Multi Platform Need for Speed: Rivals

ناشر:Ghost Games
سازنده:EA
پلتفرم:PC/X360/PS3/PS4 XBOX One
تاریخ انتشار:19 نوامبر

با تشکر از ( The Master Miller)
بازی در Redview County جریان دارد که داای جزئیات زیادی است.
استفاده از قابلیت Need for Speed Network که از سیستم Autolog بهره می‌بره: گیمران می‌توانند وضعیت خود را با قیه مقایسه کنند دوستانشان را به رقابت دعوت کنند، و نکات مثبت خود را با دوستان و رقیبا به اشتراک بگذارند.
قابلیت شخصی سازی مانند استفاده از paintjobs جدید، شخصی سازی license plates، گذاشتن تصاویر برروی بنده ماشین و ارتقا ماشین.
Pursuit and Evasion Tech شامل 11 ارتقا گجت است که شامل turbo boosts است برای مسابقه دهندگان jammers و EMPs و برای پلیش‌ها shockwaves، ایست بازرسی و هلیکوپتر در دسترس است.
Ferrari در Rivals برگشته است آن هم پس از 7 سال در سری NFS. بازیکنان می‌توانند F12berlinetta را در بازی کنترل کنند.
قابلیت جدید AllDrive در بازی اجازه می‌دهد تا بازیکن تنها نباشد و با دوستان نیز بازیکی کند و مرزی بین بازی تکنفره و چندنفره وجود نداشته باشد.
بازیکنان قادر هستند در نقش پلیس‌ها باشند هر گروه قانون خود را دارد و دارای چالش high stakes است. مسابقه دهندگان بسیار سریع فرار می‌کنند و سعی می‌کنند به هدف خود برسند یعنی infamous شوند.
بازیکنان می‌توانند Speedpoints بدست بیاورند که از طریق فرار از دست پلیس امکان پذیر است، و باعث باز شدن ماشین‌های جدید و آیتم‌ها جدید می‌شود وقتی دستگیر شوید Speedpoints نیز از بین می‌رود.
در نقش پلیس باید گروهی کار کنید و درجه خود را بین نیرو‌های پلیس با دستگیر کردن رانندگان افزایش دهید. رسیدن به درجه‌ها بیشتر باعث آزاد شدن ماشین‌های بیشتر پلیس و قابلیت‌های پیشرفته جدید می‌شود."
پیش خرید بازی Nissan GT-R Black Edition پلیش که ماشین پیشرفته‌ای است را با قابلیت ارتقا و شخص سازی در دسترس قرار می‌دهد.
بازی جزء تفاوت در گرافیک پیشرفته برای کنسول‌های نسل بعد و تعداد بیشتر بازیکنان در بخش آنلاین به همراه تاثیرات آب و هوایی هیچ تغییر در محتوی با کنسول‌های فعلی ندارد.
محیط بازی open-world و بسیار شبیه به Most Wanted است.


 
  • Like
Reactions: Majid.yadegari

Criminal

کاربر سایت
Nov 13, 2010
1,652
نام
Arshia
این Rivals واقعا خوبه من که خوشم اومد !
از هر نظر تکمیله ، هوش مصنوعی خیلی از نسخه های قبل بهتر شده پلیس ها خیلی سمج شدن همینطور خیلی وحشی ! :d گرافیکش هم که فوق العاده است، آب و هوای داینامیکش عالیه وقتی هوا بارونی میشه و رعد و برق میزنه حس میکنم واقعا توی ماشین نشستم زیر بارون ، صداگذاری هم که کوچکترین ایرادی نمیشه بهش گرفت صدا موتور ماشین ها دیوونه کننده است مخصوصا Ferrari ها ، تنها ایرادی که داره مولتی پلیرش هست زیاد خوب نیست ولی بد هم نیست میتونست بهتر از این باشه ، در آخر هم واقعا ارزشش رو داره تجربه اش کنین از ما گفتن بود ;):d
 

MASHIN

کاربر سایت
Aug 24, 2012
597
نام
KAMRAN
دوستان این بازی اکانت اورجین میخواد!!! چکار باید کرد؟؟ وقتی میره تو بازی تو حالت انلاین یک پنجره بالا میاد (پنجره اورجین) توش یوزرنیم پس وررد میخواد! چی بزنم؟؟؟ کسی هست اکانت اورجین داشته باشه و نخواد ؟؟؟
 

soroush_rad

کاربر سایت
Dec 22, 2013
43
اقا این اپدیت 1.3 گیگ که تازه اومده چیه؟؟!!! اپدیته یا کلا بازی رو از ائل ساختن اخه 1.3 گیگ....

کسی میدونه چه تغییراتی میکنه بعد از اپدیت؟؟؟
 

Criminal

کاربر سایت
Nov 13, 2010
1,652
نام
Arshia
اقا این اپدیت 1.3 گیگ که تازه اومده چیه؟؟!!! اپدیته یا کلا بازی رو از ائل ساختن اخه 1.3 گیگ....

کسی میدونه چه تغییراتی میکنه بعد از اپدیت؟؟؟
بخاطر DLC جدید بازیـه بازی هیچ تغییری نمیکنه ، مثل سری های قبل به عنوان آپدیت باید بگیری بعد که پول دادی خریدی میزاره ازش استفاده کنی
به زور باید آپدیت کرد ما شاید نخوایم DLC بخریم ! :|
 

saw_666

کاربر سایت
Feb 12, 2014
41
سلام دوستان...کسی میدونه چطوری باید مازراتی رو باز کنیم؟؟؟! من بخش ریسینگو تموم کردم فقط همین یه ماشین مونده که باز بشه..پیشاپیش ممنون
 

Dante .D.H

کاربر سایت
Sep 22, 2012
714
نام
Amin
يك DLC جديدا از Rivals آمده كه يك Ferrari و Jaguar رو اضافه ميكنه .


اي كاش يك DLC ميدادن كه Mercedes Benz SLR Mclaren رو به بازي اضافه كنه . خداييش جاش خيلي خاليه ! :(
 

Dante .D.H

کاربر سایت
Sep 22, 2012
714
نام
Amin
سلام، این بازیو اینترنتی میتونم بخرم؟منظورم اینه که جایی هست که معتبر باشه و کرک بازی مشکل دار نباشه؟

سایتها که اکثرا معتبرن فقط موقع خرید دقت کنین که Deluxe edition رو میخرین یا Black Boxرو . البته من Deluxe edition رو پیشنهاد میکنم چون هر چی باشه دیگه کامله . از نظر کرک هم که باید خودتون کرک بازی رو بگیرین . شاید هم چون یک مدتی میشه بازی آمده کرک رو با خود بازی بهتون بدن .

سلام این بازی رو میشه روی رم 2 اجرا کرد یا بیخیالش بشم؟ ممنون

انجام نمیشه . حداقل باید 4 داشته باشین .

خسنه نباشید دوستان

بخوام دکمه های joystick رو تنظیم کنم به دلخواه خودم ،
از کجا باید این کارو کنم ؟

تا جایی که من میدونم بازی یک طوری هست که نمیشه دکمه ها رو به دلخواه تنظیم کنین و همون تنظیمات Xbox 360 رو براش گذاشتن . البته با Xpadder و X360ce میشه اینکار رو کرد اما اگه دارین الآن با دسته بازی میکنین بی خودی خودتونو به دردسر نندازین.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر