نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,710
منم فکر کردم مایکرو از اشتباهات کنفرانسهای گذشتش درس گرفته و حداقل روی پرده نمایشهاش بهتر شده ، اینکه پایان نسل رو آبرومند به پایان می رسونه و نشون میده با برنامه داره میاد جلو ، کاری که با Gears 5 کرد خیلی چیپ بود ، چیزی که اسپنسر در مورد تکنولوژی آینده به زبون آورد برای نشون دادن قدرت اسکارلت با نمایشی که بوی نسل 9 رو همراه نداشت حرف اضافه بود ! ، نمایش بازیها مثل همیشه فله ای بود و بازی با اعداد . فنهای مایکرو تا وقتی بگن متوسط رو به خوب ، تا آخر هم همین روند ادامه پیدا میکنه .
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
دوستان به نظرتون مایکروسافت با عرضه Halo infinite بصورت همزمان با کنسول جدید ، به فروش بازی لطمه نمیزنه ؟! من نمیدونم چرا رفته رفته داره با این بازی با سیاست های متفاوت برخورد میکنه و همه عوامل باعث تضعیف بازی میشه در هر نسخه
 
  • Like
Reactions: mohsenebrahimi

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,613
نام
Alireza
اخر نسله بیاد چی رو کنه مثلا؟
وقتی کنسول معرفی می‌کنه، باید بازیاشم مثل آدم به نمایش بزاره.
این نسل تعداد کنسول‌های معرفی شده توسط مایکروسافت داره به تعداد بازیهای فرست پارتی AAA نزدیک میشه :|
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
۶
آقا اطلاعات جدید از Gears 5 اومده :| مثل اینکه واقعا به خاطر برنامه تبلیغاتی چیزی نشون ندادن!

Versus – July

explore-versus-5cf977a3824bb-1024x576.jpg


Horde – August

explore-horde-5cf9759fe900e-1024x576.jpg


Campaign – September

explore-campaign-5cfc0983ce4d1-1024x576.jpg


در مورد بخش کمپین گفتن بزرگترین کمپین تو سری هست، بازی به صورت اسپلیت اسکرین سه نفره هم اجرا میشه. در نقش Jack هم میشه بازی کرد! حالا احتمالا سه نفره بودن به این صورت هست که نفر سوم باید Jack رو برداره، شاید هم اینجوری نباشه البته :D تو تبلیغاتی که الان ازش اومده تاکید خیلی زیادی رو کمپین شده، به نظرم اگه خراب کرده باشن حداقل اینجوری تبلیغ نباید کنن دیگه. سه ماه دیگه مشخص میشه lol

اینم در مورد شیوه مارکتینگ بازی:


نسخه کالکتور مخصوص!

0609-Collectors-Edition-5cf9ae00453ae-1024x873.jpg
این شیوه مارکتینگ یعنی کمپین عملا کمترین اهمیت داره وگرنه کمپین باید زودتر نمایش داده میشد نه اینکه بره سپتامبر و horde و.. بیان جلو اونا رو که همه میدونن کیفیتشون تضمین شده اس
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
با هر پارامتری بخوایم حساب کنیم، کنفرانس کثافتی بود.
اصلا بگیم قبول، امتناع تجربی Xbox Team برای دادن اطلاعات منطقیه چون رقیبش هم سر سوزنی از آینده اش رو لو نداده، پس چرا حداقل داشته هات رو عین آدم به نمایش نمیزاری؟ من دلم لک زده برای فرم قدیم اجرا، که سازنده میومد روی استیج و گیم پلی بازی رو نشون میداد، نه یه ضرب و بدون ریتم درستی، تریلر و تریلر. انگار رفتی پلی لیست یکی رو توی یوتیوب پلی کردی!
نمایش گیرز که مأیوس کننده بود از هر جهت. از نبود گیم فوتیج! اون هم از بخش داستانی! شِت، این چه روش مارکتینگیه؟ برای من و امثال من که کمپین مهمه، چیزی وجود نداره که بخوایم قضاوت کنیم که آیا بازی رو بخریم یا نه؟ اون هم توی این گرونی و انتخاب های محدود.
بتل تودز رو میشد عین نمایش های ریمن تو کنفرانس یوبی سافت، مفرح اجرا کرد ولی اینجا هم سر هم بندی شده بود.
اوج ناراحتی ام هم هیلوئه. بازی کاملا تازه داره پروسه ی ساخت ابتدایی رو طی میکنه و خدا میدونه چطوره تا سال دیگه این بازی قراره کامل آماده بشه. یحتمل مولتی رو بعدا ریلیز میکنند.

من یکی دیگه حال این رو ندارم ببینم IPهای محبوبم اینطوری جلوی چشمم تحقیر بشند. یک نسل خاطره سازی کردند، یک نسل از دماغمون کشیدند بیرون.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
چیزی که اسپنسر در مورد تکنولوژی آینده به زبون آورد برای نشون دادن قدرت اسکارلت با نمایشی که بوی نسل 9 رو همراه نداشت حرف اضافه بود
دقیقاً. خودت سخت افزار باید حرف بزنه. اولین نمایش U4 رو یادتون هست (nathan drake داغون افتاده، بهوش میاد و میره تو دل جنگل!) همون کافی بود تا همه بدون Ps4 چه کارهای ازش برمیاد.
ا هر پارامتری بخوایم حساب کنیم، کنفرانس کثافتی بود.
اقا حداقل بگن نمایشی از کنسول جدید نیست ما مثل بچه ادم میخوابیدیم یه روز هم از کار نمیافتادیم :D.
 
آخرین ویرایش:

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,755
نام
علی
این که میگفتن کنسول نسل بعدی مایکرو 2 مدل هست یعنی لاکهارت و آناکوندا چرندیات بود ؟ البته اگر یدونه باشه به نظرم بهتره ولی فعلا که گویا یدونست اونم اسکارلت
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,964
نام
فرهاد
مشکل مایکرو اینه که بلد نیست کنفرانس برگزار کنه! تماما مکانیکی و بسیار خشک و بی روح!
کنفرانس اگر بازیای ترد پارتی نبودن، عملا میشه گفت تو دیوار بود!
نفهمیدم انگار مایکرو با پیکسار قرار داد بسته بود و یا ما تو کنفرانس کارتون شرکت داشتیم! اون از وضع معرفی کنسول نسل جدید که نکردن لااقل یک IP جدید برای معرفیش، نشون بدن! اینم از وضع بازیای فرست پارتی که عملا حیف اسم بازی روشن گزاشت
 

navidvvv

کاربر سایت
Apr 8, 2019
59
واقعا جای هیچ دفاعی نزاشتن با این کنفرانسشون ، این فیل همرو سر کار گزاشت ، واقعا چه به سر ایکس باکس اومده بعد کناره گیری بیل گیتس ، داره نابود میشه ، هیلو از الانش معلومه چی ساختن ، اون یکی بازی هام که همش لگو ، حالا 2020 هم میخوان کنسول جدید بدن با این وضعشون ، سونیو بگی اره حتی میتونه تا 2021 هم لفتش بدن ، اینا چی میگن

بهترینتون این بود ، بهترین کنفرانس تاریخ ماکروسافت شد بد ترین و مسخره ترین
کیانو هم همچین چیز خاصی نبود اومد ، الپاچینورو میاورد اره به عنوان رئیس خلاف کار تو یه بازی خفن اره ، نه این کیانو داغونو
کم مونده بود گات تلنتم بیاره این اسپنسر به خودش yes بدن
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,262
نام
امیرحسین
هیچ خبری از Modern Warfare نیست! سونی که کنفرانس نداشت اکتیویژن هم که هیچی عجیبه که نرفتن سمت هم اکتی و مایکروسافت. اگه یه نمایش مثل نمایش گیم پلی MW2 سال ۲۰۰۹ و اون سکانس یخ نوردی از بازی نشون می دادند به نظرم از پربازدیدترین اتفاقات امسال می شد.
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
این بابا Matt میگه دابل فاین یکی از دو استودیویی هست که توسط ماکرو خریده شده!.
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
واقع بین باشیم مایکروسافت هم مثل سونی نیازی به برگزاری کنفرانس نداشت!
قبل کنفرانس همه سونی رو بخاطر کنار کشیدن ترول می کردن اما الان اگر فکر کنیم می بینیم سونی کار درست رو انجام داد! شرایط سونی و مایکروسافت الان مشابه همه، هر کدوم یک سری بازی نسل هشتمی (و نهایتا) میان نسلی دارن که هنوز عرضه نشده اما همه می دونیم که تمرکز اصلیشون الان رو نسل آینده هست. تو این کنفرانس یا باید میومدن از برنامه های نسل آینده شون رونمایی می کردن که با توجه به اینکه تا عرضه کنسول مدت زیادی باقی مونده زوده و عقلانی نبود یا اینکه کنفرانس برگزار نمی کردن کلا.
همین کنفرانس کافیه برای مقایسه شرایط مدیریت اکس باکس و پلی استیشن! تو شرایطی که همه تو این فکر بودن که سونی چه اشتباهی کرده که میدون رو برای مایکروسافت خالی کرده اما الان می بینیم که مایکروسافت نه تنها نتونسته کار خاصی انجام بده که حتی باعث ناامیدی هم شده! دلیل هم بی شک اینه که همه منتظر یه کنفرانس نسل بعدی بودیم، یه انتظار اشتباه!

کار درست رو سونی انجام داد! الان تو شرایطی هستیم که کسی با کنفرانسی که بمب بزرگ نداشته باشه حال نمیکنه! الان زمان معرفی همچین بازی های انحصاری نیست چون AAA های اصلی بی شک نسل بعدی هستن و تو یه زمان بهتر نشون داده میشن.

اما مایکروسافت با همین کنفرانس هم می تونست بهتر عمل کنه! من نمی فهمم چه اصراری داشت به نمایش تریلرهای سینمایی! حتی دایینگ لایت و سایبرپانک و فالن اوردر هم نمایش گیم پلی نداشتن! برگ ترین نقطه ضعف این کنفرانس همین بود و بس!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,086
نام
آریا
حالا بحث Halo و Gears رو فعلاً ول کنیم (ولی همچنان در حیرت به سر می‌برم!) و بپردازیم به بقیه بخش‌های کنفرانس. :D
بخش مربوط به Cyberpunk 2077 هم خوب بود و هم بد. از طرفی بازی به شدت خفن به نظر میرسه و تماشای بخش‌هایی از اون توی کنفرانس خیلی لذت‌بخش بود، ولی از اون طرف منتظر یه گیم‌پلی درست حسابی بودم نه همچین چیزی. البته بعدش عمو کیانو که توی تریلر معرفی شد و اومد روی سن، همه‌چیز رو جبران کرد و لحظات خیلی جالبی به وجود آورد. :D ملت هم که ول نمی‌کردن و انقدر سوت و دست می‌زدن که دیگه یه حالت cringeworthy پیدا کرد (هنوز نمی‌دونم معادل فارسی این عبارت چی میشه و خیلی هم کاربرد داره در جاهای مختلف) و بنده خدا کیانو ریوز هی می‌گفت بذارین منم زر بزنم! البته بعدش خودش هم شروع به خزبازی درآورد مرتیکه! :D
Flight Simulator واقعاً جالب بود و خوش به حال طرفدارهاش. یه رفیقی داشتیم که از شدت عشق به این سری، می‌شد گفت رسماً ذوب شده در Flight Simulator! الآن با این کیفیتی که نسخه جدید داره، احتمالاً به مرحله شهادت رسیده دیگه! :D
12Minutes هم که قبلاً در موردش گفتم و یکی از جالب‌ترین بازی‌های کنفرانس بود. همون‌طور که دیشب هم گفتم، فیلم کوتاه 12:01PM رو از دست ندین. در مورد یه کارمند بدبختی هست که یه روز یهویی وارد یه لوپ یا چرخه‌ی زمانی میشه و هر چند دقیقه یه بار مجبوره همه‌چیز رو دوباره ببینه و تجربه کنه و... کلاً ایده خفنی هست و میتونه بدترین مصیبتی باشه که سر یه نفر میاد. حالا این بازی هم همچین حالتی داره و اگه بتونن خوب از پتانسیلش استفاده کنن، خیلی خفن میشه.
Battletoads دقیقاً همون‌چیزی بود که انتظارش رو داشتم و ناامیدم نکرد! بازی‌ای تو مایه‌های نسخه‌های اصلی ولی با گرافیک مدرن و جذاب‌تر. به نظر میرسه همچنان درجه سختی بالایی داشته باشه و اون بخش سرعتی رو هم دوباره می‌خوان بندازن به جون بازیکن‌ها، این دفعه به شکل سه بعدی!
Ori and the Will of the Wisps مثل همیشه فوق‌العاده بود و یکی از زیباترین بازی‌های کنفرانس. ولی چقدر طول کشید ساخت این بازی! دیشب فکر می‌کردم دیگه یه تاریخ نزدیکی میدن ولی باز رفت برای 2020.
Lego Forza برای من محشر بود! دیدم یه عده ازش انتقاد می‌کنن، ولی به شخصه فکر می‌کنم ایده خیلی خوبی بوده و ترکیب لگوهای محبوب با بازی با کیفیتی مثل FH میتونه بترکونه! تریلر زیبایی هم داشت با آهنگ Lego Movie.
از اون طرف Lego Star Wars هم تریلرش خیلی خوب و بامزه بود و بعد از مدت‌ها شاید دوباره با این بازی برم سراغ لگو.
Blair Witch به درد من نمیخوره و اصولاً با این جور بازی‌های ترسناک میونه‌ی خوبی ندارم، ولی نمایش جالبی داشت و از اواسطش مشخص شده بود که اسم بازی چی خواهد بود.
Elden Ring هم خیلی خوب بود، ولی دوست داشتم در موردش اطلاعات بیشتری به دست بیاریم و ای کاش قبلش لو نرفته بود. :| ولی عجب چیزی بشه همکاری دو تا روانی مثل میازاکی و مارتین!
خبر خریدن Double Fine هم جالب بود و انتظارش رو نداشتم! :D استودیوی خوبی هست و میتونه با کمک مایکروسافت کارهای عظیم‌تری هم انجام بده. تیم شفر هم فوق‌العاده بود و یه تیکه باحال به اون بنده خدا انداخت که اگه بخواین ما هم براتون Halo و Gears درست می‌کنیم! :D
دیگه یادم نیست چی بود! :D یه سری بازی مستقل بود که اکثراً حداقل از نظر بصری که خیلی زیبا بودن و احتمالاً بشه بین‌شون چیزهای جالبی پیدا کرد. تریلر یا بهتره بگیم کاتسین Halo Infinite رو زیاد دوست نداشتم و توی ذوقم زد که هیچ خبری از گیم‌پلی نبود. حالا گیم‌پلی به کنار، حداقل خود تریلر می‌شد متنوع‌تر باشه و بخش‌های جالبی از بازی رو نشون بده، ولی هیچ! Gears 5 هم جالب شروع کرد و تیزر اولش خیلی خفن بود، ولی بعد استاد اومد روی سن و هرچی بیشتر گذشت، حیرت ما هم بیشتر شد که چرا خبری از گیم‌پلی نیست و دیگه گفتیم توی زیرزمین میرن بازی می‌کنن ولی باز خبری نشد و... الله اکبر!
یکی از بدترین بخش‌های کنفرانس هم توضیحات در مورد اسکارلت بود که رسماً بود و نبود این بخش فرقی به حالش نمی‌کرد. خب از قبل هم می‌دونستیم دارن کنسول می‌سازن و اسم رمزش چی هست و فلان و چنان، دیگه نیازی نبود اول کنفرانس فیل اسپنسر تبلیغش کنه و آخر کار هم بگه حالا نوبت نسل بعد هست و... در نهایت فقط چند دقیقه ویدیوی الکی از صحبت‌های دوستان در مورد این کنسول. سونی با اون نحوه معرفی PS5 اعصابم رو خورد کرد و به جای اینکه توی یه کنفرانس خفن معرفیش کنه، یه دفعه توی یه روز معمولی دیدیم فلان سایت گفته PS5 فلان قابلیت رو داره و سخت‌افزارش فلان‌طور هست و این حرفا. ولی مایکروسافت با اسکارلت یه کاری کرد که حتی از اون معرفی نصفه نیمه PS5 هم بدتر بود و انتظارات رو کلی بالا برد و آخرش هیچی نشون نداد.
در مجموع به نظرم کنفرانس متوسطی بود. نه خیلی خوب و نه در اون حد افتضاح که در موردش اغراق میشه. ولی میتونست با همین مواد و بازی‌هایی که دم دستشون هست از این بهتر بشه.
 

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
500
نام
Sera
دیدن فیل اسپنسر گشاده رو و مهربون که دارای شخصیت بشر دوست و صلح جویانه ست، کافی نبود آیا دلاتون نرم نکرد، با اون لبخند همیشگیش و خالص،که منو یاد طلوع خورشید در دهکده ای دور افتاده می اندازه،تازه کیانو ریوز افسانه‌ای و با تمام سادگی اش و بی ریایش اومد تو صحنه خندید خندوند و مثل مه ایی که همه چیزو می پوشونه و مال خودش می کنه اومد و جمع تسخیر کرد این صحنه همیشه به یاد می مونه.

در آخر نمی خوام حرف کلیشه ای بزنم که بگم نه انتظارم بالا نبود و از این جور چیزهای پسا e3 من منتظر نمایش بازی ها و گیمپلی ها بودم مثل همه...ولی خب رخ نداد.

هر چند من از دید انتظار اگه بخوام دوس داشتم یه گیم پلی از ori ببینم، با این حال نشون دادن مستر چیف و بازگشت به زندگی اوج حرکت مایکروسافت بود.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر