همانطور که در ابتداي مقاله خوانديد آسيب ديدن يکي از مشخص ترين وبارض ترين اتفاقات بازي است که بسيار با آن رو به رو خواهيد شد.تفاوت آسيب ديدن اتومبيل ها با ساير نسخه هاي بازي در پيش آمد بعد از آن است. در نسخه هاي گذشته با آسيب ديدن اتومبيل نحوه ي حرکت اتومبيل يا سرعت و ساير پارامتر هايي که براي بردن مسابقه نياز است تغغير چنداني نمي کرد اما در pro street با آسيب ديدن اتومبيل اين پارامتر ها به طور متناسب با شدت آسيب ضعيف مي شوند فلذا براي بدن مسابقه به تعمير اتومبيل نياز خواهيد داشت که براي اين کار نيز به پول زيادي احتياج خواهيد داشت.مشاهده مي شود که سازندگان در اين نسخه از بازي تلاش کرده اند که چه از لحاظ واقع گرايي و چه از لحاظ مشکل بودن,بازي را در سطح بالاتري عرضه نماييند. يکي ديگر از عواملي که در نسخه هاي قبل به طور جدي دنبال نمي شد و در اين نسخه براي نزديک شدن هرچه بيشتر بازي به واقعيت اضافه گشته است دست انداز ها و نا همواري هاي جاده است که در سرعت هاي بالا خسارت زيادي به اتومبيل وارد مي کند .بنابراين مي توان نتيجه گرفت در pro street شما علاوه بر مهارت زياد در استفاده از دکمه ها و راندن اتومبيل با سرعت زيار به چيز ديگري نيز نياز خواهيد داشت و آن چيز
تصادفات: کاري که پليس و ترافيک در سري هاي قبلي انجام مي داد تا رسيدن به خط پايان براي شما سخت شود.الان با اعمال تصادفات انجام مي شود. هيجان بازي به تصادفات آن است به طوري که شما بايد مواظب ماشين خود باشيد تا اونو داغون نکنيد و اگر نه به خط پايان نمي رسيد همچنين تعمير آن نيز خرج رو دست شما ميگذارد و نمي توانيد براي مدتي از آن استفاده کنيد.در اين سري تصادفات فقط به صورت خراش نيست بلکه شما مي توانيد تو اين سري ماشين خود را حتي خرد و متلاشي کنيد.تصادفات در اين سري آنچنان واقعي طراحي شده به طوري که در بازي ديگري وجود نداشته. بامپرها و تاير ها از جا کنده ميشوند و شيشه ها خرد مي شوند و کاپوت به هوا پرتاب ميشود. بسته به نوع جنس( آهن-شيشه-پلاستيک-کربن) اشيا شکسته يا خراش مي بينند.تصادفات طوري برنامه ريزي شده اند که هيچ کدام از آنها شبيه هم نيستند و به ندرت پيش بيايد شبيه هم باشند. جالبتر اين که تصادفات و آسيب هاي وارد شده به ماشينتان در توانايي آن ها در حرکت تاثير دارد. يکي از ضعف هاي سري بازي هاي nfs که در اين نسخه تا حدي به آن رسيدگي شده است حرکت و واکنش محيط اطرف پيست و جاده به حرکت و عبور اتومبيل هاست.اين واکنش در نسخه هاي گذشته ي بازي يک ضعف مشهود براي بازي به شمار مي آمد . در pro street تا حدي به اين موضوع رسيدگي شده است به طوري که حرکت عوامل طبيعي و بادکنک ها يي که در بالاي پيس مسابقه نصب هستند مشخص است اما اين حرکت آنچنان که بايد طبيعي کار نشده است. از آنجا که اغلب مسابقات از underground به بعد در جاده هاي شهري و در شب صورت مي گرفت نور پردازي نقش بسيار مهمي در جذابيت هرچه بيشتر بازي داشتن که الحق ea در اين زمينه بسيار عالي کار کرده بود.با توجه به اينکه مسابقات در prostreet در پيس و در روز برگذار مي گردند نقش نور پردازي تا حدي کمرنگ شده است اما ea توانسته است با طراحي جلوه هاي بسيار زيبا از تابش نور خورشيد به پيست و ساير اشيا نورپردازي فوقالعاده اي داشته باشد تا کنون مشخص شده است که موسيقي بازي بر عهده ي گروه ea trax از خود تيم ea است که موسيقي هاي متفاوتي با توجه به نوع زمين مسابقه براي بازي در نظر گرفته است. در کل مي توان تلاش سازندگان را جهت عرضه ي يک بازي مناسب قابل تحسين و موفقيت آميز خواند .تلاش ea براي اشافه کردن چاشني دقت در بازي نيز يکي از مشخص ترين عواملي است که در prostreet به چشم مي آيد.
سلام.
ديدم تاپيكي در مورد اين بازي مخصوص PC نيست!
خوب بالاخره نسخه كامل بازي هم اومد... دوستاني كه خريدن يا دانلود كردن نظرشون رو درمورد بازي بگن.
اينم لينك دانلود از تورنت كرك هم نميخواد با حجم 4.60 GB:
http://gamestorrents.com/torrents_t...Street_[ENG]_[CloneDVD-HKZonda].c2678.torrent
Installation Notes:
1.Replace the mds
2.Mount with DT 4.06
3.Run yasu in DT directory
4.Cloak and play
آخرین ویرایش: