U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
چقدر gran turismo بیخود بود. نمره 7.3 هم که داره به نظرم مطابق معمول کار گیمرها هست وگرنه نهایت نمره اش 6 اینا هست که سایت گوجه هم 64% داده.

بدی فیلم هم اینه که انگار هی یادشون میومده باید یه چیزی اضافه کنن مثل رابطه عاشقانه یا صحنه حماسی یا شکست و نا امیدی و...ولی هیچکدومش رو نتونستن خوب نشون بدن.بیشتر انگار چندتا صحنه رو چسبوندن به هم فقط.

در کل به درد همون فن های کم سن و سال بازی میخوره وگرنه در مقایسه با فیلم rush هیچ حرفی برای گفتن نداره.یه بار دیگه rush رو ببینید تا بفهمید ادیت فیلم یعنی چی.مثالی هست که میگه فیلم روی میز ادیت ساخته میشه.چیزی که دقیقا gran turismo نداشت و جای ادیت انگار فیلم رو بهم چسبوندن
حالا rush هیچی. عملا موسیقی متن اش یک تنه این فیلمو له میکنه. هانس زیمر شاهکار کرده بود‌.

مقایسه با شاهکار FORD V FERRARI هم خنده داره. این نهایتا یه فیلمی که یک بار برای فن GT ارزش دیدن داره.
برای مقایسه بنظرم در حد NFS 2014 بود
 
آخرین ویرایش:

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,303
نام
بابک
باربی رو دیدم. انصافا در مقابل هزاران فیلم آشغال و بی ارزشی که هر سال ساخته میشن (نمونه اش SAW - Transformers - indiana jones 2023 ) فیلم خیلی بدی به حساب نمیاد. ولی خوب مشخصه برای مخاطب زن و فمنیست ساخته شده و نه مردها. اون آهنگ آخرش که Ryan Gosling میخونه هم خیلی خوب بود :))
 
  • Smile
Reactions: rpg321

rpg321

کاربر سایت
May 27, 2021
1,031
باربی رو دیدم. انصافا در مقابل هزاران فیلم آشغال و بی ارزشی که هر سال ساخته میشن (نمونه اش SAW - Transformers - indiana jones 2023 ) فیلم خیلی بدی به حساب نمیاد. ولی خوب مشخصه برای مخاطب زن و فمنیست ساخته شده و نه مردها. اون آهنگ آخرش که Ryan Gosling میخونه هم خیلی خوب بود :))
نه همه ی زن ها اینجا و جاهای دیگه هم دیدم که خیلی از زن ها حتی بیش تر از مرد ها بدشون اومده سایت ava movie

1696152969787.png

نکته جالبش اون قسمت قسمت تحلیل دیالوگ مثلا عمیق بود که ایشون درست تحلییش کرد(وسط کامنت ایشونه) کامنت ایشون یکی از جالب ترین کامنت هایی بود که درباره فیلم دیدم

اولین جایی که فیلم رو قطع کردم رفتم استراحت اون سکانس man man کن بود که در نهایت به آبراهام لینکن و جورج واشنگتون و.... کشیده شد

View attachment VID_20231001_131358_070.mp4

این نتیجه بود که کن باید می گرفت ولی سازندگان عوضش کردن .ولی نه سازنده ها و نه هیچ کسی دیگه نمی تونه حقیقتو عوض کنه وطن پرستی و آزادی خواهی چیز خوبیه حالا اینا بهش بگن پدرسالاری یا هر چیز دیگه
 
آخرین ویرایش:

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,869
نام
نریمان
فیلم بعدی John Woo با بازی Joel Kinnaman یه اکشن تریلر به نام Silent Night هست. این فیلم هیچ گونه دیالوگی نخواهد داشت. اولین تریلر این فیلم تابستون منتشر میشه.

View attachment 288324
اولین تریلر از فیلم اومد:

 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,025
نام
آریا
فیلم جی‌تی رو دیشب دیدم و واقعا خوب و سرگرم کننده بود. فکر میکردم ۲ تیکه ببینمش ولی اینقدر خوب بود نشستم تا آخرش بکوب دیدم. واقعا خوب ساخته بودنش. سکانسای لوس و کرینج هم نداشت واقعا. یعنی انتظار داشتم خیلی بیشتر باشن اما اینقدر کم و کم‌رنگ بودن که میشد ندید گرفتشون. واقعا عجب سرنوشت عجیب و جالبی داشته این پسر. از پشت کنسول رسید به دنیای راننده‌های حرفه‌ای و همچین موفقیت عظیمی تو یکی از خفن‌ترین ماراتون‌های تاریخ یعنی مسابقات ۲۴ ساعته‌ی Le Mans. ببینیدش حتما خصوصا اگه به سبک ریسینگ علاقه دارید. انتخاب دیوید هاربر به عنوان نقش جک سالتر خیلی تصمیم خفنی بود. واقعا دوس داشتنیه این مَرد.

موفق باشیم
من انتظار زیادی ازش نداشتم، ولی چیز جالبی بود و فکر نمی‌کردم بتونن از Gran Turismo همچین چیزی دربیارن! :D نه خیلی خفن و اینا، ولی در حد و اندازه‌های خودش سرگرم‌کننده بود و مخصوصاً برای اهالی بازی‌های ریسینگ و بازی‌های GT می‌تونه واقعاً تجربه تماشایی و جذابی باشه. مثلاً کافیه آدم یه ذره با یامائوچی و ژست‌هاش آشنا باشه تا بدون اطلاع قبلی و در عرض دو ثانیه بفهمه اون یارو یامائوچی هست! :D یا استفاده از افکت‌های صوتی GT توی بخش‌های مختلف و ترکیب تصاویر مسابقات با حالت‌های بازی و مدل دوربین‌ها و اون خط‌های راهنما و... خیلی حس خوبی می‌ده.
برای دوست‌داران ریسینگ هم دیدن پیست‌های متنوع مثل نوربرگرینگ و مسابقات ۲۴ ساعته لمان و... خیلی لذت‌بخشه و انصافاً بخش‌های مسابقات کیفیت خوبی داشتن. حالا این وسط یه ذره پیاز داغ ماجرا هم توی بعضی جاها مثل رقابت‌های فردی زیاد شده یا بعضی اتفاقات یه ذره تغییر پیدا کردن که به هر حال فیلم سینمایی هست و عیبی نداره.
در مورد دیوید هاربر هم موافقم و منم به شدت ازش خوشم میاد و اینجا هم خوب جواب داده بود. بازیگر نقش اصلی هم تونسته بود از پسِ انجام کار بیاد، ولی لگولاس بعضی جاها خوب بود و بعضی جاها در حد تمشک! :D
فقط یه چیزی ناراحتم کرد و اون هم استفاده نکردن از پتانسیل تم محشر Moon Over the Castle بود. البته یکی دو جا به شکل کمرنگ استفاده شد، ولی دوست داشتم حداقل توی یه سکانس (یا مثلاً توی Credits) ازش استفاده بیشتری بشه. این تم توی هر نسخه یه مدلی هست و یکی از بهترین نسخه‌ها هم GTS بود:


ولی کل فیلم یه طرف و این تیکه یه طرف:

ایفای نقش آشپز توسط یامائوچی! :))

633203_23yama.jpg
 

rpg321

کاربر سایت
May 27, 2021
1,031
رفتم یوتیوب دسته گل جدید دیزنی اومد
Bambi Remake
توی این برنامه با هم بحث می کنن راجب این جریان(ببینینش حتما و حتما دو طرف موافق و مخالف هستن .یه چیز هایی می گن که اینجا بار ها شنیدیم)

میگن توی بازسازی جدید پینوکیو دیگه دماغش دراز نمی شه چون توی بارب.. ببخشید دیزنی لند کسی دروغ نمی گه :D

اعلام شد لایو اکشن ❞بامبی❞ که توسط دیزنی در دست ساخت است یک بازگویی مدرن میباشد، به صورتی که داستان در دنیای امروز روایت میشه و مشکلات روز رو در بر میگیره تا کودکان و جوانان هم باهاش ارتباط بگیرند.
سارا پولی (نویسنده برنده اسکار و کارگردان Women Talking) کارگردان فیلم و لیندزی بیر نویسنده فیلم شکست خورده Chaos Walking فیلمنامه بامبی رو نوشته است.

فیلمنامه فیلم توسط لیندزی بیر نوشته شده کسی که فیلمنامه Chaos Walking با بازی تام هالند رو از روی کتابی به همین نام نوشته شده این فیلم با بودجه 125 میلیون دلار تنها 27 میلیون دلار فروخت و تبدیل به شکست تجاری سنگین شد

اما فیلم نامه
در لایو اکشن ❞بامبی❞ صحنه مرگ مادر به خاطر حساسیت‌ های نسل جدید حذف می‌شود

قانون پایستگی دیزنی : اراجیف دیزنی هیچ وقت عوض نمی شوند فقط از یک شر به یک چرت دیگر تغییر می کنن
 

Evil

||| ǝʌıןɐ ןןıʇs ɯ,ı |||
کاربر سایت
Oct 2, 2005
942
نام
هادی
چند نفر رو دیدم میگفتن بدون اینکه سری فیلم های Saw رو دیده باشن رفتن Saw X رو نگاه کردن و چیزی ازش متوجه نشدن. واقعا برام عجیبه فیلمی که مثل یک پازل هزار تکه میمونه رو چرا باید بصورت رندم بریم یه قسمتشون بیینیم و انتظار داشته باشیم بفهمیم چی شده 😐
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر