SaeedKING

کاربر سایت
May 2, 2015
759
نام
Saeed
فیلم بان مثل اینکه ترکیده متاسفانه:Wallbash:
کلی سایت خوب دیگه هست که میتونید استفاده کنید:

۳۰نما که کامل اشتراکیه

بقیه سایتها که بیشترشون برای کل فیلم‌های درحال پخش و آرشیوی و سریال‌های درحال پخش رایگانه و فقط برای سریالهای آرشیوی اشتراک میخان:
آووامووی
فیلمکیو
زرفیلم
دیجی موویز
نایت مووی
فردا دانلود
بامابین
و...
 
آخرین ویرایش:

iman136938

کاربر سایت
Aug 28, 2012
204
may december
خب دوستان در این شیت شو قفلی جدیدی گشوده شد و اونم سفیدشویی رسمی و شرعی برای پدوفیلی بود. بی پدر و مادرها اینم میخوان woke کنن. حرف فیلم اینه چون کودکه راضی بوده پس اوکی و نایسه. قدم بعدی یعنی چیه؟ مثلا ارتباط عاشقانه با خر به شرط رضایت این حیوان خردمند!؟
خب معلوم شد فیلمو ندیدی چون فیلم این کارو نکرد یا فیلمی که من دیدم یه چیز دیگه بود ! یا شاید فیلمو تا وسطاش فقط دیدی
 

s.snake2

کاربر سایت
Jul 29, 2011
738
نام
هادی
یه پیشنهاد، دوستانی که فیلم killers of the flower moon رو دیدن و خوششون اومد و همچنین علاقه به پادکست دارن، پادکست channel B علی بندری رو حتما گوش کنن اونجا خیلی مفصل توضیح میده داستانشو. اسم اپیزودش هم هست "عصر وحشت در اوکلاهاما"
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,511
نام
سپهر
may december
خب دوستان در این شیت شو قفلی جدیدی گشوده شد و اونم سفیدشویی رسمی و شرعی برای پدوفیلی بود. بی پدر و مادرها اینم میخوان woke کنن. حرف فیلم اینه چون کودکه راضی بوده پس اوکی و نایسه. قدم بعدی یعنی چیه؟ مثلا ارتباط عاشقانه با خر به شرط رضایت این حیوان خردمند!؟
من قطعاً نمی‌تونم نظرت رو درمورد فیلم May December به اندازه 180 درجه تغییر بدم و ناگهان تبدیلش کنم به بهترین فیلمت؛ ولی فیلم داد می‌زنه که باید دو بار ببینی تا متوجه حداقل جایگاه شخصیت‌ها و نوع ژانر فیلم بشی؛ May December یک سایکو-کمدی هست؛ شاید هم به لحظات فیلم نخندی؛ بلکه به تدریج متوجه لایه‌های ظریف کمدی می‌شوی؛ موضوع فیلم اگزوتیگ و غیرمتعارف هست و خود درکِ موضوع کمدی جلوه می‌کند

مقطعی که ما متوجه بی‌تفاوتی و بی‌شرمی ناتالی پورتمن در آکواریم‌فروشی/گلخانه می‌شویم؛ خنده او پس از انجام حرکت اروتیک، نشان می‌دهد چقدر موضوع برایش بی‌اهمیت است؛ ناتالی پورتمن در این فیلم تنها یک بازیگر دسته‌دهمی است که می‌خواهد سر از زندگی این خانواده در آید؛ کلی اطلاعات کسب می‌کند و در تنهایی خود از شنیدن این اطلاعات لذت می‌برد و هم طعنه‌های ریزی به جولین مور می‌زند؛ اصلاً هم براش مهم نیست که پسر چه حسی دارد؛ حتی در آن سکانس عشق‌بازی فقط به او نصیحت می‌کند که می‌تونی از این زندگی بیرون بیای؛ نقطه ضد فیلم شخصیت پسر است که اندرحالات همچنان بچگانه‌ای دارد و تماشای یک مرد نه‌چندان بلوغ فکری یافته خود کمدی می‌آفریند و اینکه حضور ناتالی پورتمن درگیری ذهنی میان خانواده ایجاد می‌کند خود یک کمدی است؛ در پایان May December را نباید زیاد جدی گرفت و آن را اثری ملتهب نامید؛ فیلم فقط پارودی زندگی غریب پولدارهای آمریکایی و ادا و اطوارهای یک بازیگر دسته‌دهمی در بحبوحه این موضوع را نشان می‌دهد؛ حتی فیلمی که ناتالی پورتمن بازی می‌کند یک فیلم مستقل شبه‌پورنی است که برای شبکه Lifetime گویا دارد ساخت می‌شود!
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
ضمن استفاده از نظرات شما به نظر من حتی اگه کمدی هم میبود نباید با این موضوع میشد مثل اینه که بیای تجاوز رو شوخی کنی باهاش و بی اهمیت جلوه بدی
عادی سازی شر. فیلم کمدی بعدی احتمالا درمورد جزیره جفری اپستین باشه.
 
  • Smile
Reactions: MagicMans

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,380
نام
محمد
برای من Holdovers بهترین فیلم سال بود. جدا از نبود بولشت های امروزی در فیلم و همچنین استایل قدیمی که ویژوال ها و فیلمبرداری داشت بنظرم بشدت فیلم پیام و داستان قشنگی داشت.
 

Dr.Trax

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,054
چقدر Holdovers خوب بود! اصلا دلم نمی‌خواست تموم بشه!

آخرین باری که یه فیلم انقدر گرم و wholesome دیدم رو یادم نمیاد.
خـیلی خـیلی ممنون برای معرفی این فیلم.
به جرات می گم بهترین فیلمی بود که امسال دیدم. در عین سادگی، نشست تو روحم. چقدر حال خوب کُن بود.
امیدوارم از این فیلم ها بیشتر ساخته بشه. با این سَبکِ زندگی ـمون، واقعا دیدن این فیلم ها واجبه.
یه تراپی کامل بود.
قیافم اینه الان :)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر