PC با ترکیب های:E-Q-Z
 
آخرین ویرایش:

som-fisher

کاربر سایت
Oct 25, 2008
372
تو صفحه اصلی سایت پایین Pro Evolution Soccer 2009 v1.30 [MULTI6] No-DVD/Fixed EXE #2
یک فلاپی کوچک آبی رنگ هست روش کلیک کن صفحه جدید باز میشه رو یکی از اون لینک ها کلیک کن.

همونطوری که گفتین کرک رو ریختم بعد پچ رو اجرا کردم ولی بعد که بازی رو خواستم اجرا کنم ارور کرک میده و اجرا نمیشه
 

no name

کاربر سایت
Aug 23, 2007
209
کمک!

سلام! بچه ها! میشه یه نفر لطف کنه exe اصلی pes2009 رو برا من بفرسته یا یه لینک سالم بذاره.میخام پچ کنم ، cd من exe اصلی نداره، هر چی می گردم پیدا نمی کنم.
 
آخرین ویرایش:

juventus2007

کاربر سایت
Apr 18, 2007
74
با سلام
من هم همین مشکل دوستمون که بالا اشاره کردند رو دارم.هر وقت میخوام سیو مستر لیگ رو لود کنم سیستم پیام خطا میده و میره دسکتاپ. پچ و کرک هم ریختم اما این دفعه خود بازی پیام میده: data is corrupted . البته این مساله فقط در مورد سیو مستر لیگ بوجود اومده و بقیه سیوها مشکلی ندارن! بازی رو هم یه بار پاک کردم، دوباره نصب کردم درست نشد.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر