نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
مشکل مایکروسافت اینه که تکلیفش با خودش تو کنفرانس اصل‍ا مشخص نبود مثال میزنم :

استدیو ‍‍بشت سرهم خریده اما معلوم نیست بروسه ساخت بازیاش چطوریه حتی مانور خاصی تو بازی های AAA ش نداد که بدونیم چه خبره
وان ایکس رو معرفی کرده اما ذره ای از بتانسیلش استفاده نکردتو این کنفرانس انتظار داشتم حداق گرز ۵ (مثل thlou2) یه جورایی مانور سخت افزاری برای وان x هم باشه
ازین طرف اسکارلت رو معرفی کرد اما کوچکترین اطلاعاتی نداد انگار مثلا خواسته به سونی و بیننده بگه ما اولیم تو نسل بعد فقط یه تاریخ کلی مثل این خرده فروشیا!
ایکس کلود در برابر استادیا خب بس چرا سخت افزارقوی؟!!!
الان که فکر می کنم کنفرانس نداشتن و اماده شدن برای یه کنفرانس جداگانه (مثل برنامه احتمالی سونی) به مراتب خیلی بهتر از حضور بی محتوا توی E3 هستش
بارسال این اتفاق برای سونی افتاد ولی حداقلش از قبل مشخص کرده بود که برای همون بازی های AAA ش برنامه داره و حداقل نمایش رو داشتن (کنفرانس مایکرو هم که کاملا قابل قبول بود)

الان یعنی تکلیف شما با مثال‌هاتون مشخصه؟ :D خدایی چی گفتی؟ یه دور دیگه کلماتی که تایپ کردی رو کنار هم بچین شاید جواب داد :D
 

NEXT GEN GAMER

کاربر سایت
Oct 29, 2007
1,024
الان یعنی تکلیف شما با مثال‌هاتون مشخصه؟ :D خدایی چی گفتی؟ یه دور دیگه کلماتی که تایپ کردی رو کنار هم بچین شاید جواب داد :D
من خیلی واضح نظراتم رو گفتم دوست عزیز به دور از فن بازی (دو ساعت کنفرانس هم با علاقه دیدم) مایکروسافت برداشت خوبی از غیبت سونی نکرد در صورتی که اگر نظرسنجی قبل کنفرانس بود من به جرات اولین نفری بودم که میگفتم مایکروسافت همه نگاه ها رو میاره سمت خودش.
البته نظر من فقط راجع به خود کنفرانس بود آینده نسل نهم ممکنه خیلی متفاوت باشه برای هر دو شرکت
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
من خیلی واضح نظراتم رو گفتم دوست عزیز به دور از فن بازی (دو ساعت کنفرانس هم با علاقه دیدم) مایکروسافت برداشت خوبی از غیبت سونی نکرد در صورتی که اگر نظرسنجی قبل کنفرانس بود من به جرات اولین نفری بودم که میگفتم مایکروسافت همه نگاه ها رو میاره سمت خودش.
البته نظر من فقط راجع به خود کنفرانس بود آینده نسل نهم ممکنه خیلی متفاوت باشه برای هر دو شرکت

حرفهای عجیبی زدی. :D

استودیوهای جدیدی خریدن و پروژه های فعلیشون رو نمایش دادن که اکثرا یا عرضه شدن یا آماده عرضه هستن طی ماه‌های آینده. تنها پروژه‌هایی که بیشتر از یک سال تا اومدنش زمان هست هیلو اینفینیت هست و شاید AoE4 و مایکروسافت فلایت.

وان ایکس هم پتانسیلش نمایش داده شده قبلا و تو این کنفرانس هم تمرکز نه وان ایکس بوده نه اسکارلت و ... تمرکز بازیها بودن و گیم پس :D

اسکارلت رو هم مبهم معرفی کردن و اطلاعات کلی و شبیه به سونی دادن. انتظار من این بود اطلاعات بیشتری بدن ولی خب لابد هنوز به مرحله نهایی نرسیدن که بتونن اونقدر دقیق صحبت کنن. ولی در کل وقتی میگن وان ایکس رو برای صبحانه میخوره دیگه تکلیف همه چیز مشخصه. :D اون نمایش in-engine هیلو اینفینیت به عنوان لانچ تایتل هم کاملا گویا بود.

xCloud هم سرویس استریم هست که رقیب استادیا به حساب میاد و برای سرورهاش هم از همین سخت افزار اسکارلت (دقیقا همینی که دارن میسازن) استفاده میکنن. سونی هم از همین بستر استفاده میکنه و سایر ناشرهایی که بخوان از همین بستر استفاده میکنن. اینکه چرا سخت افزار قوی هم مشخصه چون محدودیت‌های مختلفی برای همچین سرویسی هست و قرار نیست جایگزین کنسول و PC بشه بلکه قراره کنار اینها قرار بگیره.

مایکروسافت یه کنفرانس خوب رو در شرایطی برگزار کرد هنوز کلی بازی رونمایی نشده و نمایش داده نشده داره و سال بعد راحت میتونه کنفرانس به مراتب بزرگتری رو برگزار کنه. بعد شما میای میگی تکلیفش مشخص نیست؟ :D
 

NEXT GEN GAMER

کاربر سایت
Oct 29, 2007
1,024
با دیدگاهت راجع به کلود متقاعد شدم
اما راستشو بخوای هنوز توی استدیو و بازی فرست پارتی حس می کنم اونجور مانور نمیده نمیدونم سیاستشونه؟ پروژه ها هنوز ابتدای مسیرن یا ...
به هرحال منم دوست دارم نسل بعد برای اسکارت شرایط انحصاری هایی در حد انحصاری های سونی با توجه به تعداد استدیوهای خریداری شده پیش بیاد کیفیت (و نه صرفا کمیت)!
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
به نظرم نسل بعد کنسول ها با شرایط فعلی سنشون بیشتر از 3 سال نباشه و هر سه تا چهار سال کنسول جدید داشته باشیم
در مورد بازی های aaa هم بگم مایکرو هنوز اکشن ادونچر ساز در اختیار نداره باید دید تا دو سه سال دیگه initiative چی کار می کنه
 

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
ميشه اون عنوانهايي كه مشخص شده و
حرفهای عجیبی زدی. :D

استودیوهای جدیدی خریدن و پروژه های فعلیشون رو نمایش دادن که اکثرا یا عرضه شدن یا آماده عرضه هستن طی ماه‌های آینده. تنها پروژه‌هایی که بیشتر از یک سال تا اومدنش زمان هست هیلو اینفینیت هست و شاید AoE4 و مایکروسافت فلایت.

وان ایکس هم پتانسیلش نمایش داده شده قبلا و تو این کنفرانس هم تمرکز نه وان ایکس بوده نه اسکارلت و ... تمرکز بازیها بودن و گیم پس :D

اسکارلت رو هم مبهم معرفی کردن و اطلاعات کلی و شبیه به سونی دادن. انتظار من این بود اطلاعات بیشتری بدن ولی خب لابد هنوز به مرحله نهایی نرسیدن که بتونن اونقدر دقیق صحبت کنن. ولی در کل وقتی میگن وان ایکس رو برای صبحانه میخوره دیگه تکلیف همه چیز مشخصه. :D اون نمایش in-engine هیلو اینفینیت به عنوان لانچ تایتل هم کاملا گویا بود.

xCloud هم سرویس استریم هست که رقیب استادیا به حساب میاد و برای سرورهاش هم از همین سخت افزار اسکارلت (دقیقا همینی که دارن میسازن) استفاده میکنن. سونی هم از همین بستر استفاده میکنه و سایر ناشرهایی که بخوان از همین بستر استفاده میکنن. اینکه چرا سخت افزار قوی هم مشخصه چون محدودیت‌های مختلفی برای همچین سرویسی هست و قرار نیست جایگزین کنسول و PC بشه بلکه قراره کنار اینها قرار بگیره.

مایکروسافت یه کنفرانس خوب رو در شرایطی برگزار کرد هنوز کلی بازی رونمایی نشده و نمایش داده نشده داره و سال بعد راحت میتونه کنفرانس به مراتب بزرگتری رو برگزار کنه. بعد شما میای میگی تکلیفش مشخص نیست؟ :D
كلي عنوان رونمايي نشده رو خوب اومدي احتمالا لگو هيلو و ماينكرفت ٢ و كرك داون ٤ هست
كاش يه نگاه به كنفرانس يوبي و اسكوراينيكس مي كردي.
جايي كه قوي ترين رونمايي سايبر پانك باشه ديگه وضعش معلومه مثله اين ميمونه تو كنفرانس سوني رد دد بدرخشه و نظر جلب كنه
 

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
بعد خيلي جالبه اون اسپنسر يا هركسي تو مايكرو بياد چرت وپرت بگه و مغلطه كنه قابل دركه چون پول داره در مياره مثله يه بقال كه از ماستش تعريف مي كنه بعد اينجا مصرف كننده ها دارن از كيفيت بد توليد كننده ها دفاع مي كنن
بنده خدا خوب ٦ ساله مايكرو همه جوره كرده تو پاچمون معلومه خر سال يه سري دري وري مياد ميگه اما گيمر عاقل سراغ مايكرو نميره ديگه الان اگه تو كل ايران كسي بخواد كنسول بخره و بره ايكس بخره جا پرو من حرفت رو همه جوره قبول دارم
 
  • Like
Reactions: samadi741

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
جو نیت کارگردان استدیو rare اعلام کرد 8.4 میلیون نفر Sea of thieves رو تجربه کردند، دو میلیون نفر بعد از اپدیت سالگرد بازی، به این جمع اضافه شدند
(تقریبا یک مدت پیش هم اعلام کردند نسبت فروش بازی به پلیرهای گیم پس 50/50 هست و تقریبا میشه گفت حداقل 4 میلیونی بازی فروش داشته)
در کل اگر مایکروسافت از لحاظ تعداد فرست پارتی ها ضعفی نداشت و rare میتونست یکسال بیشتر روی محتوای بازی کار کنه، حداقل نمرات اولیه اونطوری ضعیف از اب در نمی امد
برای همینه این خریدها شاید بعضا استدیوهای متوسطی باشند ولی در مجموع کنار هم حائز اهمیت میشن

پ ن: باتوجه به این امار فکر کنم gears 5 هم سال اول به 20 میلیون پلیر برسه ...
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,832
دوستان موقع معرفی پروژه اسکارلت دقت کردین گفت چهار برابر one x قدرت داره ؟
one x
6 ترا فلاپس قدرت داره . یعنی قرار هست نسل بعد کنسول 24 ترافلاپسی :Scare: شاهد باشیم؟
2080ti با اون ابهتش تو فرکانس 1815 مگاهرتز میرسه به 15.8 ترافلاپس تازه باقیمت 1200 دلاری
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,055
نام
مصطفی
دوستان موقع معرفی پروژه اسکارلت دقت کردین گفت چهار برابر one x قدرت داره ؟
one x
6 ترا فلاپس قدرت داره . یعنی قرار هست نسل بعد کنسول 24 ترافلاپسی :Scare: شاهد باشیم؟
2080ti با اون ابهتش تو فرکانس 1815 مگاهرتز میرسه به 15.8 ترافلاپس تازه باقیمت 1200 دلاری
البته وقتی میگه 4 برابر قدرت حتما مستلزم این نیست که 6 ترافلاپس بشه 24 ولی حتما نشونه این هست که قرار خیلی قوی باشه
 

gamer123456

کاربر سایت
Feb 27, 2019
355
دوستان موقع معرفی پروژه اسکارلت دقت کردین گفت چهار برابر one x قدرت داره ؟
one x
6 ترا فلاپس قدرت داره . یعنی قرار هست نسل بعد کنسول 24 ترافلاپسی :Scare: شاهد باشیم؟
2080ti با اون ابهتش تو فرکانس 1815 مگاهرتز میرسه به 15.8 ترافلاپس تازه باقیمت 1200 دلاری


منظورشون کلی بود نه قدرت خام کنسول
مثلا سرعت رم cpu گرافیک در نهایت توانایی خروجی 4 برابری به نسبت one x داره

قدرت خام کنسول نسل بعد هم به نظرم حدود 12 تا نهایت 14 ترافلاپ میتونه باشه
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همه چیز در انتظار نسل بعدی | مصاحبه كامل مدیر استودیو های اكس باكس با یوروگیمر

مایكروسافت كنفرانس مراسم ای تری خود را به اتمام رساند. ساعتی شامل كیانو ریوز و ماشینی كه با لگو ساخته شده است و البته مهم تر از همه، جزییات كوتاهی از اكس باكس آینده با نام پروژه اسكارلت!
آقای مت بوتی ریاست استودیو های بازیسازی اكس باكس در نشستی كه با یوروگیمر داشته است اطلاعات بیشتری از این كنسول منتشر كرده است كه متن كامل مصاحبه را در ادامه مشاهده می كنید:

+شما بالاخره برای کنسول جدید یک نام انتخاب کردید و در موردش صحبت می کنید، سال گذشته آقای فیل اسپنسر در مورد کنسول های نسل آینده صحبت کرد و امسال فقط یک کنسول رو دیدیم، برا سال آینده باید منتظر چه باشیم؟

-در مورد هر چه که قرار است صحبت کنیم، صحبت کردیم. بیشتر از آن چه که در ویدئو ی معرفی اسکارلت و صحبت های فیل انجام شد حرفی نداریم.

---

+شما از کلمه ی کنسول به جای کنسول ها استفاده کردید...

-اسکارلت کنسول ما برای ۲۰۲۰ است، چیزی که دوست دارم از دید یک بازیساز به شما بگم این است که اسکارلت راه های جدیدی برای طراحی بازی آزاد می کند. خیلی ها بازی ها رو با توجه به زمان بارگذاری طراحی می کردند، حال با وجود قدرتی که با SSD داریم می شود بازی ها رو بدون توجه زیادی به صفحه های طولانی بارگذاری طراحی کرد. به احتمال زیاد در زمان ویژه ای در تاریخ طراحی بازی هستیم، وقتی که به کنسول جدید سرعت و کارایی جدید ارائه می دهیم، وقتی با استفاده از فضای ابری بازی چندین نفر را در یک دیتا سنتر اجرا می کنیم... تمامی این ها به همراه ارتقا سخت افزار می تواند انقلابی مثل تبدیل بازی های دو بعدی به سه بعدی باشد.

---

+بازی بزرگ مايکروسافت برای سال آینده Halo Infinite می باشد و برای اسکارلت منتشر خواهد شد اما این بازی به عنوان بازی میان نسلی برای خانواده ی اکس باکس وان نیز منتشر می شود، برای آن هایی که بازی را بر روی اسکارلت خریداری می کنند چه تفاوتی با نسخه ی اکس باکس وان وجود دارد؟

-ما هم اکنون در مورد ویژگی های هیلو نمی خواهیم صحبت کنیم، آن چه که می توان گفت این است که تیم های فرست پارتی ما دسترسی مستقیم به تیم سازنده ی اسکارلت را دارند در نتیجه می توانند از مهم ترین ویژگی های این کنسول برای پیاده سازی در بازی های خود بهره‌ ببرند. هدف ما اجرای هیلو در کنسول های اکس باکس وان به خوبی ممکن است ولی در اسکارلت بهترین تجربه را نشان خواهد داد.

---

+پس چیز هایی که به آن اشاره کردید همانند استریم بهتر بازی و بارگذاری سریع تر در بازی ها شامل هیلو در اسکارلت می شود؟

-این طور فکر کنید که تراکم بیشتری وارد بازی خواهیم کرد، ما می دانیم هیلو چگونه بازی ای است و چه جزئیاتی باید رعايت شود. با قدرت SSD قادر خواهیم بود که دنیای بازی را بدون محدودیت های دیگر سخت افزاری به سریعترین زمان ممکن به دید بازیباز آوریم.

---

+در مورد این بازی و کنسول ها، اگر یک اسکارلت و اکس باکس وان اکس وجود داشته باشد، نسخه ی بازی تفاوت زیادی در این دو دارد؟

-ما هم اکنون می توانیم در بازی های PC این انتخاب را بسنجیم، فرضا این بازی بر روی دو کارت 1080 انویدیا بهتر است یا یک لپ‌تاپ ساده؟ بازی ای که می سازیم باید به اندازه لازم باهوش باشد تا بتواند از قدرت هر سیستم ممکن بهترین استفاده را ببرد.

---

+در کنفرانس عناوین زیادی را معرفی کردید ولی چندان عناوین انحصاری از استدیو هایی که به تازگی به شما پیوستند نديدیم، آیا آن ها را برای سال آینده گذاشته اید؟

-ما ۶۰ بازی را روی استیج آوردیم که ۱۴ تای آن از سمت استدیو های اکس باکس بودند، به نظر ما باید مدتی توقف کنیم و به استدیو هایی که این عناوین را ساختند شناخت بهتری بدهیم، مشخصا بسیاری از عناوین را نشان ندادیم که در آینده به آن ها اشاره خواهیم کرد.

---

+بسیاری از طرفداران Fable منتظر اطلاعاتی از این بازی بودند...

-همانطور که گفتم برای بسیاری از عناوین باید منتظر ماند و دید که در سال آینده چه خواهد آمد.

---

+در مورد اسکارلت ادعا این است که ۴ برابر بیش از اکس باکس وان اکس قدرت دارد، این را بیشتر توضیح دهید.

-چند چیز است، ترکیبی از سرعت نه تنها SSD بلکه پردازنده، کارایی کارت گرافیک و رم. بزرگترین هدف ما کنار گذاشتن مشکلاتی همچون صفحه های بارگذاری است.

---

+تا جایی که صنعت بازی سازی در آن مشهور است صحبت از آینده ی نرم افزاری و سخت افزاری می باشد، بسیاری دیگر نیز از قرار دادن SSD در کنسول یا قدرت بیش از حد صحبت کرده اند، چه چیزی اسکارلت را ویژه می سازد؟

-باید به صورت یک بسته بندی نگاه کرد، بازی هایی که می خواهید بازی کنید، انجمنی که می خواهید در آن وجود داشته باشید، اسکارلت مجموعه ای از بازی کردن در هر جا می باشد، چه در خانه و یا با استفاده از xCloud در هر جا که باشید. من فکر می کنم در این دو سال، آینده ی بازی ها تا ۲۰ سال تغییر می کند و بازی ها مثل فیلم و آهنگ قادر خواهند بود با شما هرجا بروند.

---

+شما همچنین برنامه های نرم افزاری ای دارید که که بازی ها را بر روی پلتفرم های رقیب عرضه می کند، این چطور تغییر خواهد کرد؟

-این تصمیم به این ختم می شود که 'کاربران چه انتظاری دارند؟' ما نمی خواهیم یک بازی را برای یک پلتفرم مشخص لیست کنیم، فرضا معرفی عنوان Flight Simulator را دیدیم که یک پروسه برای ما می باشد که امیدوارانه آن را بر روی پلتفرم های مختلف به انتشار برسانیم.

---

+برای همین Fable را نشان ندادید؟

-ما تصمیم گرفتیم FSX را معرفی کنیم چون با ریشه های مایکروسافت ارتباط ویژه ای دارد، اولین بازی ای می باشد که در تاریخ شرکت منتشر کردیم. اما ممکنه بگید که این بازی PC است و آن هایی که بر روی این پلتفرم بازی می کنند با جوی استیک و سیستم بندی های مخصوص به تجربه ی این بازی می پردازند و ما این بازی را بر روی کنسول اکس باکس می آوریم، چرا؟ چون بسیاری می خواهند این بازی را بر روی کنسول تجربه کنند و ما راهی برای فراهم آوردن آن انجام خواهیم داد.

---

+پس یعنی اگر تعداد زیادی از طرفداران هیلو پلی استیشن داشته باشند...

-خب من نمی توانم به جای سونی صحبت کنم ولی با توجه به رابطه ای که با آن ها داریم، که خارق العاده است، می توان دید که با عناوینی همچون ماینکرفت هیچگاه از نظر بروزرسانی دو کنسول عقب نیفتاده اند.

---

+آیا اسکارلت قابلیت اجرای بازی ها بر روی دیسک را نیز دارد؟

-بله.

---




The big Xbox interview - Project Scarlett, cross-gen Halo Infinite and the lack of Fable
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
با دیدگاهت راجع به کلود متقاعد شدم
اما راستشو بخوای هنوز توی استدیو و بازی فرست پارتی حس می کنم اونجور مانور نمیده نمیدونم سیاستشونه؟ پروژه ها هنوز ابتدای مسیرن یا ...
به هرحال منم دوست دارم نسل بعد برای اسکارت شرایط انحصاری هایی در حد انحصاری های سونی با توجه به تعداد استدیوهای خریداری شده پیش بیاد کیفیت (و نه صرفا کمیت)!

مایکروسافت برای سال بعد بازی زیاد داره. هیلو اینفینیت، فورتزا 8، مایکروسافت فلایت، ایج 4 و احتمالا کلی بازی دیگه و خیلی بازی‌ها رو هم میتونه نمایش بده. الان همین بازی‌هایی که نمایش دادن عملا هم لازم بود هم کافی.

درسته بازی‌ها همگی انحصاری ایکس باکس نیستن و AAA هم نیستن ولی داره استودیوهاش و خروجی فعلیشون رو شو میکنه و نیازی نداره واقعا بیشتر از این نمایش بده.

شما عطش نمایش داری ولی مایکرو نه، چون نمایش سورپرایزهای 2020 و بعدش منطقی نیست الان. :D

ميشه اون عنوانهايي كه مشخص شده و

كلي عنوان رونمايي نشده رو خوب اومدي احتمالا لگو هيلو و ماينكرفت ٢ و كرك داون ٤ هست
كاش يه نگاه به كنفرانس يوبي و اسكوراينيكس مي كردي.
جايي كه قوي ترين رونمايي سايبر پانك باشه ديگه وضعش معلومه مثله اين ميمونه تو كنفرانس سوني رد دد بدرخشه و نظر جلب كنه

چی میگی؟ :D

یه جوری میگه ماینکرفت 2 که انگار داره میگه گاو 2 یا تلو 2. :D مرد حسابی بازیی که 180 میلیون فروخته و 150 میلیون پلیر جداگانه هم تو چین داره نسخه دومش جکه برات؟ :D

بعدش هم شما من بگم بازیهاش چین اسپویل میشی، صبر کنی هم اسپویل نشدی هم به گسترش فضای سبز عمومی کمک کردی :D اینطوریاست :D
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر