Mortal Kombat Series

parham_safa

Rossonero
مدیر انجمن
Sep 24, 2005
8,313
نام
پرهام
سلام
سینا دستت درد نکنه .
منتظرم ببینم نایت ولف چکارست این وسط .
البته من از اونجایی که کنسول ندارم mortal kombat هم بازی نمیکنم .
یادش بخیر . یه زمانی با سگا بازیش میکردم .
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
با تمام شخصیتا بازی رو تموم می کنی داستانشون رو بهم ربط می دی توی فروم های مختلف تبادل نظر می کنی

سلام
سینا دستت درد نکنه .
منتظرم ببینم نایت ولف چکارست این وسط .
البته من از اونجایی که کنسول ندارم mortal kombat هم بازی نمیکنم .
یادش بخیر . یه زمانی با سگا بازیش میکردم .
نوشتم که ....
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,073
نام
آریا
سلام
3 تا سوال :
1. قیافه کابال رو جایی از بازی میشه دید؟ آخه همیشه ماسک داره.
2. روباتها قبلآ آدم بودن؟ البته اون طوری که سینا جان نوشته بود مثل اینکه آدم بودن و توی Deception یا Deadly Alience یادمه لباس دومشون صورت آدم داشت.
3. کلآ چند نوع Fatality داریم و آیا Animality توی سریهای جدید (PS2) هست یا نه ؟
موفق باشین.
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
سلام
1-توی یکی از فیتالیتی هاش تو مورتال کامبت 3
2- سوال کردی یا توضیح دادی
3- فیتالیتی ، بروتالیتی، استیج فیتالیتی ، بیبی لیتی ، آنیمالیتی ، فرندشیب
و آنیمالیتی توی این جدیدا نیست

Havik
قویترین مرد در سرزمین آشوب البته اینکه اون واقعا مرد باشه معلوم نیست بعضیا اونو یه Undead می دونن ولی واقعا معلوم نیست که اون چیه . اون مبارزا رو بسمت مقر اوناگا رهبری کرد اما هدف اون از نابودی اوناگا جلوگیری از ایجاد قانون تحت قدرت اوناگا و زنده کردن شائوکان و ایجاد آشوب مجدد بود اما شائوکان زندس ولی اوناگا هم به این راحتی نابود نمی شه آیا هاویک به قصد خودش می رسه؟

Jax
با نام کامل جکسون بریگز اون قویترین مرد زمین و عضو نیروهای ویژه بود که بطور اتفاقی وارد این قضایا بعد از ناپدید شدن سونیا اون انقدر جانی کیج رو سوال پیچ کرد که نگو بعدکه سونیا از دنیای بیرون بیسیم زد حرفای جانی کاریی رو باور کرد بعد برای اطلاعات بیشتر به سمت استدیوی جانی رفت و اونجا با ماجرای دعوت شانگ تسونگ روبرو شد و برای نجات سونیا رفت ولی با نجات سونیا کانو هم آزاد شد وقتی جکس و سونیا برگشتن به تمام مسئولان دولت امریکا در مورد حمله کان هشدار دادن وقتی کسی باور نکرد خودشون به جنگ نیروهای کان رفتن وقتی جنگ تموم شد اونا یه گروه بنام مبارزات ضد دنیای بیرون تشکیل دادن در زمان حمله شیناک کار جکس نا مشخص بود اما وقتی اتحاد مرگبار شکل گرفت اون بجنگ اونا رفت ولی در این مبارزات کشته شد و در پایان هم توسط دراگون کینگ زنده شد و حالا در خدمت اونه .

Kenshi
اون مبارزی بود که می خواست بهترین باشه اما مدتی قبل از شروع تورنمنت اول توسط شانگ تسونگ بسمت یه معبد رهبری شد تا یه شمشیر پیدا کنه اما شانگ تسونگ به روح اجداد کنشی که در معبد بودن نیاز داشت وارد معبد شد علاوه بر شمشیر روح اجدادش رو آزاد کرد و شانگ تسونگ ظاهر شد و تمام روح ها رو گرفت و کنشی رو کور کرد و گذاشت همونجا بمیره اما شمشیر به کنشی کمک کرد تا از معبد بیاد بیرون اون حالا برای انتقام می سوخت . بعدها به نیروهای ویژه پیوست وقتی ارتباط سیارکس با مرکز قطع شد اون برای یافتن اون به دنیای بیرون رفت اما با نابودی ژنراتور نیروهای ویژه اون راه برگشتی به زمین نداشت . بعد از مدتی اون با سابزیرو روبرو شد بعد هم فهمید که روح اجدادش به شمشیر برگشتن این یعنی شانگ تسونگ مرده . اون و سابزیرو بدنبال راه برگشت به زمین بودن کنشی دید که زره سابزیرو آسیب دیده و فهمید که اون با هوتارو روبرو شده اما سابزیرو گفت که شکستش داده اما کنشی احساس می کرد یکی در تعقیبشونه .....

Li Mei
اتحاد مرگبار به یکی از شهرهای دنیای بیرون حمله کرد که رو پورتال بهشت ساخته شده بود و قصد اونا استفاده از ارواح بهشتی برای زنده کردن ارتش دراگون کینگ بود اما دختری از اون شهر در مقابلشون ایستاد حتی به خود کانو حمله کرد اما کوانچی بجای کشتن اون گفت اگه تو توی تورنمنت ما پیروز بشی مردمت رو آزاد می کنیم اما وقتی پیروز شد اونو کشتن و برای زنده کردن آخرین سرباز اوناگا استفاده کردن اما لحظاتی بعد توسط بو رای چو آزاد شد بعد این دو باهم بسمت ادنیا رفتن و اونجا بو رای چو کنترل ارتش ادنیا رو بدست گرفت حالا لی در کنار اونه .

یه خواهش داشتم یکی داستان کامل کانکوئست Deception رو بزاره چون حال ندارم داستان طولانی شوجینکو رو بنویسم
--------------------------------------------------------------------------------------------------
و حالا می خوام بحث راه بندازم
اونی که تو این عکسه بنظرتون وسط تصویر کیه من می گم فوجین هستش
mkd-endings20.jpg
 
آخرین ویرایش:

Mohammad

Aquatic Guru
Administrator
Sep 23, 2005
675
نام
محمد
نوشته شده توسط dinosaur:
سلام
2. روباتها قبلآ آدم بودن؟ البته اون طوری که سینا جان نوشته بود مثل اینکه آدم بودن و توی Deception یا Deadly Alience یادمه لباس دومشون صورت آدم داشت.
قسمتی از نژاد ها و گونه های مختلف در مورتال کامبت که بزودی در صفحه اصلی قرار میگیره :

Automations
برخی از شخصیت ها برای بهبود یافتن کارایی تبدیل به ربات شدند. این جریان وقتی آغاز شد که خاندان Lin Kuei تصمیم گرفت نینجا های خود را بصورت اتوماتیک دراورد. Sektor اولین نینجایی بود که این طرح رویش انجام شد. Lin Kuei این ربات را برنامه ریزی کرد تا مأموریت هایی انجام دهد و مهمترین مأموریت او پیدا کردن و کشتن Sub-Zero بود، کسی که خاندان را بعد از مخالفت با تبدیل شدن به ربات ترک کرده بود. سکتور روحی در بدن نداشت، تمام احساسات بشری در وی از بین رفته بود و در ضمن هیچگاه موفق به انجام مأموریتش نشد.

Cyrax عضو دیگری از Lin Kuei بود که مبدل به ربات شد، او نیز برای از بین بردن Sub-Zero برنامه ریزی شده بود اما توسط او بدام افتاد و برای نابود کردن شائو کان دوباره برنامه ریزی شد و در نهایت در صحرایی از کار افتاد. او بعد ها توسط Sonya و Jax به شکل انسانی خود بازگشت.

Smoke سومین جنگجوی Lin Kuei بود که قرار بود به ربات تبدیل شود. بعد از اینکه از یک مأموریت بازگشته بود او و Sub-Zero متوجه شدند که Lin Kuei در حال تبدیل جنگجویان خود به ربات است. هر دو فرار کردند ، ساب زیرو موفق شد اما Smoke بدام افتاد و بزور تبدیل به ربات شد. بعدها او توسط افراد شائو کان در Outworld دستگیر و زندانی شد. او در حالی که دیگر هیچ امیدی نداشت اقدام به از کار انداختن خود کرد. البته بعدها توسط Noob Saibot پیدا شد و دوباره بکار افتاد.

--------------
البته به داستان تک تک روبات ها هم مفصل پرداخته میشه ...
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
Tanya
زمان حمله شیناک اون به شیناک کمک کرد تا اون گوی رو به ب سیندل بدن تا پورتال باز بشه بعد هم لیوکانگ رو فریب داد و به مقر شیناک راهنمایی کرد و بعد هم غیب شد . بعد برای اتحاد مرگبار کار کرد اما وقتی اونا نابود شدن تانیا به ادنیا رفت اما در اونجا باراکا بهش گفت یا برای اوناگا کار کن یا بمیر و اونم حالا برای اوناگا کار می کنه و بدنبال اطلاعاتی در مورد طرز ادغام کامیدوگو ها برای اوناگا هست اما تجربه ثابت کرده که اون اصلا قابل اعتماد نیست .
Darius
اون فرمانده نیروهای ضد حکومت سرزمین سیدان هست که با نقشه های خوبی که کشیده روز به روز به مخالفای حکومت افزوده اون با استخدام یه سری قاتل اونا رو سر وقت خانواده ی نگهبانای سیدان می فرسته و زمانی که نگهبان بخاطر این با عصبانیت اون قاتل رو می کشتن و به زندان می افتادن اونا رو به خدمت شورشیا در می آورد و به زودی نیروهای انقلابی پیروز می شن مگر اینکه اوناگا به قولش با هوتارو عمل کنه .

Dairu
وقتی بخاطر عصبانیت یه نفر رو کشت اونو به زندان انداختن و باور این برای اون که سالها به سیدان خدمت کرده بود سخت بود وقتی زندادن ریخت بهم فرار کرد ولی به شورشی ها نپیوست ولی تبدیل به یه مزدور شد اما بی طرف بودن با این قرار دادی که داره زیر سوال میره چون باید هوتارو رو بکشه اما اون چی کار می کنه ؟
Sareena
زمانی که کوانچی از طبقه ی پنجم جهنم یه پورتال به جهنم زد چند نفر از اونجا در رفتن یکی از اونا سارینا بود . سال ها قبل زمانی که سابزیرو به جهنم رفت تا طلسم رو از شیناک پس بگیره اون برای کوانچی کار می کرد اما چون قصد کمک به سابزیرو رو داشت خود شیناک اونو به طبقه ی جهنم فرستاد و اون حالت انسانیش رو از دست داد و به یه شیطان تبدیل شد اما وقتی از طریق اون پورتال به دنیای بیرون رفت تونست با کشتن افراد اونجا به حالت انسانیش برگرده وحالا تو دنیای بیرون ول می گرده و قصد نا مشخصی داره .

سلام
نقل قول:
نوشتم که ....
به غیر از نایت ولف که اسم دسگه ای نداره ؟
من ندیدم چیزی دربارش بنویسی .
اون عکست رو هم نمیتونم ببینم .

نوشتم بابا همین صفحه قبل یه نگاه بکن در ضمن مگه شخصیت دیگه ای دو اسم داشته که این یکی داشته باشه
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
درسته ولف جا افتاده اینم مال ولف
NightWolf
در زمان حمله شائوکان به زمین یک نفر تونست شمال قاره آمریکا رو با قدرت جادوییش در مقابل این حمله حفظ کنه و بعد به کمک مبارزان زمینی رفت و تبدیل به یه مبارز انتخاب شده شد با شکست شائوکان اون با کمک باقی مانده ی مردمش دوباره قبیله ی خودش رو بعد از سالها احیا کرد .
زمانی که اوناگا برگشت اون احساس کرد که قدرتش کم شده از طرفی بدلیل استفاده از سین ایتر روح اون به بدی رسیده و این ممکن برای مردمش خطرناک باشه برای همین اون به جهنم رفت تا کاری بکنه اما چکار می خواد بکنه و اینکه آیا اون در جناح خوبه یا در جناح بد ؟
 

parham_safa

Rossonero
مدیر انجمن
Sep 24, 2005
8,313
نام
پرهام
سلام
آقا سینا دستت درد نکنه .
======
یه سوال بی ربط هم دارم .
مجموعه فیلمهای Mortal Kombat چنتان ؟ و آیا کسی dvd با کیفت بالاشون رو داره ؟
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
سلام فیلم های مورتال کامبت رو نبینی بهتره چون داستانش ... شعر هستش ولی خوب دو تا فیلم سینما ی داره بنام های Mortal kombat و Mortal Kombat :Anihilation یکی هم قرار جدیدا بیاد که سریال هم داره که ماجراهای اون کونگ لائو اصلی هست که از شعر رده اصلا --------------------------------------------------------------------------------------------Smokeیکی از نینجا های لینکوئی بود که حکم پادوی سابزیروی کوچک رو داشت و در زمان دعوت شانگ تسونگ با سابزیرو به دنیای بیرون رفت . وقتی برگشتن و با پروژه ی جدید لینکوئی ( ماشینی کردن مبارزاش) روبرو شدن خواستن فرار کنن اما اسموک گیر افتاد و ربات شد اون بهمراه دو تا دیگه از ربات ها بنام سایرکس و سکتور برای کشتن سابزیرو برنامه ریزی شدن اما در لحظه ای که باید اینکار رو می کرد بیاد گذشتش افتاد و به سابزیرو کمک کرد اما دیگه خبری ازش نبود تا اینکه نوب سایبات که بدنبال که وردست بود تو زندان های دنیای بیرون اونو پیدا کرد . در مدت زندانی بودنش اون به خودش آسیب رسونده بود برای همین بود که گذشتش بکلی یادش رفته بود . نوب اونو تعمیر و برای خدمت به خودش برنامه ریزی کرد و حالا این دو باهم بجنگ دنیا می رن البته قصد اصلی اونو حکومت به جهنم هست . Ashrahاون زمانی در خدمت کوانچی بود اما وقتی فرق خوب و بد رو تشخیص داد خواست از خدمت اون در بیاد اما کوانچی خواهرای خود آشرا رو برای دستگیریش فرستاد اما اون فرار کرد و با یه شمشیر مواجه شد که راز اون شمشیر این بود که اگر یه نفر به یه میزان مشخص با اون شمشیر شیاطین رو بکشه می تونه از جهنم آزاد بشه و حالا آشرا دربدر دنبال نوب سایبات هست تا با کشتن اون به اندازه ی کافی بدی وارد شمشیر کنه و خودش رو آزاد کنه در ضمن اون یه بار با ارماک روبرو شد اما شکست خورد و ارماک بهش گفت من یه شیطان نیستم . Kitanaزمانی یکی از وفادار ترین مبارزای شائوکان بود چون گذشتش رو بخاطر نمی آورد ولی بعدها به کمک جید و لیوکانگ و کونگ لائو گذشتش رو به خاطر آورد و به جمع مبارزای زمینی در مبارزه با کان پیوست و با نابودی اون به کمک مادرش سعی در ساخت ادنیا داشتن اما با شروع حمله شیناک همه چیز بهم ریخت کیتانا در زمان دفاع از ادنیا افتاد زندان اما وقتی تعداد نیرو ها در ادنیا کم شد اون فرار کرد و به زمینی ها پیوست و با پایان حمله به ادنیا برگشت و با شوکان متح شد مدتی بعد خبر زنده بودن شائوکان به گوش رسید برای همین کیتانا با ارتش ادنیا بهمراه گورو و ارتش شوکان به ارتش کان حمله کردن تا اونو برای همیشه نابود کنن اما کان واقعا غیرقابل پیش بینی بود جنگ سه سال بی نتیجه ادامه یافت تا اینکه گورو در یکی از جنگ ها کشته شد و جسدش هرگز پیدا نشد بعد هم نیروهای ادنیا عقب نشست بعد هم اتحاد مرگبار ظاهرا کان رو نابود کرد اما حقیقت چیز دیگه ای بود . زمانی که خبر مرگ لیوکانگ به کیتانا رسید اون بدنبال قاتل های اون بود اما اون با کونگ لائو روبرو شد که می خواست بره پیش بورای چو و دوره ببینه که کیتانا هم با اون همراه شد وقتی ریدن فراخوان زد این دو هم به اون پیوستن اما در مبارزه ی نهایی مبارزای همیشه پیروز کشته شدن و حالا کیتانا مثل بقیه مبارزا به وسیله ی اوناگا زنده شد و حالا در خدمت اونه . Sindelزمانی که شائوکان ادنیا رو گرفت با کشتن شاه اونجا بچه وزن اونو برای خودش برداشت اما بطرز عجیبی ملکه سیندل در سنی که انتظار نمی رفت مرد بعدها طبق یه قرار داد قرار شد اگه شانگ تسونگ طلسم رو به شیناک بده ، شیناک ملکه رو روی زمین زنده کنه که این اتفاق افتاد و سیندل روی زمین زنده شد و پورتالی به دنیای بیرون از زمین باز شد و این زمان سیندل چیزی از گذشتش بخاطر نداشت اما کیتانا به اون یادآوری کرد و بعد از نابودی شائوکان این دختر و مادر برای دوباره سازی ادنیا تلاش می کردن تا اینکه شیناک به اونا هجوم آورد وسیندل زندانی شد اما شیناک هم نابود شد ولی باز هم در هنگام حمله ی اوناگا سیندل به زندان افتاد با این تفاوت که نگهبانش کیتانا بود و اون حاضر نبود به کیتانا آسیب برسونه اما جید اومد هم کیتانا رو زد هم سیندل رو آزاد کرد و حالا سیندل و جید با هم برای پیدا کردن راز نابودی اوناگا همه جا رو دارن می گردن .
 
آخرین ویرایش:

mostafa_cpp

کاربر سایت
Jan 29, 2006
977
نام
مصطفي
آره ، من چند تا از فيلمهاشو ديدم خيلي مزخرفه
ولي يه بار يه سي دي دستم اومد كه انتهاش يك ربع كارتون كامبت بود ، تركيبي از 2 بعدي و سه بعدي
خيلي قشنگ بود ؛ هرجا گشتم نتونستم گيرش بيارم
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
من تو کف کارتونش می سوزم 13 قسمت هستش خیلی خفن شخصیت ها رو انقدر قشنگ ساختن که نگو
در ضمن من با ویرایش گر فروم اشکال دارم یکی پست قبلی منو ویرایش از مدیران سایت
با تشکر
بهر حال مثل اینکه اون عکسه نا واضحه ولی من از اون بهتر تو نت پیدا نکردم
 

parham_safa

Rossonero
مدیر انجمن
Sep 24, 2005
8,313
نام
پرهام
سلام
سلام فیلم های مورتال کامبت رو نبینی بهتره چون داستانش ... شعر هستش ولی خوب دو تا فیلم سینما ی داره بنام های Mortal kombat و Mortal Kombat :Anihilation یکی هم قرار جدیدا بیاد که سریال هم داره که ماجراهای اون کونگ لائو اصلی هست که از شعر رده اصلا
این 2 تا فیلم رو دیدم . میخواستم ببینم بازم هست یا نه .
درسته که فیلماش ضعیف هستن ولی من به دلایلی خوشم میاد ازشون .
سریالش رو هم از vox دیدم .
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
خوب یکی داره میاد به اسم دوستیشن ولی کی خدا می دونه

Johnny Cage
یه بازیگر هالیوود که بخاطر فیلم ها ی دراگون فیست 1 و 2 شهرت پیدا کرده بود . اون در ورزش های زرمی هم بسیار توانا هستش و در آسیای شرقی توسط استادهای بزرگ این رشته آموزش دیده . زمانی که به دست رفتن شهرت برخورد خواست با قهرمانی در مورتال کامبت یه ذره محبوبیت پیدا کنه اما در نهایت اون کار خاصی نکرد حتی مثل بقیه درد سر نکشید آخرشم توی آبهای چین رو یه تیکه چوب توسط یه کشتی آمریکایی پیدا شد . وقتی به آمریکا برگشت برای همه ماجراها رو با چاشنی دروغ تعریف کرد و توسط جکس مدتها بازجویی شد تا جای سونیا پیدا بشه اما نتیجه نداد . وقتی اون در استودیو خودش مشغول ساخت فیلم مورتال کامبت مورد هجوم شانگ تسونگ و نیروهای دنیای بیرون قرار گرفت و با دعوتی که شد اون به دنیای بیرون رفت و بازم با یه نقش غیر مشخص اونجا ول شت و اومد فیلمش رو ساخت . زمانی که هجوم شائوکان به زمین شروع شد اون اولین قربانی این حمله اما روح اون در زمین موند چون چون بدلیل باز شدن پورتال راه بهشت بسته شده بود اون توسط ریدن به بدنش برگردونده شد اما بازم با یه نقش نامشخص اینجا حضور داشت . زمانی که حمله تمام شد اون به بهشت رفت اما با حمله ی شیناک در مبارزات بهشت شرکت کرد و با قدرت ریدن زنده شد و در مبارزات علیه شیناک شرکت کرد . اون مدتی بعد فیلمی ساخت بنام Death of Johny Cage که جانی در اون چند بار می مرد و از این وضع بسیار عصبی بود وقتی ریدن اومد که اونو با خودش ببره که در مبارزه با اتحاد مرگبار شرکت کنه با کمال میل رفت اما در پایان مثل تمام همرزماش کشته شد و حالا در خدمت اوناگا قرار داره .

Liu Kang
در اولین تورنمنت مورتال کامبت توسط شائولین انتخاب شد تا جلوی نابودی زمین رو بگیره و به خواسته اش رسید اما مجبور شد برای دفاع از مقامش بهمراه کونگ لائو به دنیای بیرون بره اما در اونجا با یه نیرنگ کارهایی کرد باعث افزایش قدرت کان و شانگ تسونگ شد . ریدن در دنیای بیرون به دیدارشون رفت و به اونا حقیقت رو گفت برای همین زمانی که پورتال باز شد همه به لیو کانگ تنها امید می گفتن و در پایان هم اون با کمک کونگ لائو تونست کان رو شکست بده . اما خطر دیگری زمین رو تهدید کرد و اون شیناک بود در این زمان لیوکانگ توسط تانیا گول خورد و به مقر شیناک رفت اما در اونجا شیناک که طلسمش رو از دست داده بود ( کوانچی ازش دزدیده بود) توسط لیو کشته شد و در این زمان کیتانا از لیو خواست که بهمراه اون به ادنیا بیاد و پادشاه اونجا بشه اما لیو زمین رو ترجیح داد . اما اتحاد مرگبار به اون حمله کردن اون در ابتدا شانگ تسونگ رو مغلوب کرد اما با اومدن کوانچی و وارد کردن ضربه از پشت موقعیت بدست شانگ تسونگ رسید تا بتونه گردن لیو رو بشکنه و روح اون رو مال خود کنه . زمانی که ریدن خودش رو منفجر کرد شانگ کشته شد وروح لیو آزاد شد اما اون حالا می خواد دوستان خودش رو از دست اوناگا آزاد کنه و الان یه همراه داره که ارماک با شه .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر