هیچی نداشت باس فایت های خفنی داشت که با اون تعداد و تنوع توی هیچ بازیی پیدا نمی شه(به غیر شادو آف کلاسوس)
والا نظر شماست ولی يک سوال دارم :
شما هم NG بازی کردی هم NB بهم بگو :
تنوع يا روش کشتن توی باس ها توی کدوم بازی بيشتر بود ?
حتما بگو که تو کدوم بازی کشتن باس ها مغز تو رو بيشتر مشغول کرد????
تو NB که من بازی کردم ( تو gamer tag ام هنوز هست ) 2/3 مدل حالت توی کشتن باس ها بيشتر نبود ..
يکی اینکه با ان شمشير گنده که داشتی رو زره رو ميزدی که بشکنه يا اینکه چيز های پرت ميکردن بايد به خودشون ميزدی...جز کشتن اون پسره و پدرش
همه باس ها مثل هم بود ... انقد خسته کننده بود بازيش که واقعا ادم حالش بد ميشد
رنگ آميزی مزخرف ... enemy ها با مغز اندازه فندق ( که توی بازی چند مدل enemy بود ? بيشتر از 4/5 مدل?
نه عزيز جان ... این بازی فقط اسمش نينجا بود .. و الی هيچی نداشت ... تنها بازی بود که سر درد ميگرفتم از بازی کردن چون همه مراحل شبيه هم بود..
درضمن چندتا باس هاش هم تکراری باز اومد ( تو NG هم بود ولی فرق داشتن )
انجا هر روش کشتن باس ها فرق داشت ... مرحله فلان با فلان فرق داشت... جز ان مواردی که تکراری بود ..
در کل بازی بزرگی نبود ... حتی ارزش اون 9 ساعت بازی رو نداشت
درضمن پدرمون در امد که هی دکمه X بزن ... حالا Y بزن...
بازی هم باگ داشت ان مرحله تو هوا پيما بود که کرمه رو ميزدی ... بعد ديگه دکمه A نيومد ( همون نور ) که بايد بزنی تا todame (درست نوشتم ?) بکنه نيومده بود :biggrin1: مجبور شدم دوباره از اول ان مرحله رو از checkpoint بازی کنم
کلا بازيش دری وری بود .....يک سری مثلا game developer جمع شدن دور هم همچين چرندی رو ساختن..حيف ان هزينه ای که MS کرد