نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
فیل ا نگفت عرضه نزدیکه . منتها شایعات PS5 باعث شده خیلی هایپ جدی راه بیفته خواست یه سیخی هم اون بزنه زیاد جدی نگیرین فعلا
سونی dev kit هارو فرستاده amd تراشه و گرافیکشو لو داده جدی نیست؟
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
از نظر یه سری از فن های مایکروسافت کلا گیمرها دو دسته هستن، یا عاقلن و کلا هرچی مایکرو نشون بده خوششون میاد و کعتقدن طوفانی بوده و ترکونده، یا خوششون نیومده که یعنی فن سونی هستن و ترول میکنن. از این دو حالت خارج نیست.

الان اینکه کل کنفرانس مایکرو نمایش بازی های مولتیه و انحصاری ها هم شماره انم از یه سری IP مشخص، بدون اینکه هیچ IP جدیدی معرفی بشه اصلا مهم نیست، مهم اینه که طوفانی بود و پر زرق و برق و هرکی جز این بگه تروله:D
این چه حرفیه میزنی ماکان؟! چه ربطی داره؟:D
مایکرو فن باشی خود بخود با قضیه 3تا ip کنار اومدی یعنی:D
اما خارج از شوخی اگر مایکرو انحصاری 3rd پارتی میگرفت همه کامیونیتی گیم می ریختن سر اسپنسر که باز اویزون شدی و باز داستان های قدیمی
حالا که رفتن شرکت خریدن بجای اینکه حمایت بشن از طرف یک قشری دارن مسخره میشن:D
کلا هیچوقت برای شروع دیر نیست :D
هر چند من نگاه می کردم سایت های خارجی رو از کنفرانس راضی بودن و کلا نظرات و دیدگاه ها خوب بودش.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,537
نام
محمد
از نظر یه سری از فن های مایکروسافت کلا گیمرها دو دسته هستن، یا عاقلن و کلا هرچی مایکرو نشون بده خوششون میاد و کعتقدن طوفانی بوده و ترکونده، یا خوششون نیومده که یعنی فن سونی هستن و ترول میکنن. از این دو حالت خارج نیست.

الان اینکه کل کنفرانس مایکرو نمایش بازی های مولتیه و انحصاری ها هم شماره انم از یه سری IP مشخص، بدون اینکه هیچ IP جدیدی معرفی بشه اصلا مهم نیست، مهم اینه که طوفانی بود و پر زرق و برق و هرکی جز این بگه تروله:D
از نظر یه تعداد مشخص از فن های سونی هم مایکروسافت هر مدلی کنفرانس نشون بده، کنفرانس چرت و مزخرفی هست. کلا هر مدلی کنفرانس بزارن یه جوری میخواید بگید کنفرانس داغونی بوده، یعنی 10 تا انحصاری خفن هم نشون میداد باز هم یه راهی پیدا میکردید که بگید چرته :D سال 2015 هم سونی کنفرانس گذاشت با بازی ریمیک که حتی انحصاری هم نیست گویا و یه بازی کیک استارتر (EPIC LOL)، ولی فن هاش به خاطر این دو تا بازی و TLG که چند سال قبلش معرفی شده بود، بهش گفتن E3 of Dreams، که خب مشخصه دلیل خودشون رو داشتن که اینقدر با نمایش این 3 تا بازی حال کردن. مثلا پارسال همه از دم اومدن به مایکروسافت فحش دادن چون واقعا چرت بود کنفرانسش، ولی امسال صرفا از نظر یه تعداد از فن های سونی چرت بود که خب عجیب نیست :D وگرنه کنفرانس هر جوری نگاه کنیم خوب بود دیگه و از متوسط هم خیلی بالاتر بود، چه برسه به ضعیف و چرت و اینا.
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
از نظر یه سری از فن های مایکروسافت کلا گیمرها دو دسته هستن، یا عاقلن و کلا هرچی مایکرو نشون بده خوششون میاد و کعتقدن طوفانی بوده و ترکونده، یا خوششون نیومده که یعنی فن سونی هستن و ترول میکنن. از این دو حالت خارج نیست.

الان اینکه کل کنفرانس مایکرو نمایش بازی های مولتیه و انحصاری ها هم شماره انم از یه سری IP مشخص، بدون اینکه هیچ IP جدیدی معرفی بشه اصلا مهم نیست، مهم اینه که طوفانی بود و پر زرق و برق و هرکی جز این بگه تروله:D
خوب این نظر شماست که فک می کنید هر چی خودتون میگید فکت مطلقه و هر کی غیر اینو گفت فن مایکروسافته و مغزش تک قطبی شده :|

اینکه یک نفر بیاد بگه همچین کنفرانس طراز اولی مثل صفحات اول سایت گیمر سایده، آره یعنی فقط هدفش ترول کردن و جو دادن و از نظر من اسپمه! من خودم موندم چرا با چنین پست های بیخودی برخورد نمیشه، البته مشکلم این نیست که حتما برخورد بشه... چه بهتر که همه بتونن نظرشون رو بگن! اما کلا نباید در حدی بالا بریم که فک کنیم عقل کل شدیم و می تونیم همه رو قضاوت کنیم!

دقیقا همین چیزایی که گفتی تو جبهه فن های سونی خیلی شدیدتر وجود داره! کسی هم نمی تونه منکرش بشه.
 

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,863
نام
Sajjad
ببینید بعنوان یه فرد بیطرف میگم lol کنفرانس مایکروسافت بدون TPهایی که نمایش داده شدن واقعا ارزش چندانی نداشت:Dدیگه شاخ AAAهای مایکرو Gears 5 بود که اگه شانس بیاره نقداش مانند نسخه چهارمش بشه:Dاون عناوین استودیوهای جدیدم روی نسل بعد حساب کنید چون رسوندنشون به این نسل تقریبا غیر ممکنه مگه اینکه بخوان یه سری بازی سرهم بندی معمولی بدن بیرون.

Cloud Strife : دلالا تو دیوار منتظرن بجنب دیگه:D
از روی یه تریلر کوتاه (که از تریلر‌ نسخه قبلی به مراتب بهتر بود!) نسخه بازی رو پیچیدی؟
فورتزا هم پشم بود:)
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
از روی یه تریلر کوتاه نسخه بازی رو پیچیدی؟
فروتزا هم پشم بود:)

ببین ریسینگ کلا حساب نیست اصلا اسم horizon رو نیار :D

پ ن: حالا کار نداریم بالاترین متای تاریخ انحصاری و پرفروشترین فرانچایز سونی ریسینگه
 

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
چیزی که اینجا مشکل بوجود میاره به نظرم دید غیر واقعی بعضی دوستان از شرایط مایکروسافته :D
اینکه طرفدار کمپانی رقیب باشی خب مسلما تأثیر خودشو رو دید فرد میذاره و نمیشه منکرش شد ولی خب درستم نیست همه چیو به سونی فن بودن و ... نسبت بدیم برای همین میگم بستگی به دیدگاهه فرد داره خارج از بحث طرفداری.
فک کنم همه قبول داریم از نظر یه فرد بی طرف که در بند انحصاری و این داستانا نیست، کنفرانس فوق العاده بود :D
حالا بحث جایی شکل میگیره که صحبت انحصاری میاد وسط و اینجاست که به نظر دیدگاه بعضی دوستان یکم غیر واقعیه ! بخوام مثال بزنم میشه اینکه از یه ماشینی که باک بنزینش خالیه انتظار دارن با همون باک خالی در حالی که داره بنزین میزنه همزمان با سرعت ۱۰۰ تا هم حرکت کنه ( lol چه مثالی :D)
برین یه بار دیگه کنفرانس سال قبل مایکروسافتو نگاه کنین. بعد برین ۲ سال قبلو نگاه کنین. ۳ سال قبل و ... اونوقته که واقعا متوجه یه تغییر کاملا مشهود تو نمایی که این کمپانی از خودش و آیندش به بیننده القا میکنه میشین.
مایکروسافت کمپانیه که بهترین اتفاقات کنفرانس سالای اخیرش سرویسا و سخت افزارش بوده! عناوینی که تو کنفرانسش معرفی میشدن به همه این حسو میدادن که خب این کمپانی دنبال بازی به عنوان خدمات و آنلاین کردن همه بازیاست و بازیای انحصاری که نشون میده همه آنلاینن و ...
حالا این کمپانی در عرض یک سال میاد کنفرانسی ارائه میده که نه تنها این حس رو نمیده بلکه به شدت سعی داره نشون بده این کمپانی برای بازیای داستان محور ارزش قائله! از نمایش عناوین ایندی تا مولتی پلتفرم تا عناوین انحصاریش!
سعی داره نشون بده لایبرری کنسولش انواع بازی‌ها از آر پی جی‌های ژاپنی تا فایتینگ و ریسینگ و شوتر رو شامل میشه!
استدیوهایی میخره که به جز یک مورد (آندد لبز) بقیه تمرکزشون رو عناوین داستان محور بوده ( پلی گروند قراره برای بازی جدیدش اینجوری باشه :D )
از سرویس گیم پسی حرف میزنه که قطعا و قطعا برای مخاطب مفیده! برای فروش بازی‌های داستان محورم مفیده!
از اون سمت از سرویس استریم که خیلیا آینده‌ی این صنعت میدوننش (از جمله همین مایکروسافت) در حد یه جمله اونم آخر کنفرانسش یاد میکنه و سریعا پشت بندش میگه کنسول‌های بعدی برند اکس باکس داره ساخته میشه که چی ؟ یعنی نگران این نباشین که ما بخوایم روش فعلی این صنعت رو حداقل به این زودی کنار بذاریم.
و خیلی نکات دیگه که شاید پشت این نمایش پر ذرق و برق از طرف بیننده بهش بی توجهی میشه.
در نهایت چیزی که باعث خوشحالی حداقل من شد این بود که مایکروسافت مثل سالای پیش سردرگم نشون نداد، کنفرانسش صرفا یه کنفرانس خنثی جهت خریدن ۱ سال بیشتر برای بهبود شرایط نبود. کنفرانسش نشون دادن اراده‌ی کمپانی برای بهبود شرایط بود!
همینه که به طرفدار دلگرمی میده اینکه بدونه کنسولی که مخاطبشه راه خودشو پیدا کرده!
این میشه ماشینی که داره باکش پر میشه و شاید امروز نه ولی فردا قطعا قدرت رفتن ۱۰۰ تا رو خواهد داشت :D
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
یک موضوعی که فکر کنم گفتنش ضرر نداره اینکه اسپنسر منظورش رو از console launch exclusive پارسال گفتش:
"Console launch exclusive means the first console the game will launch on will be Xbox One," he said. "I don't know, honestly, anything about when those games are going to launch on another platform. It's really up to the developer to do the work to make that happen."

But why the change in terminology from "timed exclusive"? According to Spencer, it's to convey the fact that some of them have already been released on PC. He stated, "These are games that will launch first on Xbox... some of these are already out on PC, so that's why we chose the term that we did."
این که بازی ها روی ps4 میان یا نه به تصمیم سازنده بر میگرده اما الزاما همه ی بازی ها که این تگ رو دارن برای ps4 یا switch لیست نمیشن چون اینجا استیم هم مطرح هستش و بخاطر همین خیلی نمیشه به این تگ اعتماد کرد.
شاید بازی های مثل cuphead,ashen و Pubg روزی روی ps4 هم بیان اما الزاما بخاطر این نیست که تگ console launch exclusive رو روشون زدن، این بیشتر به استیم بر میگرده.

ببینید بعنوان یه فرد بیطرف میگم lol کنفرانس مایکروسافت بدون TPهایی که نمایش داده شدن واقعا ارزش چندانی نداشت:Dدیگه شاخ AAAهای مایکرو Gears 5 بود که اگه شانس بیاره نقداش مانند نسخه چهارمش بشه:Dاون عناوین استودیوهای جدیدم روی نسل بعد حساب کنید چون رسوندنشون به این نسل تقریبا غیر ممکنه مگه اینکه بخوان یه سری بازی سرهم بندی معمولی بدن بیرون.
باور کنید تک تک فن های مایکرو اینو از همه بهتر میدونن و اگر دقت کنی از دیشب تا حالا خیلی ها همین نظر رو تایید کردن.
اینکه در ادامه چی میشه رو نمی دونم اما الان چندتا تیم خوب ردیف کرده مایکرو که میشه به اینده کنسولش امید داشت.
اما در مورد کل کنفرانس همه نظر میدن، که واقعا کنفرانس معرکه ی بود. من که خیلی حال کردم و بهش 9 از 10 میدم.
کاستی ها:
1.نبود killer Instinct
2.برای Forza 7 اکسپنشن خاصی معرفی نکردن

الان مایکرو استدیوهای در اختیار داره که می تونن همه ژانرهارو پوشش بدن:
تیم دوم پلیگرند، rpg
The Initiative احتمالا اکشن ادونچر
Undead Labs می تونه روی پروژه های horror و survival کار کنه
Ninja Theory هم که دیگه مشخصه چی کاره هستن :D
Compulsion Games هم نظر خاصی ندارم و بیشتر بهش می خوره تو فاز ادونچر باشه:D
rare ایشالا که پلتفرمر
Turn 10 و تیم اصلی Playground هم که سلطان سبکشون شدن:D
مایکرو اگر فقط سر عقل بیاد و به the coalition , 343 اجازه بده که بازی هایی بجز گیرز و هیلو بسازن دیگه میشه گفت ادم شده :D
 
آخرین ویرایش:

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,303
نام
بابک
کنفرانس خوبی بود خیییلی بازی معرفی شد. FH4 واقعا عالی بود ولی gears of war 5 واقعا منو ناامید کرد :/ الان مثلا قوی ترین کنسول نسل حاضر هست ولی من واقعا هیچ چیز هایپ کننده ای تو گرافیک یا گیم پلی بازی ندیدم.
 

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,340
نام
امیر
مطمئنم اگه مایکروسافت کوجیما رو میاورد رو سن و کوجی میگفت که دد استرینگ (درست نوشتم اسمش رو؟) انحصاری اکس باکس وان شده و بعدش فیل میومد میگفت مخ سونی رو زدیم و د لست آو آس ریمستر و دد لست آو آس دو برای کنسول ما هم میاد , باز یکسری دوستان میومدن ترول میکرن و مزه میریختن راجع به کنفرانس.:):)
_________________________________
بر خلاف بیشتر نظرات با تریلر دویل می کرای حال کردم :D فقط قیافه نرو نسبت به شماره 4 عوض شده :-? تهش هم که عزیز دل دانته رو دیدیم\m/\m/

از SOTR هم خوشم اومد ولی راستش رو بخواید اونقدر خفن نبود که عطشم برای بازی رو چندین برابر کنه.
از تریلر گیرز5 هم به شدت خوشم اومد:x>:D< هورایزون 4 هم که ^:)^^:)^^:)^ یادمه سر سه نظرات رو که میخوندم و خوب مثبت هم بودن اون نظرات , اکثرا نگران شماره بعدی بودن و میگفتند دیگه چکار مگه میخواد بکنه پلی گراند! که دیشب نشون داد چکار کرده :xB-)
یه سوال اون قطعه ای که مستر چیف:x آخر تریلر گذاشت پشت هلمتش مربوط به کورتانا >:D< ( یا هوش مصنوعی مثل این عزیز دل9 نبود؟ شبیه میزد! :-?

سر گیم پس گفتم الان کوانتوم بریک رو هم میگه که خوب ضد حال خوردم :(:(:D ولی باقی موارد عالی بود مخصوصا فرست پارتی ها که از روز اول در دسترس هستن رو این سرویس>:D<>:D< فقط فال اوت76 هم از روز اول رو گیم پس میاد ؟!!؟!؟ ^:)^:o:o دم مایکروسافت گرم بتزدا رو چجوری راضی کرد به این حرکت.:-?

تهش میومد میگفت گلد و گیم پس مخلوط شدن که دیگه محشررررر بود8->8->
 
آخرین ویرایش:

consl

کاربر سایت
May 28, 2015
68
ببینید بعنوان یه فرد بیطرف میگم lol کنفرانس مایکروسافت بدون TPهایی که نمایش داده شدن واقعا ارزش چندانی نداشت:Dدیگه شاخ AAAهای مایکرو Gears 5 بود که اگه شانس بیاره نقداش مانند نسخه چهارمش بشه:Dاون عناوین استودیوهای جدیدم روی نسل بعد حساب کنید چون رسوندنشون به این نسل تقریبا غیر ممکنه مگه اینکه بخوان یه سری بازی سرهم بندی معمولی بدن بیرون.

Cloud Strife : دلالا تو دیوار منتظرن بجنب دیگه:D
شما بیطرف هستید؟
 

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
پیام Compulsion برای ملحق شدنشون به استدیوهای مایکروسافت

Second, over the next few months, we will officially become a Microsoft Studio, joining a family of great developers! This is an opportunity for us to raise our game and build even better and more interesting worlds, and we couldn’t be more excited for the future of the studio. Microsoft has been one of the staunchest supporters of We Happy Few and Compulsion, and we are stoked to become a part of their outstanding family of studios.

This is an overwhelming announcement for us, and the biggest news in the studio’s history. Our CEO and Creative Director, Guillaume, wanted to write a message to everyone about what this means for us

When you make games that are out of the ordinary, you sign up for a future that’s hard to predict and maybe a little bit weird. To think that we, the 40-person team of Compulsion Games, the people who currently make unusual games from inside an old gramophone factory in Montreal, could become a part of Microsoft Studios is not something I would have predicted a few years ago.

به نظر میاد که خیلی راضی و خوشحالن و حقم دارن واقعا کسی فکر نمیکرد استدیویی با این مدل بازی رو کمپانیی مثل مایکروسافت در نظر بگیره ولی میبینیم که در نظر گرفته شدن :D
امیدوارم مایکرو واقعا دستشونو باز بذاره تا اون چیزی رو که دوست دارن تحویل بدن.

We Happy Few coming August 10 2018, and Compulsion joining the Microsoft Studios family!
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
امروز یه‌بار دیگه داشتم کنفرانس رو می‌دیدم به تریلر مترو که رسیدم موسیقیش خیلی خیلی آشنا بود واسم، یکم به مخم فشار اوردم یادم اومد دقیق همون موسیقی تریلر قدیمی فارکرای ۲ بود حتی یه جورایی کات خوردن‌های تریلر هم شبیه اون تریلر بود، کلا نکته جالبی بود واسم!:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر