Multi Platform Need for Speed: Rivals

ناشر:Ghost Games
سازنده:EA
پلتفرم:PC/X360/PS3/PS4 XBOX One
تاریخ انتشار:19 نوامبر

با تشکر از ( The Master Miller)
بازی در Redview County جریان دارد که داای جزئیات زیادی است.
استفاده از قابلیت Need for Speed Network که از سیستم Autolog بهره می‌بره: گیمران می‌توانند وضعیت خود را با قیه مقایسه کنند دوستانشان را به رقابت دعوت کنند، و نکات مثبت خود را با دوستان و رقیبا به اشتراک بگذارند.
قابلیت شخصی سازی مانند استفاده از paintjobs جدید، شخصی سازی license plates، گذاشتن تصاویر برروی بنده ماشین و ارتقا ماشین.
Pursuit and Evasion Tech شامل 11 ارتقا گجت است که شامل turbo boosts است برای مسابقه دهندگان jammers و EMPs و برای پلیش‌ها shockwaves، ایست بازرسی و هلیکوپتر در دسترس است.
Ferrari در Rivals برگشته است آن هم پس از 7 سال در سری NFS. بازیکنان می‌توانند F12berlinetta را در بازی کنترل کنند.
قابلیت جدید AllDrive در بازی اجازه می‌دهد تا بازیکن تنها نباشد و با دوستان نیز بازیکی کند و مرزی بین بازی تکنفره و چندنفره وجود نداشته باشد.
بازیکنان قادر هستند در نقش پلیس‌ها باشند هر گروه قانون خود را دارد و دارای چالش high stakes است. مسابقه دهندگان بسیار سریع فرار می‌کنند و سعی می‌کنند به هدف خود برسند یعنی infamous شوند.
بازیکنان می‌توانند Speedpoints بدست بیاورند که از طریق فرار از دست پلیس امکان پذیر است، و باعث باز شدن ماشین‌های جدید و آیتم‌ها جدید می‌شود وقتی دستگیر شوید Speedpoints نیز از بین می‌رود.
در نقش پلیس باید گروهی کار کنید و درجه خود را بین نیرو‌های پلیس با دستگیر کردن رانندگان افزایش دهید. رسیدن به درجه‌ها بیشتر باعث آزاد شدن ماشین‌های بیشتر پلیس و قابلیت‌های پیشرفته جدید می‌شود."
پیش خرید بازی Nissan GT-R Black Edition پلیش که ماشین پیشرفته‌ای است را با قابلیت ارتقا و شخص سازی در دسترس قرار می‌دهد.
بازی جزء تفاوت در گرافیک پیشرفته برای کنسول‌های نسل بعد و تعداد بیشتر بازیکنان در بخش آنلاین به همراه تاثیرات آب و هوایی هیچ تغییر در محتوی با کنسول‌های فعلی ندارد.
محیط بازی open-world و بسیار شبیه به Most Wanted است.


 
  • Like
Reactions: Majid.yadegari

mikelwar

کاربر سایت
Jul 25, 2012
1,171
نام
ALI
دوستان توی این بازی مثل n most wanted 2005 دارای شخصی سازی گسترده ای است یا نه ؟ چ.ن من تا حالا تمام نسخه هاشو از سال 2010 به بد بازی کردمولی هیچ کدوم مثل اون (البته به غیر از carbon ) دارای شخصی سازی خوبی نبودند اند
 

Dante .D.H

کاربر سایت
Sep 22, 2012
714
نام
Amin
دوستان توی این بازی مثل n most wanted 2005 دارای شخصی سازی گسترده ای است یا نه ؟ چ.ن من تا حالا تمام نسخه هاشو از سال 2010 به بد بازی کردمولی هیچ کدوم مثل اون (البته به غیر از carbon ) دارای شخصی سازی خوبی نبودند اند

شخصي سازي بازي شامل رينگ ها ، طرح روي بدنه و رنگ ماشين ، performance و pursuit tech ميشه ، body kit در اين بازي نيست و در حد كربن اون سيستم تيونينگ عالي وجود نداره اما به هر حال باز هم جاي شكرش باقيه كه بعد از چند مدت كه شخصي سازي توي بازي ها نبود دوباره برگشته . البته در MW 2012 شخصي سازي بود اما به حدي خراب كار شده بود كه اگه نميذاشتنش بهتر بود ! :d:|
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
علي صلح و صفا دقيقا به چيزي اشاره كرد كه من نگرانشم ! :d:| تا الآن كه من مشكلي با car list ، گرافيك بازي و ... ندارم و حتي به خاطر اين سيستم تيونينگش خيلي اميدوار شدم اما اون چيزي كه منو نگران كرده گيم پلي و سيستم دريفتشه ! توي يكي از تريلرهايي كه ديدم با Ferrari F12 دريفت زدن به نوعي بود كه تقريبا هيچ شباهتي با HP 2010 نداشت ! الآن تنها مسئله اي كه منو درگير خودش كرده همينه .
سیستم دریفتش همون ولی یه خورده به نظر میرسه گوشت و استخون دار تر شده. من نگران تیونینگ و پرفورمنسش هستم که هنوز نمیدونم داره یا نه و اگر داره در حد و اندازه MW2005 هست یا نه. چون MW2005 واقعا تکامل همه چیز بود. چقدر میشد ماشین رو شخصی سازی کرد و چقدر قسمت های مختلف رو برای ماشین ها میشد تعبیه کرد.

عکس ها رو هم هر وقت میبینم یه حس دژاوو بهم دست میده:|
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
بر عکس تو من فکر میکنم که MW2012 یک افتضاح غیر قابل جبران بود. کرایتریون فقط HP2010 رو خوب ساخت و دلیلش هم این بود که مثل HP قدیمی، این شماره نه داستان داشت و نه تیونینگ و نه هیچی و تمام تمرکزش روی گیم پلیش بود.
ولی MW2005 هم داستان داشت، هم تیونینگ، هم هر چی که آدم انتظار داشت. الان 7 ساله که اینا دارن جا پی میکنن (بدون احتساب HP2010). گیم پلیش MW2012 بر خلاف ساخته قبلیشون یعنی HP2010، افتضاح و سفت و چغر بود و اون سیستم دریفتینگ نرم و روون جای خودش رو به سیستم تخیلی و بعضا غیر قابل کنترل میداد.
باز اون بلک باکس بدبخت سعی داشت وی هر شماره یه نوآوری پیاده کنه. کرایتریون فقط یه روندی رو تکرار میکنه.
منم به این شماره تا حدودی امیدوارم. البته اگر سیستم تیونینگ و پرفورمنس برگشته باشه. سیستم دریفتینگش بی شباهت به MW2005 نبود.

اون جاده برفی خوراک یه دریفت خفنه:d
خوب دیگه منم همینو میگم!

من از کل MW2012 یک گیم پلیش رو قبول داشتم که اونم ضعف هایی داشت! بقیه بخش هاش واقعا افتضاح بود و انگار که EA با شلاق بیوفته دنبال این استدیو همشو کشکی ساخته بودن :|
 

mikelwar

کاربر سایت
Jul 25, 2012
1,171
نام
ALI
شخصي سازي بازي شامل رينگ ها ، طرح روي بدنه و رنگ ماشين ، performance و pursuit tech ميشه ، body kitدر اين بازي نيست و در حد كربن اون سيستم تيونينگ عالي وجود نداره اما به هر حال باز هم جاي شكرش باقيه كه بعد از چند مدت كه شخصي سازي توي بازي ها نبود دوباره برگشته . البته در MW 2012 شخصي سازي بود اما به حدي خراب كار شده بود كه اگه نميذاشتنش بهتر بود ! :d:|
ممنون فقط یه چیزی این pursuit tech که گفتین منظورتون همون قدرت هایی است که مثلا سیستم ماشین مقابل را با هاش خراب می کنیم یا مثلا اگه پلیس باشیم تیغ می ذاریم است ؟نه
 

Dante .D.H

کاربر سایت
Sep 22, 2012
714
نام
Amin
ممنون فقط یه چیزی این pursuit tech که گفتین منظورتون همون قدرت هایی است که مثلا سیستم ماشین مقابل را با هاش خراب می کنیم یا مثلا اگه پلیس باشیم تیغ می ذاریم است ؟نه

بله هميناس ! Pursuit tech شامل EMP ها ميشه كه هم racerها و هم پليس ها قادر به استفاده ازش هستن . سلاح ديگه ESF هست كه براي گروه racer در نظر گرفته شده و به اين صورت هست كه باعث ميشه رقيب براي يك مدت كنترل ماشين رو از دست بده و ماشينش صدمه ببينه . هنوز مشخص نشده كه آيا اين ويژگي براي پليس ها هم هست يا نه ؟
مورد بعدي road block هست كه مطمئنا باهاش آشنايي دارين ! فقط پليس ها ميتونن از اين مورد استفاده كنن و به وسيله اون جلوي راننده ها رو ببندن .
و اما Turbo boost كه فقط براي racer ها در نظر گرفته شده و اين مورد در HP 2010 هم بود . يك نوع NOS كه به طور خيلي موثري سرعت رو بالا ميبره !
مورد بعدي كه براي racer در نظر گرفته شده Jammer هست كه باز هم در HP 2010 بود . اين مورد ميتونه براي لحظاتي سلاح ها و سيستم هاي پليس ها رو از كار بندازه .
مورد بعدي Shockwave هست كه ميتونه به ماشين هايي كه نزديك هستن آسيب برسونه .
Spike strips هم همون چيزهايي هستن كه اگه روش برين پنچر ميشين ! :d اين مورد هم براي racer و هم براي پليس در نظر گرفته شده .
 

FLAWL3SS

کاربر سایت
Mar 19, 2012
1,537
نام
علی
06552325657074724563.jpg


HD Quicktime 83.8MB Download
Hi-Res H.264 MP4 42.7MB Download
Lo-Res IPOD / PSP 10.8MB Download

تصاویر تریلر:



 

Dante .D.H

کاربر سایت
Sep 22, 2012
714
نام
Amin
يعني هر تريلري كه ميبينم نسبت به گيم پلي و قابليت هاي هدايت ماشين نااميدتر ميشم ! :d:| كاملا قابل مشاهده هست كه پيچيدن و هدايت ماشين يك سنگيني در حد MW 2012 داره . تا الآن HP 2010 روون ترين هندلينگ رو داشته . توي HP 2010 ميتونستي با اعتماد به نفس كامل بري توي پيچ و تقريبا 90% ميتونستي واكنش ماشين رو پيش بيني كني ولي توي MW 2012 اصلا اينطوري نبود كه البته بخشي از اين برميگرده به اين موضوع كه شهر رو بيش از حد شلوغ كرده بودن . به هر حال اميدوارم گيم پلي Rivals از اون چيزي كه فكر ميكنم روون تر بوده باشه !
_____________________________________________________________________

 

A.Pato7

کاربر سایت
Jul 6, 2011
965
پيچيدن و هدايت ماشين يك سنگيني در حد MW 2012 داره .
راستش این به نظرم یه مقدار سلیقه ای هست. مثلا من شخصا سنگینی ماشین ها تو MW2012 رو به HP2010 ترجیح میدادم! فقط مشکل MW2012 این بود که برای بازی تعریف شده بود از 100 به بالا بخوری به یه ماشین دیگه کرش میشی، و با ماشین های تاپ بازی غیر قابل تحمل میشد چون 3-4 ثانیه ای میرسیدی به صد، به قول همین بازیسنتر میشد Most Crashed :d خودت هم گفتی همینو:

شهر رو بيش از حد شلوغ كرده بودن .



در مورد همین هندلینگ به نظرم نقد IGN بود که ازش تعریف کرده بود. فکر میکنم سلقیه ای هست. من اون سنگینی ماشین ها تو MW2012 رو خیلی دوست داشتم. یه حس واقع گرایانه ای میداد به آدم.
 

Mamad_Chelsea

کاربر سایت
Jul 15, 2013
1,296
نام
محمد
دقیقا اون چیزی که از تریلرها میشه فهمید اینه که گیم پلی خیلی شباهت داره به MW 2012! من که با گیم پلی MW 2012 اصن حال نکردم! اون حس کنترل کامل رو که تو نسخه های قبلی بود رو به آدم منتقل نمیکرد و هر آن باید منتظر یه برخورد تو مسابقات بودی! نکته ی دیگه در مورد شخصی سازی ماشین ها تو بازیه که امیدوارم اونطور که عنوان شده تو این نسخه بتونیم یه بار دیگه MW 2005 رو با یه گرافیک و گیم پلی ارتقا یافته تجربه کنیم!
 

bazi khor

کاربر سایت
Oct 25, 2005
362
این راهی که سری nfs داره میره کاملا اشتباهه باز همون مسخره بازیهای همیشگی رو تکرار کردن آدرگراند چرا معروف شد به دلیلی سبک جدید و توجه زیاد به ماشینها و تیونینگ, رانندگی خارج از پیست یا جادههای بیرون شهر در شماره های قبل. هیمن که جدیدترین مدلهای ماشین رو تو این بازی میزاشتن خودش کلی هیجان داشت حالا با این مسخره بازیها که جنگهای هوایی رو آوردن روی زمین و نقش رانندگی با ماشین خیلی کمرنگ کردن. اصلا چرا شما راجب هندلینگ حرف میزنید؟؟ این بازی به این چیزا کار نداره شما فقط ماشین داغون کن همین. من اصلا کاری به سبک ندارم nfs اون چیزی که باید باشه و قبلا بوده نیست. این بازیها بیشتر به درد بازیکردن با موبایل میخوره فکر کنم هدف هم همینه...
 

Dante .D.H

کاربر سایت
Sep 22, 2012
714
نام
Amin
دقیقا اون چیزی که از تریلرها میشه فهمید اینه که گیم پلی خیلی شباهت داره به MW 2012! من که با گیم پلی MW 2012 اصن حال نکردم! اون حس کنترل کامل رو که تو نسخه های قبلی بود رو به آدم منتقل نمیکرد و هر آن باید منتظر یه برخورد تو مسابقات بودی! نکته ی دیگه در مورد شخصی سازی ماشین ها تو بازیه که امیدوارم اونطور که عنوان شده تو این نسخه بتونیم یه بار دیگه MW 2005 رو با یه گرافیک و گیم پلی ارتقا یافته تجربه کنیم!
از نظر من اشكال اصلي MW 2012 شلوغ بودن شهر بود كه اينو چند بار هم دوستان و هم من بهش اشاره كرديم . اگه سطح شلوغي شهر در حد HP 2010 يا Carbon مي بود هيچ مشكلي نبود . درسته كه داستان نداشت و يك blacklist مزخرف تحويل گيمرا داده بودن اما به هر حال اگه اين مشكل crash نمي بود ميشد به هر ترتيبي شده بالاخره از بقيه چيزها چشم پوشي كرد . Criterion در HP 2010 بسيار عالي عمل كرد اما MW 2012 رو با burnout خودش اشتباه گرفت . شكستن Billboard ، پريدن از بالاي پاركينگ ، مسابقه توي مسيري كه با checkpoint مشخص شده ، نبود منو و ... به درد همون burnout ميخوره . مطمئنا گرفتن سري NFS از دست Criterion اگه نتونه باعث پيشرفت اين سري بشه حداقل از بدتر شدنش جلوگيري ميكنه .
از اون جايي كه Rivals بيشتر در سطح جاده ها هست اين open-world بودنش ميتونه يك تجربه متفاوت بوده باشه !
 

mikelwar

کاربر سایت
Jul 25, 2012
1,171
نام
ALI
اقا یه 3 تا سوال داشتم
1 می خواستم بدونم که توی این نسخه همه ی ماشین های پیستو پلیس ها هم دارن و برعکش یا پلیس های یه نوع ماشین هایی و مسابقه ده ها یه نوع های دیگر؟
2 می خواستم بدونم که توی قسمت مربوط به موتورش چیز های جدیدی که می گیریم قدرت ماشینو بیشتر می کنه خوب اینا رو خودم می دونم ولی می خواستم بدونم ماشین هایی مثل اون بوگاتی (406 km که قویترین بوگاتی سرعتش هم ) سرعت می ره بازم این قسمتا رو داره چون این ماشین از لحاظ قدرت بی نیاز است
3 این تنظیماتی که برای موتور می کنیم قدرت ماشینو از حد نرمالی که بیرون توی دنیای واقعی می فروشن قوی تر میکنه یا نه مثلا منظورم اینه که یه ماشینیو توی بازی تمام تنظیمات موتورشو باز می کنیم و قوی ترین ها رو می گیریم بعد تازه این ماشین قدرتش مثل دنیای واقعی میشه یا نه؟

نمی دونم اصلا از سوالام چیزی فهمیدید یا نه :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر