به نام خدا

jtot_pro_evolution_soccer_2018.jpg


کونامی با انتشار تیزری بازی Pro Evolution Soccer 2018 را به طور رسمی معرفی کرد. در کنار آن، کونامی به تمامی بازیکنان پلتفرم PC این قول را داده که نسخه جدید بازی PES همانند نسخه های پیشین نخواهد بود و سازندگان به شدت بر روی بهبود گیم پلی و گرافیک بازی کار کردند به طوری که عملکرد نسخه PC به طور دقیق برابر با نسل هشتم خواهد بود و در خصوص گرافیک و کیفیت بازی، هیچ جای نگرانی وجود ندارد. برای تماشای تیزر بازی و همچنین تصاویر PES 2018 و آگاهی از اطلاعات انتشار بازی بر روی اسپویل زیر کلیک کنید

تصاویر و تریلرها و اطلاعات
b3df_pictures_amp_trailers_amp.jpg


تریلر کامل بازی در E3 2017:



محتوای نسخه های گوناگون بازی

3icn_banner_bonus_en.jpg Legendary.jpg main_legendary_edition_eu_en.jpg Premium.jpg


پلتفرمهای مقصد: PC ، PS4 ، XBOX ONE ، PS3 ، X360

تاریخ عرضه: 12 سپتامبر در آمریکا، 14 سپتامبر اروپا و آسیا
تریلر کامل 13 ژوئن منتشر می شود


باکس شات های نهایی نسخه های گوناگون بازی:



شرکای تجاری ای که تا کنون تایید شده اند:

6z1t_dacsjwdv0aaze0e.jpg yqee_dacoddixcaaidyb.jpg 8xxr_dacw9ewwaaar1df.jpg


تصاویر پس زمینه تم بازی برای نسخه PS4 که به پیش خرید کنندگان نسخه دیجیتالی داده می شه

9wse_pes_homescreen.jpg ublh_pes_fcb_homescreen.jpg


*ویژگی های زیر تنها بر روی پلتفرم های PC ،PS4 ،XBOX ONE در دسترس خواهد بود

1.Signal Iduna Park
2.تونل ها
3.آنلاین به صورت CO-OP
4.امکانات جدید Master League
5.تعمیرات اساسی (به توضیحات این بخش مراجعه شود)


در زیر نیز توضیحاتی کوتاه از موارد تازه ای در مورد PES 2018 را خواهید خواند

*در سیستم جدید ضربات آزاد شما توانایی این رو دارید که بر دو زاویه دوربین توسط فشار دادن آنالوگ سمت راست (R3 در PS و RS در XBOX) بازی رو سوییچ کنید برای تصمیم گیری بهتر در زدن ضربات ، همچنین گفتنیست که دیگه از اون فلاش زرد رنگ در زدن ضربات خبری نیست که همین موضوع این قسمت رو سخت تر میکنه

PhotoGrid_1508732207421.jpg


*در مد Master League انیمیشنهایی از پیش رندر شده برای مربی که شما باشید در هنگام قرارداد بستن، روحیه دادن به تیم و صحبت با اونها در رختکن و همچنین مصاحبه با بازیکنان پیش و پس از بازیهای مهم طراحی شده که جذابیت این بخش رو دو چندان میکنه، همچنین حالت چالشی به این بخش اضافه شده که هم خریدها رو سخت تر میکند و هم در صورتی که نتیجه مطلوبی در بازیها نگیرید و مدیران باشگاه رو راضی نگه ندارید اخراج خواهید شد

PhotoGrid_1508732339798.jpg PhotoGrid_1508732824841.jpg


*در مد Become A Legend هم ما شاهد بازیکنها در رختکن و خوشو بششون با هم پیش و پس از بازی هستیم البته به احتمال زیاد طبق معمول بدون دیالوگ

PhotoGrid_1508732465225.jpg


*یکی از مواردی که نسبت به گذشته تغییر کرده استفاده از عکس واقعی بازیکنها جای چهره هایی که خود سازنده ساخته بود در بخش Game Plan و اسکوربرد ابتدای بازی ها که نگاره گر آن هستیم

PhotoGrid_1508733389016.jpg


*از دیگر موارد که به عنوان اولین بازی فوتبالی PES 2018 اون رو داراست ONLINE CO-OP به صورت 3V3 هست که شما میتونید سه نفری در یک تیم با هم به رقابت با تیم مقابل بپردازید

PhotoGrid_1508732064961.jpg PhotoGrid_1508732133758.jpg


*یکی دیگر از مدهای جالب بازی Random Selection Match هست که بر خلاف PES 6 که خود بازی برای شما به صورت تصادفی انتخاب می کرد برای مسابقه دادن این بار بازی به صورت تصادفی بازیکنانی از کل بازیکنهای موجود در بازی چه فیک و چه واقعی انتخاب می کنه که شما باید با اون تیم به مسابقات بپردازید

PhotoGrid_1508732540621.jpg


*جزییات گیم پلی و انیمیشنها به طور شگفت انگیزی عالی و واقع گرایانه طراحی شده...درصد خطای شوتها زیاد شده واکنش باریکنان و دروازه بان به شوتها...تکلها...گلها...برخوردها...واقعن شگفت انگیزه... در همین راستا ویدیویی منتشر شده از سوی یک ادیتور که من چیز بیشتری نمیگم خودتون ببینید




همچنین ویژگی ها و امکانات تازه ای به بازی اضافه شده که جذابیت آن را دو چندان خواهد کرد که در ادامه 7 عنصر طلایی از آن را که تا به این لحظه معرفی شدند، خواهید خواند



ویژگی های جدید
*برخی از ویژگی های زیر تنها در PS4 ، XBOX ONE و Steam وجود خواهند داشت
bwei_new.jpg



1.کلاس آموزش گیم پلی
6ka0_gameplay_masterclass.jpg

●کیفیت گیم پلی شناخته شده جهانی به دقت تنظیم و تصحیح شده تا یک بازی زیبای اصیل را با سرعتی واقعی تر بازسازی کند

●دریبل های استراتژیک به کاربران اجازه می دهد کنترل قابل توجه بیشتری در اختیار داشته باشند علاوه بر این شیوه های دفاعی برای نگهداری از توپ و همچنین حرکت های آنالوگی ساده جهت اجرای حرکت های دقیق و واقعی برای برهم زدن تعادل مدافع به بازی اضافه شده است

●Real Touch+ اضافه شدن بعد تازی ای از کنترل توپ با لمس کامل بدن، که به قسمت های مختلف بدن اجازه می دهد تا بر اساس غیر قابل پیش بینی بودن حرکت توپ، توپ را کنترل کنند

●ضربات ایستگاهی (ضربات آزاد و پنالتی) با تعریف یک سیستم جدید از نو بازسازی شدند، در کنار گزینه انتخاب بازیکن توپ زن جدید

2.واقعیت بصری پیشرفته

t8u_enhanced_visual_reality.jpg

از تصاویر واقعی یک فوتبال اصیل تا ظریف ترین جزییات به لطف ویژگی Real Capture بازسازی شده است
مزایای آن شامل نورپردازی نزدیک به واقعیت ورزشگاه برای مسابقات در شب و روز می باشد، حدود 20.000 عناصر پیچیده مختلف استادیوم‌ها دوباره بازسازی شده است تا شاهد نمای باکیفیت‌تری از چمن ورزشگاه، تونل‌ها و مناطق اطراف ورزشگاه هایی مانند Camp Nou و Signal Iduna Park باشیم.
بازیکنان نوع حرکت بدنشان بر اساس سیستم جدید موشن کپچر در فوتبال واقعی شبیه سازی شده است و این سیستم موشن کپچر جدید و بازسازی که در بخش انیمیشن ها شده اجازه می دهد که هسته مرکزی بخشهایی مانند راه رفتن و چرخش و حالت های بدن نیز بازسازی شود و علاوه بر این مدلینگ بدن بازیکنان به طور کل تغییر کرده و همینطور کیتها چسبیده تر و شورت ها نیز کوتاه تر و جمع و جورتر شده است،همچنان تصاویر اسکن شده بازیکنانی که از تیم های پارتنرشیپ هستند با توجه به جوازی که سازنده گرفته از این پس تاتوی کامل بدن بازیکنان مورد نظر هم در بازی وجود خواهد داشت.

3.آنلاین مشارکتی
dtle_online_co-op.jpg

●حالت جدید اختصاص داده شده به 2v2 و Co-op Play 3v3 با پشتیبانی از مهمانان محلی یا به اصطلاح Local Guests با دوستانتان با هم بازی کنید و تیم تشکیل دهید یا به سادگی از مسابقات عادی به صورت One-Off لذت ببرید

4.حالتها و ویژگی های جدید
bjfu_new_modes_amp_features.jpg

●حالت مورد علاقه هواداران یعنی RANDOM SELECTION MATCH یا انتخاب تصادفی مسابقات که پیش از این در PES 6 آن را تجربه کرده بودیم به همراه ویژگی هاو امکانات جدیدی بازگشته است. تجربه زندگی به عنوان مدیر در Master League به همراه مسابقات پیش فصل ، سیستم نقل و انتقالات بهبود یافته ، ارائه عناصر تازه ای از جمله مصاحبه پیش از و همچنین صحنه های اتاق رختکن و ... تعدادی از موارد جدید در بازی هستند

5.ارائه تعمیرات اساسی
072p_presentation_overhaul.jpg

رابط کاربری جدید برای همه منو ها و تصاویر واقعی بازیکنان در صفحه Gameplan و MyClub و همچنین امکانات جدید دیگر به بازی حس و حال تازه ای از پخش تصاویر و صدا میدهد

6.ادغام PES لیگ
07vc_pes_league_integration.jpg

رقابت در PES لیگ در حالت جدید شامل MyClub ، Random Selection Match و Online Co-op می باشد

7.پیشرفت های قابل توجه PC
egnb_significant_pc_improvemen.jpg

نسخه PC Steam دستخوش پیشرفت های قابل توجهی در گرافیک و محتوا شده و اطمینان داده می شود که از استانداردهای کیفیتی برابر با تمامی پلتفرمهای نسل حاضر (نسل هشتمی) برخوردار است

تیم های پارتنرشیپ
z91f_partnership_teams.jpg


توجه: تیمهایی که با رنگ آبی نوشته شدند پارتنرشیپ انحصاری میباشند

FC Barcelona


Borussia Dortmund


Liverpool FC
7vyc_1410464525_fc-liverpool.png


Valencia CF
njxn_1410854553_fc-valencia-256.png


Fulham FC
5nw2_1424202894_fc-fulham.png


CR Flamengo
0b8_1474907068_flamengo-fc-logo.png


CR Vasco da Gama
jxgf_201px-vasco_da_gama_logo.svg.png


SC Corinthians Paulista
g6wu_1474906857_corinthians-fc-logo.png


CA River Plate
9475_river-plate-icon.png


CA Independiente
ch5r_110093.png


Colo Colo
wni0_colo_20colo.png


Club Universidad de Chile
v2h4_6000273.png


Club Alianza Lima
zoiw_1415125335_fc-alianza-lima.png


Sporting Cristal
pzmz_sporting-cristal.png


SE Palmeiras
8ler_1474905934_palmeiras-fc-logo.png


Inter
zhfz_1410466849_fc-inter_milan.png


AC Milan
gbcu_1410467610_fc-ac-milan.png


Arsenal

دستورات پیشرفته جدید
yrg6_new_advanced_instructions.jpg


سال گذشته مهم ترین ویژگی که در نسخه PES 2017 اضافه شد به جرات میشه گفت بخش Advanced Instructions بود که به ویژگی های Team ID اضافه شد و باعث میشه هم این که دست شما برای تاکتیک های گوناگون فوتبال چه در دفاع کردن و چه در هنگام حمله کردن باز باشه و هم این که بازی تیم ها بیش از پیش با هم فرق داشته باشه و تفاوت و نحوه بازیشون بیشتر به چشم بیاد !

سال گذشته این بخش در دو بخش به بازی اضافه شده بود، بخش نخست دستورات پیشرفته برای تاکتیک های هجومی به مقدار 7 دستور و بخش دوم تاکتیکهای دفاعی به مقدار 5 دستور، حال امسال در PES 2018 سه دستور دیگر به این بخش مهم در قسمت Formation بازی اضافه شده که در ادامه اونها رو خواهید خواند (با تشکر از Romell)

برای آگاهی از دستورات پیشرفته سال گذشته که امسال هم در بازی وجود دارند به پست اول تاپیک PES 2017 در لینک زیر برید و بخش مربوط به ویژگی ها و دستورات پیشرفته رو بخونید:

PES 2017

New 3 Advanced Instructions In PES 2018

False Winger : این قابلیت که به نام وینگر دروغین هستش ویژگی هستش که بازیکن وینگر حرکت بدون توپ میکنه و یک بازیکن دفاع رو با خودش سرگرم میکنه و دفاع کناری هم میتونه از فضای به وجود آمده استفاده کنه و نفوذ خودش رو اجرا کنه !



Wing Back : این قابلیت به نام برگشت بازیکن وینگر ویژگی هستش که بازیکن وینگر هر وقت که نیاز بود برای کمک به دفاع به عقب برگرده و به دفاع تیمی کمک کنه .



Defensive : این قابلیت مال زمانی هستش که شما وقتی در حال حمله کردن هستین هر بازیکنی رو که انتخاب کنین دیگه در زمان حمله شرکت نمیکنه و تو زمین خودش وای میسته !!


آپشن فایل ها و آموزشها
fbd_option_files_and_tutorials.jpg

با سپاس از زحمت فراوان علی حیدری گرامی (اروند 2520) برای ساخت این دو آپشن فایل


آپشن فایل استقلال و پرسپولیس

دانلود: WEPES.zip


آپشن فایل تیم ملی کلاسیک ایران (جام جهانی 98)

classic iran.zip

V2 آپشن فایل PES Universe:(در دو کیفیت 1024 و 2048)



دوستان توجه کنید که تنها تیمهایی که ازش در بازی استفاده میکنید کیفیت 2048 اون رو دانلود و نصب کنید و باقی تیمها رو با کیفیت 1024 بریزید چرا که کیت هایی که از کیفیت 2048 برخوردارند در بازی با محدودیت کمتری در تعداد نصب نیز برخوردارند

لینکهای دانلود: (همه رو پس از دانلود بریزید توی یه فولدر مشترک به اسم WEPES)

نماد لیگها و مسابقات:
00. Competitions 2048.rar

لیگ برتر انگلستان:

03. Premier League. v2 1024.rar


لیگ دست دو انگلستان:

04. Skybet Championship. v2 1024.rar


لالیگا:

01. LaLiga Santander. 1024.rar


لالیگا 123:

02. Liga 1,2,3. v2 1024.rar


بوندسلیگا:

05. Bundesliga. 1024.rar


سری A ایتالیا:

06. Serie A. v2 1024.rar


سری B ایتالیا:

07. Serie B. v2 1024.rar


لیگ NOS پرتغال:

08. Liga NOS. v2 1024.rar


لیگ MX مکزیک:

11. Liga MX. 1024.rar


تیمهای ملی اروپا:

12. UEFA National Teams. 1024.rar


تیمهای ملی آمریکای شمالی:

13. CONCACAF National Teams. 1024.rar


پسورد فایلها: v2pesuniverseof


دوستان توجه کنید که در هنگام نصب بوندسلیگا و لیگ MX در پنجره Advanced Settings در هنگام ایمپورت تیمها حتمن تیک گزینه Apply Player and Squad data رو حتمن بزارید و همینطور برای استفاده از این دو لیگ حتمن لایو آپدیت رو خاموش کنید

همچنین برای نصب نماد لیگ ها و مسابقات روی Import Competitions بزنید


پیشرفتهای این نسخه نسبت به نسخه اول:

V2 includes massive upgrades to our base V1 file such as:
BPL – Kit collar & color tweaks & 3rd/alternative kits
SkyBet – Kit collar & color tweaks & 3rd/alternative kits
La Liga – Kit collar & color tweaks & 3rd/alternative kits
La Liga 123 – Kit collar & color tweaks & 3rd/alternative kits

Also included are brand new additions:

Serie A (Full managers, Stadiums, Kits)
Serie B (Full League managers, Stadiums, Kits)
Bundesliga V1 (Full league with 3rd kits)
Liga NOS (Full managers, Stadiums, Kits)

لینکهای دانلود: (همه رو پس از دانلود بریزید توی یه فولدر مشترک به اسم WEPES)

نماد لیگها و مسابقات:
00. Competitions 2048.rar

لیگ برتر انگلستان:

03. Premier League 2048.rar


لیگ دست دو انگلستان:

04. Sky Bet Championship 2048.rar


لالیگا:

01. LaLiga Santander 2048.rar


لالیگا 123:

02. Liga 1,2,3 2048.rar


بوندسلیگا:

05. Bundesliga. 2048.rar


سری A ایتالیا:

06. Serie A 2048.rar


سری B ایتالیا:

07. Serie B 2048.rar


لیگ NOS پرتغال:

08. Liga NOS 2048.rar


لیگ MX مکزیک:

11. Liga MX 2048.rar


تیمهای ملی اروپا:

12. UEFA National Teams 2048.rar


تیمهای ملی آمریکای شمالی:

13. CONCACAF National Teams 2048.rar


فایل مخصوص PC:

PESUniverse V2 PC File.zip


پسورد فایلها: v2pesuniverseof


دوستان توجه کنید که در هنگام نصب بوندسلیگا و لیگ MX در پنجره Advanced Settings در هنگام ایمپورت تیمها حتمن تیک گزینه Apply Player and Squad data رو حتمن بزارید و همینطور برای استفاده از این دو لیگ حتمن Live Update رو خاموش کنید

همچنین برای نصب نماد لیگ ها و مسابقات روی Import Competitions بزنید

با سپای از Romell (امین عزیز) برای تهیه این فلوید فرمیشن ها

توجه داشته باشید که با نصب دو Fluid Formation زیر در بازی لستراتژی های تاکتیکی تعریف شده برای تیمهای زیر مجموعه این دو بخش که در سه حالت می باشند و توسط امین گرامی از دیتابیس رسمی این تیمها در واقعیت برداشته شده هنگام حمله و دفاع موقعیتها و پستهای بازیکنان تحت تاثیر اون تغییر میکنه و رنگ و بوی طبیعی تری به تیم مورد نظرتون میده

در هنگام نصب در صفحه Advanced Settings گزینه دوم یعنی Apply player and squad data رو تیک بزنید

Bundesliga True Fluid Formation PES 2018

BUNDESLIGA18.png

دانلود:
Romell True Fluid Formation Bundesliga PES 2018 MiX With pes Univers V2.rar


Other Teams True Fluid Formation PES 2018


emb_80.png


دانلود:
Romell True Fluid Formation Other Teams PES 2018 MiX With pes Univers V2.rar

----------------------------------------
ویدیوی آموزش نصب روی PS4 و PC (روی PS4 به جای اینکه پوشه WEPES رو بریزید توی داکیومنت میریزید روی فلش و فلش رو وصل میکنید به کنسول)

درضمن موقع نصب تیمهای بوندسلیگا حتمن تیک گزینه دوم رو بزارید. تیک گزینه سوم هم همیشه باید گذاشته بشه



v2by_pes2018_product_logo_b_(copy).png


با سپاس از کمک کاترین خانم و امین عزیز در امر ترجمه


لینک کانال:

WE PES

لینک گروه ها:

WEPES Group

به روز رسانی شده در تاریخ:
29 دی 1396
 
آخرین ویرایش:

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
از دید منفی نبینید شاید انقدر خرید بازیکن سطح بالا سخت باشه که واقعا راحت قبول نکنن یا باشگاهشون رد کنه اینا یعنی دستی به سیستم نقل و انتقالات کشیدن

اینم که فن های فیفا میان میگن داره نزدیک میشه به فیفا در حال گول زدن خودتون هستید عزیزان متاسفانه به فیزیک خمیری بازیکنا و شعبده بازی فیزیک و انیمیشن های منسوخ شده فیفا عادت کردین یا جالبه طرف که کلا بازی نکرده نسخه ۱۷ رو pc رفته اومده الکی داره بجای ۱۸ اظهار نظر میکنه
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
کونامی گفته چالشهای جدیدی برای مسترلیگ امسال پیاده کرده در بازی
یکی از این موارد گفته شده خریدن بازیکن بسیار دشوار شده... و اگر به درستی انجامش ندید اخراج میشید:flushed:




این ویدیوی آموزشی هم برای دوستانی که میخوان حرکات تکنیکی و یا Skill Move ها رو بزنن در هنگام بازی خوبه



اسپم: چهار پست تا هزار پست شدن تاپیک مونده:D
آقا اینا انیمیشن های اسکیل موو ها رو به کل از دوباره پیاده سازی کردن :o تمامی انیمیشن های اسکیل موو ها جدید هستش ! ( من شک داشتم ولی الان دیگه مطمئن شدم ) یعنی انیمیشن های هر اسکیل موو قبلی رو ریختن دور و با سیستم جدید انیمیشن بازی دوباره همون حرکت رو با انیمیشن طبیعی تری جایگزین کردن !!! :o

یه سری اسکیل موو ها هم که جدید هستن و انیمیشن هاشون هم :o

دقیقه 3:16 انیمیشن جایگزین شده رو نگاه کنین !!! :o همونی که دروازه بان توپ رو میندازه جلو و بعد سانتر میکنه :o من هیچ حرفی ندارم :o



 
آخرین ویرایش:

اروند 2520

کاربر سایت
Jul 23, 2014
1,414
نام
علی
من دیشب از مسافرت برگشتم و امروز دوباره یه کم بازی کردم
برای اولین بار کو آپ ارور نداد !
از دیلی وحشتناک دکمه ها که بگذریم ... چقدر پلیر رو اعصاب زیاده تو این بخش !!
هر بازی حداقل یه نفر تو تیمم بود که کلا هرگز پاس نمیداد !!!
یکی شون که دریبل هم بلد نبود و پاس هم نمیداد !!! هر جا و با هر بازیکنی توپو میگرفت فقط مستقیم میرفت جلو !! حتی با دروازبان !!!!!!! یه دونه از گلا رم همینجوری خوردیم ... مستقیم با گلر اومد جلو حریف هم توپ گرفت زد تو گل ! نمیدونم بچه مچه بود ... چی بود ... دو تا پاس تک به تک بهش دادم جفت شو کاملا ته آخر آخر شوتو پر کرد زد بیرون !!
سه تا بازی کردم تو هر سه بازی یه نفر داشتیم که کلا پاس نمیداد !!
جالبه که سیستم امتیاز بندی بازی به اینجور بازیکنا امتیاز بیشتر میده !!!!! که خب همین اشکال بزرگ گند زده کلا به این بخش ... هر اسکلی توپو میگیره میخواد فقط دریبل کنه !
ولی اون چند نفری که استثنائا آدم بودن ! همکاری باهاشون خیلی لذت بخش بود (علیرغم دیلی وحشتناک دکمه ها)
...
تو بازی تک نفره باز تاخیر دکمه ها کمتر بود ولی هنوزم خیلی فاصله داره تا بخواد سرور ها به حد حداقلی و قابل تحمل ! برسه ... فقط یه مقدار جزئی از 2017 تاخیر کمتر شده که مسلما قابل قبول نیست هنوز
با این فرمون امسال هم باید pes رو یک بازی صرفا آفلاین تلقی کنیم ! به نظر من
جالبه که 4 بازی اول که پنجشنبه پیش کردم کاملا خوب بود !! ولی بعد اون تا بحال حتی یک بازی با دیلی کم و قابل قبول نداشتم !!
خود بازی همچنان علیرغم تمام این مشکلات به نظرم خوب و لذتبخش میرسید ... باید وایسیم دمو بیاد تا بازی واقعی رو تجربه کنیم ... نه اینکه دکمه بزنی نیم ثانیه بعد عمل کنه ...
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
اين مد 3 به 3 فيفا نداره co op season داره كه دو نفرست از همه بهتر pro club داره كه مثه become a legend هست ولي انلاين كه ١١ به ١١ هم ميشه ولي براي بازي كردن بايد توي يه تيم باشي و يه جورايي اشناي اون كلاب اونر خوبيش اينه همه اعضاي تيم همو ميشناسن كسي تك روي كنه بهش تذكر ميديم توي اين مد هركس يه بازيكن رو كنترل ميكنه و بقيه cpu كنترل ميكنه البته ميشه بجاي cpu يه نفر كنترل كرد ولي بايد بلد باشه بخاطر اينكه اعضاي تيمي كه player نيستن بازيكنهاي سرشناس و قوي نيستن و بازيكنهاي اماتور و غيرحرفه اي با اورال كم هستن البته كلاب رشد ميكنه با بالا رفتن از هر دسته ولي رشدش خيلي به كندي انجام ميشه
 

Siamak61

کاربر سایت
Feb 8, 2017
544
من دیشب از مسافرت برگشتم و امروز دوباره یه کم بازی کردم
برای اولین بار کو آپ ارور نداد !
از دیلی وحشتناک دکمه ها که بگذریم ... چقدر پلیر رو اعصاب زیاده تو این بخش !!
هر بازی حداقل یه نفر تو تیمم بود که کلا هرگز پاس نمیداد !!!
یکی شون که دریبل هم بلد نبود و پاس هم نمیداد !!! هر جا و با هر بازیکنی توپو میگرفت فقط مستقیم میرفت جلو !! حتی با دروازبان !!!!!!! یه دونه از گلا رم همینجوری خوردیم ... مستقیم با گلر اومد جلو حریف هم توپ گرفت زد تو گل ! نمیدونم بچه مچه بود ... چی بود ... دو تا پاس تک به تک بهش دادم جفت شو کاملا ته آخر آخر شوتو پر کرد زد بیرون !!
سه تا بازی کردم تو هر سه بازی یه نفر داشتیم که کلا پاس نمیداد !!
جالبه که سیستم امتیاز بندی بازی به اینجور بازیکنا امتیاز بیشتر میده !!!!! که خب همین اشکال بزرگ گند زده کلا به این بخش ... هر اسکلی توپو میگیره میخواد فقط دریبل کنه !
ولی اون چند نفری که استثنائا آدم بودن ! همکاری باهاشون خیلی لذت بخش بود (علیرغم دیلی وحشتناک دکمه ها)
...
تو بازی تک نفره باز تاخیر دکمه ها کمتر بود ولی هنوزم خیلی فاصله داره تا بخواد سرور ها به حد حداقلی و قابل تحمل ! برسه ... فقط یه مقدار جزئی از 2017 تاخیر کمتر شده که مسلما قابل قبول نیست هنوز
با این فرمون امسال هم باید pes رو یک بازی صرفا آفلاین تلقی کنیم ! به نظر من
جالبه که 4 بازی اول که پنجشنبه پیش کردم کاملا خوب بود !! ولی بعد اون تا بحال حتی یک بازی با دیلی کم و قابل قبول نداشتم !!
خود بازی همچنان علیرغم تمام این مشکلات به نظرم خوب و لذتبخش میرسید ... باید وایسیم دمو بیاد تا بازی واقعی رو تجربه کنیم ... نه اینکه دکمه بزنی نیم ثانیه بعد عمل کنه ...
من هم باهات موافقم.توبازی تک نفره که اصلا تامیفهمن که توسرتری یا ازشون جلومیوفتی فورالفت میدن میان بیرون.بازی هم ازپارسال بهترشده چون گیم پلی عوض شده به چشم نمیاد وگرنه تاخیرتوبازی هست وروزبه روزم یه کوچولو بیشترمیشه که امیدوارم سازنده درستش کنه راجب به کوآپ هم همینطورکه فرمودی من هم ترجیح میدم تکی بازی کنم .بازبایدببینیم توافلاین بازی چطوره ولی بنظرم بازی خیلی امیدوارکنندست جزچندتا باگ کوچک.
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
آقا اینا انیمیشن های اسکیل موو ها رو به کل از دوباره پیاده سازی کردن :o تمامی انیمیشن های اسکیل موو ها جدید هستش ! ( من شک داشتم ولی الان دیگه مطمئن شدم ) یعنی انیمیشن های هر اسکیل موو قبلی رو ریختن دور و با سیستم جدید انیمیشن بازی دوباره همون حرکت رو با انیمیشن طبیعی تری جایگزین کردن !!! :o

یه سری اسکیل موو ها هم که جدید هستن و انیمیشن هاشون هم :o

دقیقه 3:16 انیمیشن جایگزین شده رو نگاه کنین !!! :o همونی که دروازه بان توپ رو میندازه جلو و بعد سانتر میکنه :o من هیچ حرفی ندارم :o




پیش از E3 یادم هست آدام گفته بود بسیاری از انیمیشنها با وجود اینکه پارسال اضافه شده بودن ولی از نو طراحی شدن و فکر کنم اینها هم جزشون میشه... واقعن این صحنه رو کیف کردم حرکات دروازه بان خیلی طبیعی هست توی این بخش... امسال این تنوع انیمیشنها هم خیلی زیاد شده به خصوص انیمیشنهای تکنیکی ای که به صورت خودکار هنگام گل زدن به اجرا در میاد و این برام ارزشمند هست

من دیشب از مسافرت برگشتم و امروز دوباره یه کم بازی کردم
برای اولین بار کو آپ ارور نداد !
از دیلی وحشتناک دکمه ها که بگذریم ... چقدر پلیر رو اعصاب زیاده تو این بخش !!
هر بازی حداقل یه نفر تو تیمم بود که کلا هرگز پاس نمیداد !!!
یکی شون که دریبل هم بلد نبود و پاس هم نمیداد !!! هر جا و با هر بازیکنی توپو میگرفت فقط مستقیم میرفت جلو !! حتی با دروازبان !!!!!!! یه دونه از گلا رم همینجوری خوردیم ... مستقیم با گلر اومد جلو حریف هم توپ گرفت زد تو گل ! نمیدونم بچه مچه بود ... چی بود ... دو تا پاس تک به تک بهش دادم جفت شو کاملا ته آخر آخر شوتو پر کرد زد بیرون !!
سه تا بازی کردم تو هر سه بازی یه نفر داشتیم که کلا پاس نمیداد !!
جالبه که سیستم امتیاز بندی بازی به اینجور بازیکنا امتیاز بیشتر میده !!!!! که خب همین اشکال بزرگ گند زده کلا به این بخش ... هر اسکلی توپو میگیره میخواد فقط دریبل کنه !
ولی اون چند نفری که استثنائا آدم بودن ! همکاری باهاشون خیلی لذت بخش بود (علیرغم دیلی وحشتناک دکمه ها)
...
تو بازی تک نفره باز تاخیر دکمه ها کمتر بود ولی هنوزم خیلی فاصله داره تا بخواد سرور ها به حد حداقلی و قابل تحمل ! برسه ... فقط یه مقدار جزئی از 2017 تاخیر کمتر شده که مسلما قابل قبول نیست هنوز
با این فرمون امسال هم باید pes رو یک بازی صرفا آفلاین تلقی کنیم ! به نظر من
جالبه که 4 بازی اول که پنجشنبه پیش کردم کاملا خوب بود !! ولی بعد اون تا بحال حتی یک بازی با دیلی کم و قابل قبول نداشتم !!
خود بازی همچنان علیرغم تمام این مشکلات به نظرم خوب و لذتبخش میرسید ... باید وایسیم دمو بیاد تا بازی واقعی رو تجربه کنیم ... نه اینکه دکمه بزنی نیم ثانیه بعد عمل کنه ...

به شدت این مورد که گفتی توی COOP 3V3 آزار دهندست... من توی یه بازی دو نفر هم تیمیم فقط تک روی میکردنو مثل بازیکنهای تیمهای ایرانی میخواستن خودشون گل بزنن فقط که گل نمیزدن به کنار... باعث میشدن با احمق بازیهاشون تیم ببازه... من پاسهای تو عمق زمینی و هوایی به چه نازی میفرستادم اینا توپ رو میفرستادن کره ماه....:| موقعیتهایی پیش میومد که یک گام تا گل زدن داشتم ولی اینا فکر میکردن مسی هستن توپو یه تنه گرفته بودن میخواستن چهار پنج نفر پشت هم رو دریبل بزنن... جالبیشم همونطور که گفتی چنین افراد مزخرفی امتیاز بیشتری آخر سر از منه نوعی میگرفتن:| دلیلش هم اینه دریبل زدن امتیاز بیشتری داره... باید یه فکری در مورد این مورد بکنن که کسی که پاس نمیده و تک روی میکنه رو از امتیازش کم کنن و یا یه گزینه اخطاری درست کنن توی بازی که به کسی که داره این کارو میکنه اخطار بدیم و در صورت بی توجهی کیک بشه از بازی...

الان کونامی یه لینک داده برای فیدبک دادن در مورد بتا... اگر میشه برید اونجا و این مورد رو بنویسید... لینکش رو براتون میزارم به زودی

در مورد تاخیر در دکمه ها هم زیاد موافق نیستم... من با نت آشغال مخابرات بدون کوچکترین تاخیری بازی میکنم:D مسلمن به اینترنت و پینگتون هم مربوط میشه ولی خب این روزهای آخر هست خیلی ها حجوم میارن بازی کنن به طوری که امروز چند دست زدم به سه ثانیه نشد پنج تن دیگه رو پیدا کرد سرور و خیلیهاشون رو میدیدی لول 1 تا 3 بودن که این حرفم رو تایید میکنه... و باعث میشه سرورها سنگین بشه
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
دوستانی که انگلیسی بلدن برن این لینک مربوط به فیدبک در مورد بتا هست ده دقیقه بیشتر زمانتون رو نمیگیره... یه سری سوالات رو پاسخ میدید بعد برای کونامی پست میشه نظراتتون

PES2018 online Beta Questionnaire(EN)│Questant


پی نوشت: آدام در مورد این موردی که بالا درباره مشکلات Coop گفتیم...گفته که نگران نباشید توی نسخه نهایی میتونید کلن بسازید و با دوستان خودتون بازی کنید
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
رادار و وسعت دید !!!

مدت ها بود میخواستم یه سری ایده و توضیحات درباره راداری که در بازی همیشه هست و به هر حال ازش استفاده میکنیم و وقتی دید تو زمین نداریم یه نگاهی به رادار میندازیم و بعدش هم خب پاسمون رو به بازیکنی که تو نمای گیم پلی معلوم نیست و تو رادار قابل مشاهده هست به اون بازیکن پاسمون رو ارسال میکنیم !

ما خیلی صحبت میکنیم و مینالیم که ای وای ما عاشق فوتبال شبیه سازیم و کارمون درسته و خلاصه بار ها و بار ها شده چه من و چه خیلی از شما دوستان ناله میکنیم که این بازی های ورزشی شبیه ساز درست حسابی نیستن و خلاصه همش مینالیم ! ولی من شک ندارم خیلی از شما ها از جمله خود من از این راداری که در بازی گنجانده شده استفاده میکنیم و خاموشش نمیکنیم !! راستش من چند بازی خاموشش کردم که بخوام فوتبال شبیه ساز بازی کنم و دوربین بازی رو هم طوری تنظیم میکنم که کل زمین رو نتونم ببینم ! چون دلیل داره !!

فوتبالیست هایی که در فوتبال واقعی در زمین هستن وسعت دیدشون ( VISION ) وحشتناک با اون چیزی که من و شما در تلوزیون میبینم فرق داره ! اینا هم باید حواسشون به توپی باشه که دارن باهاش حمل توپ میکنن و هم بازیکن های روبرویی که جلوشون هست باعث میشن در مناطق مختلف زمین وسعت دیدشون زیاد بشه و یا کاهش پیدا کنه ! این وسط بازیکن ها خب مهارت ها و استعداد هایی که دارن باعث میشه این وسعت دیدشون هم باعث و بانی کم و زیاد شدن دیدشون در پیدا کردن یار خودی بشه تا بتونن آیا ببینشون یا نبیننشون !!!

خب بحث رو میبرم به بخش رادار و فعلا یه استپی درباره صحبت های بالا میکنم و اول میخوام درباره همین رادار یه صحبتی بکنم !! ببینید ما تو بازی وقتی توپ پای هر بازیکنی هست خب به طبع رادار تمامی بازیکن های خودی و غیر خودی در زمین رو نشون میده ! حالا من کاری به نشون دادن بازیکن های غیر خودی ندارم ! و صحبتم فقط درباره یار های خودی هستش ! وقتی مثلا توپ پای دفاعی هستش که اصلا وسعت دید خوبی نداره و بازیسازی از دفاع اصلا بلد نیست ! ولی در رادار تمامی بازیکن های خودی رو نشون میده و ما به راحتی هر چه تمام تر یه نگاهی به رادار و بعدش هم پاس بلند میدیم و بازیکنی که اصلا بازیسازی بلد نیست یه باره میشه بواتنگ !!!! ( ببینید در کنار پاس ارور یه بازیکن وسعت دیدش هم مهمه یعنی این که امکان داره بازیکن وسعت دید خوبی داشته باشه ولی پاس ارور بدی داشته باشه و برعکس وسعت دید بدی داشته باشه ولی پاس ارور هاش بدک نباشه ولی اصولا بازیکن های که وسعت دید بدی دارن به همون جهت پاس ارور هاشون هم خیلی خوب نیست در کل ....... )

خب دقیقا مشکل کار همین جاست !! چرا باید وقتی توپ پای یه بازیکنی هستش که وسعت دید خوبی نداره باید رادار بازی تمامی بار های خودی رو نشون بده ؟؟؟!!! واقعا چرا ؟؟؟ خب میشه یه کار خیلی خیلی جالبی کرد ! ببینید به من نگید که خب شما رادار رو خاموش کن و این طوری مشکلت حل میشه ! دلیل هم داره ! وقتی توپ پای بازیکنی مثل بواتنگ هستش خب این بازیکن حتی میتونه حرکات لوادنسکی رو از دور ببینه و بدونه کی فرار میکنه و خلاصه موقعیتش رو درک میکنه و بعدش هم بهش یه پاس بلند زیبا میده و وقتی رادار خاموش باشه دیگه من گیمر که لوادنسکی رو نمیبینیم و این جا هست که رادار باید باشه ولی طوری که میگم باشه و نه این که همه بازیکن ها رو نشون بده !

توضیح :

خط سیاه = دید بازیکن

خط زرد = دید بازیکن متوسط تر میشود

خط قرمز = دید بازیکن ضعیف تر میشود

دایره سیاه رنگی که فلش جلویش است بازیکن صاحب توپ هستش و داره جهت دید مستقیم و حرکتیش رو نشون میده . یعنی داره پا به توپ در همون جهتی که فلش نشون داده حرکت میکنه .

دایره زرد : بازیکنی هست که در دید بازیکن اصلی هست و رنگ زرد نشان دهنده این میباشد که دید بازیکن اصلی نسبت به بازیکن زرد متوسط است

دایره قرمز : بازیکنی هست که در دید بازیکن اصلی هست و رنگ قرمز نشان دهنده این میباشد که دید بازیکن اصلی نسبت به بازیکن قرمز بسیار ضعیف میباشد .

نکته : بازیکن هایی که دیگر تیم که در عکس دیده نمیشن به این دلیل هستش که بازیکن صاحب توپ اصلا توانایی دیدن چنین بازیکنانی را ندارد و به همین خاطر در رادار خاموش میباشند

توجه : سیستم پیش فرض 1-5-4 میباشد .

sports 4.jpg

به این عکس نگاه کنید ! بازیکن صاحب توپ یک دفاع هستش . و بازیکنی هستش که اصلا توانایی بازیسازی از دفاع نداره و کلا یه دفاع کلاسیک میشه بهش لقب داد ! دفاعی که زیاد زیر توپ میزنه و بازیسازی رو خوب بلد نیست در زمین اجرا کنه ! اگه تو عکس نگاه کنید بازیکن هایی که در دیدش هستن بسیار کم هستن و وسعت دید این بازیکن بسیار کم هستش . و در پست های دیگه میبینید که اصلا بازیکنی دیده نمیشه . یعنی اگه رادار بازی ببینه بازیکن صاحب توپ دید کمی داره بازیکن های تو دیدش به ترتیب زرد یعنی متوسط میشن و درصد پاس ارور متوسط میشه و قرمز یعنی درصد پاس ارور بسیار ضعیف و جاهایی که بازیکن ها اصلا دیده نمیشن هم سخت میشه فهمید کجا هستن و اگه بخوایم به اون جا ها پاس بدیم بسیار بسیار درصد پاس ارور سخت تر میشه ! اگه چنین چیزی رو بشه به بازی اضافه کرد بازی وحشتناک چالش برانگیز میشه و به فوتبال شبیه ساز نزدیک تر ..... حلا این ویسط هر کی دوست نداشت چنین چیزی باشه تنظمیاتی باشه و رادار بازی رو به حالت سنتی در بیاره و اون طوری بازی کنه و عشق شبیه سازا هم این حالتی که گفتم .

دفاع صاحب توپ رو فرض کنید در این عکس دفاعی هستش که اصلا توانایی بازیسازی نداره .

sports 1.jpg

این عکس رو خوب نگاه کنین ! بازیکن صاحب توپ رو به طور مثال تونی کروس انتخاب کردم ! یکی از بهترین بازیساز های حال حاضر فوتبال جهان ! وسعت دیدش بسیار عالی و خوب هستش و فلشی که جلوش هست یعنی به طور مستقیم ساحب توپ هستش و این فلش هر چقدر جهتش تغییر کنن این وسعت دید (VISION) به همون جهت بیشتر میشه و اگه توجه کنین خب پشت سرش رو نمیتونه ببینه که ! یعنی میدونه که بازیکن های دفاع پشتش هستن ولی خب به هر حال نمیتونه ببینه و بازیکن ها در جهان به پشت یه باره پاس نمیدن !! وای امان از ما گیمر ها !! یه باره هر جا باشیم پاس به پشت میدیدم و ارور پاس هم که قربونش برم عالی !!! ( البته ارور پاس به پشت در نسخه 2018 خیلی بهتر و قابل قبول تر شده ) اون خطا هم هم همون طور گفتم وسعت دیدش هستش ورنگ های خط ها رو هم گفتم که برای چی هستش ! بازیکن های دایره ای هم که رنگشون فرق میکنه رو توضیح دادم ! یعنی ای کاش میشد رنگ بازیکن ها در رادار و بود و نبود یه بازیکن با توجه به قدرت وسعت دید هر بازیکن فرق داشت !

sports 3.jpg
این هم مثال دیگه ! تونی کروس زاویه دیدش و سمت حرتش با توجه به فلشی که گذاشتم به سمت چپ زمین فوتبال هستش و وسعت دیدش رو در رادار توجه میکنین و همون طور میبینید درجه سخت بودن پاسش و همین طور خب یه سری بازیکن ها رو اصلا نمیتونه ببینه و تو رادار نیستن

sports 6.jpg
در پایان این رو بگم ما همش از سی پی یو مینالیم ای وای آسونه و راحت میشه گل زد و هر سال همین داستان ها رو داریم ! ولی هیچ وقت به این تکته ها توجه نمیکنیم !

1 - دوربین رو خیلی ها طوری تنظیم میکنن که میشه همه جای زمین رو دید !!!

2 - رادار بازی همه جاهای بازیکن ها رو نشون میده

3 - سی پی یو هر بازیکنی رو در اختیار داره با توجه به پاس ارور حقیقی اون بازیکن بازی میکنه ولی ما همون بازیکن رو داشته باشیم با توجه به ضعف رادار و دوربین بازی و وسعت دید آرکد به راحتی در زمین پاس کاری میکنیم .

ما با هر بازیکنی ببینم بتونه پاس بده باهاش پاس میدیم ! مثلا با یه دفاعی که توانایی بازیسازی نداره به خاطر ضعف در وسعت دید گیم پلی و همین طور آرکد بودن رادار میتونیم مثلا به پشتمون پاس بدیم و پاس های بلند بدیم و ......

پاس ارور در بازی وجود داره !! بله درسته ! ولی وسعت دید بازیکن ها با توجه به رادار و دوربین بازی کاملا خنده دار و آرکد هستش و همین طور سی پی یو هر بازیکنی رو در اختیار داره وسعت دید اون بازیکن بر اساس پاس اررو حقیقیش تنظیم شده و بازیکن های سی پی یو واقعی تر بازی میکنن تا ما !!

پس به نظرم برای شبیه ساز بازی کردن دوربین حالت واقعی تری تنظیم بشه و همین طور این ایده راداری که گفتم هم در بازی تعبیه بشه که البته باید خواب چنین ایده ای رو در بازی ببینیم !!
 
آخرین ویرایش:

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,311
نام
Amin
رادار و وسعت دید !!!

مدت ها بود میخواستم یه سری ایده و توضیحات درباره راداری که در بازی همیشه هست و به هر حال ازش استفاده میکنیم و وقتی دید تو زمین نداریم یه نگاهی به رادار میندازیم و بعدش هم خب پاسمون رو به بازیکنی که تو نمای گیم پلی معلوم نیست و تو رادار قابل مشاهده هست به اون بازیکن پاسمون رو ارسال میکنیم !

ما خیلی صحبت میکنیم و مینالیم که ای وای ما عاشق فوتبال شبیه سازیم و کارمون درسته و خلاصه بار ها و بار ها شده چه من و چه خیلی از شما دوستان ناله میکنیم که این بازی های ورزشی شبیه ساز درست حسابی نیستن و خلاصه همش مینالیم ! ولی من شک ندارم خیلی از شما ها از جمله خود من از این راداری که در بازی گنجانده شده استفاده میکنیم و خاموشش نمیکنیم !! راستش من چند بازی خاموشش کردم که بخوام فوتبال شبیه ساز بازی کنم و دوربین بازی رو هم طوری تنظیم میکنم که کل زمین رو نتونم ببینم ! چون دلیل داره !!

فوتبالیست هایی که در فوتبال واقعی در زمین هستن وسعت دیدشون ( VISION ) وحشتناک با اون چیزی که من و شما در تلوزیون میبینم فرق داره ! اینا هم باید حواسشون به توپی باشه که دارن باهاش حمل توپ میکنن و هم بازیکن های روبرویی که جلوشون هست باعث میشن در مناطق مختلف زمین وسعت دیدشون زیاد بشه و یا کاهش پیدا کنه ! این وسط بازیکن ها خب مهارت ها و استعداد هایی که دارن باعث میشه این وسعت دیدشون هم باعث و بانی کم و زیاد شدن دیدشون در پیدا کردن یار خودی بشه تا بتونن آیا ببینشون یا نبیننشون !!!

خب بحث رو میبرم به بخش رادار و فعلا یه استپی درباره صحبت های بالا میکنم و اول میخوام درباره همین رادار یه صحبتی بکنم !! ببینید ما تو بازی وقتی توپ پای هر بازیکنی هست خب به طبع رادار تمامی بازیکن های خودی و غیر خودی در زمین رو نشون میده ! حالا من کاری به نشون دادن بازیکن های غیر خودی ندارم ! و صحبتم فقط درباره یار های خودی هستش ! وقتی مثلا توپ پای دفاعی هستش که اصلا وسعت دید خوبی نداره و بازیسازی از دفاع اصلا بلد نیست ! ولی در رادار تمامی بازیکن های خودی رو نشون میده و ما به راحتی هر چه تمام تر یه نگاهی به رادار و بعدش هم پاس بلند میدیم و بازیکنی که اصلا بازیسازی بلد نیست یه باره میشه بواتنگ !!!! ( ببینید در کنار پاس ارور یه بازیکن وسعت دیدش هم مهمه یعنی این که امکان داره بازیکن وسعت دید خوبی داشته باشه ولی پاس ارور بدی داشته باشه و برعکس وسعت دید بدی داشته باشه ولی پاس ارور هاش بدک نباشه ولی اصولا بازیکن های که وسعت دید بدی دارن به همون جهت پاس ارور هاشون هم خیلی خوب نیست در کل ....... )

خب دقیقا مشکل کار همین جاست !! چرا باید وقتی توپ پای یه بازیکنی هستش که وسعت دید خوبی نداره باید رادار بازی تمامی بار های خودی رو نشون بده ؟؟؟!!! واقعا چرا ؟؟؟ خب میشه یه کار خیلی خیلی جالبی کرد ! ببینید به من نگید که خب شما رادار رو خاموش کن و این طوری مشکلت حل میشه ! دلیل هم داره ! وقتی توپ پای بازیکنی مثل بواتنگ هستش خب این بازیکن حتی میتونه حرکات لوادنسکی رو از دور ببینه و بدونه کی فرار میکنه و خلاصه موقعیتش رو درک میکنه و بعدش هم بهش یه پاس بلند زیبا میده و وقتی رادار خاموش باشه دیگه من گیمر که لوادنسکی رو نمیبینیم و این جا هست که رادار باید باشه ولی طوری که میگم باشه و نه این که همه بازیکن ها رو نشون بده !

توضیح :

خط سیاه = دید بازیکن

خط زرد = دید بازیکن متوسط تر میشود

خط قرمز = دید بازیکن ضعیف تر میشود

دایره سیاه رنگی که فلش جلویش است بازیکن صاحب توپ هستش و داره جهت دید مستقیم و حرکتیش رو نشون میده . یعنی داره پا به توپ در همون جهتی که فلش نشون داده حرکت میکنه .

دایره زرد : بازیکنی هست که در دید بازیکن اصلی هست و رنگ زرد نشان دهنده این میباشد که دید بازیکن اصلی نسبت به بازیکن زرد متوسط است

دایره قرمز : بازیکنی هست که در دید بازیکن اصلی هست و رنگ قرمز نشان دهنده این میباشد که دید بازیکن اصلی نسبت به بازیکن قرمز بسیار ضعیف میباشد .

نکته : بازیکن هایی که دیگر تیم که در عکس دیده نمیشن به این دلیل هستش که بازیکن صاحب توپ اصلا توانایی دیدن چنین بازیکنانی را ندارد و به همین خاطر در رادار خاموش میباشند

توجه : سیستم پیش فرض 1-5-4 میباشد .


به این عکس نگاه کنید ! بازیکن صاحب توپ یک دفاع هستش . و بازیکنی هستش که اصلا توانایی بازیسازی از دفاع نداره و کلا یه دفاع کلاسیک میشه بهش لقب داد ! دفاعی که زیاد زیر توپ میزنه و بازیسازی رو خوب بلد نیست در زمین اجرا کنه ! اگه تو عکس نگاه کنید بازیکن هایی که در دیدش هستن بسیار کم هستن و وسعت دید این بازیکن بسیار کم هستش . و در پست های دیگه میبینید که اصلا بازیکنی دیده نمیشه . یعنی اگه رادار بازی ببینه بازیکن صاحب توپ دید کمی داره بازیکن های تو دیدش به ترتیب زرد یعنی متوسط میشن و درصد پاس ارور متوسط میشه و قرمز یعنی درصد پاس ارور بسیار ضعیف و جاهایی که بازیکن ها اصلا دیده نمیشن هم سخت میشه فهمید کجا هستن و اگه بخوایم به اون جا ها پاس بدیم بسیار بسیار درصد پاس ارور سخت تر میشه ! اگه چنین چیزی رو بشه به بازی اضافه کرد بازی وحشتناک چالش برانگیز میشه و به فوتبال شبیه ساز نزدیک تر ..... حلا این ویسط هر کی دوست نداشت چنین چیزی باشه تنظمیاتی باشه و رادار بازی رو به حالت سنتی در بیاره و اون طوری بازی کنه و عشق شبیه سازا هم این حالتی که گفتم .

دفاع صاحب توپ رو فرض کنید در این عکس دفاعی هستش که اصلا توانایی بازیسازی نداره .


این عکس رو خوب نگاه کنین ! بازیکن صاحب توپ رو به طور مثال تونی کروس انتخاب کردم ! یکی از بهترین بازیساز های حال حاضر فوتبال جهان ! وسعت دیدش بسیار عالی و خوب هستش و فلشی که جلوش هست یعنی به طور مستقیم ساحب توپ هستش و این فلش هر چقدر جهتش تغییر کنن این وسعت دید (VISION) به همون جهت بیشتر میشه و اگه توجه کنین خب پشت سرش رو نمیتونه ببینه که ! یعنی میدونه که بازیکن های دفاع پشتش هستن ولی خب به هر حال نمیتونه ببینه و بازیکن ها در جهان به پشت یه باره پاس نمیدن !! وای امان از ما گیمر ها !! یه باره هر جا باشیم پاس به پشت میدیدم و ارور پاس هم که قربونش برم عالی !!! ( البته ارور پاس به پشت در نسخه 2018 خیلی بهتر و قابل قبول تر شده ) اون خطا هم هم همون طور گفتم وسعت دیدش هستش ورنگ های خط ها رو هم گفتم که برای چی هستش ! بازیکن های دایره ای هم که رنگشون فرق میکنه رو توضیح دادم ! یعنی ای کاش میشد رنگ بازیکن ها در رادار و بود و نبود یه بازیکن با توجه به قدرت وسعت دید هر بازیکن فرق داشت !

این هم مثال دیگه ! تونی کروس زاویه دیدش و سمت حرتش با توجه به فلشی که گذاشتم به سمت چپ زمین فوتبال هستش و وسعت دیدش رو در رادار توجه میکنین و همون طور میبینید درجه سخت بودن پاسش و همین طور خب یه سری بازیکن ها رو اصلا نمیتونه ببینه و تو رادار نیستن

در پایان این رو بگم ما همش از سی پی یو مینالیم ای وای آسونه و راحت میشه گل زد و هر سال همین داستان ها رو داریم ! ولی هیچ وقت به این تکته ها توجه نمیکنیم !

1 - دوربین رو خیلی ها طوری تنظیم میکنن که میشه همه جای زمین رو دید !!!

2 - رادار بازی همه جاهای بازیکن ها رو نشون میده

3 - سی پی یو هر بازیکنی رو در اختیار داره با توجه به پاس ارور حقیقی اون بازیکن بازی میکنه ولی ما همون بازیکن رو داشته باشیم با توجه به ضعف رادار و دوربین بازی و وسعت دید آرکد به راحتی در زمین پاس کاری میکنیم .

ما با هر بازیکنی ببینم بتونه پاس بده باهاش پاس میدیم ! مثلا با یه دفاعی که توانایی بازیسازی نداره به خاطر ضعف در وسعت دید گیم پلی و همین طور آرکد بودن رادار میتونیم مثلا به پشتمون پاس بدیم و پاس های بلند بدیم و ......

پاس ارور در بازی وجود داره !! بله درسته ! ولی وسعت دید بازیکن ها با توجه به رادار و دوربین بازی کاملا خنده دار و آرکد هستش و همین طور سی پی یو هر بازیکنی رو در اختیار داره وسعت دید اون بازیکن بر اساس پاس اررو حقیقیش تنظیم شده و بازیکن های سی پی یو واقعی تر بازی میکنن تا ما !!

پس به نظرم برای شبیه ساز بازی کردن دوربین حالت واقعی تری تنظیم بشه و همین طور این ایده راداری که گفتم هم در بازی تعبیه بشه که البته باید خواب چنین ایده ای رو در بازی ببینیم !!
چه ایده جالب و خوبیه ، همیشه دوست داشتم تو بازی فوتبال گزینه ایی بنام سیمولیشن هم وجود داشت ! کارهای بسیار زیادی میشه کرد و با یه برنامه نویسی خوب میشه انجامش داد
مثلا بین توانایی شوت و پاس و سانتر بازیکنها سیستمی تعریف میشد که مثلا شما موقع پاس با تونی کروس کاملا اسیست میشد و موقع پاس با جو هارت منوال میشد ، ایده دیوانه واریه ولی شدنیه و خیلی خفن میشه
این ایده رادار رو که شما گفتی خیلی یونیکه و من در موردش تابحال فکر نکرده بودم و لذت بردم
طراح ارشد گیمر باید بین توانایی گیمر و توانایی بازیکن شبیه سازی شده یک بالانسی ایجاد کنه نیاز به یه اتاق فکر و حضور چندتا عشق فوتبال و همفکری کردن داره و در آخر به یه گزینه سیمولیشن در ستینگ بازی ختم میشه و میشه از این بعنوان تبلیغات استفاده کرد ....
ولی خب بازیهای آنلاین فقط و فقط داره بسمت توانایی گیمر میره و اصلا توانایی بازیکن آنچنان مهم نیست ، طرف تو فیفا با کریم بنزما جوری بازی میکنه انگار که فان باستنه :D البته نیاز بازار هم همینو میطلبه و کسی بخودش زحمت نمیده ....‌
 

اروند 2520

کاربر سایت
Jul 23, 2014
1,414
نام
علی
مثلا بین توانایی شوت و پاس و سانتر بازیکنها سیستمی تعریف میشد که مثلا شما موقع پاس با تونی کروس کاملا اسیست میشد و موقع پاس با جو هارت منوال میشد ، ایده دیوانه واریه ولی شدنیه و خیلی خفن میشه
طراح ارشد گیمر باید بین توانایی گیمر و توانایی بازیکن شبیه سازی شده یک بالانسی ایجاد کنه نیاز به یه اتاق فکر و حضور چندتا عشق فوتبال و همفکری کردن داره و در آخر به یه گزینه سیمولیشن در ستینگ بازی ختم میشه و میشه از این بعنوان تبلیغات استفاده کرد ....

دقیقا یه همچین ایده ای رو من در مورد شوت پیشنهاد دادم
View topic - PES 2018 NEWS, DISCUSSION, SCREENS AND VIDEO (Part 3) | Winning Eleven Next-Gen Blog |
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
چه ایده جالب و خوبیه ، همیشه دوست داشتم تو بازی فوتبال گزینه ایی بنام سیمولیشن هم وجود داشت ! کارهای بسیار زیادی میشه کرد و با یه برنامه نویسی خوب میشه انجامش داد
مثلا بین توانایی شوت و پاس و سانتر بازیکنها سیستمی تعریف میشد که مثلا شما موقع پاس با تونی کروس کاملا اسیست میشد و موقع پاس با جو هارت منوال میشد ، ایده دیوانه واریه ولی شدنیه و خیلی خفن میشه
این ایده رادار رو که شما گفتی خیلی یونیکه و من در موردش تابحال فکر نکرده بودم و لذت بردم
طراح ارشد گیمر باید بین توانایی گیمر و توانایی بازیکن شبیه سازی شده یک بالانسی ایجاد کنه نیاز به یه اتاق فکر و حضور چندتا عشق فوتبال و همفکری کردن داره و در آخر به یه گزینه سیمولیشن در ستینگ بازی ختم میشه و میشه از این بعنوان تبلیغات استفاده کرد ....
ولی خب بازیهای آنلاین فقط و فقط داره بسمت توانایی گیمر میره و اصلا توانایی بازیکن آنچنان مهم نیست ، طرف تو فیفا با کریم بنزما جوری بازی میکنه انگار که فان باستنه :D البته نیاز بازار هم همینو میطلبه و کسی بخودش زحمت نمیده ....‌
هر سال نسخه دمو میاد و میگیم سی پی یو ضعیفه ! حالا اگه تو یه سال سی پی یو خیلی خوب طراحی شده باشه و دیگه تو مستر لیگ قدرت اصلیش رو نشون میده سی پی یو ولی بازم بعد مدتی میگیم سی پی یو ضعیفه ! جالا این که هوش مصنوعی خیلی هر سال پیشرفت نمیکنه و مشکلات خودش رو داره در اون که شکی نیست ولی بخش بزرگی از تفاوت های یوزر با سی پی یو تو همین موارد بالایی هستش که اشاره کردم و در پایین هم کمی بیشتر اشاره میکنم .

یا این که سازندگان PES میتونن برن تقلب کنن :| و اسلایدر های مخفی به کار ببرن و یه جاهایی قدرت سی پی یو به صورت غیر نرمال بالا بره و اسلایدر های مخفی بازیکن ها قوی تر بشه و تیم یوزر هم ضعیف تر بشه دقیقا چیزی که در بازی فیفا وجود داره مثلا این مورد سی پی یو و قوی بودنش در نسخه هایی از فیفا بوده و بعد مدتی همه مینالن که سی پی یو ماشینی بازی میکنه و بازی خسته کننده میشه و درست هم میگن خب .

تو این PES از نسخه 2016 به بعد کلا سازنده ها بیخیال این چیت اسلایدر ها و این چیزا شدن ( فکر کنم علی جان بود گفت بود تو نسخه 2015 سی پی یو کمی چیت اسلایدر داشت !!! چون من نسخه PES 2015 رو بازی نکردم به جز یکی دو دست اونم دوستانه و اون موقع فیفا بازی میکردم ) و میخوان سی پی یو بازی خودش رو بکنه ! ولی وقتی مشکلات موارد بالا رو گفتم تا درست نشه و تا یه سری چیزا تغییر نکنه باز هم داستان همینه و در ضمن همه ما اکثریت میریم بایرن و دورتمند و بارسا و رئال و چلسی و ....... رو میگیریم و بازی مون هم که خوب باشه در کنارش و خرید بازیکن خفن هم میکنیم و دوربین هم که دوره ، رادار هم که روشنه و داره کمکمون میکنه و هوش مصنوعی سی پی یو هم مشکلات هر سال داره صد در صد ..... دیگه میخوایم سی پی یو رو نبریم ؟؟؟ :| درست نمیگم خداییش ؟

مقصر سازنده ها هستن که گزینه شبیه ساز تو بازی نمیذارن و با کمبود ایده مواجه هستن و اگر هم داشته باشن که من مطمئنم دارن ولی پیاده سازی نمیکنن ...

تا این مشکلات بالا از طرف سازنده ها هستش و همین طور گیمر ها هم مقصر هستن تا حدود زیادی این مشکلات سی پی یو و آسون بودن و این چیزا هست .....

مثلا گیمری میگه من عاشق شبیه سازم ولی میره تنظیم دوربین رو میبره تو فضا وسعت دیدش رو !!!! خب دیگه میخوای سی پی یوی نگون بخت رو نبری ؟ حالا مشکلات سی پی و هوش مصنوعی هم که دیگه بهش اضافه کنیم که در کنارش قشنگ میشه گل و بلبل !!!
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر